skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Foto Závodných škodoviek
-> Tuner#2: já taky ne. Ale z tý fotky je to patrný na první pohled
-> Milan 136 13.10.16 20:57:25: No právě to tak vypadá, ale na rallye jsem o tom nikde neslyšel/neviděl.
-> Tuner#2: skoro bych tipnul že to jsou tyhle ale původní dělený...
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3775_2010-02 -14_19-48-23_22.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3775_2010-02 -14_19-48-23_22.jpg
-> Tuner#2: to jsou 15"
Taky Vám to přijde, jak když je tohle něco víc než 13" kola? Vím, že 15tky zkoušeli v jednom roce na okruhu, ale na rallye?
-> Sejki - zrušená registrace 27.05.16 21:30:20: Jé tak to se přiznám že mě nedocvaklo
Ale stejně to budu mít asi víc zafixovaný k tomu z technické :D



-> Sejki - zrušená registrace 27.05.16 15:08:24: Ty neděláš na technickej??? Tohle mě řekl jeden případ co mě letos prohlížel auto a úplně doslovně !!!
-> Luky: taka obludka
-> Luky: některy tvary nejsou až tak špatny. I když kousek feldy, kousek escorta 

-> Sejki:




-> Luky: tyjo to muselo dát práce... a přitom to je taková blbost...
Těžko říct, jestli je to ještě škodovka a do tohohle vlákna se to hodí 

-> Urbi: tak pri takovejch hodnotach, co jsem vypozoroval jak padaj otacky pri prerazeni to vaze celkem slusne....
Dle slov majitele Jardy Mikeše by to měl být homologovaný RS 4q a je to rozumný chlap co umí perfektně jezdit, sice nesouhlasím s jeho dobrým názorem na ING. Mucka, ale mu to s jeho věci funguje. S tím že to rozumně neváže nesouhlasím, záleží také na motoru, zde jsou na 100% origo RS převody :
Motor po ladění na brzdě má maximum krutu v 5300ot. a maximum výkonu téměř totožnou hodnotu od 7700-8200ot., proč by s takovou převodovkou a motorem pěkně nevázal... je to horší, ale jde velmi dobře vidět z obou videí, že to po přeřazení normálně zabrere jako bejk.
Motor po ladění na brzdě má maximum krutu v 5300ot. a maximum výkonu téměř totožnou hodnotu od 7700-8200ot., proč by s takovou převodovkou a motorem pěkně nevázal... je to horší, ale jde velmi dobře vidět z obou videí, že to po přeřazení normálně zabrere jako bejk.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.05.16 19:49:44: protože to jsou pořád jen 4 kvalty, který nijak rozumně nenavážeš i kdyby jses na hlavu stavěl ( oproti vícekvaltům ) a zrovna homologovaný převody RS nejsou na vrchy tuplem žádná výhra.
Právě o to větší obdiv jak se k tomu ten motor staví čelem.
Právě o to větší obdiv jak se k tomu ten motor staví čelem.
-> vhml 18.05.16 19:43:21: Tak pokud to má RSový 4q, tak proč ne?
Pochybuju, že je v tom sériová špajska podle toho jak to váže.

Pochybuju, že je v tom sériová špajska podle toho jak to váže.
Jestli to má jen 4 kvalty tak všechna čest jak se to sebere po přeřazení.
Mě to teda nepřijde, že to jede nějak extra proti jiným kopcovým autům, ale stopa a nasazení s mírou rizika tam je...
-> Tommyk: Vypadal, že jede hrozně rychle, až jsem si říkal, že to ani RS nemůže snad takto dokázat. Navíc vypadala opravdu nádherně 

-> Urbi: já tam byl jen rekreačně, odreagovat se :-), takže jsem výsledky ani nesledoval... Ale tuto stotřícu jsem jet neviděl, což mě teda teď dost mrzí. 

-> Tommyk: Taky jsem byl... Mikešovi s 130rs na tvých fotkách to jelo náramně i s 4Q a vačkou od Mucka, navíc jezdecky umí tak, až sem se sakra divil jak Bohoušovi Krejčímu s Rapid RH 1400 a sekvenční 6Q převodovkou naložil 5s na takové krátké trati.
-> zralous: Ostrov (u KV).
-> Jozka 04.05.16 17:36:28: pěkná, kde to bydlí?
-> Luky: Není - tohle možná letos ještě vůbec nejela..
-> Jozka: to asi není ta co jela teď Valašku, což?



-> Danster: I pěkně udělaný esteticky.. bohužel dneska nezbyl čas ani na krátkou zdvořilostní návštěvu, takže jen takhle.

-> Jozka: Pěkný zbarvení 

Břéťa je ďábel! 

-> ochoda:
"Brzdííí !!"

-> vhml: Paní má dobrej výraz. 

-> venni 17.04.16 13:50:48: Však je to závodnička, myslím že na to je to OK a tvar se tentokrát povedl
Stejně to bude za ty tři dny podrápaný od dětí a lidí co si ničeho vůbec neváží. Byl jsem tam půl hodiny, ale useknout ruce bych musel tak 20ti lidem...

-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.04.16 21:37:08: kitování bylo super,to jsem si pochvaloval,ale pak při lakování jsem byl přešlej...naředil jsem moc barvu,zatopit na schnutí jsem nechtěl a pak jsem to při ulejvání posral.Ta žlutá je na krytí svině a já to tam hnal jak o závod.Pak už jsem jen čuměl jak to začíná téct víc a víc...na další broušení a lakování už kvůli polepování a testování nebyl čas no :/ jako stále mě to hlodá když to vidim.PS: Když se tehdá stříkalo auto,v dílně bylo 40 stupňů plus a to byl zase problem ulejt protože to skoro zascho než to dopadlo na auto :D
-> Toušík 16.04.16 21:52:23: Jasný, chápu.
-> Tuner#2: Aha já myslel že tam jsou kočky pořád. Jinak ona to je steklá barva, kit byl správnej ale moc se naředila barva a bylo to :) Asi by to šlo vyřešit, ale mě to osobně nevadí vůbec protože po Vltavě to bude stejně otlučený a Venni je chudák když se mi s tím tak se..e a nakonec trošku steče barva :/
-> Toušík 16.04.16 21:31:02: Když jsme tam byli my, tak tam nikdo nebyl, ale kamarád dával foto kde jsou na FB. Jinak na levém blatníku to chtělo víc pořešit kitování, ale tak je to závodnička a ne leštěnka. Konečně to vypadá k světu 

-> Tuner#2: Prej tam u toho jsou nějaké modelíny, tak doufám že alespoň na to se dá dívat :) Jinak doufám že jsi nenašel moc nedostatků :)
Nejaka vykunena 100vka k videni do nedele v Plzenske Olympii :))
-> Tuner#2: Super , dakujem , ze si ma upozornil








-> MISCHO 29.03.16 23:25:33: Nic nového, vše leta známé fotky.