Fe 1,3 za 1,6...

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 19.11.2004 do 30.11.2004, založil/a Baghira
řadit dle data
12:40:32
30.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 Sep Sepowitsch : nu, začala chytati občas na tři vály a pak naskočil čtvrtej, jela furt dobře, ale tohle mě sralo. Možná byla jenom špatně seštelovaná, ale pak jsem si řek, že už se s tím jebat nebudu a rovnou to vyměním.

Důvodů pro to mluvilo víc, tohle byl jeden z nich. Druhej byl třeba ten, že když nastartuješ na sytič 136ku, tak nehulí jako stodvacka.

Kdo to měl při vyjíždění z garage čuchat a dávit se jak nevim co. 1
12:00:16
30.11.2004
TUNER
-> Jirik: Ještěrkosaure73 A žádný kostky mi to netrhá....málo koní...256
11:53:38
30.11.2004
sep
Jiřík:copa začla ta 105 dělati?že šla ven...
11:49:44
30.11.2004
Jirik - zrušená registrace
-> TUNER: Lasička TUNER :

Mňo, on je rozdíl litr (105) a 1.3litr (136), počítám že mě to trvat dýl nebude, protože na tomhle jsem skončil. Už nemám chuť do pohoňovacího oustrojí dále investovat (přev, mot), neboť to už beztak stálo dost peněz.

Já prostě nejsem takovej blázen jako vy, že musím mít něco na vytahování kostek.

Kdybych nezačal mít problémy s tím 105kovým motorem, tak jsem s ním jezdil v pohodě dál a vaše připomínky mě nechávali klidným.
07:10:29
30.11.2004
TUNER
-> Jirik: Počkej až tě omrzí sériový 1,3.....Pak začneš spekulovat s fab. vnitřkem,větší obsah,turbo a už se vezeš....Je to jen otázka času,někomu to trvá dýl,někomu míň1 4
18:07:36
29.11.2004
Dušan
mám motor seat 1.6 55kW (r96/97) prostě to co tam pasuje. ale nekdo uz ho chtel
14:15:44
29.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 TUNER : a já jsem jel s obojím. A ta 1.8ka byla fakt špatná. Od Ejpovického přivaděče nahoru směrem na Plzeň jsem se vyhoupnul nahoru na kopec svižněji a lehčeji s tátovou Felinou 1.3 MPi než-li s touhle línou těžkou mrdkou. Možná to byl pouze pocit, ale nic to nemění na tom, že to jede jak slimák bez slintu. 1 Jel jsem akorát s touhle, takže nemůžu srovnávat jinou.

Jinak na tej Feldě 1.6 (Combi) se mi líbilo, že už když jsi jel a akorát došlápnul, tak to začlo gumovat (na 1 ku) a nebyl problém to rozgumovat na 2ku. Víc jsem nezkoušel, dost mě vykolejil brutální náklon a následná jízda po jednom předním kole ve vracečce zatáčce. 3

Mě se dobře jezdí se škodováckejma 1.3kama, to co od toho očekávám, tak to mi bohatě poskytujou. 4
13:39:57
29.11.2004
TUNER
-> Jirik: Zase bych nesrovnával 1,8 20V s 1,6 ve felině.Tak špatně že by tomu ujela felina to zase nejezdí...Jediná možnost je,že to byl fakt nějakej kus co se nepovedl a nebo totál odkráglovanej s kompersí 1:11
13:03:38
29.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Víte chlapci, já nevidím na benzínových motorech VW nic tak skvělýho. Krom toho, jsme ještě donedávna několik Felicií 1.6 měli, pak jsme měli Octavie 1.8 20V a Passaty 1.8.

Felina s tím jela pěkně, byl jsem spokojenej i tichoučký to bylo, ale ta Octavia 1.8 20V, byla opravdu špatná. Ty Felina 1.6 by tomu s přehledem ujela. V kopci bych si s klidným srdcem troufl říct že i ta 1.3 MPi. Fakt špatný, kdyby to aspoň jelo jako to žralo.

---

Mno a pak si takhle náhodou stojím před skladem, přijel jeden náš zákazník s Passatem Combi. Takovým tím novějším jak má nad sebou ty 4 kuličky v zadních světlech.

Mno a vyložil u nás nějaký balíky, v kravatě a bílej košili šáh do kufru pro flašu s olejem a votočil ho litr do motoru 1

Tak a teď co je a není kvalitní.
10:09:13
29.11.2004
Baghira
-> Vici: O tom se nepřu, jde spíš než o výkon o spolehlivost a výdrž. Já nevim, asi má špatnej kus...ostatně co jsem slyšel jak se ve škodovce nakládá s dovozovejma motorama, tak se ani nedivim.
08:00:50
29.11.2004
Vici
klapka musi vydrzet ok aspon 100tkm, s tim zue se treba co 20tkm vycisti. u 1,6. prace na 30 minut...... jenze 1,6 je 1,6, 1,3mpi tak nikdy nepojede, to je ten zasadni rozdil......
23:51:48
28.11.2004
Baghira
-> Vici: No jo, jenže servo, abs, vše v el a 2 airbagy můžeš mít u feldy i s jiným motorem...spíš je nasranej kvůli penězům co stála oprava a proto, že za čas tam zase pojede s obligátní klapkou...
16:39:35
28.11.2004
Vici
Proc nasrani?:o) ja s pujcenou sestnactkou ted nejakou dobu jezdim a jsem s ni spokojeny.... slusny kroutak,slusny prubeh....... tichy chod. necham ji jeste chipnout. jedine co me nasralo zatim byl otackomer (nastesti jen spatny kontakt) a termostat (az ctvrty novy byl OK...). ale jinak paradni kara (servo, abs, 2 bagy, el. zrkadla)
11:40:23
28.11.2004
Baghira
Tak nakonec to byl propálenej ventil, takže závada vyřešena. Nicméně nasrání zůstává :-).
00:15:52
28.11.2004
Max
hm....otec má taky filcku 1,6 mpi rv 99.

Na to že se to na 23tis předělalo na plyn a teď to má skoro 250tis Km,tak celkem v pohodě... od výměny do výměny se oilu dolejvá tak max 0,5l. Akorát tak kalpka....ale to je nemoc,jak píše Vici. No a hydrostavy....taky nemoc.

Ale s tou cenou....já bych to neviděl tak zle. Kouknout do annonce něco tam bude...

JInak už jsem viděl spoustu zajímavejch závad....jako že po bouračce měla pani prasklej blok,tak tam naprděli tekutej kov...chvíli to fungovalo. nebo se otcovi posral palec....šlo to na dva válce (jen chvíli) a pak to umřelo...na první pohled vypadal dobře,ale nebyl... Já bych to viděl, že prostě musí najít dobrej servis,páč 80% lidí servisů když neví,tak řeknou vyměnit. Hlavně autorizovaný,páč je to nejjednoudušší a maj z toho koruny.....
11:00:08
23.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Ano ano, měli jsme pár těch 1.8 20V non Turbo služebních. Jelo to jako připosraný, ale beze srandy. 4 A ještě to žralo jako kráva
10:54:51
23.11.2004
Vici
1,8 20v se nepovedla...zrala a prinos 5v techologie byl o nicem. motor "zachranili "montazi turba jak pise Tuner :o)......
10:53:19
23.11.2004
Vici
-> Herman: nevis o cem meles..:o(
10:52:00
23.11.2004
Vici
1,6 zapalovaci listu nevidela ani z rychli¨ku.

stanovisko sem mel pisemne ze skodovky.... proste to nejde. ani z BMM nemuzes legalne udelat MPi.....
07:13:29
23.11.2004
TUNER
-> Jirik: Jj,taky se ty motory přestali vyrábět (1,8 20 V) Protože byli přežraný jak sviň a místo toho udělali ten dvoulitr...Teď už dělají jen 1,8 T v různě výkonejch verzích....4 A k tej 1,6 ,rozhodně bych tam necpal 1,3 ale zajel bych k někomu kdo to dá do kupy.A nebo kouknul do inzerce...Zas tak draze se ty motory neprodávají5
15:21:10
22.11.2004
Labros
zapalovaci kabely ke svickam to nema ne? ma to zapalovaci listu... Pisu to jenom jako reakci na nektere predchozi prispevky, ne jako radu
13:04:14
22.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Stejně mi to přijde divný.

Obě měly tuším od roku 97 (?) vyztuženou nápravu Benteller a má to stejnou převodovku, akorát jinak odstupňovanou plus redukční mezikus. Nevidím proč by se místo litinový 1.6ky nemohla dát o mnoho lehčí a o něco slabší hliníková 1.3.

Máš to stanovisko někde v písemné formě a nebo se pouze domníváš ?

---

To s tím olejem je normální.

Tátovo kolega má Octavii 1.8 20V (bez T) a teď si pomálu rve zbytky vlasů, neboť mu to žere olej jak dvoutakt. Navíc v servise mu tvrdí že je to normální.

Ten nadává jak pes, a povidá, že do 120ky lil akorát benzín, fridex a vodu do ostřikovačů. 3
11:25:48
21.11.2004
Vici
-> Pepino RS: ten by tam sel celkem blbe, nehlede na to ze by byl celkem problem ho tam rozchodit aby to jelo...........
11:25:07
21.11.2004
Vici
legalne to nejde. mas karu smotorem 1,6 musi mit motor 1,6........ stanovisko skodovky. VAG neni na nic, jen s nim musis umet, plus k nemu pouzivat dalsi veci.
08:37:37
21.11.2004
Herman
zdravim:no tak to ze to jede jen na tri valce-nebude urcite kabelama,protoze takovyhle opravy jste mohli delat tak na skodovce.tady to bude stoprocentne nejaka elektronika a nebo nejakej vstrik5 takze to chce vzit na nejakou poradnou diagnistiku(VAG je na nic).

No a za druhy nechapu proc by do feldy 1,6 nesla dat legalne felda 1,3???ten motor se tam montoval a tak v tom nevidim problem,ale pokud se pletu,tak si rad prectu jinej nazor....8
23:21:03
20.11.2004
Pepino RS
-> Baghira: a co treba kdyby tam dal 1,6- 75kw- z oktavky, elektrika bude vycemene stejna, pujde to udelat legalne- nikdo nemusi vedet ze to ma 75kw, a lip to pojede, nebude to zrat olej, tyhle motory jsou myslym mnohem lespi nez ty 55kw ! 4
10:54:15
20.11.2004
Vici
tak pak KO vstrïkovaci ventil?
22:09:24
19.11.2004
Baghira
-> Vici: Jemu asi o legálnost moc nešlo, spíš o spolehlivost. Je fakt že i v příručce je psána spotřeba oleje kolem 0,8l na 1000 km, ale prostě ten motor je celkem problémovej (tolik mi nežrala ani odepsaná 120ca :-).. Jinak kabely a svíce dával už nový a furt to samý...
15:51:32
19.11.2004
Vici
klapky na 1,6 odchazeji, ale odchazeji i na 1,3..... cena je +-stejna
15:47:11
19.11.2004
Vici
co je to druha klapka? myslis jako skrtici klapku? ta koupi novou. jizda na tri valce - podle me v hajzlu zapalovaci kabel. spotreba oleje - no ony olej zerou, vyhazujou ho do odvetrani klikovky a pak to jde pres klapku do sani. no a prave tu klapku to zasira a ona pak zdechne. 1,3 do toho auta dat nemuze - je to nelegalni
15:12:53
19.11.2004
Jindra
Ja vniknu do tematu kamoska ma ten samej motor v Polu a taky to zere olej, spotrba 15+/100Km a pocitac nic nehlasi. Tak kdyby nekdo vedel, diky Jindra
08:28:14
19.11.2004
Baghira
Zdravim, předně: kámoš má neustálý problémy se svou Feldou 1,6, respektive s mototrem. Co 10tkm mu dělají něco na druhý klapce (nebo tak něco), jednou se mu vysralo vstřikování, žere mu to pomalu 1l oleje na 1000km, a teď mu to začlo jet na tři válce při volnoběhu a počítač nehlásí žádnou závadu. Má najeto sotva 100.000 km, r.v.99, je to 1,6 bez úprav. Začal docela hodně laborovat s myšlenkou narvat tam místo tý 1,6 škodováckou Mpi 1,3 50Kw, protože jetej 1,6 co prý koukal vyjde dost draze oproti 1,3. Co by taková změna obnášela? Je to dotaz hlavně na ty co to dělali naopak...
Extreme Tyres