Upravy na motoru rapid 136

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 14.11.2004 do 22.11.2004, založil/a LordCroft
řadit dle data
22:31:20
22.11.2004
Kurvapes
-> Labros: Bohužel to je život.Né neschvaluju to,ale je to tak.
11:46:16
22.11.2004
Labros
to uz je ale tezkej cynismus.81
15:19:32
19.11.2004
Saky
preci nekdo nebude krast stary vraky-)
10:29:01
19.11.2004
Labros
-> Strnadek: Tak to uz je hodne drsny, pak asi nebude nahoda ze to auto ma najeto 30.000....
23:01:55
18.11.2004
Strnadek
Na vrakáči s vybroušenýma číslama (blok dáš do kovošrotu)...

-> LordCroft: Můžeš skončit ale až na 25tis... (a to furt neni všechno nej.)
22:03:20
18.11.2004
Labros
a to se da pro kazdej motor co stavis sehnat motor z fabie za 5000 co ma najeto radove 30.000? To je tolik totalek sotva zajetejch fabii? Jestli jo tak jenom dobre... jenom me to prekvapilo.

To se asi neshani pres Annonci co 1
19:35:50
17.11.2004
Saky
no jenze ta sada sice stoji v Prondu 3000 jenze to je sada z turecka a zeptej se kohokoliv co ti na to rekne.. kazdej ti tam da tu original za 4500 za 3000 jen na tvoje prani.. jo porovnavam noovou GO 136ky s jetou fabii /jenze ta jeta fabe ma treba 30000km a vydrzi to vic nez ta nova sada na 136ku samozrejme ze pokud to chce nekdo jen tak odbejt ze se to da poridit levneji jenze otazka ma to cenu? ja davam vsechny dily novy a pak vim ze se na ten motor muzu spolehnout.. sou lidi ze nemenej ani gufera za 200 aby usetrili ale to je na dlouho..
18:43:20
17.11.2004
Labros
-> Saky: ty teda srovnavas generalku 136ky, kde nova sada stoji v Prondu cca. 3000, ty rikas 4500, plus oprava kliky a ojnic a nakup hlavy, s tim ze se vsechen vnitrek pouzije z jetyho motoru kterej se dostane za 5000 (buhvi co je to za motor za takovouhle cenu ale budiz.) Pak asi musi vyjit lip ta varianta s vnitrkem z fabie, i kdyz se pripocte prace za 4000, protoze ty novy dily na favorita stoji dohromady vic nez komplet motor z fabie. Pokud clovek za to chce dat tech 9000-10000, pak je urcite lepsi varianta s fabii. Pokud do toho nechci tolik dat,

asi mi zbyde jen premyslet o castecny oprave jak rikas ze tomu lidi rikaji GO, plus lepsi hlava a mozna jeste lepsi vacka.
15:37:26
16.11.2004
Saky
no jenze nemuzes srovnavat seriovy tecka s pistama z fabky ty z fabky jsou pri spravnym nastaveni nesmrtelny kdezto Tecka budes menit pomalu co vymena oleje.. a ten pist nebude o tolik lehci co se tyka odlehcenych ojnic tak je rozdil pokud si je opiluje doma na brusce jak nekdo dela a nebo si koupi kvalitni za kvalitni prachy.. ja jen rikam ze to co ziska pouzitim seriovejch dilu z fabky tzn objem a kroutak tezko bude dohanet na seriovy 136ce samozrejme ze to dozene ale na ukor spotreby otacek a zivotnosti.. nevim jestli si chce stavet neco na 8000otacek na to ta fabka moc dobra neni ale na beznej motor na denodenni jezdeni je to akorad.. samozrejme ze muzes koupit lepsi pisty ojnice i na fabku a dostanes se samozrejme financne uplne nekam jinam nicmene to co nabizi fabie v serii spolecne s lepsi vackou a upravenou hlavou budes na 136ce tezko dohanet za dvojnasobne penize
15:27:48
16.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 Saky : to jo. Za ty peníze je to slušný, ale v kostce je to pořád dost peněz.

Jde taky o životnost, která by u fabie po úpravě měla být vyšší, protože má dimenzovanější např. klikovku.

Jinak na 136ku si může nechat třeba od tebe udělat hlavu, dát ostřejší vačici, téčkový písty, lehčený ojnice atd. Teď jde o to jestli se to proti fabii vyplatí a to víš asi nejlíp ty. A taky jaká míra úprav je vhodná na normální ježdění.

Jinak když budeš chtít stavět 136ku z kvalitních dílů - vačky, písty atd. tak tě to vyjde taky na nehorázný prachy.
15:22:25
16.11.2004
Saky
spis se jen tak zeptam proc mu nikdo jinej neporadi.. me by taky zajimalo co se da na takovym motoru upravit.. ja uz si sam sobe muj nazor nevyvratim.. ale obcas tady jsou nazory jdi uz s tou fabkou nekam -) ale me to pripada jako nejlepsi reseni v pomeru cena/vykon takze nejake jine napady co ma delat?
15:20:18
16.11.2004
Saky
no hydrostely bez prisunu oleje by asi moc dobre nefungovaly nicmene vyzkouseno to samozrejme nemam-) ale muzes vyzkouset 136ku mas a hydrostely a tycky k nim ti klidne daruji
14:38:17
16.11.2004
Jirik - zrušená registrace
No na to jsem se ptal, jak by to fungovalo na 136 ce. Že jdou dát zdvihátka z obyč motoru je jasný. 4
14:34:56
16.11.2004
Saky
a co maji jako hydrostely spolecny z hlavou? ta hlava je uplne stejna jako feldova a podobna se 136kou a fackem (vyhoda ze ma vetsi kanaly a je trochu lip propracovana) jinak tam neni zadnej rozdil.. co se tyka hydrostelu ty tam samozrejme do 136ky davat nebudes ale pouzijes seriovy zvedaky a tycky ze 136ky.. resp dat je tam samozrejme muzes s tyckama z fabky-) otazkou pak zustava co to bude delat kdyz k nim nebude prisun oleje-)
08:06:18
16.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Jak jsi říkal přehodit hlavu z fabie. Ale fabie má hydroštosy ? Jak to tam pak funguje, když se přehodí tahle hlava na blok 136 ?
22:57:44
15.11.2004
Saky
no sada z fabie je samozrejme klika vlozky pisty ojnice.. a to vsechno upraveny do skodovky ja nabizim za tech 7500 ta cena upravy 4000 je za tebou dodanu kliku.. tady je to 4000za upravu +3500 za ty dily z fabie.. celkem je to motor za 5000 (3500tyhle dily plus 1500 hlava) kazdej si muze spocitat co pro nej vyjde levneji jestli dat svoji kliku a dily a upravit za 4000 /vyvazeni lozisko uprava remenice atd) a nebo koupit za 7500 komplet upravene dily.. pokud sezenes motor pod 3000 tak se vypalti nechat to upravit pokud nesezenes tak se vyplatej dily ode me
18:47:27
15.11.2004
Labros
-> Saky: ale kdyz pises o sade z fabie, tak pravdepodobne myslis i dat kliku z fabie... a za jeji upravu aby sla do toho bloku atd. dalsi 4000?
18:32:29
15.11.2004
Saky
no pokud uvazujes GO tak to spociva v novych vlozkach pistech krouzkach cepech pistu to je sada a stoji cca 4500 (samozrejme jsou i turecke sady levnejsi ale tu bych si ja do motoru nedal) pak prebrousit kliku zuhlovat ojnice a ses nekde na 7000 pak k tomu tesneni olej rozvody atd atd a ses nekde na 9000 a pak jeste hlava.. takhle to je pokud se to dela poradne coz podle me nema smysl delat nebot je podtstane lepsi si koupit upravenou sadu z fabie ktera bude stat cca 7500 a dostanes se vykonove a hlavne kroutakem jinam kdyz k tomu prihodis jeste hlavu z fabie ses taky nekde kolem deseti a rozdil vyraznej.. pak je takova ta GO jak tady dela vetsina lidi a rika tomu GO a to ze rozeberes a vycistis motor das novy ojnicni a hlavni saly novy krouzky a zase slozis.. jakej to ma asi prinos si odvodis sam a stoji to tak 3000 ale ja bych to GO nenazyval.. pak jeste muzes pridat vacku za cca 3000 a ses taky nekde jinde.. pak se da ta hlava jeste upravit atd atd.. ale to uz se pak dostavas nad tech tvejch 10000,-
06:08:44
15.11.2004
LordCroft
Tak sem doufal ze se jaksi vlezu do 10 tisic ! kdyz vic tak se uvidi ´jestli si do toho dam ! rikam normalne napiste co bych mel na 100% udelat a co je takove podradnejsi !6
22:47:17
14.11.2004
Saky
kolik to ma stat penez?
21:25:12
14.11.2004
LordCroft
Lidi poradte ! Chci udelat Go mojeho motoru rapida 136 a chtel bych vedet jake upravy bych na nem mel zrovna udelat !? Dik za prispevky CAO
Extreme Tyres