). Při té příležitosti jsem konečně vyměnil membrány v reduktoru a po včerejší návštěvě STK (jen kvůli změření sbíhavosti) seřídil tyče řízení tak, aby byl rovně volant. Je to blbost, ale potěší (po roce ježdění s volantem za dvě minuty celá)
A ještě jsem zakoupil sadu www.ochranamotoru.eu/valv e-saver-fluid-kit
Po úvahách o úpravě hlavy (tvrzená sedla) jsem se zatím uchýlil ke kompromisu. A pokud to bude fungovat dle mých představ, budu spokojen

Myslíte, že má smysl dělat rozvod aditiva do obou větví sacího potrubí, nebo postačí jeden vstup?
Využil bych asi díry se závitem M6 pro připevnění plechu nasávání teplého vzduchu (který na potrubí nemám) a tyto díry bych provrtal skrz a do nich našrouboval trysky. Nebo jen jednu...







až na jeden sroub šly všechny bez problému. Ofrezoval jsem si to trochu mezi hlavou a brzdičem a šlo to






Pekne jsem zaparkoval pred fizlarnou a "Dobry den, ja si jdu vyzvednout ridicsky prukaz" 

), tak rovnou vyměnit kulák...


10 litrů navíc nemám


)