skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 743 coupe Prototyp 2
09:47:17
02.02.2018
02.02.2018
byznysonly
Ahoj, po letech obnovím tohle vlákno. Ví někdo, jak skončil příběh prototypu?
22:58:56
31.10.2009
31.10.2009
krup
-> Kloggie: nu, nemusím být fanda značky, stačí mít znalosti, odhadnou cenu a vychytat ten správnej moment :-)
( mě osobně závodní škodovky a jejcih atrapy nechávají celkem chladným, ale to, co sem nastínil kousek níž jako 2.1 .. )
-> David29: ono možná nemáš pravdu synku, tohle je jen o koruně .. kdyby to prodávající chápal jen jako srdcovku, nebude se na tom nažit vyvařit, ale střelí to někomu za 20tis, člověku, kterej to bude hýčkat .. když už se mu to nechce vlastnit :-)
( mě osobně závodní škodovky a jejcih atrapy nechávají celkem chladným, ale to, co sem nastínil kousek níž jako 2.1 .. )
-> David29: ono možná nemáš pravdu synku, tohle je jen o koruně .. kdyby to prodávající chápal jen jako srdcovku, nebude se na tom nažit vyvařit, ale střelí to někomu za 20tis, člověku, kterej to bude hýčkat .. když už se mu to nechce vlastnit :-)
22:30:15
31.10.2009
31.10.2009
David29
-> krup: Přesně tak
-> Kloggie: Hlavně je to taky risk, jak o ty peníze přijít... leda že by byl na všechno pojištěnej - ale ted tady až moc řešíme peníze, a to neni až zas tak správný
-> Kloggie: Hlavně je to taky risk, jak o ty peníze přijít... leda že by byl na všechno pojištěnej - ale ted tady až moc řešíme peníze, a to neni až zas tak správný
22:27:59
31.10.2009
31.10.2009
Kloggie
-> krup: každopádně člověk asi musí bejt opravdu fanda značky, člověk co si chce jenom uložit peníze by do toho nejspíš nešel.
22:12:49
31.10.2009
31.10.2009
krup
-> David29: jasny, člověk co má takovej auťák v garáži má buď další 2 jako provozku pro sebe a ženu, nebo je to fajnšmekr a zimě chodí pěšky/mhd :-)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: případ 1) je samozřejmě správný - tak činí masa. Netřeba se divit, papírová spotřeba, záruka, soused to má taky, tak proč já ne, když na to mám .. varianta 2) má dvě řešení, za předpokladu, že seš škoda divočák, zakoupíš auťák díli tě nezajímají, máš prototyp.. nebo, seš překupník, vytěžíš maximum, ánébo varianta 2.1 zakoupíš auťák, chceš prototyp ale zároveň na tom nechceš být tratnej, takže porozprodáš, to co nepotřebuješ a snad ti to dofinancuje auťák .. ideální stav je prodej dílů v kupní ceně celku.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: případ 1) je samozřejmě správný - tak činí masa. Netřeba se divit, papírová spotřeba, záruka, soused to má taky, tak proč já ne, když na to mám .. varianta 2) má dvě řešení, za předpokladu, že seš škoda divočák, zakoupíš auťák díli tě nezajímají, máš prototyp.. nebo, seš překupník, vytěžíš maximum, ánébo varianta 2.1 zakoupíš auťák, chceš prototyp ale zároveň na tom nechceš být tratnej, takže porozprodáš, to co nepotřebuješ a snad ti to dofinancuje auťák .. ideální stav je prodej dílů v kupní ceně celku.
21:55:20
31.10.2009
31.10.2009
David29
-> krup: Ježiš, tak jasně.. ale nejezdil bych s tim na nákup do Tescha v -20st a ve sněhu a blátě...
21:51:16
31.10.2009
31.10.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
1-kdyz si koupim fabii htp na leasing (tak jako 80%cechu) tak za ni dam 280 000kc(230 000 auto,zbytek priživnici v kravate),za 5-6let to bude mit cenu 40% puvodni castky
2-kdyz koupim toto a dily prodam,tak se dostanu tak na 270 000kc za auto ktere bude mit za 5-6let minimalne stejnou hodnotu.aby me nekdo neocernil,ze budu chodit pesky,tak se da koupit treba favorit za 30 000kc co ma 18 000km najeto a bude mi slouzit 5-6let bez problemu za velice nizkych rezijnich nakladu
v 1 pripade,budu naprosto normalni clovek.ve 2 pripade budu naprosty magor
2-kdyz koupim toto a dily prodam,tak se dostanu tak na 270 000kc za auto ktere bude mit za 5-6let minimalne stejnou hodnotu.aby me nekdo neocernil,ze budu chodit pesky,tak se da koupit treba favorit za 30 000kc co ma 18 000km najeto a bude mi slouzit 5-6let bez problemu za velice nizkych rezijnich nakladu
v 1 pripade,budu naprosto normalni clovek.ve 2 pripade budu naprosty magor
20:13:56
31.10.2009
31.10.2009
krup
-> su.tech: jasan, já taky neřikám, žes u toho byl :-) Ty zadní nápravy - mimo to, co je v tom torzu - jsou jakési divné zpraseniny, přičítal bych to "prototypové" výrobě .. jinak samozřejmě, pro mě jsou zajímavé spíš ty ND. ( auťák samotnej je docela divokej paskvil a jeho cenu odhaduju podobně, jako Risan.. )
.. docela zajímavá rostodivnost je ta druhá příčka motoru ( ? ) ...
-> Kloggie: v rovině koupíš/rozprodáš/vyděláš bych se zase tak moc nedál, ale jak tu padlo, doba je zlá, lidé se bojí investovat, takže návratnosti je v časové rovině nejistá ..
.. docela zajímavá rostodivnost je ta druhá příčka motoru ( ? ) ...
-> Kloggie: v rovině koupíš/rozprodáš/vyděláš bych se zase tak moc nedál, ale jak tu padlo, doba je zlá, lidé se bojí investovat, takže návratnosti je v časové rovině nejistá ..
20:06:34
31.10.2009
31.10.2009
Kloggie
Teda mě se to jako investice jeví jako značně rizikový. To už je fakt lepší vzít těch 400K kč a koupit za ně třeba garáže a ty pronajímat. Nebo když už teda auto, tak nějakýho opravdovýho veterána. Ale osobně bych do aut neinvestoval vůbec.
19:23:17
31.10.2009
31.10.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> krup: Ne fotky jsem já nedělal, ani jsem to osobně neviděl a nikdy jsem to netvrdil. Kdybych dělal fotky já tak by to byly pořádné fotky a ten PROTOTYP by byl nafocený i jinak a lépe, ale asi to lépe nešlo vzhledem k místu. Já jsem k fotkám přišel přes jednoho kolegu, co uvažoval zda by to nechtěl. Ale je tam hodně zajímavých věcí - když si všimneš jen těch zadních náprav - 2 x komplet na zemi, 1 x v autě... těch 8mi kanálových hlav apod... a co se týká té jedné fotky - tak myslím si že ne, ani tam není podle mě.
18:46:33
31.10.2009
31.10.2009
krup
-> su.tech: díky za obrázky, zajímavá burzička :-)
( ty si ten stroj byl okouknout? )
btw.: zdá se mi to, nebo na fotce 30.10.09 14:45:22: je ještě dělící stěna mezo motorem a kabinou?
-> David29 30.10.09 12:38:58: nebo si jinej ty :-) já bych tou 911 docela rád jezdil ..
( ty si ten stroj byl okouknout? )
btw.: zdá se mi to, nebo na fotce 30.10.09 14:45:22: je ještě dělící stěna mezo motorem a kabinou?
-> David29 30.10.09 12:38:58: nebo si jinej ty :-) já bych tou 911 docela rád jezdil ..
18:53:30
30.10.2009
30.10.2009
1560 - zrušená registrace
-> su.tech: Ne, chtěl jsem podepsat ten tvůj názor :-)
18:48:48
30.10.2009
30.10.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> 1560: Co chceš podepsat? Jestli myslíš co se na něm za ty roky podepsalo tak to je jednoduché - provoz a nějaké zjevné opravy a úpravy které jsou patrné z fotek... já to auto osobně v reálu neviděl a ani to netvrdím.
16:04:38
30.10.2009
30.10.2009
1560 - zrušená registrace
-> su.tech: Lze to někde podepsat?
14:53:04
30.10.2009
30.10.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> krup:
-> Risan:
Tak pánové - jak jsem přišel k fotkám není až tak důležité (vysvětlení níže). Co si o tom myslím - spíš jsem na straně -> Risan: , ale v mnohém má pravdu i -> krup: . Jde o to, že když si dobře prohlédnete ten prototyp, tak už se na něm podepsalo kde co - zadní stěna vysekaná, různé opravy apod. o to mi až tak nejde, ale hodnota dílů co jsou k autu není nezajímavá - když se podíváte co tam je a jakou to má cenu. Otázka je, jestli právě v době krize se tyhle díly dají prodat za cenu jaká by byla přiměřená a zda by tolik najednou vrhnutých dílů nesrazilo cenu dolů... takže v tomto ohledu jsem za, že po prodeji by bylo vhodné na tom vydělat, ale jak dlouho se to bude prodávat??? A samotné auto? - je to prototyp, ale pokud to na něj nenapíšete a nedoložíte, tak to všichni stějně budou považovat jen za výplod tuzingové scény a ať už tak nebo onak to auto prostě pro mě osobně až tak zajímavé není. Rapid Cabrio - ano lehce identifikovatelný, málo k dostání, ceněný... jednoduché - jasné. Tohle auto ale takové není - tohle pozná že je to prototyp jen znalec. Takže na cestě těžko identifikovatelné, otázka do jaké míry prodejné... no ale přihodil jsem vám sem zcela nezodpovědně pár fotek, ať si máte o čem pokecat...
-> Risan:
Tak pánové - jak jsem přišel k fotkám není až tak důležité (vysvětlení níže). Co si o tom myslím - spíš jsem na straně -> Risan: , ale v mnohém má pravdu i -> krup: . Jde o to, že když si dobře prohlédnete ten prototyp, tak už se na něm podepsalo kde co - zadní stěna vysekaná, různé opravy apod. o to mi až tak nejde, ale hodnota dílů co jsou k autu není nezajímavá - když se podíváte co tam je a jakou to má cenu. Otázka je, jestli právě v době krize se tyhle díly dají prodat za cenu jaká by byla přiměřená a zda by tolik najednou vrhnutých dílů nesrazilo cenu dolů... takže v tomto ohledu jsem za, že po prodeji by bylo vhodné na tom vydělat, ale jak dlouho se to bude prodávat??? A samotné auto? - je to prototyp, ale pokud to na něj nenapíšete a nedoložíte, tak to všichni stějně budou považovat jen za výplod tuzingové scény a ať už tak nebo onak to auto prostě pro mě osobně až tak zajímavé není. Rapid Cabrio - ano lehce identifikovatelný, málo k dostání, ceněný... jednoduché - jasné. Tohle auto ale takové není - tohle pozná že je to prototyp jen znalec. Takže na cestě těžko identifikovatelné, otázka do jaké míry prodejné... no ale přihodil jsem vám sem zcela nezodpovědně pár fotek, ať si máte o čem pokecat...
14:34:19
30.10.2009
30.10.2009
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> krup:
-> Risan:
-> Risan: