Nehody škodovek...

prohledat
14602 příspěvků (zobrazeno 9151 až 9200) od 20.08.2007 do 11.09.2025, založil/a Maxx
řadit dle data
20:48:07
20.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Ja bych si rad pocetl, pokud by sis rad popsal3 3
20:47:37
20.10.2011
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je na hodně dlouhý vyprávění. Prostě blb1
20:46:41
20.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Co vam dela?
20:45:59
20.10.2011
Milan 136
-> Pavel P..: byl to sedan AAA taxi? doufám že to byl ten kretén, co nás terorozuje v servise
20:43:27
20.10.2011
Radek Retro eLeSo
cestou z práce za nákladovym nádražim dvě fobie,jedna I druhá II,obě dvě bez předku.....jo mokro a nečumění po značkách je svině,fotku nemam-nebyl čas fotit
19:16:40
20.10.2011
Pavel P..
Dneska na Pankráci vedle kruháku co je za Arkádama se válel taxikářskej Sup na boku... dobře mu tak taxizmrdovi47
19:03:50
19.10.2011
Radek Retro eLeSo
sice dvojka fóbie ale škodovka to je,fláknul to do Q781
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od Radek  Retro eLeSo vložen 19.10.2011 19:03:50
20:57:13
16.10.2011
Jarda - zrušená registrace
-> David29: na opravu bych si i troufnul...9
20:33:32
16.10.2011
castrol
-> David29: tak tej je skoda
18:56:40
16.10.2011
David29
Krom toho pošramocenýho blatníku libovka 40 Krásnej lak, introš... asi nějakýho děduly, či mladšího dědice. Škoda ji...
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od David29 vložen 16.10.2011 18:56:40
22:33:24
14.10.2011
Durnbach
-> Eidy:



Pokud sedíš ve správném voze tak se dá čelní náraz přežít ale je to o štěstí. Známý cca 10 let zpět přežil náraz do stromu s VAZem 2101. Auto bylo před srážkou hodně zachovalé ale i tak byla deformace auta značná. Chvilku ležel v nemocnici a po zotavení cca 2 měsíce ho poslali domů no a do 14 ti dnů zemřel na pneumonii plic.



Nejlepší je nebourat a nebo se střetu snažit co nejvíce zabránit. Na mě se taky baba v protisměru čelně řítila a díky tomu, že jsem to strhl tak srovnala jen bok auta a bylo to bez zranění.
20:49:40
14.10.2011
Eidy
-> Durnbach: Pak ale využíváš deformaci nejenom kufru, ale dalšího metru a půl oceli. I za cenu smrti předních cestujících, jak jsi jinými slovy řekl. A tohle je trochu o náhodě. Vezmi si zase, jak dopadla spousta řidičů třeba v rallye, kteří nabourali do stromu. I tady v Čechách jich několik zemřelo, přestože měli slušnej rám.
19:32:02
14.10.2011
Durnbach
-> Eidy:



Bodyguard princezny Diany tu tehdy strašlivou nehodu přežil. Seděl na místě spolujezdce. Auto jak víme jelo podle vyšetřovacích zpráv rychlostí min 120kmh. Nehodu prakticky přežila i Diana ovšem srdce měla na pravé straně a orgány utrpěli takové poškození, že zemřela krátce po nehodě. A konkrétně to její auto bylo konstruováno tak aby cestující na zadních sedadlech přežili náraz do nedeformovatelné překážky za použití bezpečnostních pásů v rychlosti 160kmh. Ještě doplním, že ani bodyguard pásy neměl!







-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ve kterých autech si myslíš, že se dá přežít náraz ve 100kmh s předsazením které jsou v ceně řekněme kolem 1500 000Kč a přežít myslím, že člověk nebude mít doživotní následky, ono přežít se dá třeba i tak, že dopadneš jako invalida slintající si na košili.
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od Durnbach vložen 14.10.2011 19:32:02
17:34:25
14.10.2011
Eidy
-> Durnbach: To je nesmysl. Pokud budeme brát přesazený náraz a koneckonců i čelní celou plochou, tak ve 100km/h to nepřežiješ s největší pravděpodobností v žádném autě. Vyjímkou budou spíš případy jako Hummer versus Polo atd. V takový rychlosti je energie auta obrovská a buď tě zabije deformace karoserie nebo extrémní přetížení. Energie roste se čtvercem rychlosti, takže deformace při 40km/h bude 16x větší než při 10km/h.
17:05:40
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Durnbach: 2,5MKc? No nevim, to dle me daleko mene... Ale urcite lepsi celne nez bocne. Kdyby nic jinyho tak hlava se ti naklani dopredu a dozadu lepe nez do stran3
15:10:19
14.10.2011
Durnbach
-> deathcat:



Určitě jsem netvrdil, že je lepší bourat čelně, jen jsem psal, že pár lidí boční náraz do stromu přežilo ale to jen proto, že náraz šel třeba na kolo, zadní část se nárazem utrhla ale řidič to přežil.



Jsou auta ve kterých dokážeš přežít náraz i ve 100kmh ale jejich ceny začínají někde na 2500 000Kč.
11:32:17
14.10.2011
Jozka
-> Luky.: Jsem asi tak v 45-50 km/h kdysi trefil s MB švestku o průměru 20 cm.. připoutanej jsem nebyl, takže to odneslo čelo a nos, otřes se nepotvrdil, Kolín volant jsem přetvaroval nazpět. Jinak jen šrám na koleni od spínačky a ze švestky upadla jedna větev. Ale měl jsem kliku, náraz šel přesně na rezervu a krásně se roznesl po celým autě, vlnka byla i v napojení středovýho tunelu na svislou stěnu.. Takže auto původně ok tím bylo ko..

Na druhý straně někdejšího firemní Volhu 24 trefil v Praze na křižovatce taky asi tak padesátkou trabant - ten byl údajně na trsátka (neviděl jsem), Volha měla jen ohlej pravej blatník a boční nárazník vpředu a její řidič to nepřežil. Taky nepřipoutanej vylítl ven zavřenejma dveřma ven o prorazil si cestou o rám spodinu lebeční.. Je to jak kdy..
08:54:34
14.10.2011
deathcat
-> Durnbach: Můj názor je, že ve 100km/h náraz nemusí jít na sedadlo řidiče a stejně nebudeš mít šanci, ale přesvědčovat tě o něm nehodlám. Jen jsem chtěl vyvrátit tvé tvrzení, že lepší je bourat bokem než čelně.
19:58:40
13.10.2011
Durnbach
-> Luky.: Hoovno, fakt jo? Borec a dáme si ještě rundu. 1



Přesně tak nějak to je.



-> deathcat:



Jeden známý takto neměl pásy a náraz ho vytlačil oknem pryč. V šoku došel až domů. Cca 2km od místa nehody.



Je jasný,že když napálíš do stromu bokem, tak jsem jasný ale stane se že náraz nejde pčímo na sedadlo řidiče. 4
19:50:29
13.10.2011
castrol
Zeke-ten šestý 12.10.11 18:26:22 napsal:

→ marek668112: to je hnusnej bus3
to teda je
15:01:05
13.10.2011
Luky
-> Durnbach: spíš poukazujeme na ony pohádky, že ve 100km/h byl NÁRAZ. Samozřejmě určitě procento (promile?) může takovou ránu přežít, ale ostatní krmiči měli 100km/h na tacho (tj. cca 90 km/h reálných), pak dostali smyk, začali brzdit, v 70km/h vjeli do pangejtu, tam se to zpomalilo na 50 a po průjezdu křovím narazili 30 km/h rychlostí do stromku o průměru 5cm, který přelomili a zastavili se deset metrů za ním...

A normálně vylezli a šli na pivo. A to trefili "pyčovole strom v kylu normálně"

Kapišto? 1
15:00:10
13.10.2011
deathcat
-> Durnbach: Durnbach 13.10.11 13:10:35 napsal:

→ Syny: → Luky.:

Je pár lidí co to ve 100kmh při nárazu do stromu přežili ale většinou narazili bokem a né čelné




Tomu se mi nějak nechce věřit, lidské tělo není na náraz z boku vůbec stavěné a auto už vůbec ne, nejsou zde žádné deformační zóny co by pohltily nějakou energii.
upraveno 1x, naposled 13.10.2011 15:01:00
14:38:43
13.10.2011
Radek Retro eLeSo
-> Durnbach 13.10.11 14:08:41: ten golf je ale pětka né šestka4
14:08:41
13.10.2011
Durnbach
-> Syny:



Ten poslední odstavec byl pro celé spektrum, nebyl mířený jen na tebe nebo na Lukyho.



Deformovatelný sloupek volantu je super věc. Když jsem viděl třeba u 100 tu lešenářskou trubku. No a prakticky tento deformovatelný sloupek řízení je až u felicie tuším že?



Ony ty nové auta pro běžné smrtelníky jsou určitě bezpečnější. Třeba taková Sierra a nový Mondeo. Ale zkuste vzít to nové Mondeo a napálit s tím ve 100kmh do stromu. Jednou byl na netu podobný test s lagunou a říkali jak je to dobrý a bezpoečný auto pár let na to vzal ADAC tuto lagunu a provedl test s parametry jako při ENCAPu jen rychlost byla místo 64kmh navýšena na 80kmh. No a výsledek...
ADAC: Crash test at 80 km/h




Nebo Golf VI. Keine Chance zu überleben.
Crash test 100km-h VW Golf 2008
13:49:17
13.10.2011
Syny
-> Durnbach: Ja si prave nikdy nemyslel ze novy auta jsou extra bezpecny... Ono auto muze relativne dobre prezit, ale tvoje organy se te pekne preskladaj... Ale starsi auta jsou povetsinou na tom jeste hur, cest vyjimkam... Precijen treba ten airgab ve spojeni s teleskopickou hrideli volantu neni spatna vec... Nerikam, ze to zarucuje preziti, ale muze to pomoci...
13:10:35
13.10.2011
Durnbach
-> Syny: -> Luky.:



Je pár lidí co to ve 100kmh při nárazu do stromu přežili ale většinou narazili bokem a né čelné, nebo neměli pásy a náraz je katapultoval z auta ven a probudili se v poli.



Je to tak 13 let zpět tak si pamatuju, že synovi od hospodské vběhlo do cesty děcko tak to strhnul do lesa. Jeho škoda 100 napálila čelně do stromu a ten se zastavil někde u čelního skla. Nevím při jaké rychlosti to bylo 100kmh asi sotva :-D ale přežil to, jen měl tuším zlomené ruky.



Jinak aby ste si nemysleli, že dnešní auta jsou nějaké super bezpečné. Ty jsou vesměs projektovány aby dosáhli dobrého výsledku v E-NCAP a hotovo.
12:57:50
13.10.2011
Luky
-> havlik: to je jasný, to radši do stromu, to vypadalo míň bolestivě 1
12:46:36
13.10.2011
havlik
-> Star LC20: asi s tim radsi nebudu bourat do zdi
12:44:29
13.10.2011
Star LC20
-> havlik: tak to je vůbec peklo 9
12:43:01
13.10.2011
skodovak
-> Marto: hlavně že to dobře dopadlo.. 4
12:40:33
13.10.2011
Marto
Skoda jej :( , ale zda sa ze nikomu sa nic nestalo na stastie



tv.sme.sk/v/.../nehoda-na -frekventovanej-krizovatke -v-poprade.html
upraveno 1x, naposled 13.10.2011 12:43:00
12:37:36
13.10.2011
havlik
tohle je este lepší:)
Crashtest 1978 Simca 1100 vor die glatte Betonwand
12:37:21
13.10.2011
skodovak
ty pyčo 9 hmm
12:34:32
13.10.2011
havlik
-> Syny: no ono v 70 mu ji ten volant otoci kolem dokola
12:32:43
13.10.2011
Syny
-> Luky.: Dost husty 9 Jak to tej figurine na konci utrhlo hlavu 9 Vypada to, ze v tej sierre by to byl smrtak i v tech 50ti... Ale i presto se tu najdou pohadkari, kteri ve 120tce narazili v 80ti do stromu a nic se jim nestalo :)
upraveno 1x, naposled 13.10.2011 12:34:12
12:26:35
13.10.2011
Luky
Sice to není škodovka, ale tady je parádní porovnání nárazu do stromu 50/70/90 km/h.

A ať se ještě někdo opováží tvrdit, ve "trefil v kyludeseti pičovole strom" a nic se mu nestalo

Crash test 50 70 90
18:26:22
12.10.2011
Zeke-ten šestý
-> marek668112: to je hnusnej bus3
18:25:21
12.10.2011
marek668112
-> Michal N 283: ale škoda ho je,nemal ani pol roka a jazdit už asi nebude vraj je to cele skrižovane
18:15:54
12.10.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> marek668112: ja som to vedel,že to takto skončí s tými busmi107 107 107
18:03:47
12.10.2011
marek668112
sice nie škodovka ale...

Takto zaparkoval takmer novy autobus
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od marek668112 vložen 12.10.2011 18:03:47
17:55:20
12.10.2011
TT_daniel
-> Bohyn: jj je to žuk,mali sme 2 pozri skoda-virt.cz/cz/.../7224 1-u-nas-ns-vrakovisti
15:35:45
12.10.2011
Luky
-> P@nis: já nevim, nemam potřebu ho obhajovat, ale myslim že to zaháníš do extrémů. Se svítícím mazáním, potažmo zadřeným motorem, toho už moc ujet nejde, tam nemáš volbu. Oproti tomu, doporučuje se s prázdnou pneumatikou dojet na nejbližší sjezd a zbytečně se nevystavovat nebezpečí, že ta zničená pneu za to nestojí. Tohle mě přijde podobný - proč ho nutit zastavit hned, když za pár km na sjezdu to bude lepší?

A ta rychlost - tuším že jel 180km/h po prázdné dálnici, takže koho tím ohrozil? A i kdyby předjížděl nekoho, kdo jede 130km/h, pak je tam rozdíl 50 km/h. Zatímco když stojí u kraje a někdo jede 130 km/h kolem něj, pak je rozdíl 130 km/h.

Nebo tobě přijde bezpečný stát na dálnici? Proč je to teda za normálních okolností zakázaný? Pravda, zastavení Passatem není normální okolnost, ani to asi není v rozporu se zákonem, ale v rozporu se zdravým rozumem to je, a to mě nevymluvíš
15:26:01
12.10.2011
Bohyn
TT_daniel 30.09.11 17:33:53 napsal: neni to skodovka(hadam ma nezabijete)ale mam takeho isteho passata b4 tak som nejak nechapal,ale tak v 160km/h do stromu strechou…nechcel by somNeni náhodou na tom zvedáku vedle Žuk?9
09:56:34
12.10.2011
P@nis
-> Luky.: V odstavném pruhu se úplně běžně stojí, když máš poruchu, nebo snad tobě se rozsvítí mazání a pojedeš na nejbližší sjezd? A on se cítí ohrožen auty jedoucí menší rychlostí s větším časem na reakci a menší brzdnou dráhou a jak sám řekl, na dálnici bylo vidět daleko dopředu. Tak si to nějak protiřečí obhajobou své rychlosti vs. nebezpečí. On ve 180km/h se bezpečně vyhne jakékoliv překážce, kdežto někdo jedoucí do 130 vytváří nebezpečnou situaci pro odstavené vozidlo? Moc to smysl nedává :)
09:08:25
12.10.2011
Matsoft
-> Shackall: dnes prihlasis cokoli co ma nejake typove schvaleni a muze to byt klidne z prvni republiky.. Mestaci by opravdu pristup do databazi ridicu a vozidel mit nemeli...nicmene se zvedanim pravomoci........

totez se tyka atestu... nejaky to ma a je dohledatelny..... jediny rozpor bych videl v modrocervenych majacich, ale vzhledem k tomu, ze se o nich do budoucna uvazuje, tak to nejspis bude smeteno ze stolu. a co se tyka cervenych bliken.... (zrovna na chryslera snad jdou sehnat svetla s oranz nebo cirym), tak mi bylo vysvetleno, ze staci do cerveneho dat oranzovou zarovku a uz to neblika ciste cervene a zadny predpis neurcuje miru ci odstin oranzove kterym to ma blikat.....
08:40:13
12.10.2011
Luky
-> rsvancara: podobný rozdíl tam asi bude, nicméně ani jedno nesmí na silnici. Není to nakonec u Chrysleru obdobně? 3
05:25:01
12.10.2011
rsvancara
-> Shackall: nojo, ale pokud to v tomhle stavu vyjelo z fabriky, tak to nějakou homologaci pro provoz má. Přeci jen to není splácaný doma na dvorku (aneb já tam prostě cítím určitý rozdíl jako např. mezi továrně vyrobenou 130RS s papírama a doma udělanou jakoby 130RS s papírama z 110R).
21:55:11
11.10.2011
Shackall
-> Luky. 11.10.11 20:54:48: Přední rámy s českým atestem na Chrysler Interepid? To ten kapitalismus fakt přeceňuješ 3
20:54:48
11.10.2011
Luky
-> Shackall: ok, já nevim,proto se ptám. Do ostatních souvislotí co to auto má/nemá nevidím, jen jsem tím chtěl říct, že přední rámy s atestem existují. A tohle tvrzení - když podle kontextu ani autor článku to s jistotou neví - mě přišlo z kategorie JPP, proto mě to zaujalo

Zamítnuté přispívání mají:

  • Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu
Extreme Tyres