
A to jsem dědovi ještě říkal, že měl štěstí na slušného zloděje, že dost často se krade benzín akuvrtačkou...












Já pak 10 litrama vypláchnul nádrž a jel domů pěkně na laně, protože samozřejmě šroub nebyl a já náhradní neměl :)










Podobnou eskapádu teď mám na Avii. A už si s tím hraju ,,pár" měsíců.

Ale aspoň tú plnú a prázdnu nech ukazuje na budíku v tých vyznačených hraničných hodnotách. Že to za jazdy pri poloprázdnej nádrži lieta v 3/4 rozsahu (+ s vypnutým motorom pri menšej voltáži tiež o niečo menej) je tiež hrozné, ale na to sa celkom dá zvyknúť. Ale ak by existovalo riešenie s RJ a stabilnou ručičkou, dám to tam






).


A subjektívne sa mi zdá, že ručička aj viac cestovala za jazdy.















.















Já je neplánovaně opět otestoval cca dva týdny zpět, když byl zrovna ten nejdeštivější den. Prolítl jsem zatáčku do kopečka s hodně rozbitým asfaltem, krátká ztráta přilnavosti (nejspíš odskočilo kolo) a auto pod plynem jen lehce zavrtělo zádí a letělo se dál. Žádný lovení po silnici. Jako byl jsem mile překvapen vzhledem k tomu, že je mám na autě pět let. Příští jaro jsem zvažoval obnovu za stejný typ, ale jak to vypadá, tak vlastnosti stále dobré, takže to možná budu moct ještě o rok odlozit













Jinak, co jsi nakonec vzal za ty Falkeny? Také SN832?
Jinak škoda, že je ten lak tak dobitej... nešlo by to ještě nějak rozleštt? Ta barva je pecka, to auto by bylo krásný.


