
-> saskyn2:
-> MVM: Ok, super. A tú udržiavaciu nabíjačku pripájaš aj bez odpojenia akumulátora od vozidla? Zlé jazyky hovoria, že by sa to tak nemalo robiť.



















Takže velkoodběratelé mají cenu X, VIP klient cenu Y, živnostník cenu Z, běžná vopice má nesmysl.















). Nicmene cemu tak strasne vadi to startovani se spojkou?
Citlivost v pořádku, spíná to kdy má, tedy ne, že by to nezareagovalo, ale při mrholení, kdy jedno auto stírá tak akorát, ležérně, ale vyhovujícím způsobem, druhé rozběhne stěrače takovou rychlostí, že by tě to hodilo na bok. 






A že prší sice vidíš, ale intenzita se mění - tím spíš v provozu, kde na tebe cákaj po různu auta, který jsou různě daleko, jednou předjedš někoho ty, jednou někdo tebe apod. To bych nedělal nic jinýho než přepínal cyklovač nebo si rovnou stíral páčkou sám. Dešťák je jedna z věcí bez který bych auto už nechtěl ani náhodou. Neříkám, že to vždy stírá na 100% správně, ale to z logiky věci nedělá ani klasickej cyklovač. Ale zrovna u aut za poslední desetiletí podle mě ty dešťáky fungujou už velice dobře. Nehledě na to, že to je super kombinace s automatickým svícením.





















