-> King2 11.11.04 16:14:34:
A ten doktor 781.135 je u tebe legal? Nebo je tam jako že tam je a ůřady nic netuší?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kombinace 105 blok 120 vnitřnosti
01:47:31
14.11.2004
14.11.2004

Bagrr
20:13:39
12.11.2004
12.11.2004

Bagrr
Mně nejlevnějc vyjde překuchání toho motoru, páč mám známí atd.. Takže krom válců je všechno plug@play? Zatím sem četl dva návrhy:
1)stáhnout na průměru vložky
2)zvětšit ďoury pro vložky
Co je lepší?
1)stáhnout na průměru vložky
2)zvětšit ďoury pro vložky
Co je lepší?
16:14:34
11.11.2004
11.11.2004

King
2 Bagr: Pak mi prijde uprava 105kovyho bloku ponekud neekonomicka a neefektivni. Sehnat Mkovej 120kovej blok mi prijde ekonomictejsi....S vymazanym cislem motoru v tom nevidim administrativni problem....Ale nic si z toho nedelej, ja jsem taky 2 goda nazad dostal sileny napad zgeneralkovat svuji 105ku, ale nastesti jsem se vcas probral a doktor 781.135 to vyresil hned (a lacineji) :)
12:00:39
11.11.2004
11.11.2004

Palic - zrušená registrace
-> sep: tkhle mi to licil pantata kterej to normalne delal....... :))
11:06:43
11.11.2004
11.11.2004

sep
Palic:se 130 vložkama?Nebylo to o hubu?Ty jsou tenký samotný...
11:04:05
11.11.2004
11.11.2004

Palic - zrušená registrace
-> Veron: noooo nemas pravdu klika ze 120 jse dat bez uprav di 105 bloku a naopak, klika je upne stejna..... s vlozkama je to horsi, jednodussi by bylo kdyby Bagrr nechal 120 vlozky nahore a dole stahnout aby se do bloku vesli......... takhle se to delalo se 130 vlozkama do 120......
10:37:51
11.11.2004
11.11.2004

Veron
tyhle úpravy se dělaly dřív. asi jako dneska klika z fábie do 136. je tam stejný problém s ložisky na klice. buď nechat odebrat kliku, nebo provrtat blok. ale dneska se to nevyplatí...
08:06:07
11.11.2004
11.11.2004

Bagrr
cislo motoru mi uz davno vymazli
10:33:09
10.11.2004
10.11.2004

King
Tezko rict, jestli se ti vyplati nechat prevrtat doury na vlozky nebo si nechat vymazat cislo motoru simple admin. ukonem - to neni zadna prestavba - 742.12 je schvalenej ND na S105.
10:30:15
09.11.2004
09.11.2004

Bagrr
Jo a přepisovat to v TP se mi nechce, protože u nás na úřadě je na přestavbách hroznej magor úředník, tomu vysvětlit, že chci místo 105 motor 120 trvá 2 hodiny a pak mě pošle bůh ví kam, takže si radši poskládam do ty 105 120 a hazu na to bobek. Motor když to pude tak ho poskladam za den, přehlášení by trvalo xx dní.
10:26:04
09.11.2004
09.11.2004

Bagrr
jj, chci plnoprůtok. A ta 120 má válce a písty po výbrusu, jenže ten motor měl kámoš a blbě dotáhnul ojnici a ta se podívala skrz blok ven. Proto to chci narvat do toho 105 bloku, protože tam sou prozmenu v hajzlu pisty. Takže chci udelat z 2 motoru 1.
10:23:14
09.11.2004
09.11.2004

Taskr
Přesně tak, hoď tam 120, běž to zapsat a máš hotovo.
10:21:05
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
a prvdepodobne mas tam ted poloprutokac a chces asi plno jestly sem to pochopil vid:))

10:20:11
09.11.2004
09.11.2004

Milošek
musis vymenit vlozky,pisty,rozdelovac(n
eni povinne:)),palici a melo by to chodit podle me zbytecnost jdi na DI zmen si typ motoru bude to urcite trvat min nez vymena tech dilu..
09:44:16
09.11.2004
09.11.2004

Bagrr
Co všechno se musí převrtat, kdybych chtěl narvat do 105 bloku 120 vnitřnosti? Protože ta stodvaca je užka a ta 105 blok je mko. A hlavně na STK nepoznaj nic, motor by totiž typově seděl:o) A chci to hlavně kvůli filtrům oleje.