-> venni: Ted sem na to cumel a je tam vakl asi centimetr. Predpokladam, ze tam uz zadny loziska nejsou a jejich luzka sou v riti
-> Jarda/felda: Uvidime co kamos na to. Je dobry, ze se da jet aspon na predek Akorat by nesla rucni brzda.
16:48:10 03.09.2012
U-Geen
-> venni: servisak rikal, ze nevidel jeste spatnej kriz u subaru :) zatim se to projevuje jenom mirne, muze to delat i volnejsi ulozeni kardanu uprostred udajne.
16:37:12 03.09.2012
exwrcteam
-> Bukaj: azbest
16:30:47 03.09.2012
Jarda/felda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo může, vyndej kardan a nech zrepasovat
16:29:28 03.09.2012
Jarda/felda
-> Stepan FUN: než vytáhneš svářečku tak už je většinou venku
16:09:39 03.09.2012
venni
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tady byli jehličkový a rozměr byl skoro stejnej jako u žigulíka :) -> U-Geen: musí bejt nějaká náhrada,je to věc která dosti trpí...
16:00:12 03.09.2012
U-Geen
-> venni 03.09.12 15:37:36: no a to je jeste dobry, ze to jde sehnat, na subarko se prej samostatny krize sehnat nedaj... a asi ho mam taky nacatej.
15:49:58 03.09.2012
minno
-> vhml: raz som dal obrátene aj ložiská do predného náboja škodovky a to bola potom tiež sranda dostať tie ložiská von :D
-> Pavel P@nkáč: já to dal obráceně a byl jsem v prdeli protože jsem neměl žádnou hranu za co ho vyklepnout :-D
15:40:37 03.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> venni: Hehe. No zatim to chvili vydrzi, ale chtelo by to udelat nez to vykurvi diferak. Co tam tak byva? Jehlickova? Ja myslel, ze to bude kluzny lozeni...
15:37:36 03.09.2012
venni
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hodně štestí při shánění ložisek do křížů :)Jestli to bude jako samurai tak je tam milion druhů...
15:32:49 03.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> alpin: Beha no
15:22:27 03.09.2012
alpin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nebehá tá hriadeľ aj hore-dole ? to by potom bolo možné
-> Jetro: Vyndavání vnitřních ložisek? Já nejradši svářečkou. Navaříš z vnitřní strany housenku, počkáš až to schladne a lehce vyklepneš ven. Většinou stačí klepnout tím dílem a kroužek vypadne sám...
13:55:53 03.09.2012
Pavel P@nkáč
-> vhml: musis ho tam dat (ten starej) silnejsi stranou napred a potom ho jednou mensi ranou vyrazis, delam to tak porad:)
11:36:16 03.09.2012
vhml
-> Jetro: se starým prstýnkem opatrně, nebo si ho tam zalijueš jak já a pak se špatně rozebírá :-D
11:34:19 03.09.2012
Jetro
-> stepan: OK, píšu si
11:32:13 03.09.2012
stepan
-> Jetro: Pomocí oříšku z goly se zaklapávaj ložiska nejlíp.
11:29:31 03.09.2012
Jetro
Takže teda surově vymlátit a pak nový prstýnek kladivem s citem zalisovat pomocí starého prstýnku?
11:25:42 03.09.2012
vhml
-> Jetro: vytliuct čímkoliv. V bubnu jsou tři výřezy aby na to byl prostor.
11:24:54 03.09.2012
n3rv
podomácku kladivo a šroubovák :) nebo malej majzlík
11:24:15 03.09.2012
Tampajs
-> Jetro: Normálně šroubovákem
11:21:44 03.09.2012
Jetro
Kluci, rychlá otázka. Na zadním kole na Favoritovi 93+ mám na vnějším ložisku (tím menším) docela poškrábanej povrch. Chci dát nové ložisko včetně vnějšího kroužku a potřebuji znát tipy, jak to vyklepat ven (zalisovaný prstýnek) bez přípravků. Díky.
-> Jarda: Toho já se nebojím - mám to na svou cestovní limuzínu - víceméně seriovou 130L
22:36:43 02.09.2012
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: ja utrhl seriove tri cca 120Nm
22:16:52 02.09.2012
Dušan
-> Bukaj: zrejme ano, v podstate to nesoula sedreny material pod lamelou
22:10:57 02.09.2012
Bukaj
-> Dušan:
Také děkuji za zkušenosti, zatím to tedy vypadá na tu novou...
...k čemu je vlastně dobré to, že je dělené obložení? Lepší odvod odrhnutého materiálu (prachu) ze třecích ploch?