skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kdepak jsou?
18:24:19
24.02.2010
24.02.2010
J.TuneR
-> Targa: no jo pamatuju moc dobre
17:27:06
24.02.2010
24.02.2010
Targa
-> J.TuneR: to cerny neznam ale to zatim známe :D dvoubarevny auto několik let s poklicema:) ježiš když si spomenu jak se to tu řešilo před 5 lety tak :D
14:30:51
24.02.2010
24.02.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Radek Retro eLeSo 24.02.10 13:51:30: Díky za doplnění info. Koukám že to tu projíždíš z gruntu.
14:21:29
24.02.2010
24.02.2010
skoda 120 es
-> Radek Retro eLeSo: vypadá jak ta šade co ste sní byly u mě:-)
13:51:30
24.02.2010
24.02.2010
Radek Retro eLeSo
-> Tuner#2 04.01.09 14:45:43: takže,momentálně tahle šáde stojí o kousek dál než u původního majitele,je to můj známej(mojí mladý ségra a její skoro manžel)a auto žije ale zatím nejezdí,značky v depozitu a foto kdyžtak taky dodám
13:32:27
24.02.2010
24.02.2010
J.TuneR
Tak pokracujem :-) nevite nekdo o mem byvalem rapidu? prodaval jsem ho nekam do ostravy nebo olomouce pred cca peti lety
12:35:20
24.02.2010
24.02.2010
škodík - zrušená registrace
mrtvo
20:04:23
07.06.2009
07.06.2009
Kaprof-Pisařík
-> Borin - Král tuzerů:
19:27:28
07.06.2009
07.06.2009
Borin - Král tuzerů
-> škodík: Jak malej harant...paní učitělko ten šerednej Boga mi nadává béééééééééééé... jenže on ti nenadává ale říká pravdu
11:20:07
07.06.2009
07.06.2009
Risan
-> Katka & Petislav: Ještě k těm motorům T613: standardně bylo vrtání 85mm a zdvih 77mm. To pak bylo těch obligátních 3495ccm neboli 3,5l. Některé sedmistovky pak měly vrtání 95mm a zdvih 77mm, což bylo 4364ccm neboli 4,3l. Tuším dva nebo tři motory byly postaveny se zdvihem 78mm, což dělá 4420ccm (říkalo se tomu 4,5l) - takový motor měla třeba rekordní Ecorra nebo se na chvíli mihl v 700GT. Větší motor jsem nikdy neviděl, ale fámy jdou různé. Kdyby něco takového vzniklo (to už by ale chtělo jiný blok, aby se to tam vešlo), tak jedině nějak poloamatérsky. Zato není problém udělat cokoliv mezi 3,5 a 4,5l. Já třeba mám na zakázku motor se vstřikováním a vrtáním 90mm. A pokud vím, dělaly se dokonce dva provedení válců s vrtáním 90mm - "civilnější" verze se standardní výškou a "autokrosová" verze trochu nižší.
20:56:11
04.06.2009
04.06.2009
Tomaso435
-> LiMaK - 742 forever:
16:13:06
04.06.2009
04.06.2009
radek
-> LiMaK - 742 forever: do polanky do kovošrotu?:
12:44:30
31.05.2009
31.05.2009
LiMaK - 742 forever
Neví nekdo Kde je moje staré auto...
byla asi žlutá, ale týpek ji pry prestrikal na modro, byla to 105, ale pry uz je z ní 120 a jezdila v ostrave, ale prodána byla do polanky....
Já jsem tam dal bílý blinkry a týpek asi bílé zrcátka, ale možná ne.
Kdyby nekomu uvízla v paměti, at se ozve, cus
-> Boga: Nenadávej Škodíkovi.... z vojny!!!! Bo tě jinak bude strašit :-)
byla asi žlutá, ale týpek ji pry prestrikal na modro, byla to 105, ale pry uz je z ní 120 a jezdila v ostrave, ale prodána byla do polanky....
Já jsem tam dal bílý blinkry a týpek asi bílé zrcátka, ale možná ne.
Kdyby nekomu uvízla v paměti, at se ozve, cus
-> Boga: Nenadávej Škodíkovi.... z vojny!!!! Bo tě jinak bude strašit :-)
11:51:27
31.05.2009
31.05.2009
Kaprof-Pisařík
01:23:20
31.05.2009
31.05.2009
Dave - ten pátý
-> m8rinek:
00:09:44
31.05.2009
31.05.2009
škodík - zrušená registrace
volové kdyby někdo o ní něco věděl tak at se ozve čus
23:38:08
30.05.2009
30.05.2009
m8rinek
mamí boga mi nadává
22:30:24
30.05.2009
30.05.2009
p.b.
-> škodík: jeje...
21:44:14
30.05.2009
30.05.2009
škodík - zrušená registrace
boga mi nadává...
19:08:20
30.05.2009
30.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> škodík: kdo ti nadává? jen mě fascinuje jestli si mysliš že takovadle zbastlena 120 nekomu uvizla v paměti..
19:05:54
30.05.2009
30.05.2009
škodík - zrušená registrace
já jsem se jenom normal ptal jestli oní nikdo neví tak proč mi hned nadáváte?
14:56:48
30.05.2009
30.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> Danster:
14:50:57
30.05.2009
30.05.2009
Danster
-> Kaprof-Los Koramos: -> Apple STS Chvojkovice-Brod: Vás je tady normálně škoda s takovejma básnickejma vlohama
13:09:52
30.05.2009
30.05.2009
Boga
Na vojně jsme měli takovou říkanku...Škodík škodík ty si ale Debil...
23:03:29
26.05.2009
26.05.2009
Dave - ten pátý
22:18:55
26.05.2009
26.05.2009
doly120
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: -> Kaprof-Los Koramos:
22:10:40
26.05.2009
26.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
22:06:18
26.05.2009
26.05.2009
škodík - zrušená registrace
tak jste se pobavili... dobrý plechovky
22:04:05
26.05.2009
26.05.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Kaprof-Los Koramos: ...z kovošrotu kucí je vyzvedli, do lisu je odvezly, plechovky z nich můůůžou být.....
22:01:12
26.05.2009
26.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> doly120-ten třetí:o): řekni kde ty šáde jsou co se s nimi mohlo stát, řekni kde ty šáde jsou kde mohou být...
21:53:25
26.05.2009
26.05.2009
doly120
Už sem to asi pochopil... Koupil tu škodovku dal bílý přední blinkry a dozadu LR vaničku a ještě stříšku... Pak to znova prodal
No jestli ošetřoval i korozi,tak s pánem bohem
No jestli ošetřoval i korozi,tak s pánem bohem
21:45:42
26.05.2009
26.05.2009
Kaprof-Pisařík
-> Apple STS Chvojkovice-Brod:
21:45:18
26.05.2009
26.05.2009
doly120
-> Kaprof-Los Koramos: Záchranka je tady
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Nejsi sám... taky to moc nechápu
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Nejsi sám... taky to moc nechápu
21:40:56
26.05.2009
26.05.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
může mi to od škodíka někdo přeložit, to je asi madarsky
21:34:29
26.05.2009
26.05.2009
Jaktak
-> škodík: Tohle jsi vymenil za rapida? Co to tam je za sedacku z CRX?
21:32:28
26.05.2009
26.05.2009
Kaprof-Pisařík
tralalí tralalá...Doly pomooc
19:16:34
26.05.2009
26.05.2009
škodík - zrušená registrace
neví někdo kam se poděla tahle?koupil jsem jí od alera dal jsem na ní dopředu bílý blonky dozadu stříšku a lr křídlo pak jem jí prodal nějakýmu klukovi do Tejna a slyšel jsem že jí snižovali střechu neví někdo?
21:45:15
19.03.2009
19.03.2009
Katka & Petislav - zrušená registrace
-> Kočislav: Sypu si veřejně popel na hlavu. Opravdu ten 4,2 neexistuje a ta sedmistovka na fotce je 4,3.
08:52:37
19.03.2009
19.03.2009
Kočislav
-> Katka & Petislav: Teda musím říct, že jsi mi nasadil brouka do hlavy s tím 4,25l tak jsem prošel nějaké tatrovácké stránky, ale musím říct, že na 4,25l jsem nikde nenarazil, ani nikdy předtím. Vždy jen 3,5l, 4,35(resp. 4,36)l a potom ten sportovní z T700 GT, ten měl myslím asi 4,5 nebo 4,7.
Pokud s tím 4,25l nemáš nějakou osobní zkušenost, tak bych si to troufl odsoudit jako překlep v tom popisku.
Pokud s tím 4,25l nemáš nějakou osobní zkušenost, tak bych si to troufl odsoudit jako překlep v tom popisku.
22:35:33
18.03.2009
18.03.2009
RON
-> Katka & Petislav: tak jsem zas o neco chytrejsi, ja myslel ze je v tom stejnej motor jako v 613 akorat se vstrikovanim
18:59:07
18.03.2009
18.03.2009
Kočislav
-> Katka & Petislav: Óó, tak to je skutečně zajímavé, nevíš jestli se skutečně tenhle objem dělal nebo je to jen překlep, k čemuž bych se spíš přikláněl já? Kromě 3,5l jsem vždy slyšel jen 4,35l.
09:43:43
18.03.2009
18.03.2009
Katka & Petislav - zrušená registrace
Ono těch objemů bylo víc,než jen ty ortodoxně známé.
09:04:02
18.03.2009
18.03.2009
Kočislav
-> Katka & Petislav: Mám za to, že ty silnější 700ky mají 4,35l. a něco kolem 150 kW.
Ono je jich na prodej docela dost, když člověk hledá, ale ceny začínají na 700 000,- u těch horších kusů. A těm bych moc nevěřil vzhledem k tomu, že hnijí úplně stejně rychle jako 613ky a navíc mívají potíže s elektrikou - vstřikování apod.
Ale je fakt, že mít přebytečný milion a čtvrt, tak bych asi neváhal :)
-> Mr_Kubas: To se ti nezdá, kdybys viděl přístrojovku, tak bys poznal, že nejen blinkry vycházejí z feldy :) Stejně jako když se podíváš na T613, tak podle tlačítek, Lucasů apod. poznáš u trojkových a starších tater škodovky řady 120 a u čtyřkových tater Favorita:) 700ky si už podaly ruce s feldou:)
Ono je jich na prodej docela dost, když člověk hledá, ale ceny začínají na 700 000,- u těch horších kusů. A těm bych moc nevěřil vzhledem k tomu, že hnijí úplně stejně rychle jako 613ky a navíc mívají potíže s elektrikou - vstřikování apod.
Ale je fakt, že mít přebytečný milion a čtvrt, tak bych asi neváhal :)
-> Mr_Kubas: To se ti nezdá, kdybys viděl přístrojovku, tak bys poznal, že nejen blinkry vycházejí z feldy :) Stejně jako když se podíváš na T613, tak podle tlačítek, Lucasů apod. poznáš u trojkových a starších tater škodovky řady 120 a u čtyřkových tater Favorita:) 700ky si už podaly ruce s feldou:)
22:34:57
17.03.2009
17.03.2009
Mr_Kubas
To se mi zdá nebo to má blinkry z feldy?
21:49:31
17.03.2009
17.03.2009
Katka & Petislav - zrušená registrace
Tahle je T700/2 (modelový rok 97) osazena motorem 4,2l,takže velká vzácnost.Nevím jestli ještě je,ale byla na prodej za 44tis. Euro. V muzeu mají T700/1 (96).
Jen pro info-700 bylo vyrobeno jen 69.
Jen pro info-700 bylo vyrobeno jen 69.
21:34:43
17.03.2009
17.03.2009
Mejot
-> škodík: ne asi úplně jiná!!!!!!!!!! co na tý větě nechápeš!!!!!!!
21:34:33
17.03.2009
17.03.2009
RON
-> škodík: 700, v cem byla tak zvlastni? krom toho ze je to 700?
20:52:07
17.03.2009
17.03.2009
škodík - zrušená registrace
přesně tahle?
20:24:06
17.03.2009
17.03.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> škodík: Tušám, že stojí v muzeu.