-> MOLSO: ono totiž není tryskání jako tryskání, proto se to jeví zmatečně..
www.mmspektrum.com/clanek
/zinkove-povlaky-v-lakovna
ch.html
www.grewis.cz/povrchova-u
prava.php
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
11:30:17
09.03.2015
09.03.2015

Jozka
11:04:58
09.03.2015
09.03.2015

MOLSO
-> colaczech:
a teraz si vyber
kazdopadne tie moje pružiny boli pekné otryskané, povedal by som, že len zdrsnené. žiadne krátery ani "erodovaný" povrch.
Za to zadné kyvkové mali od korózie hlbrie krátery a dosť hrbolatý povrch. A keď tie nepraskli doteraz..... pochybujem že by praskli po pieskovaní
a teraz si vyberkazdopadne tie moje pružiny boli pekné otryskané, povedal by som, že len zdrsnené. žiadne krátery ani "erodovaný" povrch.
Za to zadné kyvkové mali od korózie hlbrie krátery a dosť hrbolatý povrch. A keď tie nepraskli doteraz..... pochybujem že by praskli po pieskovaní

10:57:28
09.03.2015
09.03.2015

Jozka
-> colaczech: Jo, týhle variantě tepelně-mechanického zpracování bych i rozuměl .. 

10:34:19
09.03.2015
09.03.2015

colaczech
-> Jozka 07.03.15 13:56:39: Tak jsem to konečně našel, něco ohledně pískování pružin.
Všechny vinuté pružiny Lesjofors jsou vyráběny z vysoce kvalitní pružinové oceli (speciální mechanické vlastnosti). Ta je buď nejdříve zakalena v oleji a poté na počítačem řízeném stroji tvářena (vinuta) za studena nebo obráceně – je nejdříve vinuta za studena a po té teprve zakalena. V obou případech má pružina stejné mechanické vlastnosti. Dalším technologickým procesem při výrobě každé pružiny Lesjofors je pískování za účelem dokonalého opracování povrchu pro následné lakování, ale hlavně se tímto způsobem prodlužuje doba životnosti pružiny.
Všechny vinuté pružiny Lesjofors jsou vyráběny z vysoce kvalitní pružinové oceli (speciální mechanické vlastnosti). Ta je buď nejdříve zakalena v oleji a poté na počítačem řízeném stroji tvářena (vinuta) za studena nebo obráceně – je nejdříve vinuta za studena a po té teprve zakalena. V obou případech má pružina stejné mechanické vlastnosti. Dalším technologickým procesem při výrobě každé pružiny Lesjofors je pískování za účelem dokonalého opracování povrchu pro následné lakování, ale hlavně se tímto způsobem prodlužuje doba životnosti pružiny.
21:53:52
08.03.2015
08.03.2015

m8rinek
-> Toušík: Netušim, čekal jsem, že nějaký tažení by kvůli nim být mohlo.... tak nenapínej ;).
21:50:47
08.03.2015
08.03.2015

Toušík
-> m8rinek: Takové drobnosti vůůbec neřeší a hlavně rozdíl v těch pásech poznáš?
21:45:30
08.03.2015
08.03.2015

m8rinek
-> Toušík: Pásy z čajny? :D
21:43:08
08.03.2015
08.03.2015

Toušík
-> m8rinek: Jo a dost podstatnej já něco sepíšu a hodím to sem jen napovím že to nebylo až tolik v autě 

21:38:05
08.03.2015
08.03.2015

m8rinek
-> Toušík: Copak byl problém? :)
21:36:38
08.03.2015
08.03.2015

Toušík
Je to tam!! Sice komplikací jako bejk, ale auto otestováno do MČRHA!!
21:36:23
08.03.2015
08.03.2015

Max
-> radekp: inspiroval tě autolift ? :o) taky jsem to chtěl dělat, ale není čas....a když je dvousloupák v dílně... ;-)
21:32:59
08.03.2015
08.03.2015

Eidy
-> radekp: Voko není pí*a, voko vidí.
Chvíli jsem váhal, ale pak jsem viděl trubky na čepy a úchyt na pístnici a bylo to jasný. A když teda šroubem, budeš to pohánět vrtačkou nebo jak? Ručně by ses asi uráčnoval.
Chvíli jsem váhal, ale pak jsem viděl trubky na čepy a úchyt na pístnici a bylo to jasný. A když teda šroubem, budeš to pohánět vrtačkou nebo jak? Ručně by ses asi uráčnoval.21:14:52
08.03.2015
08.03.2015

Jarda/felda
-> radekp 08.03.15 20:41:25: to bude ten překlápěcí zvedák ?
20:41:25
08.03.2015
08.03.2015

radekp
-> Eidy: no ty vole!
To jsem nečekal, že to uhádne první člověk
Původně to mělo být ze škoda heverů. Nakonec tam bude závitovka s lichoběžníkovým závitem a axiální ložiska. Jak to budeme mít hotové, hodím foto
To jsem nečekal, že to uhádne první člověkPůvodně to mělo být ze škoda heverů. Nakonec tam bude závitovka s lichoběžníkovým závitem a axiální ložiska. Jak to budeme mít hotové, hodím foto
20:29:50
08.03.2015
08.03.2015

stepan
...
20:29:18
08.03.2015
08.03.2015

stepan
Tak pomalu skládám (fotka opět z kalkulačky):
20:24:01
08.03.2015
08.03.2015

Tomáššš
-> radekp: hydraulicka radlica na predok auta :D
20:04:18
08.03.2015
08.03.2015

Eidy
-> radekp: Zvedák na auto.
19:03:06
08.03.2015
08.03.2015

radekp
po roce stavění domku jsem v nedokončené garáži dělal konečně něco na auto. Uhádne někdo co? Odajnění po dokončení, cca za týden.
18:18:45
08.03.2015
08.03.2015

maca
Bylo dnes krásně, tak hurá do opravy casky
09:39:32
08.03.2015
08.03.2015

exwrcteam
skladali octafku F sedanu:))
19:08:07
07.03.2015
07.03.2015

Tomáššš
Je tu niekto kto pieskuje skelety aut ? Mam jednu otazku. ked tak, sprava vdaka 

19:07:33
07.03.2015
07.03.2015

Tomáššš
17:11:55
07.03.2015
07.03.2015

castrol
-> MOLSO: 

17:08:09
07.03.2015
07.03.2015

MOLSO
-> castrol: ked praska reaktor čo ? 

14:40:19
07.03.2015
07.03.2015

castrol
-> haso: to je romantika ako keď pozeras do krbu na praskanie drevo

13:56:39
07.03.2015
07.03.2015

Jozka
-> Bukaj 05.03.15 22:40:06: Buď v klidu, ono se taky tryskání úspěšně používalo v aplikaci pro "uzavření" povrchu právě jako prevence vzniku mikrotrhlin.. 

13:03:37
07.03.2015
07.03.2015

haso
-> castrol: ta atomka tam, pozitivny vyhlad 

12:56:02
07.03.2015
07.03.2015

castrol
spravilo sa pekne tak sa zelenieme 

22:50:56
06.03.2015
06.03.2015

Max
-> Bery: hm...tak to jo. navíc jeslti máš bahnáka 4x4 tak toho rámu moc vidět není. Já jsem si usmyslel že muj warrior 350 bude jako yamaha 450, v tý době se mi to líbilo. rám vínová metla, zbytek černá metla. Po dvou letech kdy to bylo napůl rozložený jsem se dokopal k tomu že mám tak půlku v laku, zbývá rám, naházet nový věci do motoru a složit. Tak uvidíme. Pravda je že origo to bylo taky stříkaný, jinak by to opískovat skoro nešlo. díky
22:18:08
06.03.2015
06.03.2015

palinator
21:15:02
06.03.2015
06.03.2015

ŠKODA 120 GLS
-> Tabi: a jak krásně se v tom drží vlhkost, zimní posypová sůl apod. ideální podmínky pro naše malé přátele rezokorozníky 

21:02:36
06.03.2015
06.03.2015

Tabi
-> ŠKODA 120 GLS: To by člověk neřekl,že vozí takovou hromádku bordela,co?

19:57:13
06.03.2015
06.03.2015

ŠKODA 120 GLS
zadní podběhy, 2kg dole = + 2 HP 

19:32:57
06.03.2015
06.03.2015

Bery
-> Max: asi na 4x jsem to prostříkával,2x to otáčel,zechcaný to neni a když nepočítám čas,je to za hubičku.tenhle rám nezachrání ani komaxit,ale vypadá to dobře.Originální barva byla taky stříkaná,takže OK.
15:55:31
06.03.2015
06.03.2015

Jarda - zrušená registrace
-> minno: tak vylestis a na to naneses treba alkyton, to uz nicemu nevadi... tam je naprd ta koroze, ona iniciace trhliny muze byt i od ni

13:58:54
06.03.2015
06.03.2015

Jirik_Tuňák1983
-> minno 06.03.15 12:59:23: To je Coca Cola hodně bez cukru. 
Ne, je to letadélko.
www.pilotak.cz/ultralehka -letadla

Ne, je to letadélko.
www.pilotak.cz/ultralehka -letadla
12:59:23
06.03.2015
06.03.2015

minno
-> Jarda - zrušená registrace 05.03.15 21:52:21: a po každej zime pružiny preleštiť
btw. was ist "ultralajt"?
btw. was ist "ultralajt"?23:02:14
05.03.2015
05.03.2015

Bukaj
-> dragon_cb_cz: No, tam, kam jsem měl v úmyslu...
...ještě musím nashromáždit vejfuky a případně vlečkový bubny na šopování...
...a to zkusim toho Vinše...
...ještě musím nashromáždit vejfuky a případně vlečkový bubny na šopování...
...a to zkusim toho Vinše...
22:57:29
05.03.2015
05.03.2015

dragon_cb_cz
-> Bukaj: Kam jsi to nakonec vezl?
22:40:06
05.03.2015
05.03.2015

Bukaj
-> Jarda - zrušená registrace 05.03.15 21:52:21: Tohle jsem si měl přečíst buď před pondělkem (kdy jsem vezl díly na pískování a komax), nebo raději nikdy... 

22:12:42
05.03.2015
05.03.2015

francomk
-> MOLSO: Treba ich ešte žeravé vyválať v snehu


22:05:33
05.03.2015
05.03.2015

MOLSO
a kurva 

21:52:21
05.03.2015
05.03.2015

Jarda - zrušená registrace
-> MOLSO: udela to vrub, spoustu vrubu a muze tam dojit k iniciaci trhliny, idealne by mely spis byt lestene... je fakt, ze mi jednou na felde opiskovana praskla

21:12:03
05.03.2015
05.03.2015

MOLSO
-> Jarda: co je zle na pieskovani pruzin ? 

20:59:35
05.03.2015
05.03.2015

Jarda - zrušená registrace
ja jsem absolvoval materialograficky kurz na VUT v Brne, ptal jsem se na vic veci okolo aut nez ucastnici ze skodovky :)
napr. piskovani pruzin je krajne nevhodne, vodikova krehkost nikdy nevymizi, i maly rozdil teplot ma vyrazny vliv na houzevnatost vs. krehkost materialu (a kazdy mi rikal, ze je nesmysl, ze pri teplotach kolem nuly se MTX krouti mnohem mene nez kdyz je pres 20°C)
treba do ultralajtu by me nikdo nedostal.... kdyz jsem videl ty konstrukcni vady, to je brutus
napr. piskovani pruzin je krajne nevhodne, vodikova krehkost nikdy nevymizi, i maly rozdil teplot ma vyrazny vliv na houzevnatost vs. krehkost materialu (a kazdy mi rikal, ze je nesmysl, ze pri teplotach kolem nuly se MTX krouti mnohem mene nez kdyz je pres 20°C)
treba do ultralajtu by me nikdo nedostal.... kdyz jsem videl ty konstrukcni vady, to je brutus
12:04:34
05.03.2015
05.03.2015

Max
-> Bery: jak jsi spokojený s výsledkem lakování toho rámu na 4kolku ?
Mám doma jeden opískovanej a přemýšlím jestli to nedám na komaxit...jedna kvuli času a jednak kvuli členitosti. Mám teda menší, sportku 350, takže tam je trubkovej...
Mám doma jeden opískovanej a přemýšlím jestli to nedám na komaxit...jedna kvuli času a jednak kvuli členitosti. Mám teda menší, sportku 350, takže tam je trubkovej...
21:59:36
03.03.2015
03.03.2015

U-Geen
-> dragon_cb_cz: moji je to jedno... mela Vitaru Long V6, takze mela jen par pozadavku ... vyssi, 4x4, ne moc velky, ne moc maly, aspon trochu nizsi spotreba (to oproti Vitare splnuje i tank). + Cena lehce nad 100k. Z tohodle teda vylezly vsechny japonsky SUV (CR-V, RAV-4...)... pak prisly na radu moje pozadavky (normalni z. dvere, normalni mechanika) a z finalniho dua Grand Vitara x Forester zbyl jen Forester.
21:30:02
03.03.2015
03.03.2015

StepaNoFUN
Dneska udělal z monolitu o5 2 kusy.... :-) Sice to neproběhlo bez problémů - prasklina tam kde bejt neměla se objevila (prostě jsem jeden roh o5 podcenil) ale jinak snad na druhej pokus OK. :-)
21:29:41
03.03.2015
03.03.2015

xerox422
-> castrol: nie to mam min. 3 roky a doteraz pohode .
