skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> FORM - zlomená ojnice 10.08.14 23:04:11: nezapomínej na dostatečný chlazení zesilovače
-> stepan: asi jo no dík, možná že nakonec vyvařim ty starý když vidim ty ceny...
-> FORM - zlomená ojnice 10.08.14 23:49:00: Tyjo clovek s tim zachazi jak s vlastnim (se vsema) a pak se dozvi tohle
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to já se rád po pár pivech rozpovídám o obojím. V poslední době ale začínám víc rozumnět vozům než kozám. Jinak připadá mi, že čím slabším vozem jezdím, tím více s ním prasím. Třeba ta krátká 40ka mě v tomto bavila. Učil jsem se na ní meziplyny, přibržďovat levou nohou, zvyšovat svornost hnané nápavy, řadit bez spojky a tak :-)
-> castrol: No nevim... jako kdyz se rekne litat, tak si predstavim svoji skodovku s tachacem u 190 na D1, to byl let...
-> FORM - zlomená ojnice: Ja mam pocit, ze jeden mluvi o voze a druhej o koze
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ak to nieje vylietana 40kw tak aj ta dokaze pekne lietat ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Počkej, počkej... myslíš to jak jsem jel hrozně pomaličku a pouštěl jsem každou veverku, která chtěla přejít silnici? Mysím že na černokostelecké mě předbíhala želva...
-> FORM - zlomená ojnice: Hehe, jasne 1,6 je pro feldu lepsi, ale 1,3 50kW mi prijde ideal :-) Ono prasit se da s cimkoli, kdyztak zkusim najit video z odvozu bile feldy od strejdy do garaze
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ono v 40 a 50 kw MPi při nižších rychostech prakticky není rozdíl, stran krouťáku jsou na tom obdobně. I s modrou 40kou jsem docela pěkně prasil po městě, je třeba to více točit. Ve funce je 1.6ka se servem, s tím už se jezdit dá ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> FORM - zlomená ojnice: Vidis, me to modrou bavi :-) Ale je fakt, ze to neni srackovych 40kW...
Jasně že jezdím, už jsem letos ujel asi 80 km, z čehož většinu dnes na výlet do pivovaru v Kostelci a zase zpět :-) Zesík jsem tu měl už dlouho připraven a ač není žlutý a od Balupunktu, přesto jsem jej do FUNky vecpal.
Modrou jezdím jen z donucení :-D
Modrou jezdím jen z donucení :-D
-> FORM - zlomená ojnice: Fun nebo modra? :-D
-> FORM - zlomená ojnice: Co to že jezdíš Feldou, sup už tě omrzel? ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jeden by neřekl, kolik dá práce nacpat poctivý zesilovač k té hromadě kabeláže a jednotek pod držák airbagu spolujezdce u felicie. Doufám, že v dohledné době neumře třeba jednotka handsfree, protože její výměna by byla na celé odpoledne, je až ve spod :-D
Ale s dobovým Pioneerem to hraje nádherně, konečně využívám potenciálu reproduktorů.
Ale s dobovým Pioneerem to hraje nádherně, konečně využívám potenciálu reproduktorů.
Poprvé od března jsem se dostal k práci na autech - takže i z výměny oleje, AC pumpy a přetěsnění bočního víčka mám nakonec docela radost
A když jsme tu nedávno řešili (ne)kvalitu současných filtrů, tak jsem tam dal pořádnej ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jarda/felda 10.08.14 20:57:18: ja sa nebojím , ale rozklepaná tehlica a výsledok nula je bežný , to už pomáha napruženie rúrou a tresnutie
-> Eidy 10.08.14 09:19:43: nejni, 80% práce je stejně příprava :D
Hoši takto sa tu opýtam .... čo je príčinou toho karbónu pod druhým a tretím stieracím krúžkom ? netesné krúžky ? vybehaný valec ? alebo vysoké tepelné zaťaženie / nekvalitný olej ?
-> isti: + nerez bude tak 3× těžší
-> isti: když vemu vodovod k chladiči tak je to 7 metrů Cu 28 (+/- 200 za metr) na celý auto a nějaký fitingy - předek 6 ks 45° ( -- ten horní ohyb směrem dolů je lepší udělat dvěma pootečnýma 45° s mezikusem než jednou 90° -- aby se tam pak vešlo řízení ) oba konce na vnitřní pájení, 2ks 90° rovněž vnitřní pájení , (+/- 50,- za ks) vzadu ještě fitingy netuším, ale bude jich tam víc počítám zběžně že tam budou nějaký 45° s jedním koncem na vnitřní pájení a druhym na nější, aby se daly udělat ty odkoky ,, a jedno téčko s redukcí k expanzce
Cu 7×200 = 1400
fiting předek 8×50 = 400
fiting zadek (odhad ) 16×50 = 800
to jsme na 2600 za chladič
co se týká topení tak je to metr 15ky (kratší neseženeš než metr ale cenu nevim to jsem měl nakoupené už dááávno) a pár malejch fitingů aby se udělal ten pokroucenec okolo motoru a ty kolínka vzadu a nějaký kolínka i vepředu, pokud nemáš 135/6 tak i redukce na kterých je obtok topení -- každopádně v 15ce je všecko o dost levnější
takže si troufám říct že se vejdeme do 3500kč komplet v mědi
kolik stojí dat si to naohejbat z nerezu nevim
+ potřebuješ letovací lampu (určitě ji máte někde doma ve skříni s bordelem), cínoolověnou pájku, nějaký tavidlo (eumetol) benzin, líh, trpělivost, hodně vstávání, lehání a pasování, zkoušení, kroucení, rovnání, kurev, pičí, hasičák po ruce
-- tyto výdaje nepočítám, krom lihu a benzinu (100kč) je to všechno materiál který prostě mám
Cu 7×200 = 1400
fiting předek 8×50 = 400
fiting zadek (odhad ) 16×50 = 800
to jsme na 2600 za chladič
co se týká topení tak je to metr 15ky (kratší neseženeš než metr ale cenu nevim to jsem měl nakoupené už dááávno) a pár malejch fitingů aby se udělal ten pokroucenec okolo motoru a ty kolínka vzadu a nějaký kolínka i vepředu, pokud nemáš 135/6 tak i redukce na kterých je obtok topení -- každopádně v 15ce je všecko o dost levnější
takže si troufám říct že se vejdeme do 3500kč komplet v mědi
kolik stojí dat si to naohejbat z nerezu nevim
+ potřebuješ letovací lampu (určitě ji máte někde doma ve skříni s bordelem), cínoolověnou pájku, nějaký tavidlo (eumetol) benzin, líh, trpělivost, hodně vstávání, lehání a pasování, zkoušení, kroucení, rovnání, kurev, pičí, hasičák po ruce
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Peťa Klíč: Tie medené trubky vyjdú lacnejšie ako dať si ohýbať z nerezu?
-> stepan: ano
-> škoda caddy: Co je stará octavia? 1959-1971?
neví někdo kde koupit obědnat přední blatníky na starou octávii za přijatelnou cenu ?
a musím se pochválit, jen dva drobné požáry rozlitého lihu při startování letovací lampy a jen jedna žhavá kulička pájky v papuči
-> Jarda - zrušená registrace 08.08.14 17:41:24: na naftu, spotřeba kolem 7 litrů, tak to ještě jde![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
jak se to člověk naučí už to de rychle , předek v mědi
-> Eidy 10.08.14 09:19:43: lakovaní už je jen ta pověstná špička ledovce oproti veškeré přípravě
-> castrol 10.08.14 10:01:17: jojo, banalita ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No byly dorvany jak svin. Nechapu jeden mel samojistnou matku, druhej zavlacku dokonce...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.08.14 11:49:12: na felde klasika , tam to netreba moc doťahovať a ide to , inak kladivom vybrať čep bez sťahováku je umenie
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.08.14 11:49:12: ten je tam este s fabriky ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
No a po pulnoci kontrolni vylet 50 km
Sranda byla vyndat kulaky rizeni. Na aute to proste neslo... To jsem jeste nezazil. Nastesti se planovalo vyndat cely tehlice...
Vcera s kamaradem na moji hyjence drobny servis. Akorat sem mel koupit este vnejsi klouby + voditka brzdicu. Trochu klepe prava strana...
-> Klubko_: banalita
-> Klubko_: Jasný, vždyť na lakování vůbec nic není.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A skoro som zabudol že som konečne nahodil letné pneu,už to bolo na čase![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ja som dnes zase vrtal v brzdovej sústave.Po polročnom odstávke to nebrzdilo,nádobka bola prázná a vyzerá to tak akoby vytiekla kvapalina u modrých hadíc čo mám od Itchyho.Jazdí niekto s tými modrými hadicami?Aké máte skúsenosti?
-> Kocvin: ja to ani radeji nepocitam, ale jen rapidů mam asi 6![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ps. do huti zadne, teda jedna felda, ale to uz neberu jako auto
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ps. do huti zadne, teda jedna felda, ale to uz neberu jako auto
taky jsem si hrál na ,,, já nevim asi koudelníka ?? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
jen nějaký blbinky,, generálka dvacetileté letovací lampy, rychlokurz na topenáře ,, prototyp budoucího potrubí,, fotku na autě nemám - potřebuje ta dlouhá část kousilínek povotočit a mně umřel zapalovač takže jsem musel smutně odejít se navečeřet
Po mesici vikendovych praci a dlouhych veceru sem vytahl auto, zejtra se asi vudu celej den usmivat jak po hodne kvalitnim sexu, ale tohle je jeste lepsi.
Nebrzdici zadni kolo kvuli guferum, pridrhavajici plyn, repas rucky a radicky plus zkraceni kvaltu, nahodile vypadky svetel, vymena ulozeni prevodovky. Vse na jednicku vyreseno. Jdu na pivo
Nebrzdici zadni kolo kvuli guferum, pridrhavajici plyn, repas rucky a radicky plus zkraceni kvaltu, nahodile vypadky svetel, vymena ulozeni prevodovky. Vse na jednicku vyreseno. Jdu na pivo
-> Kocvin:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Domajz: asi 7 ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kocvin: A kolik jich má jít v brzké době do hutě?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)