skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
12:44:35
11.08.2014
11.08.2014
castrol
-> MOLSO: na to mu ešte pár veci chyba
10:39:48
11.08.2014
11.08.2014
isti
-> Peťa Klíč: Znie to lákavo.
10:03:31
11.08.2014
11.08.2014
EDoZoNe
-> Pavel P..: Že by anglickej export?
09:46:02
11.08.2014
11.08.2014
Pavel P..
-> MOLSO: kdepak... dyk je to stejná trubička jako u seriovýho, akorát je na druhý straně
08:31:35
11.08.2014
11.08.2014
MOLSO
-> disco_punk: tuzer
07:39:54
11.08.2014
11.08.2014
FORM - zlomená ojnice
-> Jarda/felda: Také jsem nad tím přemýšlel, ale jiná možnost kde jej umístit není. Kolem je vzduchu relativně dost, jen se bude špatně vyměňovat za studený. Část tepla se ale zase odvede kovovou konstrukcí do karosérie. Zesilovač je v AB třídě stejně jako koncák u použitého autorádia, tudíž vydané teplo při stejném dodaném výkonu bude oproti autorádiu větší jen o vlastní spotřebu zesilovače. Účinnost jeho chlazení je mnohem lepší než u autorádia zavřeném v plastovém kastlíku.
01:27:30
11.08.2014
11.08.2014
Jarda/felda
-> FORM - zlomená ojnice 10.08.14 23:04:11: nezapomínej na dostatečný chlazení zesilovače
00:03:50
11.08.2014
11.08.2014
škoda caddy
-> stepan: asi jo no dík, možná že nakonec vyvařim ty starý když vidim ty ceny...
23:51:48
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice 10.08.14 23:49:00: Tyjo clovek s tim zachazi jak s vlastnim (se vsema) a pak se dozvi tohle
23:49:00
10.08.2014
10.08.2014
FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to já se rád po pár pivech rozpovídám o obojím. V poslední době ale začínám víc rozumnět vozům než kozám. Jinak připadá mi, že čím slabším vozem jezdím, tím více s ním prasím. Třeba ta krátká 40ka mě v tomto bavila. Učil jsem se na ní meziplyny, přibržďovat levou nohou, zvyšovat svornost hnané nápavy, řadit bez spojky a tak :-)
23:44:37
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> castrol: No nevim... jako kdyz se rekne litat, tak si predstavim svoji skodovku s tachacem u 190 na D1, to byl let...
23:43:16
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Ja mam pocit, ze jeden mluvi o voze a druhej o koze
23:38:15
10.08.2014
10.08.2014
castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ak to nieje vylietana 40kw tak aj ta dokaze pekne lietat
23:36:36
10.08.2014
10.08.2014
FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Počkej, počkej... myslíš to jak jsem jel hrozně pomaličku a pouštěl jsem každou veverku, která chtěla přejít silnici? Mysím že na černokostelecké mě předbíhala želva...
23:31:05
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Hehe, jasne 1,6 je pro feldu lepsi, ale 1,3 50kW mi prijde ideal :-) Ono prasit se da s cimkoli, kdyztak zkusim najit video z odvozu bile feldy od strejdy do garaze
23:28:23
10.08.2014
10.08.2014
FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ono v 40 a 50 kw MPi při nižších rychostech prakticky není rozdíl, stran krouťáku jsou na tom obdobně. I s modrou 40kou jsem docela pěkně prasil po městě, je třeba to více točit. Ve funce je 1.6ka se servem, s tím už se jezdit dá
23:23:21
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Vidis, me to modrou bavi :-) Ale je fakt, ze to neni srackovych 40kW...
23:20:42
10.08.2014
10.08.2014
FORM - zlomená ojnice
Jasně že jezdím, už jsem letos ujel asi 80 km, z čehož většinu dnes na výlet do pivovaru v Kostelci a zase zpět :-) Zesík jsem tu měl už dlouho připraven a ač není žlutý a od Balupunktu, přesto jsem jej do FUNky vecpal.
Modrou jezdím jen z donucení :-D
Modrou jezdím jen z donucení :-D
23:09:15
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Fun nebo modra? :-D
23:06:21
10.08.2014
10.08.2014
dragon_cb_cz
-> FORM - zlomená ojnice: Co to že jezdíš Feldou, sup už tě omrzel?
23:04:11
10.08.2014
10.08.2014
FORM - zlomená ojnice
Jeden by neřekl, kolik dá práce nacpat poctivý zesilovač k té hromadě kabeláže a jednotek pod držák airbagu spolujezdce u felicie. Doufám, že v dohledné době neumře třeba jednotka handsfree, protože její výměna by byla na celé odpoledne, je až ve spod :-D
Ale s dobovým Pioneerem to hraje nádherně, konečně využívám potenciálu reproduktorů.
Ale s dobovým Pioneerem to hraje nádherně, konečně využívám potenciálu reproduktorů.
21:17:25
10.08.2014
10.08.2014
dragon_cb_cz
Poprvé od března jsem se dostal k práci na autech - takže i z výměny oleje, AC pumpy a přetěsnění bočního víčka mám nakonec docela radost A když jsme tu nedávno řešili (ne)kvalitu současných filtrů, tak jsem tam dal pořádnej
21:16:51
10.08.2014
10.08.2014
suri
-> Jarda/felda 10.08.14 20:57:18: ja sa nebojím , ale rozklepaná tehlica a výsledok nula je bežný , to už pomáha napruženie rúrou a tresnutie
20:57:18
10.08.2014
10.08.2014
Jarda/felda
-> suri 10.08.14 11:53:17: nesmíš se bát tomu naložit já je jednou vyndaval kilovou palicí
20:56:14
10.08.2014
10.08.2014
Jarda/felda
-> Eidy 10.08.14 09:19:43: nejni, 80% práce je stejně příprava :D
20:54:53
10.08.2014
10.08.2014
MOLSO
Hoši takto sa tu opýtam .... čo je príčinou toho karbónu pod druhým a tretím stieracím krúžkom ? netesné krúžky ? vybehaný valec ? alebo vysoké tepelné zaťaženie / nekvalitný olej ?
19:33:59
10.08.2014
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> isti: + nerez bude tak 3× těžší
18:58:18
10.08.2014
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> isti: když vemu vodovod k chladiči tak je to 7 metrů Cu 28 (+/- 200 za metr) na celý auto a nějaký fitingy - předek 6 ks 45° ( -- ten horní ohyb směrem dolů je lepší udělat dvěma pootečnýma 45° s mezikusem než jednou 90° -- aby se tam pak vešlo řízení ) oba konce na vnitřní pájení, 2ks 90° rovněž vnitřní pájení , (+/- 50,- za ks) vzadu ještě fitingy netuším, ale bude jich tam víc počítám zběžně že tam budou nějaký 45° s jedním koncem na vnitřní pájení a druhym na nější, aby se daly udělat ty odkoky ,, a jedno téčko s redukcí k expanzce
Cu 7×200 = 1400
fiting předek 8×50 = 400
fiting zadek (odhad ) 16×50 = 800
to jsme na 2600 za chladič
co se týká topení tak je to metr 15ky (kratší neseženeš než metr ale cenu nevim to jsem měl nakoupené už dááávno) a pár malejch fitingů aby se udělal ten pokroucenec okolo motoru a ty kolínka vzadu a nějaký kolínka i vepředu, pokud nemáš 135/6 tak i redukce na kterých je obtok topení -- každopádně v 15ce je všecko o dost levnější
takže si troufám říct že se vejdeme do 3500kč komplet v mědi
kolik stojí dat si to naohejbat z nerezu nevim
+ potřebuješ letovací lampu (určitě ji máte někde doma ve skříni s bordelem), cínoolověnou pájku, nějaký tavidlo (eumetol) benzin, líh, trpělivost, hodně vstávání, lehání a pasování, zkoušení, kroucení, rovnání, kurev, pičí, hasičák po ruce -- tyto výdaje nepočítám, krom lihu a benzinu (100kč) je to všechno materiál který prostě mám
Cu 7×200 = 1400
fiting předek 8×50 = 400
fiting zadek (odhad ) 16×50 = 800
to jsme na 2600 za chladič
co se týká topení tak je to metr 15ky (kratší neseženeš než metr ale cenu nevim to jsem měl nakoupené už dááávno) a pár malejch fitingů aby se udělal ten pokroucenec okolo motoru a ty kolínka vzadu a nějaký kolínka i vepředu, pokud nemáš 135/6 tak i redukce na kterých je obtok topení -- každopádně v 15ce je všecko o dost levnější
takže si troufám říct že se vejdeme do 3500kč komplet v mědi
kolik stojí dat si to naohejbat z nerezu nevim
+ potřebuješ letovací lampu (určitě ji máte někde doma ve skříni s bordelem), cínoolověnou pájku, nějaký tavidlo (eumetol) benzin, líh, trpělivost, hodně vstávání, lehání a pasování, zkoušení, kroucení, rovnání, kurev, pičí, hasičák po ruce -- tyto výdaje nepočítám, krom lihu a benzinu (100kč) je to všechno materiál který prostě mám
18:27:34
10.08.2014
10.08.2014
isti
-> Peťa Klíč: Tie medené trubky vyjdú lacnejšie ako dať si ohýbať z nerezu?
18:17:25
10.08.2014
10.08.2014
škoda caddy
-> stepan: ano
17:53:01
10.08.2014
10.08.2014
stepan
-> škoda caddy: Co je stará octavia? 1959-1971?
17:50:03
10.08.2014
10.08.2014
škoda caddy
neví někdo kde koupit obědnat přední blatníky na starou octávii za přijatelnou cenu ?
17:37:48
10.08.2014
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
a musím se pochválit, jen dva drobné požáry rozlitého lihu při startování letovací lampy a jen jedna žhavá kulička pájky v papuči
17:31:05
10.08.2014
10.08.2014
Bohyn
-> Jarda - zrušená registrace 08.08.14 17:41:24: na naftu, spotřeba kolem 7 litrů, tak to ještě jde
17:02:38
10.08.2014
10.08.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jak se to člověk naučí už to de rychle , předek v mědi
14:12:44
10.08.2014
10.08.2014
Klubko_
-> Eidy 10.08.14 09:19:43: lakovaní už je jen ta pověstná špička ledovce oproti veškeré přípravě -> castrol 10.08.14 10:01:17: jojo, banalita
11:55:44
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
No byly dorvany jak svin. Nechapu jeden mel samojistnou matku, druhej zavlacku dokonce...
11:53:17
10.08.2014
10.08.2014
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.08.14 11:49:12: na felde klasika , tam to netreba moc doťahovať a ide to , inak kladivom vybrať čep bez sťahováku je umenie
11:50:53
10.08.2014
10.08.2014
castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.08.14 11:49:12: ten je tam este s fabriky
11:50:51
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
No a po pulnoci kontrolni vylet 50 km
11:49:12
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
Sranda byla vyndat kulaky rizeni. Na aute to proste neslo... To jsem jeste nezazil. Nastesti se planovalo vyndat cely tehlice...
11:47:34
10.08.2014
10.08.2014
Matthes, záškodník z TechWebu
Vcera s kamaradem na moji hyjence drobny servis. Akorat sem mel koupit este vnejsi klouby + voditka brzdicu. Trochu klepe prava strana...
10:01:17
10.08.2014
10.08.2014
castrol
-> Klubko_: banalita
09:19:43
10.08.2014
10.08.2014
Eidy
-> Klubko_: Jasný, vždyť na lakování vůbec nic není.
23:15:46
09.08.2014
09.08.2014
isti
A skoro som zabudol že som konečne nahodil letné pneu,už to bolo na čase