skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Stepan FUN: Ventil myslíš tu zvonkohru přímo na turbu, nebo něco jinýho? Mě kdysi nějakej ventil v tejhle oblasti zdechnul, ale to teda bylo dost ze 100% na nula - prostě jsem měl najednou atmosféru... ale tuším, že to byla spíš nějaká krabička mimo samotné turbo.
-> palinator 25.05.15 00:14:01: zavřenej, až s otáčkama se otevírá
stejně jako u VGT jede turbo naplno a pak ubírá 


-> palinator: Vím já? Bylo mi řečeno: "Zkrať tyčku o otáčku. Zvedneš si tím plnící tlak, ale spíš než zvedneš ho dáš do stavu, jako když to turbo bylo nový. Ta pružina v tom ventilu se časem vymačká a pak to není ono. A i když bys ho zvednul, tak o otáčku ještě diagnostika nebude hlásit chybu. To je vyzkoušený." :-)
A ventil byl totálně v pr... Tak ono taky po 15ti letech... Životnost je prej tak 5.
A ventil byl totálně v pr... Tak ono taky po 15ti letech... Životnost je prej tak 5.
-> Stepan FUN:
V základní poloze je bypass otevřenej?
V základní poloze je bypass otevřenej?
-> dragon_cb_cz:
Asi to někdo předtím rozladil. Na AGR to není takovej funny byznys jako na VTG turbu s červíkem.
Asi to někdo předtím rozladil. Na AGR to není takovej funny byznys jako na VTG turbu s červíkem.

-> Stepan FUN: A už to tunííí
K čemu přesně to zkracování té regulační tyčky?

Dneska jsem se půl dne vrtal v koktě... Tyčka regulace turba zkrácena o otáčku (nedělat to na svým, tak se na to vyseru, protože na tý 4kolce je to šílená práce, ale nakonec se zadařilo), vyměněn ventil regulace turba (při tom zjištěna děravá hadice) a ejhle - ono to jede o dost líp... :-) A i když jsem si užíval toho že to jede plynule a "nepulsuje" to, tak jsem jel za 5,3... :-)
Ale bez potíží se to neobešlo. První test byl napikaču. Jen jsem vyjel, už jsem se otáčel. Asi jsem blbě docvaknul hadici do cooleru a vyskočila. :-/ Když jsem couval zpátky na zvedák se slovy "něco je blbě", tak Leoš jenom zkonstatoval - vypadla Ti hadice. Pravděpodobně v tom spoji trubka-hadice. Tam se to nikdy nerozdělává, protože se to pak napikaču sesazuje. Měl pravdu. :-D
Ale bez potíží se to neobešlo. První test byl napikaču. Jen jsem vyjel, už jsem se otáčel. Asi jsem blbě docvaknul hadici do cooleru a vyskočila. :-/ Když jsem couval zpátky na zvedák se slovy "něco je blbě", tak Leoš jenom zkonstatoval - vypadla Ti hadice. Pravděpodobně v tom spoji trubka-hadice. Tam se to nikdy nerozdělává, protože se to pak napikaču sesazuje. Měl pravdu. :-D
4 hodiny rozoberal na jednej strane zvislak zo zatuhnutej napravy , "radost robit" ... 

Po roku a pol znova nastartoval Erku :-)
-> Klubko_: Tovární zvedák HZ5 z roku 1975. Naše úprava je pouze horní pavouk s rameny. Bylo škoda ho v STS nechat za cenu šrotu......;-)
-> Ultim: Ti dám prej 160 i s botama B-)
-> tunerlada: Další projekt vyškrtnut ze seznamu :-)
-> Jirik_Tuňák1983: Když jsem na tom poprvé viděl zvedlou ventru taky jsem se divil...:-o
-> Ultim: Ti dám prej 160 i s botama B-)
-> tunerlada: Další projekt vyškrtnut ze seznamu :-)
-> Jirik_Tuňák1983: Když jsem na tom poprvé viděl zvedlou ventru taky jsem se divil...:-o
-> aceboss: luxus :)
-> aceboss: docela netypická konstrukce. To je vlastní výtvor nebo zrenovovanyho něco staršího?
-> aceboss 22.05.15 21:19:57: Vypadá to, jako když je to eRko postavený na komínu. 

-> m8rinek: 

-> aceboss: Ze konec hrbeni, sak mas 160cm aj s botama



Taková blbost
ale kolik to dalo práce
Konec hrbení
konečně otestováno při opravě brzd
.
Foceno garážovou kalkulačkou


Konec hrbení


Foceno garážovou kalkulačkou

-> m8rinek: tady někdo dráždí hada bosou nohou,možná oběma

Usadil ty nejlepší sedačky na světě, namontoval k nim nejlepší pásy a nejlepší volant je namontovanej už z minula, jen ho ještě musim o 2-3cm pošoupnout :)))
-> aDAm: jo 

-> MOLSO: "uvalit si" znamená prdnout si? ;)
-> Klubko_: to mas tolko co ja 

-> francomk: alebo uvalit si v montaznej jame 

-> RadovanSkodovkar: -> MOLSO:
... alebo opreť sa hlavou o rozžeravený katalyzáror

... alebo opreť sa hlavou o rozžeravený katalyzáror

-> Peklo 22.05.15 12:42:26: na zem už té barvy moc nedopadlo. Většina na mě, montérkách a na autě
ale zuby už z dřívějška ulomeny mám
-> RadovanSkodovkar 22.05.15 12:47:19: jo, to je taky hned
když jsem byl malej, tak mi děda na hlavu vylil barvu, když jsem se kolem něj ochomýtral v dílne 

-> RadovanSkodovkar 22.05.15 12:47:19: jo, to je taky hned


-> RadovanSkodovkar: mal si si tu hlavu oholit a hned by bol z teba torretto 

-> Klubko_: Mne sa podarilo raz dávno pri natieraní podlahy (gumoasfaltom) položiť hlavu do víčka od plechovky ktoré malo na sebe celkom slušnú vrstvu
Umývať riedidlom gumoasfalt z vlasov a hlavy nieje bohvie čo.. 


-> Klubko_ 22.05.15 11:56:23: trocha barvy, suřík ani anilinky to nejsou, větší tragédie by byla, vysklít si o tu kozu zuby...
-> Matthes, záškodník z TechWebu, MOLSO, castrol: Nj, nj, laťka neunesla mych 65kg

-> Klubko_:




-> Klubko_:
šikovnej


-> Klubko_:




Včera večer jsem ze sebe udělal šmoulu. Nesouc plechovku barvy jsem chtěl vylézt na kozu, která pode mnou poněkud rupla a onu plechovku barvy jsem vychrstl na sebe, auto garáž a nářadí
ředidlo na ksichtu docela pálí

-> Jirik_Tuňák1983: je to možný ;)
-> aDAm 22.05.15 07:55:52: To je on ten opravář ze srandovních obrázků? 

-> King: já myslím že teď v nejbližších dnech nebude mít koule na to aby se tu projevil ;)
-> ZZ__Top: Bacha na ty cizí termity - při insuficienci suterenity je rizoto, že to skončí fiakrem a člověku se to vrátí jako buzerant! :-)
-> tunerlada: Embéčko a kilo má +2 / -1 mm (tj. od sbíhavosti 2mm po rozbíhavost 1 mm).
kucí hodnoty geometrie na kyvku nevěli by jste? Nemohu to nikde najít.. přední mám z Andrta ale zadní nějak nemoho najít a zítra ráno jedu na geometrii tak ať mám jistotu
-> lukáš008: pokud dostanu technickou na auto které ma vymlácené čepy, zlomené zadní rameno a prohnilou podlahu tak pojedu kamkoliv 

-> ZZ__Top: sviečkami sa utajuje lajt to musíš poznat
-> lukáš008: pokud mi to Stk čko uděláš na zhnilé předrenovačí auto tak proč ne 

-> ZZ__Top 21.05.15 14:58:58: "Chlapče nechtěl jsem debilní koment tak prosím nekomentuj." tak touto peckou si to solidně zazdil ;)
-> Tomaso435: no co se ti nezdá, má raritní model felicie s elektromotorem z jiné dimenze kde se pan Alessandro Volta psal Wolta ;) a James Watt se psal Vat ;)
-> Tomaso435: no co se ti nezdá, má raritní model felicie s elektromotorem z jiné dimenze kde se pan Alessandro Volta psal Wolta ;) a James Watt se psal Vat ;)
-> ZZ__Top: Hele kámo klid jo? motor má výkon tzn Waty cs.wikipedia.org/wiki/V%C
3%BDkon tzn. motor má výkon 50 Kilowat.... volty jsou V!!!olty....