
Pak z nějakého důvodu vyměníš unašeč, buben, nebo pakny a budeš si zase muset zvyknout na úplně jiný projev...











Pak tu i čteš, jak je to super a ničemu to nevadí 



Měl bys 8 hodin spát, 8 hodin pracovat a do zbytku narvat komplet zbytek života.



































Nehledě na množství místa.
Ono většina lidí nepozná vodítko od ojnice, natož vačku z PD od CR

A vlastně se taky divím slepé důvěře majitelů, když vysolí do nějakýho sráče (nebo aspoň PD mám spojený jako nástupce rotačky, předchůdce common railu) bez požadavku na nějakou základní hmatatelnou kontrolu provedených prací. Vždy, když sem něco nechával na Volvu dělat, tak sem dostal starý díly vyskládáno do poslední matky nebo gumičky s dotazem, jestli to chci, tak mi to nahážou do kufru.... nebo když sem nechával dělat hlavy, dostal sem do pytlíku starý vodítka, gufera i ventily....bral sem to tak nějak jako standart.
















technickou jim hlásí systém podle spz a to řešit musí
světla nemusí vidět 


