Je to normální ?

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 10.11.2004 do 15.11.2004, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
01:18:30
15.11.2004
Johny Death
congratulation 4
19:09:24
12.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Hurrrrááááááááá, už startujéééééé úplně normálně.

A nemusel jsem vůbec nic dělat.

Prostě jsem ráno sed a celej den startoval bez problémů.

Radůz měl recht, počkat až si sednou new uhlíci. Bombáááá, na škrtnutíííí.

---

Jinak vaše rady oceňuji a ponechám si je v hlavě kdyby výhledově něco. 4
15:31:52
12.11.2004
Johny Death
Uplně na pohodu perfektně a bez problému. Je to prostě na to dělany :) Už jsi se ptal toho dědy jak to dělá?
06:53:04
12.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Zaujímavé. Musel jsi vybouchat nějakej plech na podlaze za sedečkama nebo se to tam na vejšku vešlo ?
01:01:13
12.11.2004
Johny Death
A tak to to vypada:) za ty klove lepší než krevety :)
zvětšit Je to normální ? - obrázek od Johny Death vložen 12.11.2004 01:01:13
20:21:44
11.11.2004
Jirik - zrušená registrace
A ještě ten motor nemá pořádně seřízenej předstih atd. A má podle mě nesprávný svíčky, protože mám koupený předepsaný 15YC a co jsem koukal, tak jsou tam našroubený 14YC. Říkali mi lidi, že to prej taky může dělat. Jinak jede jak z praku, je sotva zajetej 4 3
20:19:35
11.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Ale nebojte kucí. Děkuju vám za rady a zkusím ještě proletovat ty očka jak říká Fazola.

A prohlédnu ještě jednou ty kostřící kabely jak říká King. 4 I když je to OK kua. 3

Jinak jsem zapomněl říct ještě jednu věc.

Když se ten startér rozebral tak to vypadá, že se v něm někdo před náma drapal (asi předchozí majitel).

Vyklepali jsme z něj pérovku podložku a když se rozebral, tak tam byl na dně ještě ohnutej kus chromovýho drátu, tak 4 cm.

A byl prohnutej podle vnitřku startéru, takže se mohl přidírat.

Jinak mi ještě Radůz říkal, počkat ještě chvíli než se obrousí uhlíky. Od repase startéru nebylo venku a pouze zkušebně se to 6x protočilo. A ještě jedna věc, ze začátku před repasí startoval OK a až pak se začal jakoby přidírat. 4 Uvidíme.

Ještě jednou díky.
19:31:21
11.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Opakuji 1. Já vím že to slýcháš vždycky od každýho, ale já to mám fak v pořádku. Tohle kontroluju vždycky když něco montuju.

Stav kabeláže, ukostření, na to si dávám bacha.

Jednou jsem s tím už před 3ma rokama měl problém a dělala to barva u kostřícího pásku.

Po výměně futer a uhlíků se to o 100% zlepšilo.

Ale z šesti pokusných startování mi dvakrát před rozeběhem na zlomek vteřiny udělal velmi mírné zpomalení, nedokážu to popsat, "bua" a pak se rozběh jak o život. Točí výborně, ale jde o to první pohnutí motorem. Kdyby tady tak byl Luděk a řek mi, jestli mu to nedělalo totéž.

On ty startéry repasoval dva během provozu, neměly páru, protože měly problém hnout tím favem a po montáži reduktorového to bylo OK.

19:26:14
11.11.2004
lubosgls
-> King2: i kdyz si zato nic nekoupis ale diky za vysvetleni
15:46:37
11.11.2004
King
2 Jirik: Cituji: "...Kolikrát mám opakovat že elektrika a ukostření je v pořádku ?....." Tohle jsem slysel uz mockrat, dokonce jsem si to rikal i sam sobe, ale stovky amper tekouci z baterky do starteru na to mivaji obcas jiny nazor :) I vymena motoru muze leccos po el. strance zmenit, ale sorry pokud te nase pokusy o radu irituji :)

2 Fazola: Spravna pozmanka, staci znova poradne napresovat kabelovy oka.

2 lubosgls: Defaultni shade starter krouti pastorkem stejnejma tockama, jako ma elektromotor starteru - tzn. elektromotor bezi v nizkej otackach tzn. s malou ucinnosti, mensi moment bla, bla, bla...Reduktor je jenom mech. prevod do pomala, takze moturek svisti ve vyssich otackach, nedava baterce takovou cocku pri rozbehu, je mensi atd...



15:06:18
11.11.2004
Boris S
Jirik ak chces iba vidiet ako vyzera ten štartér s reduktorom tak mrkni na moje auto,ten štartér je tam samostatne vyfotený(šikovný maličký a točí ako blázon).
12:49:29
11.11.2004
lubosgls
pro nas blby co je to sakraten reduktor?? starter vim co to je.)
11:51:05
11.11.2004
fazola
no nechtělo se mi to tu celé číst, ale mně pomohlo zacínovat šecky kontakty od barerky (jako ty očka ke káblům) teď mi s mojí "136" točí jak nasraný a ještě jsem ušetřil 2500,- za stertér s reduktorem. stálo mě to ale 30 minut práce... 52 zkus experimentovat, než vyvalíš love za startér... mě se to povedlo... jo a neměl jsem špatnou kostru, ale špatný plusový kabel (totiž jsem měl na kostře 2 kábly na 2 místa a stejně nic...) zdravím
10:12:45
11.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Já to pak vždycky třeba 5x chcípnu a znova nastartuju abych si to vychutnal.

A bude to ukostřený líp, když si ten kabel našroubuju třeba do kolena ? 1
09:17:54
11.11.2004
Johny Death
treba 230 škopku co? :) ale fakt se to vyplatí ja jsem si chtěl rozbít hlavu když jsem ho koupil a pak jsem zjistil že jsem udělal pruser v tom kostření ale když jsem o tam dal a opravil kostru tak to byla radost startovat :) jen mě pak mrzelo že člověk nestartuje častěji :)))
09:15:37
11.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Kua, víš co to je peněz ? 2500,- !!!!

Uáááá, za to by mohlo bejt jinejch věcí. 1
09:13:25
11.11.2004
Johny Death
Tak jo ale pošlu ti ji večer jo? TeĎ jsem ve škole a nemám to tady. :) BTW: 3:1 že stejně pokud se rozhoduješ že nakonec koupiš novej 1
09:06:32
11.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Díky.

Já se ještě zkusím domluvit s tím chlapíkem u nás jak tu úpravu dělá, abych pak nekoupil píčovinu.

Fotku uvítám. 1
08:31:30
11.11.2004
Johny Death
Jinak pokud se to dá kombinovat tam jestli se nepletu tak ty novy typy s těma starýma nemají pranic společného tak že já myslím že to nejde ale nevím to jistě. Je to spíš o tom že když jsem kupoval ten novej tak jsem se ptal na kolik by to přišlo koupit jen ten pastorek na ten novej a chtěli za něj litr + ještě za jetej startér z feldy na vrakáči něco a ještě té práce...a tak jsem raději koupil novej. Mám trošku obavy že tam jsou i jiné průměry těch kluznejch ložisek.
08:29:14
11.11.2004
Johny Death
No můžu ti poslat nějakou fotku jak to tam vypadá ale asi tak. Ja jsem kupoval prakticky ten co se dává do feldy ale přímo už jako funglovku s pastorkem na škodovku.Jestli jsi to viděl tak už vypadaji uplně jinak ale místa tam na to je v pohodě a na převodovku se i mnohem pohodlněji uchycuje(dostaneš se tam v pohodě i s ráčnou) Fotky ale mám doma teď jsem ve škole.
08:23:12
11.11.2004
Jirik - zrušená registrace
On ten feliňáckej nemá ani takovej odběr.

Heleď a máš tam originál s reduktorem a nebo jenom upravenej z Felicie.

Musí se teda přehazovat to víko startéru a nebo stačí jenom ten pastorek ?

Protože u nás mám tip na jednoho pána, kterýmu stačí starej startér a feliňáckej a za pár korun to předělá, takže podle mě to nechá jak to je.

Vím že tam byly potíže s místem na vejšku.
08:10:17
11.11.2004
Johny Death
Jestli tam mas tu 136 ku tak by neměl být problém ani s tímhle ale pokud říkáš že všechno ostatní je v pohodě tak ten 1KWstartér poznáš. Ja jej mám a je to fakt poznat. tak že pokud ho koupíš nic tím nezkaziš jinak právě na ty 136ky se už dělaly ty 0,8KW jak psal minno a nejspíš věděli proč. Přece jen už jsou ty tlaky který to musí pčetlačin zase o kousek jinde
06:56:47
11.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Já se ptám ale pouze na startér.

Kolikrát mám opakovat že elektrika a ukostření je v pořádku ?

Opakuji, že se 105kou točil jako blázen.

Ukostřený jsem to měl špatně pouze jednou před cca 3 rokama na nově natřené příčce a držácích, pak se vyndaval motor ještě 2x a dával jsem na to pozor.

Ale nic, jako bych se na nic neptal.

Jenom jsem chtěl vědět od lidí, co měli problémy se slabším startérem, jestli pomohl ten silnější feliňáckej.

Abych nevyhodil akorát prachy, když to s tímhle chytí celkem v pohodě.
00:43:49
11.11.2004
Johny Death
mimochodem je to nejlevnější řešení to vyzkoušet takto startér tě výjde dráž :)
00:43:14
11.11.2004
Johny Death
Jirik: plnej souhlas s Kingem2. Ja si to užil jak sviňa. když jsem daval motor z filcky 1,3 do svyho tak jsem mel stejnej problem.porad jsem to svadel na výkon starteru a nakonec to dopadlo ze jsem koupil uplně fungl novej 1KW ale ani to o moc nepomohlo. chyba nebyla v MATRIXu ale v zemění. Nějak jsem na tu nově nakomaxitovanou příčku ten zemnící pasek přišrouboval a nedošlo mi že bych to měl odizolovat 9 ..cca 3 týdny shaneni silnějšího starteru, 3000 v pr..deli za novej, a cca několik hodin kur...v a pi...í nad tím proč to nejde. Když jednou přišel soused z vedlejší garáže s tím že mi při startování lítá jiskra mezi blokem a šusplechem...bylo vymalováno...
16:05:55
10.11.2004
King
2 Jirik: Jenze pri klasickym "zapojeni" kostry k baterce jde proud pri startu cestou: kaslik-karoserie-pricka motoru-kostrici pasek pod altikem-blok(starter). To je dost mist, kde muze vzniknout (a vetsinou tam je) prechodovej odpor - proto jako spravny plynar mam betalnym kabelem privedeno minus baterky rovnou na blok motoru, aby to starter mel takpovediac z prvni ruky......
15:26:20
10.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Jj, máš pravdu je to minerálka. Jsem na to koukal. Ten na to nemá ale vliv, protože když je to ohřatý, tak je olej už řídkej.

Ten startér je prostě slabej.

Dám tam po zimě ten feliňáckej, teď stejně už nikam jezdit nebudu.

Elektroinstalace je OK. 105kovým motorem to točilo jako divý. To šlo na škrtnutí. 4
14:21:35
10.11.2004
King
A coreba kabely v aute? Ta kostra baterky na stenu kasliku tomu zrovna dvakrat neprida.

Ale reduktor je reduktor :) Jenom skoda, ze to chyta na prvni stouch, takze si clovek ten zvoucek za ty prachy nevychutna. To dokud tam byla valagrovana 105ka, to bylo jiny kafe - sumarne nekolik desitek vterin seveleni starteru a nekdy ouplne na hovno - baterka KO :)
13:58:13
10.11.2004
Baghira
-> Jirik: Vždyť jsi psal, že máš 15W - 40 a to je minerál. Jinak s reduktorem je to balada, kdo nezměnil, ten to nikdy nedocení.
13:47:08
10.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Mám polosyntetiku. A olej s tím nemá zas tak moc co dělat, to by musel bejt ztuhlej jak kaše. Má to línější rozeběh jak za tepla tak za studena. Uvidím po tom seštelování jak to bude chytat a s novejma svíčkama.

Jinak jakoby nemohl přemoct tu kompresi nebo co a pak se rozběhne rychle. A dělal to před repasí i po repasi. Takže bude ten 0,66 fakt slabej.

Jinak Luděk mi říkal, že vyhodil obyčejný po montáži 136 dva a pak dal raději s reduktorem.
12:37:48
10.11.2004
minno
ja som bol za to, že do škodoviek sa dával výkonovo len jeden typ štartéru - 0,66kW, a až od r. 88-89 sa začal dávať 0,8kW.

Ja som štartér repasoval asi pred 3 mesiacmi (uhlíky, ložiská + vyčistenie) a ešte istý čas po tom sa mi nechcel roztočiť na prvý šup, podľa mňa kým sa neprispôsobili uhlíky...
12:37:04
10.11.2004
Radůz
-> Jirik: hehe a u tebe je něco normální? :-)))
12:36:26
10.11.2004
Baghira
Jj to je tím, žes koupil obyč minerál olej místo polosyntetiky a ten chudinka starej teď přes ten hustej olej s motorem neotočí :-).
12:34:37
10.11.2004
sep
jak se to chová?jako že se točí líně?
12:33:20
10.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Mám startér čerstvě po repasi a stejně má potíže s nahozením té 136ky.

Je to startér jak se dával na 105 / 120 (r. v. 1983). Takže počítám, že to bude ten slabší co se do škodovek montoval. Hmmm.

Asi výměna za Feliňáckej co ?

Nebo to není normální a může bejt totál v prdeli ? Ale venku z auta točil jak o život pěkně tichounce. 8
Extreme Tyres