Jestli mohu poprosit, toto téma bych kvůli pitomému názvu raději ukončil a pokračoval zde :
www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?action=sho...
Aby i ostatní z toho něco měli, myslím, že se tu dozvím spoustu užitečných informací, protože se furt na něco ptám ;-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
A je jasno...
21:44:25
17.11.2004
17.11.2004

Martin
21:42:15
17.11.2004
17.11.2004

Martin
-> Kurvapes: Tlaky právě měřené mám, (16;16,5;16,5;9)atm.
Sice je fakt, že ten motor jsem kupoval a nemůžu tedy věřit ani pozdrav prodávajícímu, ale říkal, že ten motor měl nedávno kliku venku, že mu to stavěl kamarád, on to zbořil a motor pak prodával. Už jsem přišel na spoustu lží, co mi ten člověk napovídal, ale je třeba fakt, že setrvačník i řemenice byly odlehčené a pevně doufám, že přitom měli kliku venku a nechávali jí přebrousit a vyvážit. Tzn. že ty lágry by měly být poměrně zánovní.
Samozřejmě nechci zbytečně šetřit, ale na druhou stranu nemám peníze na rozhazování.
Sice je fakt, že ten motor jsem kupoval a nemůžu tedy věřit ani pozdrav prodávajícímu, ale říkal, že ten motor měl nedávno kliku venku, že mu to stavěl kamarád, on to zbořil a motor pak prodával. Už jsem přišel na spoustu lží, co mi ten člověk napovídal, ale je třeba fakt, že setrvačník i řemenice byly odlehčené a pevně doufám, že přitom měli kliku venku a nechávali jí přebrousit a vyvážit. Tzn. že ty lágry by měly být poměrně zánovní.
Samozřejmě nechci zbytečně šetřit, ale na druhou stranu nemám peníze na rozhazování.
21:25:11
17.11.2004
17.11.2004

Kurvapes
-> Martin:Neblbni respektive nešetři na nesprávných místech,oni ti kluci raděj dobře.Kroužky na jednom válci představ si co to bude dělat s klikou tlaky asi změřený nemáš.Takže může dojít k tomu,že jedem válec bude mít podstatně větší tlak než ostatní tři.
Udělat kroužky neudělat šály no nějakou pětku ušetříš,ale na jak dlouho?Nový kroužky znamená větší tlaky a taky větší zatížení klikového mechanizmu.Hele jestli tomu semtam neutřeš prdel tak to riskni,ale když už je ten motor jednou venku a rozdělanej tak bych to udělal radši pořádně.
Udělat kroužky neudělat šály no nějakou pětku ušetříš,ale na jak dlouho?Nový kroužky znamená větší tlaky a taky větší zatížení klikového mechanizmu.Hele jestli tomu semtam neutřeš prdel tak to riskni,ale když už je ten motor jednou venku a rozdělanej tak bych to udělal radši pořádně.

20:24:46
17.11.2004
17.11.2004

Martin
-> lubosgls: Jen si rejpni, ale už jsem se za to omluvil

20:23:58
17.11.2004
17.11.2004

Martin
moment vlastně, můžete mi to ještě trošku osvětlit, jak moc velký rozíl je zvonění motoru a ventilů ?
Já myslel, že ventily rachtají právě vlivem detonačního spalování. Co jiného může ještě na motoru rachtat (při detonačním spalování) ?
O těch kroužcích to ještě přemyslím, asi je to fakt.
Ale ty šály se mi zrovna měnit nechce, ten motor má šály 2 nebo 3 roky staré.
Já myslel, že ventily rachtají právě vlivem detonačního spalování. Co jiného může ještě na motoru rachtat (při detonačním spalování) ?
O těch kroužcích to ještě přemyslím, asi je to fakt.
Ale ty šály se mi zrovna měnit nechce, ten motor má šály 2 nebo 3 roky staré.
13:16:50
17.11.2004
17.11.2004

R@ZOR
-> Milošek: Přesně, nemá cenu dávat nový kroužky jen na jeden píst!
-> Martin: Taky by jsi mohl dát nový šály.
-> Martin: Taky by jsi mohl dát nový šály.
10:10:42
17.11.2004
17.11.2004

lubosgls
tak dobrej nazev tematu sem myslel ze kdyz u nas posledni mesic skoro porad chcije tak u vas je tak pekne.)
09:56:00
17.11.2004
17.11.2004

Milošek
-> Martin: ja byt tebou tak vytahnu i ty zbejvajici pistytim uz nic neztratis a prekrouzkoval bych je vsechny je to sice nejakej 600kč navic ale budes vedet ze je to ok a nepolezes do toho za mesic znova a jeste jak se zajizdi jeden valec:))???jso pro to nejaky spesl pravidla...


21:06:43
16.11.2004
16.11.2004

Martin
Děkuji, omluvte mojí neznalost, příště si to budu pamatovat
19:56:21
16.11.2004
16.11.2004

R@ZOR
-> Vici: Já vím, že když motor zvoní, tak nezvoní ventily!
Podle mě se to stalo velkou kompresí, velkým předstihem a chudou směsí! Když máš vekou kompresi, tak by jsi měl mít i bohatší směs!

14:48:01
16.11.2004
16.11.2004

Vici
hosi hosi.neplette si rachoceni ventilu a zvoneni - cili detonacni spalovani! za dalsi, na upravenem motoru (otazka jaky je stupen uprav) sice na emisich seridi nejakou bohatost, ale v zatezi muze byt pak uplne jina. tohle podle me zpusobil velky predstih
09:25:34
16.11.2004
16.11.2004

Martin
-> **R@ZOR**: Teďkon mě napadá, když píšeš o tom podtočeným motoru a prudkém přidání plynu, to se přeci musí ozvat jakýkoliv motor bez ohledu na kompresi, ne ? Alespoň takto mě to kdysi učili. Pokud je motor ve velké námaze, tak je správné, když se ozvou ventily.
09:22:51
16.11.2004
16.11.2004

Martin
-> **R@ZOR**: Díky za zájem, poslal jsem ti 2 fotky v plném rozlišení.
01:09:33
16.11.2004
16.11.2004

R@ZOR
-> Martin: Pošli mi lepší foto tý hlavy na mail.
21:37:51
15.11.2004
15.11.2004

Martin
KP se pokusím zjistit, také by mě to zajímalo, protože ten motor mám už nějaký pátek a kupoval jsem ho přes inzerát. Tenkrát jsem byl mladší a blbější a naletěl jsem na inzerát něco jako "motor z Fe upravený do š1xx 90hp". Díky tomu o tom motoru moc nevím a teprve teďkon, když se to začíná srát, tak to zjišťuju :-/
Jinak motor byl seštelován tak, aby se ventily ozvaly opravdu jen při velké námaze, jinak se vůbec neozvaly. Směs jsem nechával štelovat na emisích, tak snad věděli, co tam nastavit.
Jinak motor byl seštelován tak, aby se ventily ozvaly opravdu jen při velké námaze, jinak se vůbec neozvaly. Směs jsem nechával štelovat na emisích, tak snad věděli, co tam nastavit.
20:10:53
15.11.2004
15.11.2004

R@ZOR
-> King2: Souhlas.
-> Martin: A jakou máš kompresi? Známímu se stalo něco podobnýho, ale ten měl kompresi kolem 11:1. Nezvonil ten motor když byl podtočenej a prudce jsi přidal plyn? Muže to bejt velkým předstihem a chudou směsí!
-> Martin: A jakou máš kompresi? Známímu se stalo něco podobnýho, ale ten měl kompresi kolem 11:1. Nezvonil ten motor když byl podtočenej a prudce jsi přidal plyn? Muže to bejt velkým předstihem a chudou směsí!
19:51:24
15.11.2004
15.11.2004

King
Tak ja bych se na ne ze zvedavosti kouknul, kdyz uz je to rozebrany

19:06:01
15.11.2004
15.11.2004

Martin
Nikdo mi neporadí ?
Vím, že nadpis tématu je dost debilní, ale chtěl jsem, aby si toho někdo všiml v té změti tisíců jiných debilně nazvaných témat...
Vím, že nadpis tématu je dost debilní, ale chtěl jsem, aby si toho někdo všiml v té změti tisíců jiných debilně nazvaných témat...
08:50:35
15.11.2004
15.11.2004

Martin
Ještě mě napadá další otázka, jestli bych pro jistotu neměl vytáhnout i ostatní písty a zkontrolovat je. Ale při měření tlaků vypadaly ostatní válce v pohodě, tak jestli se v tom mám hrabat ?
08:49:08
15.11.2004
15.11.2004

Martin
No a aby to bylo kompletní tak ještě fotka motoru
08:40:32
15.11.2004
15.11.2004

Martin
Ještě pro názornost takto vypadá ta hlava
08:37:30
15.11.2004
15.11.2004

Martin
-> Jirik: Určitě ne, hned po sundání hlavy jsem zkoušel nalít na ventily technický benzín a vše těsní, jak má.
08:30:52
15.11.2004
15.11.2004

Jirik - zrušená registrace
A nebyl podpálenej ventil ?
08:28:34
15.11.2004
15.11.2004

Martin
-> remix: Škoda, že jsem to nevyfotil, ale trochu kouřit to asi může. Já když to odpojil, tak tam byl druhý výfuk.
Jinak směs byla stopro seřízená na emisích a předstih bych řekl, že byl také v mezi (tuším 7°). Ale klidně je to možné, kdo ví.
Jen mi nejde na rozum, proč se rozlámal ten píst ?
Jinak směs byla stopro seřízená na emisích a předstih bych řekl, že byl také v mezi (tuším 7°). Ale klidně je to možné, kdo ví.
Jen mi nejde na rozum, proč se rozlámal ten píst ?
23:01:14
14.11.2004
14.11.2004

REMIX
-> Martin: No nestraš že to kouření bylo tím, taky se mi z toho trošku čadí, a teď jsem složil motor a vše bylo v pořádku.....sakra sakra
22:49:18
14.11.2004
14.11.2004

Saky
muze to byt spatnou smesi a nebo spatnym predstihem
21:18:02
14.11.2004
14.11.2004

Martin
-> Honzik: Nevím jak jezdí každej druhej, protože jsem vždycky první
Ne, já se o něj náhodou starám, nechápu, proč se to posralo

Ne, já se o něj náhodou starám, nechápu, proč se to posralo

21:13:11
14.11.2004
14.11.2004

Honzik
-> Martin: no se nediv, když jezdíš jak každej druhej pražák

21:09:04
14.11.2004
14.11.2004

Martin
Zbytek pístu
21:08:39
14.11.2004
14.11.2004

Martin
Po sundání kroužku
21:08:11
14.11.2004
14.11.2004

Martin
Píst po vyndání
21:00:14
14.11.2004
14.11.2004

Martin
Nedávno jsem se zde ptal v tématu "Odvětrání klikové skříně" zda je normální, že to z té hadice dost kouří. Správně mi zde dobří lidé poradili, že bude asi něco z kroužkama.
A tak jsem nelenil a včera jsem motůrek rozebral.
Vyndal jsem 4. píst, na kterém celý problém vyvstal. Zjistil jsem, že 2. pístní kroužek je rozlámáný a když jsem ho z pístu sundal, sundal jsem i kus pístu. Nechápu, jak se to mohlo stát, ale je jasné, proč to tolik kouřilo.
Ten píst byl ruplej až ke stíracímu kroužku a kanálkem pro mazání to profukovalo až pod píst.
A tak jsem nelenil a včera jsem motůrek rozebral.
Vyndal jsem 4. píst, na kterém celý problém vyvstal. Zjistil jsem, že 2. pístní kroužek je rozlámáný a když jsem ho z pístu sundal, sundal jsem i kus pístu. Nechápu, jak se to mohlo stát, ale je jasné, proč to tolik kouřilo.
Ten píst byl ruplej až ke stíracímu kroužku a kanálkem pro mazání to profukovalo až pod píst.