
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124044 příspěvků (zobrazeno 122901 až 122950) od 06.12.2007 do 11.04.2025, založil/a iDawe
Vim že je vám to putna, ale dneska jsem vyklidil bordel z auta a našel jsem třicetosm korun, půl krabičky startek, sedm zapalovačů, matonku, tažné lano (hurá!) a asi tři měsíce starou nedožranou tyčinku mars! A to sem se ještě nedíval do prostoru rezervy . . . tam sem nebyl od léta

vytiahol som plechy ktore sa pokryvili pri odsekavanis tarych plechov

tu bolo nieco niekedy rozhnite?? ale prd




-> gabo00000: thank you
-> castrol: nice

zrenovoval svetla 1,2,3 foto pred renovaciou 4 foto po renovacii
-> Tampajs:




-> Maxx: Tak mistr to neplatí ten to na magnetce stáhne za flašku a je klid ale když tam běhá náměstek tak se cáluje 200

-> Tampajs:
jo dily za fernet taky to skusim...



-> Maxx: u nás 200 nebo flaška fernetu záleží jestli tam je náměstek nebo ne

dneska jsem vyndal posilovac, a pedaly, apd. co okolo toho hraje roli
Tom.t 31.01.08 22:17:08 napsal: Maxx 28.01.08 19:02:04 napsal: ja dnes konecne zajel pro snizene hlavykolik u vás stoji jen tak pro info snížení palice ? dik no kolem 500-600kc

-> gabo00000: Není zač. :o)
-> Fén: zvaracka disponuje v pohode
dakujem pekne za vysvetlenie..zas som o nieco mudrejsi


Maxx 28.01.08 19:02:04 napsal: ja dnes konecne zajel pro snizene hlavykolik u vás stoji jen tak pro info snížení palice ?
dik

-> gabo00000: Bingo. :o)
Proud je totiž přímo závislý na rychlosti drátu. Podle rychlosti drátu svářečka už sama dodává potřebný proud. A aby to nebylo tak jednoduché tak stabilnímu oblouku při určitém napětí odpovídá jenom úzký rozsah proudu.
Při zvyšujícím proudu se zvyšuje i průvar, ale při zvyšujícím napětí se zvětšuje šířka svaru a snižuje průvar.
Když se podíváš na ty body na nápravnici tak uvidíš, že drátu se natavilo moc (moc proudu), ale nenatavilo se okolí sváru (malé napětí). Tím pádem máš několik možností jak to napravit.
1) Zvednout napětí a přenastavit proud.
2) Pokud svářečka už nedisponuje dalším stupněm tak musíš změnit průměr drátu na menší.
Proud je totiž přímo závislý na rychlosti drátu. Podle rychlosti drátu svářečka už sama dodává potřebný proud. A aby to nebylo tak jednoduché tak stabilnímu oblouku při určitém napětí odpovídá jenom úzký rozsah proudu.
Při zvyšujícím proudu se zvyšuje i průvar, ale při zvyšujícím napětí se zvětšuje šířka svaru a snižuje průvar.
Když se podíváš na ty body na nápravnici tak uvidíš, že drátu se natavilo moc (moc proudu), ale nenatavilo se okolí sváru (malé napětí). Tím pádem máš několik možností jak to napravit.
1) Zvednout napětí a přenastavit proud.
2) Pokud svářečka už nedisponuje dalším stupněm tak musíš změnit průměr drátu na menší.
-> Fén: takze ja regulujem napatie a s posuvom spolu regulujem prud?

-> Fén: fuu tak asi v tom zvarani mam este velke medzery

-> Maxx: Málo proudu na velkou rychlost drátu a nebo opačně nemůžeš nikdy docílit.
-> gabo00000: Ale má regulaci napětí a dokonce to i používáš.
-> Fén: 

-> Fén:
vsak napatie neviem reggulovat...a moc prudu?..vsak to by bolo pretavene alebo take nieco nie?
-> Maxx: rychlost posunu bola podla mna dobra len mohol som zvarat aj na silnejsom stupni ale podla mna je to v pohode..je to proste zvarene a basta


-> Maxx: rychlost posunu bola podla mna dobra len mohol som zvarat aj na silnejsom stupni ale podla mna je to v pohode..je to proste zvarene a basta


-> Maxx: Ne.
Fén 31.01.08 19:40:04 napsal: -> gabo00000: Málo napětí na moc proudu. ? snad malo proudu a velka rychlost posuvu dratu...ne?

-> gabo00000: Málo napětí na moc proudu.
ocnici bez ktorych by som to nezvladol + moja najsamkrasnuckejsia napravnicka

v lakovacom boxe...tu som fetoval primer




tak a dneska sem zabudoval kamna do garáže a navařil sem si uchyty na visací zámek zevnitřku vrat..
zejtra zkusim zkušebně zatopit jestli tam bude teplo
zejtra zkusim zkušebně zatopit jestli tam bude teplo

-> Rolls: člověče ty se nebojíš nechávat takhle dvaasedmdesátiny položený na krabici?
Jinak tu sůčko vypada dobře, chválím 


-> Nwkt: Pro mě to taky není problém takový držák vyrobit. Nakreslím a vypálím v práci na laseru, a zase ten "občas drzý" ohraňovák naohýbá. Nevýhodou tohoto držáku je občasné drnčení když se dostane motor pod otáčky (kontakt trubky výfuku s příčkou - jinak si to nedovedu vysvětlit).




hrál jsem si z výstuhou nárazníku,očištěna od rezu a nastříkaná zinkovym základem

tak jsem dneska vyměnil čidlo tlaku oleje, zpáteční hadičku na beznzín na Fávu a nalepil půlku proužků na kola na skútru
tak já sem dneska kpnečně umil autí, vyměnil se komplet vefuk a započal sem odstrájet garde ( do toho sem eště stih na posledni chvilku přiletět do práce, abych zjistil, že mám dneska volno
)

-> J3STER: A já si ho musel vyrobit 

-> Nwkt: Takový držák výfuku mám na rapidu.
Když jsem si toho všiml, tak jsem fakt čuměl.


-> xtuner: luxus
-> Holda: Stim počítám



Tampajs 29.01.08 18:38:05 napsal:
V první řadě sem skurvil Holdovy sedačku ani jeden ale neví jak
´Když se bodoval plech zespod
Dik zas prijedu nekdy... 
V první řadě sem skurvil Holdovy sedačku ani jeden ale neví jak



vcera a dneska jsem vyvarel feldu v kombajnu a menil blatniky.. neveril bych jak extremne muzou bejt shnily 5.vrata.. ty me daly.. a konecne jsem se dostal k nalakovani korby delnika.. 
