Motor Felicia

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 03.12.2004 do 13.12.2004, založil/a kaipan
řadit dle data
01:32:37
13.12.2004
DDX
> DDX..to je zajimavy jak si rychle zmenil

> nazor-)

Jakto myslis?? ja nezmenil svuj nazor - ani drive, ani tedka nedal bych do svy kary vic nez 265-270, a snad taky je pravda ze ty vacky mohou mit jinej zdvih (mensi nebo vetsi) nez origo1
21:52:37
09.12.2004
kaipan
Nebo tak nějak.....
21:47:15
09.12.2004
Saky
to ale nema nic spolecnyho s ostrou vackou ale s vackou s vetsim zdvihem.. ty ostre vacky ktere vsichni kupuji vetsinou maji zdvih mensi nez serie a tam nejsou potreba
21:29:06
09.12.2004
kaipan
S moc ostrou vačicí to bude mít tah moc dalek, s tou 260 to půjde víc odspodu... a slyšel už někdo z vás o tom, že se dávají podložky pod kozlíky ventilů (cca 1,5 mm) , když je tam ostrá vačka ???
22:54:04
07.12.2004
Saky
DDX..to je zajimavy jak si rychle zmenil nazor-)
22:10:28
07.12.2004
DDX
->kaipan: Mno jo, to mas pravdu o tom zdvihu...a vic nez okolo 265-270 bych tam rozhodne nedaval.
17:13:23
07.12.2004
kaipan
Taky jsem si myslel, že to pokrok nebude, ale 254/254 z MPi je jiná jak 260/260... ta 260 má úplně jinej zdvih..... 280 by do toho motoru byla nanic...
12:53:21
06.12.2004
DDX
-> Kaipan: Vacka 260/260? Hmm jestli ten motor mas 136M (resp. 136B) tak to teda neni velikej pokrok oproti origo vacce (254/254)...
14:08:28
04.12.2004
kaipan
Já ještě nevím, jestli tam ta Fabie půjde, uvidím kolik bude stát a taky hlavně jak pojede ta Felicie... motor jsem měl zadarmo, je skoro novej a úpravy dostanu do cca 8000,- pokud to nebudu přehánět.... Ale výfuk bude asi pěkně drahej. Vůbec nevím, kdo by mně udělal svody, sám to ohýbat nebudu....
13:51:08
04.12.2004
Saky
ale jo to mas pravdu, nebot hlavu pokud budes delat napoprve sam tak ji bud neupravis nebo skurvis-) a to nemluvim o nakupu zarizeni atd.. nicmene pokud si to pak skladas sam tak proc ne.. nicmene stejne ale nechapu ze to ted stavis tzn postavis treba v lednu pojezdis dva mesice a vyhodis-)
13:23:07
04.12.2004
kaipan
To máš Saky pravdu, motor si dokážu poskládat a dost věcí udělat, ale podle mně je lepší se do některých věci nevrtat a nchat to udělat od někoho, kdo to už dělal....1 jako třeba klika a hlava.....
09:43:23
04.12.2004
Saky
no musi bavit bych chapal kdyz si to udelas sam-) nicmene pises ze ti nekdo upravi hlavu atd.. a stavet motor na tri mesice vazne nema smysl tam akorad provaris spoustu penez ktery pak vyhodis oknem
23:21:16
03.12.2004
kaipan
Tohle prostě musí bavit.......1
23:20:13
03.12.2004
R@ZOR
-> Tom: Taky si myslím! Kdyby jsi ho pak prodával, tak ti ty úpravy nikdo neocení!!
22:18:51
03.12.2004
Tom
Není to nahlavu dělat se s motorem o kterym předem vim že pude pryč.28
22:04:54
03.12.2004
Saky
kazdej japonec bude lehci nez 1,4 16V MPi a zasavba je stejne slozita.. ten vejfuk z nerezu dela spoustu firem je to jen otazka kvality a ceny.. ja znam kvalitni ale hodne drahy= motorexcel v praze.. ale jsou stejne kvalitni a levnejsi..
19:10:24
03.12.2004
kaipan
Uvidíme.... japonec mně taky napadl, ale chce to něco lehkýho a je to složitější tam dostat... Uvidíme co dokáže tenhle motor... a nevíš, kdo udělá ten výfuk ?
19:06:31
03.12.2004
Saky
co udelat to je tezky.. pokud pujde na jare jinej motor tak uz bych nedelal nic.. a pokud ne tak pak jeste vetsi obsah.. pak muzes dat lepsi vacku klidne muzes skoncit treba na titanovejch ojnicich.. zalezi co do toho chces dat a na co ten motor ma byt..
19:05:18
03.12.2004
Saky
no drzaky tzn dodelat tam stefty u feldovyho bloku.. to je jen takovej detail.. nicmene nez 1,4 16V z fabky tak bych bejt tebou sehnal radsi nejakyho japonce bude to stat stejne vazit min a vykon a kroutak pri stejnem obsahu nekde jinde...
18:56:45
03.12.2004
kaipan
Vyvážený to samozřejmě mám.... karbec půjde z Fuega a výfuk... sháním někoho, kdo udělá komplet nerez 130 LR/B a u těch spalovacích prostorů se upravuje tvar, aby to lím hořelo, dělá mně to jedem člověk, co se v to hodně vyzná... tak mu věřím, ale asi ještě nechám zvětšit ty kanály... a jak je to stěma držákama motoru ? A pokud se všechno povede jak má, tak bude na jaře motor 1,4 16V z Fabie, už se mně shání... Co ještě na tom motoru udělat ?
18:45:55
03.12.2004
Saky
mejla jsem dostal jeste jsem se nedostal k odpovedi...

pokud mas tyhle dily takhle upraveny tak to musis jeste vyvazit jako komplet.. proc bys zvetsoval spalovaci prostory? to si odporuje se snizenim hlavy to nedelej jen je vylesti, kanaly pro zmenu nelesti ale hlavne je zvetsi.. vetsi ventily na vacku 260 a tenhle obsah nemaji smysl v otackach aby to smysl melo se to provozovat nebude.. resp je to skoda penez za ty ventily.. staci zvetsit sedla tim taky nazenes dost plus prebrousit voditka a slicovat kanaly s potrubim..
18:42:14
03.12.2004
Saky
samozrejme to jsou upravy na motoru.. samozrejme k tomu musis vhodne skombinovat karburator sani vejfuk a rozdelovac nicmene to zalezi na stupni uprav a pouzitejch komponentech
18:41:45
03.12.2004
kaipan
Teď mám hotovo asi tohle - setrvák stočenej, vačice 260/260, hlavu nechám o vikendu snížit, vyleštit kanály a světšit spalovací prostory... a dál nevím, co s hlavou ještě udělat, asi ale ještě vantily... a kliku už mám udělanou ale ty držáky bych potřeboval trošku vysvětlit, vím, že tam chybí pár šteftů... a jen tak mimochodem, dostal jsi mýho maila s objednávkou... celkem za 10550 ?
18:35:33
03.12.2004
Saky
no nejdriv musis upravit hlavne to aby ti to slo do auta vubec dat.. tzn lozisko do kliky, drzaky motoru remenice upruavit aby byly vsechny stejny sehnat karbec saci a vejfukovy a vejfuk a karbec a rozdelovac a pokud tohle vsechno budes mit a zbydou ti jeste penize muzes zacit premejslet upravach.. postupoval bych asi takhle kroky podle prinosu vykonu v zavislosti na cene.. 1, snizit hlavu 2, snizit hlavu a vacku 3, snizit a upravit hlavu a vacku 4, snizit hlavu a dat obsah 1,4 komponenty z fabie 5, viz 4 +vacka 6, viz 5 plus uprava hlavy 7,8,9 a dal uz je moc penez-) a pochybuju ze pujdes vis nez stupen 3 -)
17:58:53
03.12.2004
kaipan
Mám doma motor z Feldy a chci ho dát do Rapida.... úpravy se plánují, ale pořád nevím, jak ho idálně upravit.... kdo poradí ? Motor je skoro nevej, má najeto ta 10 000km.
Extreme Tyres