Pro změnu zase dobíjení

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 01.11.2004 do 03.11.2004, založil/a Martin
řadit dle data
18:18:21
03.11.2004
lubosgls
-> King2: dobre i ja beru svuj hloupe zazitej nazev zpet , hadat se nebudu zadny rele tam nejni.)
11:02:31
03.11.2004
King
2 lubosgls: Ja tam skutecne zadny rele nemam (jak uz kolega Samantus naznacil :) - uz od dob perestrojky se tam montuje tranzistorovej regler. A vevnitr toho blacboxu, ktery nazyvas regulacnim rele, je skutecne cosi, co muze pripominat rele, ale je to dvoustupnovy vibracni regulator :) Videno tvoji optikou, by se dal relatkem nazvat i domovni zvonek ci vibracni menic nebo elektromagnet na starteru 4
00:23:46
03.11.2004
Samantus
-> lubosgls: pokud ma tranzistorovej regulator tak tam skutecne rele nema
19:36:47
02.11.2004
lubosgls
-> King2: tak abych to upresnil je to regulacni rele a to rele u vnitr je nebo snad ty ho tam nemas??
16:21:44
02.11.2004
King
2 lubosgls: Ne, ne a ne :) Je to vibracni kontaktni regulator budiciho proudu alternatoru udrzujici konstatntni vystupni napeti altiku :) . Nazev "rele" je pravdepodobne relikt z doby pouzivani dynam "S100,S1000 a starsi), kde soucasti regulatoru byla jedna civka, ktera fungovala skutecne jako rele a odpojovala baterku od dynama v pripade, ze dynamo jeste nedobijelo a zbytecne zdimalo baterku....
22:42:45
01.11.2004
lubosgls
je to stejne relatko.)
19:44:03
01.11.2004
King
2 Martin: Omluva se prijima, chlupy si postupne lehaji :) I to je reseni, ale problem byl (mozna jeste je) v elektroinstalaci nebo v ukostreni casti auta a nebo ho dokazal odprasknout "nacatej" altik. I ty starsi plechovy reglery i ty novejsi (napr. CDL) jsou podle mych zkusenosti prakticky neznicitelny. Se starsim plechovym jsem nemel za 120tkm problem a dones ho vozim v zasobe ND, s novejsim (CDL) zatim 40tkm.
17:51:39
01.11.2004
Martin
-> King2: Promiň za ježení tvých chlupů 3. REGULÁTOR (už si to budu pamatovat) jsem měl od výroby již tranzistorovej. Ale za poslední rok jsem vyměnil už 3 regulátory. Vždycky po výmně to bylo v pořádku, ale ne na dlouho. Vždycky se odporoučel po cca 3 měsících. Nevím, v čem to bylo, ale pro jistotu jsem raději namontoval 70A altík s integrovaným regulátorem. Zatím to vypadá v pohodě. Tím pádem starý regulátor jsem vyhodil a doufám, že bude klid. Ono kupovat 3x do roka nový vyjde sakra draho 8
17:42:40
01.11.2004
U-Geen
-> King2: tak jo no :-)
17:34:29
01.11.2004
King
2 U-Geen: Nevim, jak se tomu v ramci lidove tvorivosti rika na vychode Cech, ale v oficialni dokumentaci a ETCe je "regulator napeti" :). Starej vibracni regulator sice svoji podobnosti s relatkem svadi k onomu pojmenovani, ale davam prednost oznaceni regulator, pac se to plak plete napr. s relatkem na spinani ohrevu zadniho okna....
17:19:50
01.11.2004
U-Geen
dyk se to menuje regulacni rele ne? :-)
10:23:57
01.11.2004
King
Kapacita baterky je altiku ouplne u pihele - altik doda maximalne tolik proudu, kolik mu dovoli reaktance jeho vinuti tzn. sam se jisti. Jedina rada - vyhodit starej typ regulatoru altiku (kdyz ctu relatko, jezej se mi chlupy :) tzm. tu hlinikovou "kostku" se trema privodama a poridit si tranzistorovej regler (4 privody) a na veky je od dobijeni pokoj.....Otazkou je, co je v pripade skodovky "na veky" :)
10:07:51
01.11.2004
Borin - Král tuzerů
-> lubosgls: No na světla asi ne..... Myslí tím asi relátko na dobíjení.....1
09:08:54
01.11.2004
lubosgls
relatka?? a jaky proboha jeste me rekni na svetla.)
08:57:40
01.11.2004
Martin
No na škodovce mi pravidelně odcházeli relátka, tak jsem teďkon namonoval 70A altík z Fe, ale na Barkasovi se mi taky posralo dobíjení, takže se raději ptám 10
08:54:05
01.11.2004
lubosgls
a tobě se v tehle kombinaci natom neco posralo?? tam se totiz nema co poos,,,,
08:21:06
01.11.2004
Martin
Rád bych se zeptal, zda nějak může ovlivnit kapacita baterie alternátor.

Tzn. když dám do škodovky baterku třeba 75Ah, nemůže to nějak ovlivnit alternátor, který má dobíjecí proud 55A ? Nemůže se něco podělat, jako že ta baterka má takovej odběr, že pak nestačí altík dobíjet ?

Už mám tý elektriky až po krk, furt se na tom něco sere a člověk těžko zjišťuje co 8.
Extreme Tyres