skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kuckání motoru?
16:03:52
21.11.2004
21.11.2004

Pilot 105
přesně jak píšeš, problém bych hledal v karburaci nebo v přísunu benálu (mrkni na AC pumpu, membrána, ventilky, sítko, potom na karbec zase sítko a potom teprve lez do karbu, vyčistit kouknout na hladinu v plovákovce, membrána 2. stupně apod.)
15:57:06
21.11.2004
21.11.2004

Bagrr
Je možný, aby to dělala nízká hladina v plovákovce? Nebo přímo podávací pumpa? Protože mi spadáva bezín už po 5 hodinách mimo provoz.
15:56:03
21.11.2004
21.11.2004

Pilot 105
já jsem na své 105ce zkoušel 105 i 120 rozdělovač a oba funkovali v pohodě, start, volnoběh i do otáček šel motor v pohodě (žádné kuckání)
15:51:41
21.11.2004
21.11.2004

Bagrr
Jo a to kuckání se čim dál tim víc zhoršuje.
Jako řešení se mi osvědčilo (dočasně než najdu chybu) vždycky, když začne kuckat tak trochu pootevřít sytič a je to v poho.
Jako řešení se mi osvědčilo (dočasně než najdu chybu) vždycky, když začne kuckat tak trochu pootevřít sytič a je to v poho.
15:50:41
21.11.2004
21.11.2004

Pilot 105
jenom 105 má jiný průběh odstředivé regulace (do 17°), 120, 130 a 13x mají stejnou (do 14°) a podtlakovou regulaci mají všechny stejnou
15:39:18
21.11.2004
21.11.2004

Bagrr
Ale u 130 a 120 a 105 zapalování jsou rozlišný odstředivý regulace předstihu. Co sem se teda dočet.
15:48:34
20.11.2004
20.11.2004

Kočislav
Já jsem měl i na 120 LS motoru 105 karburátor a problémy s tím nebyly.
18:46:31
19.11.2004
19.11.2004

King
2 Bagrr: Kombinace 120 motor a 105 palice ti upgraduje kompresni pomer na cca 9,5 cili takova napodobenina 120LS :) A pokud to krmis 105 karburatorem neda se vyloucit, ze ta smes pro danou kombinaci v urcitejch rezimech chuda. Zkusil bych pretryskovat prvni stupen podle 120LS SEDRU nebo jeste lip 120kovej (120LS) SEDR. Co znamena 130kovy zapalovani? :) (rozdelovac je stejnej pro 120 i 130)
16:20:33
19.11.2004
19.11.2004

Bagrr
Akcelerační pumpa je naprsoto v poho. Vodou v palivu to taky nejspiš nebude, protože jsem už vyjezdil 3 plný nádrže, takže fakt netušim.
Je možný, že by to dělala kombinace komponentů: Motor 120+105 hlava
Karburace 105
zapalování 130
Může to způsobovat právě ono?
Je možný, že by to dělala kombinace komponentů: Motor 120+105 hlava
Karburace 105
zapalování 130
Může to způsobovat právě ono?
13:58:21
18.11.2004
18.11.2004

Kočislav
Nebo aplikovat Velfobin...
21:12:09
17.11.2004
17.11.2004

Filip Ráž
akceleracni pumpa, zkontroluj ji jestli neni praskkla membrana a nebo mas zacpanou nejakou trisku v karbecu, to se obcas stane...
20:35:19
17.11.2004
17.11.2004

Bagrr
Mám takový problémek.
Když jedu na jakýkoukoli rychlost, otáčky okolo 2500/min a přidam plyn tak se mi motor trochu zakucka a pak se rozjede.
Svíčky nový, kabely nový, cívka nová, rozdělovač bezchyby, karburace seřízená, zapíko taky. Už si vážně nevim rady.
Nejdřív sem si myslel, že moc dává nastřikovací pumpička- dává přesně podle knížky. Vážně netušim, co s tim?
Když jedu na jakýkoukoli rychlost, otáčky okolo 2500/min a přidam plyn tak se mi motor trochu zakucka a pak se rozjede.
Svíčky nový, kabely nový, cívka nová, rozdělovač bezchyby, karburace seřízená, zapíko taky. Už si vážně nevim rady.
Nejdřív sem si myslel, že moc dává nastřikovací pumpička- dává přesně podle knížky. Vážně netušim, co s tim?