Anglický Rapid 130 - v úpravě sport

prohledat
694 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 21.07.2006 do 30.11.2019, založil/a Vita
řadit dle data
20:48:57
30.11.2019
Matsoft
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tak koukam na blbe fotky... :/



Mas pravdu. ma okno.. A pri dovozu do CZ mel jednodilnou bile lakovanou.



ale nebyl jediny prospektovy sport, ale byl na vetsine....

upraveno 2x, naposled 30.11.2019 21:01:42
20:45:44
30.11.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Matsoft: měl okno Matěji, v prospektu co mám je focenej s otevřenym střešnim, OEX měl dvoudílnou masku
20:39:19
30.11.2019
Matsoft
-> michael: zajimave... tohle neni E833 OEX, ten nemel stresni okno.....
20:35:47
30.11.2019
michael
20:35:28
30.11.2019
michael
22:11:30
09.12.2014
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Tomaso435: zatím bez závěrů a obviňování, je to v řešení, kde se stala chyba
10:54:37
09.12.2014
Tomaso435
-> Matsoft: myslim že to nedopadlo kvuli peězům co mu někdo nezaplatil
10:40:30
09.12.2014
krup
-> Matsoft: že ty ses do toho motal? 1



40
15:07:04
07.12.2014
Matsoft
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: mne by spis zajimalo kde a proc vznikl komunikacni sum diky kteremu to nedopadlo....
11:01:08
07.12.2014
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> krup: bud v klidu, tohle už na prodej nebude

-> Nwkt: víc než k nasrání
10:46:01
07.12.2014
Nwkt
-> krup: žádnou
10:44:48
07.12.2014
krup
..o co de? (jakou aukci jsem promeškal?)
10:30:26
07.12.2014
Nwkt
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: K nasrání no. Ale snad se auto bude mít dobře ...
10:06:29
07.12.2014
castrol
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: to totok nedopadlo?
01:42:01
07.12.2014
Apple STS Chvojkovice-Brod
13:54:03
15.06.2014
Fávo forever
Nevíte někdo, jaký mají základní předstih, či jaké se nastavují ventilové vůle u 130 motorů, které v anglii dostaly ostré vačky? 6
18:43:49
21.05.2014
TTomas
-> Tuner#2: Primo v Nemecku, kde se i puvodne podvozek kupoval.
upraveno 1x, naposled 21.05.2014 20:33:13
18:31:51
21.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 21.05.14 11:37:49: A pres koho jste to zkouseli? Je divne, ze ten znamej se k tomu na VW dostal alespon podle diskuze na FB.
11:37:49
21.05.2014
TTomas
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.05.14 19:55:26: Pred nedavnem jsme resili poskozenej tlumic na GT3 a zrovna KW nam nabidlo jedine celou sadu.
22:43:52
20.05.2014
Luky
-> vhml: to dost zdražil za posledních 10 let, ne? 3
22:40:44
20.05.2014
vhml
Zlatě Kurka za 4 stovky kus 3 3 3
21:21:26
20.05.2014
Zazaa
-> m8rinek: v katalogach sou jen ty zakladni sady a nebo lepsi na UK auta kde je sance tech sad prodat vic ... ostatni se resi na zakazku stejne jako u nas



ono ve finale myslim v novejch katalogach uz skodovky nejsou vubec uvedene , ale prez dealery se objednat stale daji
21:14:25
20.05.2014
m8rinek
-> Zazaa: Já jsem pouze napsal, že zbylé díly ( i když ony asi všechny :D ) z Rapida Sport (vačka, podvozek) nejsou žádný zázrak, pak už to frčelo jako lavina :))).



Já Top produkci jak HP tak Protlumu nevytahoval, mluvil jsem o nejlevnějších tlumičích pro vozy Škoda. Starý Sportingy opět vytáhla protistrana. Ovšem to je tlumič co už se desetiletí nedělá...



Já jsem teda v katalogu angličanů našel jen jednu variantu pro Estelle. Asi jsem špatně hledal ;). Že to bude za srovnatelné peníze nevěřím :))).



Kdo chce kam :))).
upraveno 1x, naposled 20.05.2014 21:16:10
21:09:23
20.05.2014
Zazaa
-> m8rinek: tak hlavne ty ses do nich pustil uplne zbytecne ....

on snad nikdo nesrovnaval Spaxy s top produkci HP nebo protlum :) spis k tem uz neexistujicim sportingum proti kterejm tam sou vyhody



jinak jak uz psal TTomas vsecky ty UK firmy delaji i plne nastavitelnou verzi ktera by mela bejt srovnatelna a HP asi i za podobne penize, ale holt delaji i masove pouzivane zakladni sady s jednim hloupym koleckem ktere proste naproste vetsine lidi na to jejich jezdeni staci ....
21:05:13
20.05.2014
Jozka
Docela jste tady tu problematiku pěkně rozebrali - nebylo by lepší to téma přejmenovat / rozdělit nějak, třeba by to zajímalo i někoho dalšího (koho neberou rapidi)..
20:56:30
20.05.2014
m8rinek
-> Eidy: :)) whatever, já jen, že pořád srovnáváte seriovej tlumič se stavitelnym průtokem pístem se závodnim řešením... Čímž nemyslim sportingy, který už se nějakej pátek nedělaj...
20:53:58
20.05.2014
Eidy
-> m8rinek: Nikdo nemusí nikam jezdit s PATkou, stačí, když si to můžeš nastavit sám ;)
20:41:01
20.05.2014
m8rinek
-> Tuner#2: To, ale není můj problém... Mě by teda zajímalo jak by jsi si to představoval ty, jako že by výrobce přijel se zkoušečkou za Tebou a vše nastavil na místě? Nebo aby prozradil know how a nechal Tě jezdit na doma spachtěnejch tlumičích?
upraveno 1x, naposled 20.05.2014 20:50:19
20:39:54
20.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 20.05.14 20:32:59: Jasně, z Rokycan je to přes kopec 81 a xy krát to vyndavat je taky příjemná práce.
20:38:07
20.05.2014
sikula
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.05.14 20:22:22: je to tak, jak píšeš v posledním příspěvku.. řeším tento problém na zadní nápravě.
20:32:59
20.05.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Jak jinak než osobně, ono je to jedno jestli musíš něco dovést, nebo za Tebou musí mistr řemesla přijet :D. Mam to přes kopec, neřešim...
20:28:06
20.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 20.05.14 20:26:18: Ještě nic nekupuju, sportingy tak nějak ještě fungujou a třeba se do té doby změní nabídka. Nicméně jsem se ptal, jakým stylem Tě to teda oba dva nabídli?
20:26:18
20.05.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Hele, kup si Spaxy ;).
20:22:22
20.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 20.05.14 20:14:05: Nabídli to tak, že to není problém přenastavit u nich že? Jo Huškovi jsem takhle posílal přední tlumiče hned po tom co jsme je s MATTESSem vyzkoušeli na jeho Rapidu. Předek se houpal pomalu jak se sérií, takže zase pošta a poslat na max. přitvrzení v možnostech sportingů bratru po pětikilu (někde bych našel i fakturu). Kde mám jistotu, že kdyby to bylo o chlup měné, nebylo by to třeba lepší? Mám to zas posílat? Ne to raději otočím v budoucnu čudlem.
upraveno 1x, naposled 20.05.2014 20:22:58
20:14:05
20.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Netvrdím, že jsou špatné, ale že je to masová produkce sportovních tlumičů (to co se běžně jezdí na škodovkách), zatímco HP a Protlum dnes na Škodovku dělá tlumiče uplně jiný konstrukce na uplně jinou zátěž...



-> Tuner#2: Zvláštní mě to nabídli oba, jen to neudělám otočením knoflíku, na druhou stranu jak jsem psal, jde uplně o jinou třídu tlumiče...
19:55:26
20.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 20.05.14 06:23:50: Samozřejmě že šteloval jen jeden parametr, respektive z toho videa to bylo tak patrné. V depu podle fotek leží pod autem, ale o tom naše diskuze není... Já psal, že možnost štělování přívěry/průtoku přímo na tlumiči je skvělá možnost jak si auto doma zadarmo naladit na svůj jízdní styl a na sovoje pružiny. To HP ani Křistek nenabízí, protože Křistkovo samotné tlumiče pro Š 130 jsou úplně bez štelování. Oproti tomu má prostě Spax výhodu. To že Křistek dělá i plně štelovatelné podvozky je věc jiná, za zcela jiné peníze. Ale to všechno jsem psal a nepotřebuju namistrované přednášky...



-> TTomas 20.05.14 10:22:12: Tak zrovna na KW jdou bez problému sehnat jakýkoliv díly a i jednotlivý tlumič. Kamarád to nedávno řešil na VW tuším přes Šenkýře po nehodě. 4
19:45:01
20.05.2014
Eidy
-> m8rinek: Vím že se na lepších tlumičích nastavuje zvlášť chod nahoru a dolů. Ale jak jsi napsal "stlačovací charakteristiku, compresion a rebound" vypadalo to jako 3 věci ;)

A co se teda změní tlakem plynu? Je tam proti pěnění oleje a dál? Neprudím, ptám se.

A že jsou SPAXy masovější znamená, že to není nic extra? KW je taky masovka a přesto jsou to dobrý tlumiče.
19:14:51
20.05.2014
m8rinek
-> TTomas: Uff, ještě že tu jsi :D. Netvrdím, že ne, ale tady je jistě řeč jen o tom jednom standardním masovém výrobku :))).



-> Eidy: Nic, je to tam jen pro parádu ;). Jistě, že compression je stlačení, ale tady je řeč i o roztahovací charakteristice...
upraveno 2x, naposled 20.05.2014 19:20:15
10:22:12
20.05.2014
TTomas
-> Eidy: www.protlum.cz/web/.../2- produkty.html



Precti si to. Je to jako top produkty na kolo/motorku. Krom vyrovnavaci nadobky jde hlavne o hispeed a lowspeed rebound.



-> m8rinek: I Avo a Gazz delaj tlumice s vyrovnavaci nadobkou a solo nastaveni komprese a odskoku. Dokonce i Spax umi nezavisle nastavani jen to dela bez expanzky. Jenze tohle nejde mezi sebou vubec srovnavat. Kazdy produkt je z opacneho spektra nabidky s nekolikanasobne vyssi cenou. Top modely od Kristka bych se nebal srovnavat treba s top modely od KW s tretinovou cenou pozarucnim servisem a bez problemu v pripade nehody dokoupit jen jeden tlumic a ne celou sadu.
09:53:54
20.05.2014
Eidy
-> m8rinek: A co změníš změnou tlaku plynu? Nic. A compresion a stlačení je to samý.
06:43:06
20.05.2014
m8rinek
-> Tuner#2: My? Ty to srovnáváš, je to totiž nesrovnatelné, to co nastavoval je uplně jinej parametr viz www.protlum.cz/admin/.../ protlum-nastaveni-tlumicu. pdf , ale tak jestli vycházíš jen z nějakýho videa...



A pak třeba ještě www.protlum.eu/web/.../Po sezonni-testovani-Trotina- Rallye-Teamu?newsDetail...



Počáteční nastavení se jevilo jako příliš tvrdé, a proto proběhlo několik sérií zkušebních jízd s postupnými změnami v nastavení stlačovacích i roztahovacích charakteristik na základě doporučení Jindry Křístka
06:28:05
20.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 20.05.14 06:23:50: Steloval to samy co na Spaxu... To ze to ma na plyn extra expanzku a tu muzes taky pres ventilek dofukovat je vec druha, ale to srovnavame jinou tridu tlumicu.
06:23:50
20.05.2014
m8rinek
-> Tuner#2: tak steloval pouze jeden parametr. Neco si o tom precti.
06:16:19
20.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 20.05.14 00:02:17: Co jsem videl video, tak Kristek steloval sroubek na tlumici a ne na expanzce. Tu ma Simurda schovanou a zaktytou, takze o nejakem dofukovani to nebylo.
00:02:17
20.05.2014
m8rinek
-> Tuner#2: Počkej, ale to co má Šimurda, je uplně něco jiného, než to co je na Spaxu či Gazu :D, jestli hodláš tohle srovnávat tak to opravdu nemá smysl rozvádět dál :D.



Teda možná mi něco uniká, ale Spax ani Gaz ani AVO nemá stavění tlaku v expanzce, stlačovací charakteristiku, compresion a rebound. Tam je maximálně přívěra zmenšující průtok pístem...
23:06:56
19.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 19.05.14 23:01:02: Přívěra je skvělá, všechny lepší podvozky jsou štelovací na autě aby to šlo odladit a ne to pokaždé posílat výrobci aby zmenil průtoky. To, že to Křistek dělá až ve verzi co má Šimurda pro našince za nesmysl je věc druhá. Já si myslím, že Spax je dobrá varianta a rozhodně to není spotřebka pro masy.
23:01:02
19.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Jasně... Hele ten tlumič je uplně jinde(jak HP tak Protlum), štelovací šroub je sice asi pěkná věc, ale tady máš tělo se skoro dvojnásobnym objemem oleje, silnou pístnici, zesílený tělo o konstrukci nemluvě. Kdyby přívěra byla byla tak skvělá, dělali by ji taky, jenže oni nekrmí masy, ale dělají spíš kusovky, dle individuálních potřeb. Oba pány mam přes kopec :))).
upraveno 1x, naposled 19.05.2014 23:02:39
22:55:30
19.05.2014
Eidy
-> m8rinek: Tyhle jsou tlakovaný? Ok, moje chyba. Když nemají štelovací šroub, takže to musíš posílat zpět na přenastavení. Je to asi o preferencích. Přesto si myslím, že SPAX patří k tomu lepšímu.
22:53:39
19.05.2014
m8rinek
-> Eidy: Nooo tak to žiješ ale v době hodně let zpět, ne? Hušek tlumiče už dávno taky tlakuje... a to tohle jsou už docela historický tlumiče img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../6779_2014-04 -15_20-19-01_36.jpg
22:51:27
19.05.2014
Eidy
-> m8rinek: Já osobní srovnání nemám. Měl jsem jen HP training, ale SPAX je zase plynokapalina, což nikdo jinej (krom Křístka) nedělá.
Extreme Tyres