Ono hlavně záleží na tom, jestli nejsou vyrezlý rantly pro to těsnění, těma tam může téct taky.
Viděl jsem dost Škodovek bez oken (na vrakáčích) a i když kastle ještě ušla, tak rantly byly úplně na pepř.
Investovat do nového těsnění se podle mě vyplatí, protože není nic hnusnějšího, než čuchat zatuchlý a kysele páchnoucí mokrý koberce, nehledě na to, co se děje pod nima. Určitě víte jak krásně se dokážou nasáknout ty originální filce pod kobercem.
Dneska se dávají nový bezklínkový gumy a tato investice se jednoznačně vyplatí.
Autosklenáři tmelí jedině když se tam zákazník vrátí že mu tam teče a nebo pokud vidí na dosedací ploše nějakou past.
Konkrétně u škodovky třeba blbej svár a nebo zvlněnej plech, rantl.
Jinak další místo kudy tam může téct je ta odtoková hadice tažená z kufru vnitřkem do podběhu. Ta když se lety ucpe a hůř sedí v tej díře, tak to pak po tej hadici stejká na koberce a člověk pak jak blbka hledá odkud to je. Pak si taky zkontrolujte to gumové těsnění kolem topného tělesa. Zkontrolujte si tu spáru vpředu za přístrojovkou jak jí končí podlaha a začíná mezistěna zavazadelník / vnitřní prostor.
Kamarádovi tam zatejkalo touhle spárou a pomohlo zatmelení karosářským silikonem a zastříknutí tlumexem. Všechno přisuzoval těsnění čelního okna a bylo to tohle.
Zkontrolujte si kohout na topném tělese.
A doporučuju vyměnit i pirelky na bočních dveřích, starý bejvají vymačkaný. Stáhněte si okno a koukněte směrem k obloze mezi dveře a těsnění, uvidíte že uvidíte škvírou ven

.
Poreferujte potom kolik dvěří vám přesně dolíhalo.