skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
sytič a LPG
20:10:30
05.11.2004
05.11.2004

Marek
tak uz jsem na to prisle a bylo to tim ze se mi stratil sroubek z karburatoru jak je pod nim tryska volnobehu 1. stupne, tak jsem ho tam dal a je to v poradku este jsme zkontroloval predsuth a ten byl OK ale odtrh byl 0,2 tak jsem ho nastavil na 0,4 a jede to ted pekne a ani necuka, sice by to chtelo nove kladivka ale spis dam uz rozdelovac z Fava a dalsi veci k tomu
15:17:54
04.11.2004
04.11.2004

Marek
ty svicky jsou nove a maji najeto cca 600km a strtuje to kdyz je zahraty motor lepe nez na bezin, takze ty by mely byt v pohode
13:14:53
04.11.2004
04.11.2004

Baghira
-> King2: Já za to nemůžu, že chodíš ráno dřív, všechny příspěvky hned přečteš, odpovíš na ně a já už nemám co dodat :-)...
-> Marek: Mě třeba Silvery fungovali velice dobře, ale je fakt, že jsem už měl ETZ, takže nemůžu až tak porovnávat. Nicméně pokud je výkon a spotřeba v poho, zkus si pohrát s bohatostí na reduktoru...případně s předstihem.
-> Marek: Mě třeba Silvery fungovali velice dobře, ale je fakt, že jsem už měl ETZ, takže nemůžu až tak porovnávat. Nicméně pokud je výkon a spotřeba v poho, zkus si pohrát s bohatostí na reduktoru...případně s předstihem.
13:11:51
04.11.2004
04.11.2004

Baghira
-> King2: Tak tak...:-)
12:45:09
04.11.2004
04.11.2004

King
2 Marek: S Briskama Silver opatrne, maji dost velkej rozptyl kvality a nekomu vydrzej treba 10tkm a jinymu zacnou po par km "cukat". Osobne jsem po ruznych experimentech zustal u predepsanych obyc. svickach Brisk pro favomotor (0,7mm) a ze zvedavosti jsem zkusil predepsany BOSHky (na typ si za boha nevzpomenu :) Pekne slapaly i tribodaky Brisk DR15TC, ktery vydrzeli bez problemu cca 16tkm, ale pri jejich pouziti je asi minimem ETZ favo, protoze maji mezeru snad 1,2mm. Experimenty se silverama jsem uz vzdal, proste za ten rozdil ceny oproti konfekci me nepresvedcily a za ty samy prachy jsou treba ty BOSHky. A kdyz budes merit ty kabely, tak nezapomen s nima pri mereni trosku kroutit a hejbat. Oni nekdy ukazou "predpisovej" odpor treba 5kohm, ale staci s nima trosku hnout a je videt ze se to vevnitr drobi.....
11:24:29
04.11.2004
04.11.2004

Marek
-> Baghira: ty to vzdy jen potvrdis Tak tak... :-)
-> King2: tu hadici mam pryc a ten bazmek jsem taky vykuchal a zaslepil, svicky jsou nove Brisk Silver pro favo motor, oznaceni nevim ale je tam 15a nejake cisla, kabely budu muset promerit to nevim v jakem stavu jsou
-> King2: tu hadici mam pryc a ten bazmek jsem taky vykuchal a zaslepil, svicky jsou nove Brisk Silver pro favo motor, oznaceni nevim ale je tam 15a nejake cisla, kabely budu muset promerit to nevim v jakem stavu jsou
11:23:40
04.11.2004
04.11.2004

King
2 Baghira: Cece, tak aspon trosku zapolemizuj :) To uz je podruhy, co na me reagujes "Tak,tak..." :))
10:51:12
04.11.2004
04.11.2004

Baghira
-> King2: Tak tak...
10:13:13
04.11.2004
04.11.2004

King
Jo jeste me napada, ten olej primo pro lpg, neni to nahodou jenom pro stacionarni motory? Ja tam leju BP 15W40 SG/CF (myslim :) coz by melo bejt pro diesely i benal a za 50Kc/l naprosta spokojenost
10:11:02
04.11.2004
04.11.2004

King
2 Marek: Termostatickou klapkou myslim ten klikopak v modrem "kyji". Je v miste, kde se z boku do toho kyje pripojuje vrapovana hadice prisavani teplyho vzduchu od vyfuku resp. vetsinou je tam jenom ten gumovej naustek a hadice se vali nekde ve skarpe :) Pokud tam jeste mas tu hadici nebo jenom ten gumovej naustek nebo jenom douru a vevnitr ten mechanismus - pak okamzite a strelhbite vykuchat, diru zaslepit a sestelovat lpg. Cukani samo o sobe muze znamenat, ze je bud smes moc chuda a nebo chuda rozumne, ale zapalovani ji nedokaze zapalit (nevhodny/stary svicky, prostrileny VN kabely, vadna zap. civka.....). Me se to cukani ted napr. objevilo po vymene filtru a na vine se nakonec ukazaly kabely ke svickam, protoze skoro vsechny svorne vykazovaly odpor nekolik Mohmu
Sroub bohatosti je ten reduktoru, sroub maximalniho prutoku plynu je ten na hadici, ale pri nastavovani se jejich fce dost prolinaji takze to neni tak jednoznacny :) Tobe my mohlo pomoct to zruseni prisavani peplyho vzduchu, protoze to malinko zvedne podtlak v oblasti mixeru....

19:31:35
03.11.2004
03.11.2004

Marek
-> King2: co myslis tou termostatickou klapkou v sani, olej mam Mogul GX Forte primo pro LPG za 400Kč/4l, sroub bohatosti myslis ten na reduktoru, nebo na hadici, ale podle me bude chyba nekde v te netesnosti, bo jak trebA jedu na 5tku 70-80 tak mi to treba zacne cukat a jak pridam tak uz ne a je to treba v rozshau otacek 2000-2400 coz jsou celkem provozni, ale pak jsem si pohral s tim sroubem na hadici uz to bylo o mnoho lepsi
16:13:29
03.11.2004
03.11.2004

Racyk
hadám že ucpaný LPG filr to asi nebude, bo to LPG je tam namontovane cca 2 měsíce a najeto cca 4tis km...
a jak u vás slabší volnoběh, ale tak 1500 a jak protočím víc, tak zůstává na cca 2800...
a jak u vás slabší volnoběh, ale tak 1500 a jak protočím víc, tak zůstává na cca 2800...
14:07:27
03.11.2004
03.11.2004

Cafe-Racer
Ted, zrovna ted mi to delalo stejnou vec - byl ucpany LPG filtr. Pokud to nebude ono, tak netesnost.
10:26:30
03.11.2004
03.11.2004

Baghira
-> King2: Tak tak...
09:27:19
03.11.2004
03.11.2004

King
Polkles otacek na studenym motoru s klesajici okolni teplotou, na lpg, se zapnutym systicem je pri nizkejch teplotach normalni (zvlast pri lacinejsim oleji). Jednu z moznosti jsi uz naznacil - netesnost. Druha moznost - nastavena chudsi smes sroubem na reduktoru - staci malinko povolit sroub bohatosti. Mohla by i zlobit termostaticka klapka v sani (pokud ji tam jeste nejakym nedopatrenim mas :) Jinak te muzu ubezpecit, ze tesne po startu v hoooodne velkym mrazu mam taky volnobeh s naplno zapnutym syticem treba jenom 800rpm, ale staci trosku protocit motor a leze to hned nahoru.
18:36:56
02.11.2004
02.11.2004

Marek
v posledni dobe mi prestal fungovat sytic na karburatoru kdyz jedu na LPG, otacky kolem 1000 kdyz ho vypnu tak mam cca500 ale nezdechne a na benzin to funguje normalne, tak nevim, podle me to bude nejakou netesnosti, ale zas kdyz uz je motor teply tak kdyz dam sytic tak mam otacky nekde kolem 2000. ted to startuju bez sytice (zatim je to pri teplote do 5°C v klidu) ale jak budou mrazy tak to bude asi horsi.