-> MATTESS 14.01.16 09:57:18: Že jo? Jenomže ty jsi zvyklý na 2.0 HDi - ta jede jako tank, já na 2.5T, nicméně stejně si nejsem jistý, zda je můj pohled zkreslený. Srovnávat mohu ještě s dalšími služebními vozy od 1.6 nahoru (ale většinou nafty) a taky soukromé vozy. Např. moje C4 Picasso s 1.6 VTi měla sice 88 kW proti 66 kW u té Fabie, ale stejný krouťák 160 Nm. I když je skoro o 500 těžší, byla mnohem dynamičtější + zvuk byl příjemně řízný takový baworský. U táty v 207 se stejným motorem je to bez debat, ta váží skoro jako ta Fabka. Ségra má 205ku, tak je živá do určité rychlosti hodně, páč je to papírák, její C3 2010 s 1.4 54 kW je tedy letargická dost, ale to je konstrukčním stářím motoru a vyšší hmotností. Karkule má Bravo II 1.4 16V s taky 66 kW a i ta mi přišla lepší než ta 1.2 TSi, páč je to takovej typickej Ital, točivej s ostřejším zvukem, navíc díky 6q je i dynamičtější. Na druhou stranu - určitě bude proti němu ta 1.2 TSi podstatně lépe držet rychlost v kopcích.
Každé má něco. Navíc mě trochu rozrušoval ten START / STOP, páč jsem si říkal co na to po té cestě turbo na sjezdu z dálnice.
