124471 příspěvků (zobrazeno 22551 až 22600) od 06.12.2007 do 23.08.2025, založil/a iDawe
řadit dle data
15:44:01 09.03.2015
Klubko_
-> radekp 08.03.15 19:03:06: nejsou ty profily moc maly? Já jen, že jsem zkoušel zvedat škodárnu na profilu 40x40x3mm kdy konce byly pod prahama a hever jsem měl uprostřed auta a profil se ohýbal a škodárna se ani nehla.
Všechny vinuté pružiny Lesjofors jsou vyráběny z vysoce kvalitní pružinové oceli (speciální mechanické vlastnosti). Ta je buď nejdříve zakalena v oleji a poté na počítačem řízeném stroji tvářena (vinuta) za studena nebo obráceně – je nejdříve vinuta za studena a po té teprve zakalena. V obou případech má pružina stejné mechanické vlastnosti. Dalším technologickým procesem při výrobě každé pružiny Lesjofors je pískování za účelem dokonalého opracování povrchu pro následné lakování, ale hlavně se tímto způsobem prodlužuje doba životnosti pružiny.
21:53:52 08.03.2015
m8rinek
-> Toušík: Netušim, čekal jsem, že nějaký tažení by kvůli nim být mohlo.... tak nenapínej ;).
21:50:47 08.03.2015
Toušík
-> m8rinek: Takové drobnosti vůůbec neřeší a hlavně rozdíl v těch pásech poznáš?
21:45:30 08.03.2015
m8rinek
-> Toušík: Pásy z čajny? :D
21:43:08 08.03.2015
Toušík
-> m8rinek: Jo a dost podstatnej já něco sepíšu a hodím to sem jen napovím že to nebylo až tolik v autě
21:38:05 08.03.2015
m8rinek
-> Toušík: Copak byl problém? :)
21:36:38 08.03.2015
Toušík
Je to tam!! Sice komplikací jako bejk, ale auto otestováno do MČRHA!!
21:36:23 08.03.2015
Max
-> radekp: inspiroval tě autolift ? :o) taky jsem to chtěl dělat, ale není čas....a když je dvousloupák v dílně... ;-)
21:32:59 08.03.2015
Eidy
-> radekp: Voko není pí*a, voko vidí. Chvíli jsem váhal, ale pak jsem viděl trubky na čepy a úchyt na pístnici a bylo to jasný. A když teda šroubem, budeš to pohánět vrtačkou nebo jak? Ručně by ses asi uráčnoval.
-> haso: to je romantika ako keď pozeras do krbu na praskanie drevo
13:56:39 07.03.2015
Jozka
-> Bukaj 05.03.15 22:40:06: Buď v klidu, ono se taky tryskání úspěšně používalo v aplikaci pro "uzavření" povrchu právě jako prevence vzniku mikrotrhlin..
-> Bery: hm...tak to jo. navíc jeslti máš bahnáka 4x4 tak toho rámu moc vidět není. Já jsem si usmyslel že muj warrior 350 bude jako yamaha 450, v tý době se mi to líbilo. rám vínová metla, zbytek černá metla. Po dvou letech kdy to bylo napůl rozložený jsem se dokopal k tomu že mám tak půlku v laku, zbývá rám, naházet nový věci do motoru a složit. Tak uvidíme. Pravda je že origo to bylo taky stříkaný, jinak by to opískovat skoro nešlo. díky
-> Max: asi na 4x jsem to prostříkával,2x to otáčel,zechcaný to neni a když nepočítám čas,je to za hubičku.tenhle rám nezachrání ani komaxit,ale vypadá to dobře.Originální barva byla taky stříkaná,takže OK.
15:55:31 06.03.2015
Jarda - zrušená registrace
-> minno: tak vylestis a na to naneses treba alkyton, to uz nicemu nevadi... tam je naprd ta koroze, ona iniciace trhliny muze byt i od ni
-> MOLSO: udela to vrub, spoustu vrubu a muze tam dojit k iniciaci trhliny, idealne by mely spis byt lestene... je fakt, ze mi jednou na felde opiskovana praskla
21:12:03 05.03.2015
MOLSO
-> Jarda: co je zle na pieskovani pruzin ?
20:59:35 05.03.2015
Jarda - zrušená registrace
ja jsem absolvoval materialograficky kurz na VUT v Brne, ptal jsem se na vic veci okolo aut nez ucastnici ze skodovky :)
napr. piskovani pruzin je krajne nevhodne, vodikova krehkost nikdy nevymizi, i maly rozdil teplot ma vyrazny vliv na houzevnatost vs. krehkost materialu (a kazdy mi rikal, ze je nesmysl, ze pri teplotach kolem nuly se MTX krouti mnohem mene nez kdyz je pres 20°C)
treba do ultralajtu by me nikdo nedostal.... kdyz jsem videl ty konstrukcni vady, to je brutus
12:04:34 05.03.2015
Max
-> Bery: jak jsi spokojený s výsledkem lakování toho rámu na 4kolku ?
Mám doma jeden opískovanej a přemýšlím jestli to nedám na komaxit...jedna kvuli času a jednak kvuli členitosti. Mám teda menší, sportku 350, takže tam je trubkovej...
21:59:36 03.03.2015
U-Geen
-> dragon_cb_cz: moji je to jedno... mela Vitaru Long V6, takze mela jen par pozadavku ... vyssi, 4x4, ne moc velky, ne moc maly, aspon trochu nizsi spotreba (to oproti Vitare splnuje i tank). + Cena lehce nad 100k. Z tohodle teda vylezly vsechny japonsky SUV (CR-V, RAV-4...)... pak prisly na radu moje pozadavky (normalni z. dvere, normalni mechanika) a z finalniho dua Grand Vitara x Forester zbyl jen Forester.