Odcházejí žárovky

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 07.11.2004 do 15.11.2004, založil/a Xenotoca
řadit dle data
19:00:52
15.11.2004
lubosgls
-> lubosgls: tohle to me vysvetli na to jsem hodne zvedavej :::jinak to muze byt spatnou kostrou, pokud je spatne ukostrenej motor tak na to m prechodu je ubytek napeti a ten se odecte od napeti baterky a altik se snazi ten rozdil navysit, tim je to napeti vysoke..
18:58:03
15.11.2004
lubosgls
-> Tomáš SK: ach jo muzes mne rict co je natom logickeho?? mozna se mlim
16:51:03
15.11.2004
Mourl
jj..ICQ číslo opravim....už jsem vyměnil regulátor..ale nějak jsem ho na poprvé špatně přidělal a nevšiml jsem si toho.Pak nesvítila baterka..tak jsem vyměnil celej altík.Měl jsem ho doma z druhého auta...no problem.Problém vyřešen.Na baterce po nastartování cca 13.95V super..díky za radu..
18:38:33
13.11.2004
Tomáš SK
-> lubosgls: Ten Palicov text mi zatial pripada celkom logicky...
18:34:17
13.11.2004
Tomáš SK
-> Mourl: OT: To ICQ cislo mas spravne napisane? Nejako nefunguje :-/
22:07:25
12.11.2004
lubosgls
-> Palic: co to placas????
10:05:06
12.11.2004
Palic - zrušená registrace
-> Mourl: jak psali predemnou, na altiku, je pridelanej dvou masroubama a je na nem i uhlik.............. vymenit cely, jinak to muze byt spatnou kostrou, pokud je spatne ukostrenej motor tak na to m prechodu je ubytek napeti a ten se odecte od napeti baterky a altik se snazi ten rozdil navysit, tim je to napeti vysoke..... skoukni kostru, pak teprve res altik....... :) vyzkouset to muzes treba tak ze zmeris napeti proti kostre altiku na vystupu altiku, a pak primo na baterce a napeti na kostre altiku a baterce, meli by bejt vsechny stejny, pokud ne je zrada v kostre........ ci dokonce v kabelu mezi baterkou a altikem.................
23:14:15
11.11.2004
Petr P
No jasně, je to přímo zezadu na altíku. Měl by jít vyměnit..
17:45:14
11.11.2004
King
2 Mourl: Ach sooo :) Mam v tom uz trosku gulas :) Regler u fava je snad primo na altiku, ale necht to posveti nekdo zbehlejsi ve "favotechnologii&quo t;.....
17:15:19
11.11.2004
Mourl
diky...žárovka nejni můj problém.Já jsem se do tohohle fóra vetřel abych nemusel zakládat nové.To napětí jsem změřil určitě správně(Mechanik elektronik)alel to byla po dlouhém startování a navíc hned po nastartování a běžel ještě sytič.Mám fáčko.Ten větrák topení jsem dnes vyřešil(měl jsem pojistky skontrolovat hned :-)) kde je jakej regulátor? nejsem v tomhle zběhlej co to je? jak to vypadá? :-)
16:31:46
11.11.2004
King
Jinak pri poruse regulatoru (plny buzeni altiku) dokaze altik klidne tech 18V do site auta a aku prat - vyzkouseno.
16:25:08
11.11.2004
King
2 Mourl: Tak to dostala cela sit poradnou sodu :) Tim se vyresila ta zarovka a mozna i ten ventilator topeni - 18V uz je trosku problem u spotrebicu na 14V :) Zkontroloval bych i baterku, muze bejt uz pekne "vyvarena" . A jak spravne radi lubosgls, budeme asi menit RELATKO :)))
14:22:36
11.11.2004
lubosgls
zmeril spravne 17 je trochu moc.)
14:21:31
11.11.2004
lubosgls
jestli si to nezmeril spravne tak vymnen Regler jak to spravne nazyva King2.)
17:42:13
10.11.2004
Mourl
tak dneska jsem to měřil mám na baterco normal 13,04 a při nastartovaném motoru 17,89 tak nevim...a ventilátor stále nefouká? nevíte někdo co s tím? koukal jsem na ten spínač ale nic jsem tam nevykoukal.Ale dělá to z ničeho nic 10
12:10:59
10.11.2004
minno
-> King2: to mi je jasne :-) moj oco je tiez ten pripad co sluzobne striekackove auta startuje tak ze to huci jak skodovka so syticom, a motor vytaca pri jazde aby ho pocul tiez ako v skodofke :-)
10:39:08
10.11.2004
King
2 minno: to ze kontrolka dobijeni sviti po nastartovani az do pridani plynu a prekroceni urcitych otacek je standardni chovani....Kdo ma ve zvyku startovat s plynem na podlaze a po motani starterem mu vyleti otacky na 4000 tento jev pravdepodobne nezna (standadni zpusob zazehu "strikacek" v podani nekterych kolegu :)
10:36:11
10.11.2004
King
2 Mourl: Igelit ve dverich neni zadnej hajtech, posledne jsem pouzil nejakej nepruhlednej igelitovej zaves z koupelny a normalne ho po okrajich lipnes nejakym chemoprenem nebo alkaprenem ci jak se to dneska globalizacne jmenuje :)
19:51:46
09.11.2004
minno
hm, mne dnes prvy krat za moju eru so skodovkou svietila kontrolka dobijania na volnobehu, ale to som bol v garazi a este nebol celkom zohriaty motor. som na moment pridal plyn, hned ho pustil a kontrolka zhasla a viac sa uz nerozsvietila :-)

Ked som pred par mesiacmi meral napätie v aute tak 14V naskocilo az pri hodne vysokych otackach (cca 4000), inac bolo +/- konstatne pri celom rozsahu otacok. A v zime vacsinou tiez pobehujem len tak po meste a musim si zaklopat, ze baterka, startovanie a napatie v aute bez problemov...143
17:20:45
09.11.2004
Mourl
už nevim jak dál.Dnes jsem opět přišel k autu.Koukám voda u pedálů i u nohou spolujezdce.To je z toho jak pršelo.Navíc mám novej lak tak jsem ještě nestihnul nandat do dveří ten igelit.Za prvý nevim kam jsem ho dal a za druhý vůbec nevim čim to mam přilepit a jak?Pak jsem tek nějak nastartoval(s tim mým startérem zázrak)a zase mi slabounce prosvítalo dobíjení.Tentokrát ani při zvětšení otáček to nezhaslo.Pak že si pustím vzduch na sklo.Ejhle nic.Větrák snad zamrz nebo co.Nic...už jsem z toho jelen
17:02:46
09.11.2004
King
2 Palic: Otazkou je co je to prebijeni baterie. Celou minulou zimu jsem jezdil s "votunenym" reglerem (dioda vrazena do privodu od pomocnzho usmernovace) a napeti na baterce se diky tomu pohybovalo 14-14,2V a no problem (tohle "prozvednuti" nabijeciho napeti bylo soucasti nekterych amaterskych konstrukci regulatoru a rikalo se tomu "zimni provoz") zadny "prebijeni" se nekonalo i kdyz vetsinou jezdim hodinovy jizdy v kuse. Pro ty co v zime jenom poskakujou po meste je to vic nez uzitecna uprava.....
16:07:09
09.11.2004
Palic - zrušená registrace
-> King2: na baterce by se nemelo objevit pri fungujicim regulatoru vice jak 13,8V, jinak dochazi k prebijeni baterie............
10:29:51
08.11.2004
King
2 Xenotoca: V prvnim kroku zkontrolovat napeti v otackach tzn. max. 14,2V na baterce, ale pochybuju, ze kdyz neodchazej ve zbytku auta, ze by to prebijelo....Nejhorsi cocku dostavaj zarovky v shade kvuli vibracim, kterych je bohuzel v nasich strojich habakuk :( a jeste me napadlo, jestli nemas v inkriminovane parabole zkondenzovano zbytecne moc vody, pak staci kapicka na rozpalenou banku a je vydelano......
10:23:54
08.11.2004
King
2 Mourl: Kontrolka dobijeni se smi (bez ohledu na stav nabiti baterky) rozsvitit max. pri hoooodne nizkych volnobeh otackach (studeny motor). Jestli ti sviti i pri volnobehu a nedejboze i pri vyssich tockach, docela bych se venoval altiku ci regleru, protoze s blizicimi se mrazy to muze bejt docela prooser....
19:18:07
07.11.2004
Mourl
jo jo diky...taky s mi někdy stava že se mi rozvítí dobíjení a až při velkých otáčkách začne zhasínat....teprve po delší jízdě zhasne uplně....tak jestli nejni v hajzlu...Ještě dotaz nemate někdo doma startér na Fáčko? potřeboval bych z něho vidličku.U šade je tam jiná.
18:48:12
07.11.2004
Samantus
12,6
18:43:56
07.11.2004
Mourl
kolik má být správně voltů na baterce?kolem 12V nebo je to nějak upřesněno? Dáky
16:43:34
07.11.2004
Xenotoca
V pravém světlometu je stejná žárovka, měněná někdy před rokem. Svítí úplně normálně.

Příliš vysoké napětí v baterce mě taky blesklo hlavkou. Ale vždycky jsem si myslel, že mám problém spíš opačný. Navíc denně jezdím jen krátké trasy a pořád svítím. Až dosud jsem musel baterku čas od času vyndat a dobít doma. Přesto zkusím sehnat voltmetr a změřit napětí.
13:18:37
07.11.2004
Samantus
zvlastni a v tom druhym svetle je ta sama zarovka jako ty co praskaj??? neprebiji ti altik baterku???
12:53:50
07.11.2004
Xenotoca
Promiňte mi lamerský dotaz:

Už podruhé za sebou mi zhruba po týdnu odešla žárovka H4 v levém předním světlometu. Poprvé jsem si řekl "to máš z toho, že jsi tam dal už použitou", ale podruhé (když tam byla nová) - to už není normální. Pokaždé to bylo v okamžiku rozsvícení světel a pokaždé jsem měl pocit, že pár dní před úmrtím žárovka svítí o něco více než obvykle.

Pravé světlo svítí OK.

Poraďte prosím, kde hledat příčinu. Díky.
Extreme Tyres