-> dragon_cb_cz: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : SPDS nechci, ale zapínat světla mě nabaví (a občas zapomenu)... Takže relé je takovej "kompromis"...
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nastavit možná můžeš, ale až u CAN auta s jednotkou centrální elektroniky s dlouhým kódováním. A to se roku 2000/2001 jaksi netýká... A mimochodem - tam bych nemusel na denní svícení instalovat relé, ale jenom bych změnil 1-2 znaky v kódování... ;-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
20:31:12
02.05.2015
02.05.2015

dragon_cb_cz
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já jsem všeobecně proti myšlence nějakého speciálního režimu pro denní svícení - lidi pak akorát zapomínaj zapnout normální světla za snížený viditelnosti....
20:23:36
02.05.2015
02.05.2015

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> dragon_cb_cz: Ty dodatečně montovaný SPDS jsou úplně debilní. Ono všeobecně zavedení této kraviny byla zase nějaká kokotská lobby a já je nesnáším.
Ale zase pokud má přední mlhovky (OI je má přímo v hlavních lampách), tak tam by šlo elegantně nastavit jejich svícení na 30% jako denní svícení (když už teda ne svítit normálně).
Ale zase pokud má přední mlhovky (OI je má přímo v hlavních lampách), tak tam by šlo elegantně nastavit jejich svícení na 30% jako denní svícení (když už teda ne svítit normálně).
20:22:13
02.05.2015
02.05.2015

dragon_cb_cz
-> Stepan FUN: Aha... no to mi taky přijde jako zbytečná věc, ale míň než SPDS 

20:21:10
02.05.2015
02.05.2015

StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Nemluvím o klasickejch SPDS, ale o relé pro denní svícení. Takže se zapnou po startu automaticky světla, ale nefunguje podsvícení palubky a nelze přepnout na dálkový...
20:10:19
02.05.2015
02.05.2015

dragon_cb_cz
-> Stepan FUN: A k čemu to? SPDS mi přijdou jako totálně zbytečná věc...
-> tunerlada: Jarní slet je historicky akce, kde jsou spotřebáky tolerovaný - dřív totiž měl přívlastek zimní a občas na něm padal sníh - tohle jsem tam fotil v roce 2012:
EDIT: A gratulace
-> tunerlada: Jarní slet je historicky akce, kde jsou spotřebáky tolerovaný - dřív totiž měl přívlastek zimní a občas na něm padal sníh - tohle jsem tam fotil v roce 2012:
EDIT: A gratulace

19:59:35
02.05.2015
02.05.2015

tunerlada
Přijeli na 110R sraz feldou a odvezli si druhé místo :D mám z toho radost jak malej kluk a to díky super navigátorovi Jumbovi :)
19:28:57
02.05.2015
02.05.2015

StepaNoFUN
5tý dveře včera nalakovaný, dneska namontováno, nastrojeno, doleštěno, opraven zámek na řidičovejch dveřích - zejtra si to majitel může odvýzt... A zejtra když budu něco dělat, tak maximálně na "svým"... Chtěl bych do oktávky nacpat sadu na denní svícení. Ale uvidím podle nálady...
23:19:47
01.05.2015
01.05.2015

Přema
-> disco_punk: dost dobrý bordel 

23:05:14
01.05.2015
01.05.2015

disco_punk
presťahoval 1/4 svojho bordelu od našich
22:39:58
01.05.2015
01.05.2015

Přema
Už měsíc dělím montážní vozík, dneska jsem se konečně dokopal k tomu dělat šuplíky. A zjistil jsem že litr co jsem s ním chtěl pojezdit přez léto nemá šanci projít technickou bez kompletní go( sype se to ze všech stran)
22:31:05
01.05.2015
01.05.2015

Westas - zrušená registrace
22:28:01
01.05.2015
01.05.2015

castrol
-> sramot : no vida a ani to nebolelo
22:22:08
01.05.2015
01.05.2015

Bukaj
-> sramot : ...a kdyby bylo hnusně, natáhneš plachtu a máš auto v týpku

22:16:34
01.05.2015
01.05.2015

sramot
Uz je vonku
20:17:38
01.05.2015
01.05.2015

castrol
-> Tomáššš: ako bolo spomenuté jarovu vodu , tiez nám fucalo okolo odkalovacu
20:14:00
01.05.2015
01.05.2015

StepaNoFUN
Ve 2 odpoledne jsem vyndaval dveře z krabice a teď už je na nich ta zelená metla skoro zaschlá... Na tu bídu to dopadlo celkem slušně - aneb metoda ŽAVES -> ŽAdný VElký Sraní...
15:59:58
01.05.2015
01.05.2015

Shader
15:26:48
01.05.2015
01.05.2015

ZZ__Top
Uff konečně jsem dnes vyměnil jeden blatník v tom hnusném počasí.
A to mi někteří prorokovali, že urvu například šroub držící u prahu nebo nějaké šrouby co drží blatník na podběhu nahoře. Kdepak nic a dokonce i podběh vypadá slušně. Žádná díra v něm ani chybějící kus. Jo rez ano, ale jinak pohoda.
Horší to je u světla. Prvně jsem nemohl povolit takový trojuhelníkový kousek, který drží na podběhu a blatníku. Výsledek dva urvané šrouby. Jeden na podběhu a druhý asi nanýtovaný na tom železe. Druhý horší průšvih je kousek od tohoto místa pod blinkrem. Šroub mi ani nešel povolit, ale za to jsem šroub i s matkou a kouskem železa (kdysi) odlomil.
Jiný blatník je sice made i china, ale nesedí nejhůř a vzhledem k tomu, že auto chci mít maximálně 2-4 roky tak ho pak jen stříknu na autě až bude hezky sprejem.
I když jsou potřeba vyměnit oba blatníky tak jsem dělal jsem jen jeden blatník, protože jsem zatím sehnal jen jeden za slušný peníz a hlavně abych věděl jestli má smysl do toho rvát víc peněz než do lepící pásky.
Bohužel zadní část by potřebovala víc než jen moje ruky na parkovišti. Zadek je hnutý o pár čísel dovnitř. Nejvíc to je poznat samozřejmě na shnutém lemu. Blíž ke kolu je taky zástěrka na zadním nárazníku a taky se to přeneslo až k zadním pravým dveřím kdy tam je malý fuk mezi dveřmi a kastlí.
Ale celkově jsem i spokojen s dnešním dnem.
A to mi někteří prorokovali, že urvu například šroub držící u prahu nebo nějaké šrouby co drží blatník na podběhu nahoře. Kdepak nic a dokonce i podběh vypadá slušně. Žádná díra v něm ani chybějící kus. Jo rez ano, ale jinak pohoda.
Horší to je u světla. Prvně jsem nemohl povolit takový trojuhelníkový kousek, který drží na podběhu a blatníku. Výsledek dva urvané šrouby. Jeden na podběhu a druhý asi nanýtovaný na tom železe. Druhý horší průšvih je kousek od tohoto místa pod blinkrem. Šroub mi ani nešel povolit, ale za to jsem šroub i s matkou a kouskem železa (kdysi) odlomil.
Jiný blatník je sice made i china, ale nesedí nejhůř a vzhledem k tomu, že auto chci mít maximálně 2-4 roky tak ho pak jen stříknu na autě až bude hezky sprejem.
I když jsou potřeba vyměnit oba blatníky tak jsem dělal jsem jen jeden blatník, protože jsem zatím sehnal jen jeden za slušný peníz a hlavně abych věděl jestli má smysl do toho rvát víc peněz než do lepící pásky.
Bohužel zadní část by potřebovala víc než jen moje ruky na parkovišti. Zadek je hnutý o pár čísel dovnitř. Nejvíc to je poznat samozřejmě na shnutém lemu. Blíž ke kolu je taky zástěrka na zadním nárazníku a taky se to přeneslo až k zadním pravým dveřím kdy tam je malý fuk mezi dveřmi a kastlí.
Ale celkově jsem i spokojen s dnešním dnem.
13:37:32
01.05.2015
01.05.2015

Tomáššš
-> Stepan FUN: -> Jirik_Tuňák1983: vdaka 

13:34:45
01.05.2015
01.05.2015

StepaNoFUN
-> Tomáššš: Chyba je, že to někde utíká. :-D Co třeba zpětnej ventil, ventilky v hlavě, tlakáč... chce to jarovou vodu a nejdřív vyzkoušet úniky zvenčí...
13:34:31
01.05.2015
01.05.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Tomáššš 01.05.15 13:21:12: Asi to někde utíká ve spojích. Z bandasky asi těžko.
13:21:12
01.05.2015
01.05.2015

Tomáššš
Chlapci sportovci :D kompresor nech je aky chce ma drzat vzduch v zasobniku ze ? :D Nemal by zmiznut cez noc ... kde je chyba ? alebo je to normalne ?
22:32:19
30.04.2015
30.04.2015

Placko
-> Tony Outland: ale jo jo 

22:30:22
30.04.2015
30.04.2015

Tony Outland
-> Placko: je ale děláš snad komplet STK ne 

22:26:44
30.04.2015
30.04.2015

Placko
-> Tony Outland: neni to nahodou emisná ?


22:23:53
30.04.2015
30.04.2015

Tony Outland
Dneska jsem byl na technické 

08:27:45
29.04.2015
29.04.2015

StepaNoFUN
-> exwrcteam: -> vhml: Já nevím na co to bude. Ale sháněj přesně tohle... Blok jakákoli 1,8, hlava nejlépe AGN
07:46:54
29.04.2015
29.04.2015

vhml
-> StepaNoFUN 28.04.15 21:31:29: jak píše exwrcteam. Nevím na co to budeš používat, ale kitová oktávka má třeba blok z TDi...
23:48:56
28.04.2015
28.04.2015

exwrcteam
pokud z toho ma vzniknout 2,0 20v tak to je blok k nicemu...
22:14:45
28.04.2015
28.04.2015

Bukaj
-> StepaNoFUN 28.04.15 21:31:29: Víme, máme 
skoda-virt.cz/cz/.../1775 46-octavia-1-8-20v-nekompl etni-motor-agn
mám dojem, že už jsme se o něm kdysi bavili...

skoda-virt.cz/cz/.../1775 46-octavia-1-8-20v-nekompl etni-motor-agn
mám dojem, že už jsme se o něm kdysi bavili...
21:31:29
28.04.2015
28.04.2015

StepaNoFUN
Vím že máme inzerci, ale jeden rychlej dotaz - neví někdo o 1,8 AGN (stačí blok a hlava) na prodej? Nesháním já, ale kamarád na závody...
21:46:23
27.04.2015
27.04.2015

LUKAS
Dneska som ešte do tmy stihol umyt moje autičko do prace 

17:51:41
27.04.2015
27.04.2015

Marty227
šialenosť bývalého majiteľa.. plastové lemy na vyvarenom aute budú čoskoro minulosťou.. :)
15:31:40
27.04.2015
27.04.2015

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no sak jo, tiez mam takeho znameho co konecne pochopil ze zivit pajero na jazdenie do prace a jeden vylet rocne do "prirody" nema moc zmysel, a konecne to predal. ale na japonca neda dopustit, sice mu to 10 mesiacov z roku stalo nepojazdne na ulici, ale to nevadi.
15:27:09
27.04.2015
27.04.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Tak tak...
-> darklord: No ma dva japonce, mazdu a shnilyho patrola :)
-> darklord: No ma dva japonce, mazdu a shnilyho patrola :)
15:25:21
27.04.2015
27.04.2015

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu 26.04.15 23:30:53: to je 1,8 , kamarát má
15:09:59
27.04.2015
27.04.2015

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no jo, panacik si kupil nesmrtelneho japonca a teraz riesi ako nahradit nesmrtelne diely shitom z VW? 

15:05:41
27.04.2015
27.04.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P@nkáč: Za 5000 jednu? :-) Když se daj profi VN kabely, tak to nebude takový peklo.
13:43:05
27.04.2015
27.04.2015

Pavel P@nkáč
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pěknej bastl není lepší tam dát original civku?
11:35:34
27.04.2015
27.04.2015

Jirik_Tuňák1983
-> zdrub 26.04.15 22:14:23: Kolik dětí čekáte? 

23:31:41
26.04.2015
26.04.2015

palinator
-> dragon_cb_cz:
V čem jako?
V čem jako?
23:31:27
26.04.2015
26.04.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
23:30:53
26.04.2015
26.04.2015

Matthes, záškodník z TechWebu
MPI lista z fobie zachranuje kamaradovu mazdu :)
22:56:41
26.04.2015
26.04.2015

afro100
-> dragon_cb_cz 26.04.15 18:56:57: toto konkretne mam vyskusane, je to teda sajrajt, pachne to hnusne ale funguje to .. zatial bez problemov pouzite na vsetkych kolach co som mal (okrem lestenych). Nastriekat, kefkou predrhnut a oplachnut, netreba to nechat zaschnut, potom to spravi skarede mapy (zo spiny - nie ze by to rozleptalo lak alebo co).
22:33:04
26.04.2015
26.04.2015

dragon_cb_cz
-> palinator: Co ti brání 

22:32:12
26.04.2015
26.04.2015

palinator
-> Stepan FUN:
A jak ti brzdí ručka teď? Dokážeš to urvat na suchu o 180°?
Já to nedokážu ani na mokru, ale kámoš co má na Boře Textar desky (kotouče nevim), tak to jde s prstem v řiti. Dost mu závidim. 
A jak ti brzdí ručka teď? Dokážeš to urvat na suchu o 180°?
Já to nedokážu ani na mokru, ale kámoš co má na Boře Textar desky (kotouče nevim), tak to jde s prstem v řiti. Dost mu závidim. 
22:14:23
26.04.2015
26.04.2015

zdrub
Jelikož čeká naše princezna štěňátka, tak jsem jí musel udělat porodní box.
21:28:29
26.04.2015
26.04.2015

Přema
-> srdcar 120L: díky, zkusím ty tyče poměřit. vůbec bych se nedivil že to co se domníváš je pravda. Kdyby jsi viděl bývalého "inteligentního"
; majitele tak pochopíš. proč to auto takhle vypadá(montážní pěna všude kde byla díra,kilometry kabelů přes auto vedoucí od nikud nikam atd.). Na druhou stranu za ty prachy...... 

20:38:53
26.04.2015
26.04.2015

srdcar 120L
-> Přema: Pokud jsou špatné svisláky, tak asi budeš mít problém na STK, protože když to strčí na rozkývání přední nápravy, tak se to projeví a asi tě vyhodí. V jakém stavu jsou svisláky předběžně zjistíš tak, že dáš kola rovně a vezmeš za kolo v horní části a zakýveš silou ven a dovnitř, totéž na druhé straně. Vůle se projeví klepáním a v rukách to i ucítíš. Trochu se dají eliminovat utažením matky svisláků, ale nic moc.
Pokud jsou větší vůle ve svislácích, nic moc s tím neuděláš, je to na výměnu ( pokud po rozebrání by nebyly vyrezlé, o čemž pochybuji, by postačovalo vyměnit a vystružit nová pouzdra). Zběžně, abys věděl, nakolik jsou tyče k jedné straně víc, je změř pod vozem v místě od kyvného kloubku na tyčích vlevo a pak vpravo, vždy od stejného místa. Podle mě, když předchozí majitel dával jinou nápravu, nezabýval se postavením volantu při nasazení tisícihranu na převodku řízení. No a třeba při seřizování geometrie se volant postavil rovnoměrně a nestejná délka tyčí se takto zprznila.

Pokud jsou větší vůle ve svislácích, nic moc s tím neuděláš, je to na výměnu ( pokud po rozebrání by nebyly vyrezlé, o čemž pochybuji, by postačovalo vyměnit a vystružit nová pouzdra). Zběžně, abys věděl, nakolik jsou tyče k jedné straně víc, je změř pod vozem v místě od kyvného kloubku na tyčích vlevo a pak vpravo, vždy od stejného místa. Podle mě, když předchozí majitel dával jinou nápravu, nezabýval se postavením volantu při nasazení tisícihranu na převodku řízení. No a třeba při seřizování geometrie se volant postavil rovnoměrně a nestejná délka tyčí se takto zprznila.



