-> Tomaso435: -> Luky: myslel jsem, že bych vzal jeden hagus a přidělal to na něj... jsou to takový ty klasický obdelníky z mřížkou...
-> Jarda: je to old face... hodnoty neřeším buď to půjde nebo to nepůjde... hodnotám stejně nerozumím...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
15:11:28
27.09.2016
27.09.2016

Přema
11:31:54
27.09.2016
27.09.2016

palinator
-> MVM 27.09.16 06:50:41:
V extrému sice na otevřeným diferáku ten přenos momentu bude asi 100% na stranu bez adheze, nicméně už to nebude 100% na vstupu do diferenciálu. Záběrovej moment co dokáže pneumatika přenýst musí odpovídat aktuálnímu točivému momentu motoru (např. pouze 20% jmenovitýho při daných otáčkách) krát převodovej poměr. Jinak by se motor postupně rozběhl do nekonečných otáček.
V extrému sice na otevřeným diferáku ten přenos momentu bude asi 100% na stranu bez adheze, nicméně už to nebude 100% na vstupu do diferenciálu. Záběrovej moment co dokáže pneumatika přenýst musí odpovídat aktuálnímu točivému momentu motoru (např. pouze 20% jmenovitýho při daných otáčkách) krát převodovej poměr. Jinak by se motor postupně rozběhl do nekonečných otáček.
11:25:51
27.09.2016
27.09.2016

palinator
-> vhml 27.09.16 07:36:01:
Taky si to tak myslim. Na ledě tam půjde moment tak akorát na roztočení setrvačnosti + na nějakou tu malou adhezi. Jinak na ní ten moment bude nula nula prd.
Taky si to tak myslim. Na ledě tam půjde moment tak akorát na roztočení setrvačnosti + na nějakou tu malou adhezi. Jinak na ní ten moment bude nula nula prd.
07:54:49
27.09.2016
27.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> vhml 27.09.16 07:39:58: vidis a ja si s tim celkem bez problemu dal i Madarsko :) v navigaci nezpevnene cesty, akorat mi ten vylet prekazila nekde u Hevizu klec vnejsiho kloubku, rozlomila se, mozna to byla moje chyba, ze kdyz jsem menil prachovku, tak dostala klec ranu kladivem :/ tak jsem musel zpet na cesty, ale na tej mezinapravovej prevodovce s diferakem nebylo mozne po 50km pomalu udrzet ruku, ted v Maroku to bylo podobne, ale po mnohem vetsi porci km :)
07:46:50
27.09.2016
27.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> MVM: ja kdyz se s p. Matoskou bavil, tak rikal, ze zivotnost diferencialu neni snizena, ale ty zivotnosti poloos nejak zamluvil :). Kazdopadne zadni poloosa u nivy, kdyz nemusim vyndavat diferak je prace na hodinku :). Ale mel bych nechat stare, tech je jeste dost, nové, to je cca 4500,-kc za poloosu nebo cela starsi naprava se dvema za 3000,-kc.
Ja se ted porad nejak nemuzu rozhodnout, jestli zesilene predni poloosy s jemnym drazkovanim a zadni silne (ta mi ulitla jeste tak blbe v lozisku, ze mi ulitlo i kolo :( stazeni z francouzke dalnice bylo potom za cca 7500,-kc :/ kdybych to vedel, tak jsem to odtahnul z dalnice po stitu na uzaverku:) ) zesilene predni by byla jasna volba, ale nejak vse vylepsene - nove rusove odflaknou a stary 1.6 ty fungovaly, dokud se nerozsypaly kvuli korozi...
Jinak co myslite? lepsi tyto 100% samosvory dva nez jeden? bude vetsi pravdepodobnost, ze me potahne vic kol... Jak jsem to bokem zahrabnul do stoky nad Sarajevem, tak mi mezinapravova uzaverka byla k prdu, protoze se tocily obe prava kola a leva, ktera by me mohla tahnou, tak stala, nebylo to tak hrozne, nez prisel mistni s konema, tak jsem si pomohl lopatou, jen koukal, ze stromy okolo jsou do 2 m nahozene blatem :). Jinak felda s EDS me prekvapila, co takto stranove zvladne, kdyz jsem jel po rozbahnene ceste - pravym kolem na trave a levym v bahne, pritelkyne mela strach, ze tam zustanu, ale nezustal jsem... Tak si zahravam s myslenkou tam naroubovat to ABS+EDS, mit to vypinatelne - ABS by se taky nekdy hodilo, EDS bych rozhodne nepouzival dlouhodobe v terenu, ale jen jako pomoc v nouzi... skoda, ze vypnout a zapnout to jde jen jako celek, ted jsem si to delal u feldy, abych si v zime mohl vzit taky nejakou zatacku pres rucku :).
To EDS teda jedine na predek, protoze tam jsou kotouce a na zadek kotouce neplanuju, pokud mi teda nerupne v bedne a nedam tam brzdy z Chevrolet Nivy :) ty tam jdou P&P a ma i predni chladaky :), jen u nas je to auto docela vzacnost :/
Ja se ted porad nejak nemuzu rozhodnout, jestli zesilene predni poloosy s jemnym drazkovanim a zadni silne (ta mi ulitla jeste tak blbe v lozisku, ze mi ulitlo i kolo :( stazeni z francouzke dalnice bylo potom za cca 7500,-kc :/ kdybych to vedel, tak jsem to odtahnul z dalnice po stitu na uzaverku:) ) zesilene predni by byla jasna volba, ale nejak vse vylepsene - nove rusove odflaknou a stary 1.6 ty fungovaly, dokud se nerozsypaly kvuli korozi...
Jinak co myslite? lepsi tyto 100% samosvory dva nez jeden? bude vetsi pravdepodobnost, ze me potahne vic kol... Jak jsem to bokem zahrabnul do stoky nad Sarajevem, tak mi mezinapravova uzaverka byla k prdu, protoze se tocily obe prava kola a leva, ktera by me mohla tahnou, tak stala, nebylo to tak hrozne, nez prisel mistni s konema, tak jsem si pomohl lopatou, jen koukal, ze stromy okolo jsou do 2 m nahozene blatem :). Jinak felda s EDS me prekvapila, co takto stranove zvladne, kdyz jsem jel po rozbahnene ceste - pravym kolem na trave a levym v bahne, pritelkyne mela strach, ze tam zustanu, ale nezustal jsem... Tak si zahravam s myslenkou tam naroubovat to ABS+EDS, mit to vypinatelne - ABS by se taky nekdy hodilo, EDS bych rozhodne nepouzival dlouhodobe v terenu, ale jen jako pomoc v nouzi... skoda, ze vypnout a zapnout to jde jen jako celek, ted jsem si to delal u feldy, abych si v zime mohl vzit taky nejakou zatacku pres rucku :).
To EDS teda jedine na predek, protoze tam jsou kotouce a na zadek kotouce neplanuju, pokud mi teda nerupne v bedne a nedam tam brzdy z Chevrolet Nivy :) ty tam jdou P&P a ma i predni chladaky :), jen u nas je to auto docela vzacnost :/
07:39:58
27.09.2016
27.09.2016

vhml
-> Jarda - zrušená registrace 26.09.16 17:22:07: s rozdílným převodem vepředu a vzadu se muselo středu zdát o čertech. U Subaru musíš měnit i všechny 4 gumy najednou za nový, protože když dáš jen dvě ( nedejbože jiný značky ) , tak ten střed odpálíš. Je tam tuším visco řešení a tímhle ho uvaříš ve vlastní šťávě :-)
07:36:01
27.09.2016
27.09.2016

vhml
-> MVM 27.09.16 06:50:41: počkej počkej. Budeš-li na ledě, tak ti sice do poloosy teče všechen moment, ale nijak ji nenamáhá, protože k tomu nemáš adekvátní záchyt reakce. A čím víc ho budeš přidávat, tím víc bude zatížená i druhá poloosa
Bavíme-li se tedy o otevřeném diferenciálu.
Bavíme-li se tedy o otevřeném diferenciálu.06:50:41
27.09.2016
27.09.2016

MVM
-> palinator 27.09.16 00:16:05: Tady mě šlo jen o to,že když do rozvodovky jde 100% - tak to otevřený difrenciál rovnoměrně rozděluje na obě kola. Idealne teoreticky na rovině 50/50.. Takže naopak v extrému je jedna pooosa schopna přenýst maximum 100% a druhá stojí. (Auto se nemůže rozjet na ledu) Tohle maximum beru jako "něco " na jaký moment je poloosa počítaná - tudíž že vydrží pohánět celý auto jen jedna. Tím pádem je při běžné jízdě předimenzovaná -protože se téměř vždy namáhání rozdělí na obě kola. Takže v terénu tomu uzávěrka vždy nuceně pomůže a roli difrenciálu přebírá rozdílná přilnavost. Navic uzávěrka při jzdě v blátě a jiným terénu " částečně chrání" mechanismus diferenciálu.
00:16:05
27.09.2016
27.09.2016

palinator
-> MVM 26.09.16 17:12:34:
Nechci dělat chytrýho, ale není to tak, že pokud je namáhání na uzavřeným diferáku v ideálním případě poloviční, tak na otevřeným diferáku je momentový namáhání míň než poloviční? Pokud by bylo pro obě kola stejný, diferenciál bude v nečinnosti. Pokud budou adhezní podmínky na jednom kole horší, bude moment na daném kole právě o tolik horší. Naopak na uzavřeným diferáku na nerovných podmínkách (křížení náprav, ostrá jízda obloukem) bude namáhání na jednu poloosu klidně i 100% vstupního momentu. Nebo se pletu?
E: to že při prokluzu jednoho kola se tato poloosa točí 2x rychleji na tomto faktu nic nemění - nebo ano?
E2: tohle mi vysvětloval i známej kterýho jsem se ptal proč na šutrech když tahal 6911kou jinýho traktora z bahna nedával uzávěrku, tak prej z důvodu aby to celý nerozerval.
Nechci dělat chytrýho, ale není to tak, že pokud je namáhání na uzavřeným diferáku v ideálním případě poloviční, tak na otevřeným diferáku je momentový namáhání míň než poloviční? Pokud by bylo pro obě kola stejný, diferenciál bude v nečinnosti. Pokud budou adhezní podmínky na jednom kole horší, bude moment na daném kole právě o tolik horší. Naopak na uzavřeným diferáku na nerovných podmínkách (křížení náprav, ostrá jízda obloukem) bude namáhání na jednu poloosu klidně i 100% vstupního momentu. Nebo se pletu?
E: to že při prokluzu jednoho kola se tato poloosa točí 2x rychleji na tomto faktu nic nemění - nebo ano?
E2: tohle mi vysvětloval i známej kterýho jsem se ptal proč na šutrech když tahal 6911kou jinýho traktora z bahna nedával uzávěrku, tak prej z důvodu aby to celý nerozerval.
22:19:49
26.09.2016
26.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> Luky: myslim, ze na strese byt moho, ale nesmi prekrocit svitivost 75 (u nakladaku 100), pokud by svitivost byla vyssi je povolene i hlavni odpojit a nechat to na pridavnych

-> Přema: mas new face nebo old face feldu?, protoze new face ma jedno svetlo 20 a old face 17,5, cili pridavnaky u new face muzes mit jen takove bludicky 2x17,5 a u old face tech 2x20

-> Přema: mas new face nebo old face feldu?, protoze new face ma jedno svetlo 20 a old face 17,5, cili pridavnaky u new face muzes mit jen takove bludicky 2x17,5 a u old face tech 2x20
21:59:51
26.09.2016
26.09.2016

Tomaso435
-> Přema: zkus najít něco takovýho truckfocus.cz/media/.../H
ELLA_pridavne_svetlomety.p
df pro auto do 3,5t ... někde sem to kdysi měl.
myslim že mlhy by měly bejt max v urovni hlavních, dálky nemej bejt víc do venku než hlavní světla. ted du spat ale zejtra třeba pohledám
myslim že mlhy by měly bejt max v urovni hlavních, dálky nemej bejt víc do venku než hlavní světla. ted du spat ale zejtra třeba pohledám
21:49:39
26.09.2016
26.09.2016

Luky
-> Přema: já myslím že na střechu nelze protože je to moc vysoko. Mrkni do technických předpisů
21:44:48
26.09.2016
26.09.2016

Přema
Né dnes, ale včera jsem trošku uklízel v garáži... mimo jiné nalezena komplet sada pro pllyn na 120... i z flaškou, která už je nějaký ten pátek prošlá... kdyby to někdo náhodou chtěl tak se klidně ozvěte... jinak náhodou neví někdo jestli můžu na felinu udělat doplňková světla na střechu? homologaci mají.... jen jestli to třeba nemusí být dopsané v tp nebo tak něco...
21:04:57
26.09.2016
26.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435: nejhorsich? at zkusi treba zaz :) a jawky nebudou tak nejhorsi, kdyz tyto 50 let stare stroje jezdi jeste ted treba v Turecku jardaj.rajce.idnes.cz/Tur
ecko_2014_-_1000_fotek%2C_
vic_se_neveslo...
19:06:35
26.09.2016
26.09.2016

Zeke-ten šestý
-> castrol: děkovala
19:05:49
26.09.2016
26.09.2016

castrol
-> Zeke-ten šestý: pekne
18:49:10
26.09.2016
26.09.2016

Tomaso435
-> Borderer: v podstatě jezdíš na nejhorších strojích planety
amík svou pětilitrovou toyotu neřeší a hárlej dává do servisu :D
amík svou pětilitrovou toyotu neřeší a hárlej dává do servisu :D17:55:28
26.09.2016
26.09.2016

Borderer
Jinak mne dneska konečně vyšla za celé léto chvilka a stihl sem udělat STK na Jawě, další je na řadě vozejk, kde je propadlá "teprv" měsíc....nikdy bych netušil, jak může být ježdění na Jawě, užovkou a Feldou jako daily náročné na údržbu a opravy....


17:52:20
26.09.2016
26.09.2016

Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Tak zrovna starline na feldě 1.6 se choval jako variátor na skůtru. Rozjelo se to, jelo to, ale když sem se potřeboval rozjet do kopce, odpíchnout v křižovatce, prostě jakýkoli větší namání spojky, ouvej. Pamatuju, když sem táhl naloženou 750tku vozejk, tak sem musel na semaforu potupně počkat, zcouvat pod kopec a rozjet se pod ním (Pro znalé Tčko pod rychlostí silnicí nad Babylonem v LBC).
Pak sem posháněl za podobné peníze origo díly a je po problémech.
Pak sem posháněl za podobné peníze origo díly a je po problémech.17:40:27
26.09.2016
26.09.2016

Borderer
-> Jarda: Mám na feldě TWR už takřka 60 tisíc km a nemužu si je vynachválit, stále sou tak na 30-40% životnosti a nemám problém procvičit ABS na suchém asfaltu. Teďka už začíná jeden kotouč kopat, ale to přičítám spíše tomu, že sem ho párkrát rozsvítil, protože se nevracel pístek ve třmenu.
17:39:22
26.09.2016
26.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> MVM: a to tam mam jeste starou mezinapravovou prevedovku prave s tim difem (je to v jedne skrini) z 1.6, kterou nemci kdysi reklamovali rusum, ze se jim zadira na dalnici a 33tis. km na ni uplne bez problemu, mam tam porad stejnou napln - dal jsem tam hypoidni olej (jo uplne tam nepatri, ale synchrony to nema) a v nem je prisada LM proti zadirani
Tak nejak mi prijde, ze dily ze stare 1.6 drzi a to, co udelali rusove nove - vylepsene, tak se sype. Predni diferak mam taky ze stare 1.6 a taky perfekt - zadne spony, dal jsem hustej hypoid olej do kombajnu :). Jen jsem ten diferak utrhnul z uchyceni :), taky kdyz ho minulej majitel dal na vratak

Tak nejak mi prijde, ze dily ze stare 1.6 drzi a to, co udelali rusove nove - vylepsene, tak se sype. Predni diferak mam taky ze stare 1.6 a taky perfekt - zadne spony, dal jsem hustej hypoid olej do kombajnu :). Jen jsem ten diferak utrhnul z uchyceni :), taky kdyz ho minulej majitel dal na vratak

17:35:33
26.09.2016
26.09.2016

Zeke-ten šestý
Novej bejvák pro Rapida je hotovej, včera dovymalováno, už tam jen navozit sysláty a auto a bude

17:28:49
26.09.2016
26.09.2016

MVM
-> Jarda: Bodejť by se nehřál .. to je to samý jako bys měl na pravým zadním nízkoprofilovou 13" a na levým zadním 15" - taky by se satelity pěkně proletěly.

17:22:07
26.09.2016
26.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> MVM: jj, proto by to chtelo jeste i na predek, tak bude vetsi pravdepodobnost, ze pujde vic kol... niva je stala 4 kolka s mezinapravovym difem narozdil od vetsiny offu, ktere jsou zadokolky a pripojuje se natvrdo predek, ja kdyz dam mezinapravovou uzaverku, tak mam vlastne natvrdo predek, todle kdyz udelam na asfaltu, tak citim, ze ze to tomu moc nesvedci a kdyz jsem mel jinej diferak na predku (4.1) a jinej na zadku (3.9) tak jsem kolikrat pozoroval divne zachroupani (po sjednoceni difu to prestalo...) a i s otevrenym mezinapravovym difem to bylo OK, ale prislo mi, ze se vic hral
Kamarad rikal, ze necha poloosy stocit na cele delce a provede kapilarni zkousku... On je to vykovek a stocene to je jen na mistech, kde je potreba, ono toto ruske reseni musi i davat pekne na zadek loziskum...

Kamarad rikal, ze necha poloosy stocit na cele delce a provede kapilarni zkousku... On je to vykovek a stocene to je jen na mistech, kde je potreba, ono toto ruske reseni musi i davat pekne na zadek loziskum...
17:12:34
26.09.2016
26.09.2016

MVM
-> Jarda - zrušená registrace 26.09.16 14:13:24: Nejde o to klidněji.. Pokud se hnací moment vstupující do rozvodovky rovnoměrně rozdělí díky uzavřenýmu difrenciálu na obě poloosy - tak je namáhání poloviční. (Oproti tomu když Ti "prohrabuje" jedno hnací kolo a veškeré momenty jdou přes jednu polosu..)
14:13:24
26.09.2016
26.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> MVM: jj, prave o ty poloosy mam nejvetsi strach... asi to bude chtit jezdit klidneji a rozumneji nez jezdim
dnes ne, ale o vikendu:
UZ vycisteny karbec v BAZovi se zda, ze funguje dobre, uz ani nepada hladina a sytic se taky chova lip
strecha u nivy po kotrmelci se taky docela podarila vyrovnat, ze uz by tam mohlo jit i predni okno :) a lemy u feldy se mi moc nepovedly a jeste jsem si udelal uraz oka... jeste jsem predtim trochu varil zlutaka, ale to jsou jeste tak 2 dny prace, LR vyztuhy pouzivam soucasne jako zaplaty :)
dnes ne, ale o vikendu:
UZ vycisteny karbec v BAZovi se zda, ze funguje dobre, uz ani nepada hladina a sytic se taky chova lip
strecha u nivy po kotrmelci se taky docela podarila vyrovnat, ze uz by tam mohlo jit i predni okno :) a lemy u feldy se mi moc nepovedly a jeste jsem si udelal uraz oka... jeste jsem predtim trochu varil zlutaka, ale to jsou jeste tak 2 dny prace, LR vyztuhy pouzivam soucasne jako zaplaty :)19:35:42
25.09.2016
25.09.2016

MVM
-> Jarda - zrušená registrace 25.09.16 08:17:16: Podle mě se tento typ zablokne jedině když se jedno kolo bude mít snahu prohrábnout - tehdy se to uzamkne,protože to rozpíná čep satelitů. Jakmile se rozjedeš a momenty se srovnají pojede to normálně. Čím pomaleji v terénu pojedeš -tím snáze se to zacvakne. Po zablokování to má narozdíl od lamelovýho 100% - tzn,polosy určitě dostanou kouř když to bude brutálnější a tvrdší povrch -podobně jako když na asfaltu zapomeneš uzávěrku. Žádný předpětí se v tomto případě nenastavuje - takže myslím že by se sám od sebe uzavřít při normální jízdě nemohl.
Lamelovej tahá obě kola v záběru částěčně trvale. Určitě bych si vše ale předem obtelefonoval u výrobce. www.axlelock.cz/
Lamelovej tahá obě kola v záběru částěčně trvale. Určitě bych si vše ale předem obtelefonoval u výrobce. www.axlelock.cz/
18:22:05
25.09.2016
25.09.2016

Strycek Marty
-> lokaj: hele mě jí tam nechali :D a nic sem říkat nemusel. Značku mam sedřenou tak jako tak (samozřejmě, aby pasovala k punkovýmu vzhledu Sierry :D )
08:45:37
25.09.2016
25.09.2016

MajoLR
08:17:16
25.09.2016
25.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> MVM: a co myslis, je to vhodne na dlouhe cesty? mam strach, aby se mi to neuzavrelo, kdyz to nebudu cekat a v lepsim pripade to neskoncilo ukroucenou poloosou a v horsim pripade nehodou...
Jinak jsem cetl, ze prvotnim konstrukterem byl Ferdinad Porsche a vojenske vozy s pouhou hnanou zadni napravou s tim meli velmi dobrou prujezdnost. Ja ho urcite (teda zatim jsem rozhodnut) budu davat na zadek a uvazuji i o predku nebo prekopu cele brzdy na ABS a predni EDS z feldy nebo octavky....
Jinak jsem cetl, ze prvotnim konstrukterem byl Ferdinad Porsche a vojenske vozy s pouhou hnanou zadni napravou s tim meli velmi dobrou prujezdnost. Ja ho urcite (teda zatim jsem rozhodnut) budu davat na zadek a uvazuji i o predku nebo prekopu cele brzdy na ABS a predni EDS z feldy nebo octavky....
07:09:11
25.09.2016
25.09.2016

MVM
-> palinator: Funguje to uplně stejně jako běžný samosvor LSD s lamelama,akorát že v tohle případě tam lamely nejsou.Místo toho jsou tam zubový vybrání/kolíky - tím pádem to není plynulý nástup svornosti ale skokový kdy do sebe ozubení zapadne .
01:51:26
25.09.2016
25.09.2016

palinator
-> Jarda:
Nefunguje tohle vlastně jako volnoběžka? Čili v zatáčce se vnější kolo "uvolní" a hnací sílu přebírá vnitřní se všemi svými důsledky.
Nefunguje tohle vlastně jako volnoběžka? Čili v zatáčce se vnější kolo "uvolní" a hnací sílu přebírá vnitřní se všemi svými důsledky.
00:16:20
25.09.2016
25.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> palinator: to ja taky... www.axlelock.cz/
23:55:12
24.09.2016
24.09.2016

palinator
-> Jarda:
Já jsem hlavně zvědavej na ten tvůj kolíčkovej samosvor.
Já jsem hlavně zvědavej na ten tvůj kolíčkovej samosvor.

23:33:50
24.09.2016
24.09.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Jarda: ja se divim ze to na tech driftech vydrzej polooosy... takhle na tvrdo zavareny
23:29:46
24.09.2016
24.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> LUKAS: hmm, taky pekne vypinatelna uzaverka - prehazovat diferaky :) to je podstatne na dyl nez muj volitelnej pohon u nivy, prepnu si to na predohraba nebo zadohraba jak zrovna chci, zmena pohonu mi trva 15 minut, nez odsroubuju prislusnej kardan :)
23:05:55
24.09.2016
24.09.2016

Sejki - zrušená registrace
-> LUKAS: mas to spatne, ma to byt takhle

22:17:43
24.09.2016
24.09.2016

LUKAS
dnes sa zvaralo a testovalo.. 

20:28:58
24.09.2016
24.09.2016

castrol
dnes sa vyrabala pre kamarata raznica a takto nejak to dopadlo
20:27:09
24.09.2016
24.09.2016

lokaj
Akorat stokrat jim pripominam,ze nechci strhavat zelenou nalepku a samozrejme,ze mi ji ztrhli,protoze zapomneli a sedreli mi i znacku blbci..
20:23:04
24.09.2016
24.09.2016

lokaj
Ja si dnes udelal vylet po nejzapadlejsich vesnickach okresu,kdyz uz sem si konecne nasel cas udelat STK po nekolika mesicich.STK bez zavad:)
14:06:09
24.09.2016
24.09.2016

krtik
-> Tomaso435 24.09.16 13:38:31: :-D
Jak to může projít přípravou a neprojít, tomu rozumím. Ale jak ty nový díly můžou skončit na vrakárně..?
Jak to může projít přípravou a neprojít, tomu rozumím. Ale jak ty nový díly můžou skončit na vrakárně..?
13:38:31
24.09.2016
24.09.2016

Tomaso435
-> krtik: nejlepší brzdy sou z likvidace prodejny za 200 kotouče za 50 desky ferodo
případně z vrakáče z auta co neprošlo po přípravě na stk, stk. takhle mám doma ur pár dílů jetejch 20km a byly zdarma
případně z vrakáče z auta co neprošlo po přípravě na stk, stk. takhle mám doma ur pár dílů jetejch 20km a byly zdarma
12:43:56
24.09.2016
24.09.2016

krtik
-> M@rtin 23.09.16 17:13:11: Ty kjávo, a že mě nenapadlo se ani podívat...
. A tahle konfigurace dobrá?
. A tahle konfigurace dobrá?17:13:11
23.09.2016
23.09.2016

M@rtin
-> Jarda: No mám je už několik let, zažili dvě cesty do NDR na Nordschleife i s ježděním po okruhu. Odhadem maj teďka tak 7tkm ....
-> krtik: Měl jsem ale už nemám, po tom co jsem desky od ATE na těch chlaďákách utavil v r. 2010 v Mostě. Pak jsem dal Zimmermany a DS2500. Takže je mám už pět let
-> krtik: Měl jsem ale už nemám, po tom co jsem desky od ATE na těch chlaďákách utavil v r. 2010 v Mostě. Pak jsem dal Zimmermany a DS2500. Takže je mám už pět let

13:25:03
23.09.2016
23.09.2016

krtik
-> M@rtin: A od kdy? dyť jsi měl nějaký z Clia???
10:58:42
23.09.2016
23.09.2016

Jarda - zrušená registrace
-> M@rtin: to verim, ale jsou nekde jinde s cenou... mozna se vyplati, kolik uz na nich mas?, neopotrebovavaji se rychleji?, ja na DS2000 najel asi 8tis. km a jedna me ulitla diky korozi :(, to auto uz je melo, dal jsem ATE a naprd...
10:06:05
23.09.2016
23.09.2016

M@rtin
-> krtik 23.09.16 09:41:34: Já nemám chlaďáky 

09:41:34
23.09.2016
23.09.2016

krtik
-> M@rtin 23.09.16 06:55:51: No ono to u Feroda možná skončí :).
Ty chlaďáky jsou Zimmermann?
Ty chlaďáky jsou Zimmermann?

