-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tak koukam na blbe fotky... :/
Mas pravdu. ma okno.. A pri dovozu do CZ mel jednodilnou bile lakovanou.
ale nebyl jediny prospektovy sport, ale byl na vetsine....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Anglický Rapid 130 - v úpravě sport
-> Matsoft: měl okno Matěji, v prospektu co mám je focenej s otevřenym střešnim, OEX měl dvoudílnou masku
-> michael: zajimave... tohle neni E833 OEX, ten nemel stresni okno.....
-> Tomaso435: zatím bez závěrů a obviňování, je to v řešení, kde se stala chyba
-> Matsoft: myslim že to nedopadlo kvuli peězům co mu někdo nezaplatil
-> Matsoft: že ty ses do toho motal? 



-> Apple STS Chvojkovice-Brod: mne by spis zajimalo kde a proc vznikl komunikacni sum diky kteremu to nedopadlo....
-> krup: bud v klidu, tohle už na prodej nebude
-> Nwkt: víc než k nasrání
-> Nwkt: víc než k nasrání
-> krup: žádnou
..o co de? (jakou aukci jsem promeškal?)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: K nasrání no. Ale snad se auto bude mít dobře ...
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: to totok nedopadlo?
Nevíte někdo, jaký mají základní předstih, či jaké se nastavují ventilové vůle u 130 motorů, které v anglii dostaly ostré vačky? 

-> Tuner#2: Primo v Nemecku, kde se i puvodne podvozek kupoval.
-> TTomas 21.05.14 11:37:49: A pres koho jste to zkouseli? Je divne, ze ten znamej se k tomu na VW dostal alespon podle diskuze na FB.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.05.14 19:55:26: Pred nedavnem jsme resili poskozenej tlumic na GT3 a zrovna KW nam nabidlo jedine celou sadu.
-> vhml: to dost zdražil za posledních 10 let, ne? 

Zlatě Kurka za 4 stovky kus




-> m8rinek: v katalogach sou jen ty zakladni sady a nebo lepsi na UK auta kde je sance tech sad prodat vic ... ostatni se resi na zakazku stejne jako u nas
ono ve finale myslim v novejch katalogach uz skodovky nejsou vubec uvedene , ale prez dealery se objednat stale daji
ono ve finale myslim v novejch katalogach uz skodovky nejsou vubec uvedene , ale prez dealery se objednat stale daji
-> Zazaa: Já jsem pouze napsal, že zbylé díly ( i když ony asi všechny :D ) z Rapida Sport (vačka, podvozek) nejsou žádný zázrak, pak už to frčelo jako lavina :))).
Já Top produkci jak HP tak Protlumu nevytahoval, mluvil jsem o nejlevnějších tlumičích pro vozy Škoda. Starý Sportingy opět vytáhla protistrana. Ovšem to je tlumič co už se desetiletí nedělá...
Já jsem teda v katalogu angličanů našel jen jednu variantu pro Estelle. Asi jsem špatně hledal ;). Že to bude za srovnatelné peníze nevěřím :))).
Kdo chce kam :))).
Já Top produkci jak HP tak Protlumu nevytahoval, mluvil jsem o nejlevnějších tlumičích pro vozy Škoda. Starý Sportingy opět vytáhla protistrana. Ovšem to je tlumič co už se desetiletí nedělá...
Já jsem teda v katalogu angličanů našel jen jednu variantu pro Estelle. Asi jsem špatně hledal ;). Že to bude za srovnatelné peníze nevěřím :))).
Kdo chce kam :))).
-> m8rinek: tak hlavne ty ses do nich pustil uplne zbytecne ....
on snad nikdo nesrovnaval Spaxy s top produkci HP nebo protlum :) spis k tem uz neexistujicim sportingum proti kterejm tam sou vyhody
jinak jak uz psal TTomas vsecky ty UK firmy delaji i plne nastavitelnou verzi ktera by mela bejt srovnatelna a HP asi i za podobne penize, ale holt delaji i masove pouzivane zakladni sady s jednim hloupym koleckem ktere proste naproste vetsine lidi na to jejich jezdeni staci ....
on snad nikdo nesrovnaval Spaxy s top produkci HP nebo protlum :) spis k tem uz neexistujicim sportingum proti kterejm tam sou vyhody
jinak jak uz psal TTomas vsecky ty UK firmy delaji i plne nastavitelnou verzi ktera by mela bejt srovnatelna a HP asi i za podobne penize, ale holt delaji i masove pouzivane zakladni sady s jednim hloupym koleckem ktere proste naproste vetsine lidi na to jejich jezdeni staci ....
Docela jste tady tu problematiku pěkně rozebrali - nebylo by lepší to téma přejmenovat / rozdělit nějak, třeba by to zajímalo i někoho dalšího (koho neberou rapidi)..
-> Eidy: :)) whatever, já jen, že pořád srovnáváte seriovej tlumič se stavitelnym průtokem pístem se závodnim řešením... Čímž nemyslim sportingy, který už se nějakej pátek nedělaj...
-> m8rinek: Nikdo nemusí nikam jezdit s PATkou, stačí, když si to můžeš nastavit sám ;)
-> Tuner#2: To, ale není můj problém... Mě by teda zajímalo jak by jsi si to představoval ty, jako že by výrobce přijel se zkoušečkou za Tebou a vše nastavil na místě? Nebo aby prozradil know how a nechal Tě jezdit na doma spachtěnejch tlumičích?
-> m8rinek 20.05.14 20:32:59: Jasně, z Rokycan je to přes kopec
a xy krát to vyndavat je taky příjemná práce.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.05.14 20:22:22: je to tak, jak píšeš v posledním příspěvku.. řeším tento problém na zadní nápravě.
-> Tuner#2: Jak jinak než osobně, ono je to jedno jestli musíš něco dovést, nebo za Tebou musí mistr řemesla přijet :D. Mam to přes kopec, neřešim...
-> m8rinek 20.05.14 20:26:18: Ještě nic nekupuju, sportingy tak nějak ještě fungujou a třeba se do té doby změní nabídka. Nicméně jsem se ptal, jakým stylem Tě to teda oba dva nabídli?
-> Tuner#2: Hele, kup si Spaxy ;).
-> m8rinek 20.05.14 20:14:05: Nabídli to tak, že to není problém přenastavit u nich že? Jo Huškovi jsem takhle posílal přední tlumiče hned po tom co jsme je s MATTESSem vyzkoušeli na jeho Rapidu. Předek se houpal pomalu jak se sérií, takže zase pošta a poslat na max. přitvrzení v možnostech sportingů bratru po pětikilu (někde bych našel i fakturu). Kde mám jistotu, že kdyby to bylo o chlup měné, nebylo by to třeba lepší? Mám to zas posílat? Ne to raději otočím v budoucnu čudlem.
-> Eidy: Netvrdím, že jsou špatné, ale že je to masová produkce sportovních tlumičů (to co se běžně jezdí na škodovkách), zatímco HP a Protlum dnes na Škodovku dělá tlumiče uplně jiný konstrukce na uplně jinou zátěž...
-> Tuner#2: Zvláštní mě to nabídli oba, jen to neudělám otočením knoflíku, na druhou stranu jak jsem psal, jde uplně o jinou třídu tlumiče...
-> Tuner#2: Zvláštní mě to nabídli oba, jen to neudělám otočením knoflíku, na druhou stranu jak jsem psal, jde uplně o jinou třídu tlumiče...
-> m8rinek 20.05.14 06:23:50: Samozřejmě že šteloval jen jeden parametr, respektive z toho videa to bylo tak patrné. V depu podle fotek leží pod autem, ale o tom naše diskuze není... Já psal, že možnost štělování přívěry/průtoku přímo na tlumiči je skvělá možnost jak si auto doma zadarmo naladit na svůj jízdní styl a na sovoje pružiny. To HP ani Křistek nenabízí, protože Křistkovo samotné tlumiče pro Š 130 jsou úplně bez štelování. Oproti tomu má prostě Spax výhodu. To že Křistek dělá i plně štelovatelné podvozky je věc jiná, za zcela jiné peníze. Ale to všechno jsem psal a nepotřebuju namistrované přednášky...
-> TTomas 20.05.14 10:22:12: Tak zrovna na KW jdou bez problému sehnat jakýkoliv díly a i jednotlivý tlumič. Kamarád to nedávno řešil na VW tuším přes Šenkýře po nehodě.
-> TTomas 20.05.14 10:22:12: Tak zrovna na KW jdou bez problému sehnat jakýkoliv díly a i jednotlivý tlumič. Kamarád to nedávno řešil na VW tuším přes Šenkýře po nehodě.

-> m8rinek: Vím že se na lepších tlumičích nastavuje zvlášť chod nahoru a dolů. Ale jak jsi napsal "stlačovací charakteristiku, compresion a rebound" vypadalo to jako 3 věci ;)
A co se teda změní tlakem plynu? Je tam proti pěnění oleje a dál? Neprudím, ptám se.
A že jsou SPAXy masovější znamená, že to není nic extra? KW je taky masovka a přesto jsou to dobrý tlumiče.
A co se teda změní tlakem plynu? Je tam proti pěnění oleje a dál? Neprudím, ptám se.
A že jsou SPAXy masovější znamená, že to není nic extra? KW je taky masovka a přesto jsou to dobrý tlumiče.
-> TTomas: Uff, ještě že tu jsi :D. Netvrdím, že ne, ale tady je jistě řeč jen o tom jednom standardním masovém výrobku :))).
-> Eidy: Nic, je to tam jen pro parádu ;). Jistě, že compression je stlačení, ale tady je řeč i o roztahovací charakteristice...
-> Eidy: Nic, je to tam jen pro parádu ;). Jistě, že compression je stlačení, ale tady je řeč i o roztahovací charakteristice...
-> Eidy: www.protlum.cz/web/.../2-
produkty.html
Precti si to. Je to jako top produkty na kolo/motorku. Krom vyrovnavaci nadobky jde hlavne o hispeed a lowspeed rebound.
-> m8rinek: I Avo a Gazz delaj tlumice s vyrovnavaci nadobkou a solo nastaveni komprese a odskoku. Dokonce i Spax umi nezavisle nastavani jen to dela bez expanzky. Jenze tohle nejde mezi sebou vubec srovnavat. Kazdy produkt je z opacneho spektra nabidky s nekolikanasobne vyssi cenou. Top modely od Kristka bych se nebal srovnavat treba s top modely od KW s tretinovou cenou pozarucnim servisem a bez problemu v pripade nehody dokoupit jen jeden tlumic a ne celou sadu.
Precti si to. Je to jako top produkty na kolo/motorku. Krom vyrovnavaci nadobky jde hlavne o hispeed a lowspeed rebound.
-> m8rinek: I Avo a Gazz delaj tlumice s vyrovnavaci nadobkou a solo nastaveni komprese a odskoku. Dokonce i Spax umi nezavisle nastavani jen to dela bez expanzky. Jenze tohle nejde mezi sebou vubec srovnavat. Kazdy produkt je z opacneho spektra nabidky s nekolikanasobne vyssi cenou. Top modely od Kristka bych se nebal srovnavat treba s top modely od KW s tretinovou cenou pozarucnim servisem a bez problemu v pripade nehody dokoupit jen jeden tlumic a ne celou sadu.
-> m8rinek: A co změníš změnou tlaku plynu? Nic. A compresion a stlačení je to samý.
-> Tuner#2: My? Ty to srovnáváš, je to totiž nesrovnatelné, to co nastavoval je uplně jinej parametr viz www.protlum.cz/admin/.../
protlum-nastaveni-tlumicu.
pdf , ale tak jestli vycházíš jen z nějakýho videa...
A pak třeba ještě www.protlum.eu/web/.../Po sezonni-testovani-Trotina- Rallye-Teamu?newsDetail...
Počáteční nastavení se jevilo jako příliš tvrdé, a proto proběhlo několik sérií zkušebních jízd s postupnými změnami v nastavení stlačovacích i roztahovacích charakteristik na základě doporučení Jindry Křístka
A pak třeba ještě www.protlum.eu/web/.../Po sezonni-testovani-Trotina- Rallye-Teamu?newsDetail...
Počáteční nastavení se jevilo jako příliš tvrdé, a proto proběhlo několik sérií zkušebních jízd s postupnými změnami v nastavení stlačovacích i roztahovacích charakteristik na základě doporučení Jindry Křístka
-> m8rinek 20.05.14 06:23:50: Steloval to samy co na Spaxu... To ze to ma na plyn extra expanzku a tu muzes taky pres ventilek dofukovat je vec druha, ale to srovnavame jinou tridu tlumicu.
-> Tuner#2: tak steloval pouze jeden parametr. Neco si o tom precti.
-> m8rinek 20.05.14 00:02:17: Co jsem videl video, tak Kristek steloval sroubek na tlumici a ne na expanzce. Tu ma Simurda schovanou a zaktytou, takze o nejakem dofukovani to nebylo.
-> Tuner#2: Počkej, ale to co má Šimurda, je uplně něco jiného, než to co je na Spaxu či Gazu :D, jestli hodláš tohle srovnávat tak to opravdu nemá smysl rozvádět dál :D.
Teda možná mi něco uniká, ale Spax ani Gaz ani AVO nemá stavění tlaku v expanzce, stlačovací charakteristiku, compresion a rebound. Tam je maximálně přívěra zmenšující průtok pístem...
Teda možná mi něco uniká, ale Spax ani Gaz ani AVO nemá stavění tlaku v expanzce, stlačovací charakteristiku, compresion a rebound. Tam je maximálně přívěra zmenšující průtok pístem...
-> m8rinek 19.05.14 23:01:02: Přívěra je skvělá, všechny lepší podvozky jsou štelovací na autě aby to šlo odladit a ne to pokaždé posílat výrobci aby zmenil průtoky. To, že to Křistek dělá až ve verzi co má Šimurda pro našince za nesmysl je věc druhá. Já si myslím, že Spax je dobrá varianta a rozhodně to není spotřebka pro masy.
-> Eidy: Jasně... Hele ten tlumič je uplně jinde(jak HP tak Protlum), štelovací šroub je sice asi pěkná věc, ale tady máš tělo se skoro dvojnásobnym objemem oleje, silnou pístnici, zesílený tělo o konstrukci nemluvě. Kdyby přívěra byla byla tak skvělá, dělali by ji taky, jenže oni nekrmí masy, ale dělají spíš kusovky, dle individuálních potřeb. Oba pány mam přes kopec :))).
-> m8rinek: Tyhle jsou tlakovaný? Ok, moje chyba. Když nemají štelovací šroub, takže to musíš posílat zpět na přenastavení. Je to asi o preferencích. Přesto si myslím, že SPAX patří k tomu lepšímu.
-> Eidy: Nooo tak to žiješ ale v době hodně let zpět, ne? Hušek tlumiče už dávno taky tlakuje... a to tohle jsou už docela historický tlumiče img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../6779_2014-04
-15_20-19-01_36.jpg
-> m8rinek: Já osobní srovnání nemám. Měl jsem jen HP training, ale SPAX je zase plynokapalina, což nikdo jinej (krom Křístka) nedělá.