Proc plave?

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 10.12.2004 do 17.12.2004, založil/a COKAPIK
řadit dle data
07:59:52
17.12.2004
Bagrr
Zatěžování a svazování se mi jeví jako větší blbost než řezání. 5ezaný je mam sice taky, ale seřízeni geom. to vyřešilo. Jo a proč se mi zda to svaz a zatěž jako blbost? Protože se tim rapidně sníží síla potřebná na stlačení, prostě ty pružiny změknou.

12:54:42
16.12.2004
Jirik - zrušená registrace
-> Luukkyy: Taky gut. A myslíš že zatěžkávání, svazování, lisování a další obdobné praktiky jsou oproti flexování skvělé ? To je skoro totéž.

To musí mít konstruktér pěkně těžký sny. 3
12:36:38
16.12.2004
Luukkyy
-> Labros: Líp to sedí,samozřejmě.Ovšem jak komu-viz téma téhle diskuse.Jinak tu Karlovarskou sem uváděl jako příklad,kdybych měl vyjmenovávat všechny ty tankodromy a polní cesty,které kdovíproč vydávají za silnice (a občas za dálnice10 ),byl bych tu do rána.

Navíc mam pocit,že snižování auta flexa metodou je dost o hubu,tipoval bych,že pružiny taky počítal nějaký Ing.Pevnost a pružnost....Přitom co já vim,de to udělat jinak,a to minimálně jedním způsobem-lisováním4 -> Petr Miklík: Skus to auto vyrovnat,vem čtyry pružiny,dej je někam do tepla (garáž) a rovnoměrně je zatěž.V létě budeš mít perfekt rallyové.
12:08:02
16.12.2004
Labros
zapomněl jsem teda dodat že stabilizátor má sériovej.
12:05:12
16.12.2004
Labros
-> Luukkyy: Jo ale to snížený auto se fakt líp chová. O víkendu jsem jel ve Š120 s L/A pružinama vpředu, a paráda - vůbec se to v zatáčkách tak nenaklání jak ta moje, a počítám že po každým předjetí kamiónu nemá snahu uletět ze silnice. Jinak do Varů občas jezdím taky a víš co? rychlostní komunikaci Řepy - Velká Dobrá nebo jaká to prdel měli začít stavět v září a zatim nic, protože se odvolal neúspěšnej účastník výběrovýho řízení!121
16:38:17
15.12.2004
COKAPIK
ja myslel litr jako i s postovnym sem totiz z moravy.A jinak u nas sou tu krasny silnice skoro vsude a to nekecam a nak moc daleko myslim tim karlovy vary nebo kde to ma byt tak to nejezdim.
14:58:24
15.12.2004
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Jistě že má pět tlumičů. Štyry na autě a jeden na pistoli. 3
14:47:29
15.12.2004
Luukkyy
Flexař,co dodat.Já bych prostě ty seříznuté pružiny vyndal,vyhodil a dal tam pružiny původní.Pak bych zajel na geometrii a byl by klid.

Já si totiž nemůžu pomoct,možná sem debil,ale snižování podvozku mi příde jako blbina.Podíváte li se na "kvalitu" našich silnic,musíte uznat,že sníženým autům fakt nepřejí.Místy (Silnice I.třídy Praha Karlovy Vary) sem už přemýšlel,jak předělat Škodověnku na Off-Road10
13:35:53
15.12.2004
Labros
Ale to asi nebude pravda, že všechny soutěžní škodovky byly stylem motorový člun. Vždyť si všichni kupujete od Sakyho zkrácený přední pružiny a ty jsou dělaný podle dokumentace 130L/A
13:33:40
15.12.2004
Labros
-> Petr Miklík: máš pět tlumičů? 4
11:02:45
15.12.2004
COKAPIK
super takze za 200kila mi udelaji tlumic prutvrzeny a za 1000kc cele auto to se da.
20:46:03
14.12.2004
kaipan
Kde mám nechat repasovat tlumiče od KONI .... obrázek je na www.skoda-klub.wz.cz/ auta-kaipan
19:54:43
14.12.2004
Saky
cena kolem tech 200 je za repasi tlumice a je jim jedno jestli je udelaj stejne tuhy nebo tuzsi.. takze pokud bys chtel jen pritvrdit tak ti musej udelat repasi a zaplattis stejne..
17:17:01
14.12.2004
COKAPIK
no a co teda kdo mi odpovi na otazku s tim repasem?
12:56:01
14.12.2004
Eidy
-> Majkl: Težiště se jen tak neposune. Poloha těžiště se odvíjí od rozložení hmotnosti. Takže pokud nenaložíš do kufru pytel cementu tak těžiště zůstává na místě. Ale změní se geometrie a kinematika celého podvozku. Zmenší se záklony atd. A v tom je a si ten problém. Všimněte si jak jezdily soutěžní škodovky. Vždycky motorovej člun.
20:25:37
13.12.2004
COKAPIK
jo ta cena co tam je za jeden kus185kc bez DPH je za repasy i pritvrzeni nebo jen za repasy?
20:18:06
13.12.2004
COKAPIK
jasne takze super skusim nechat pritvrdit tlumice a pak mozna muzou pomoct i 175tky pneumatiky trochu?a cim nizsi tim lepsi nebo jak?
19:34:46
13.12.2004
Majkl
-> Petr Miklík: Proste kdyz ti klesne predek pod zadek tak se posune teziste auta a kazda malinka zavada ktera pred tim nebyla znat se projevi nekolikanasobne (vcetne gum 165/80)a jeste vic co se predni napravy tyce, pac se zveci jeji zatizeni. (tlumice cepy atd se vsechno rychlejc optrebovava)
18:42:11
13.12.2004
Pilot 105
-> Petr Miklík: v motexu ti staré tlumiče zrepasují a na přání přitvrdí www.volny.cz/motex/sluzby .htm
13:02:36
13.12.2004
COKAPIK
kulove cepy mam nove asi 14dnu.a daji se teda ty tlumice pritvrdit nebo koupit novy a pak nechat pritvrdit?
12:23:55
13.12.2004
Eidy
Jestli nemáš vůli v kulovejch čepech tak asi jedině ty tlumiče.
13:45:39
11.12.2004
COKAPIK
no staci je nechat pritvrdit v tom motexu v praze?a nebo to uz nejde a sou ko?
13:37:21
11.12.2004
Milda
tak bud se ti neco povolilo nebo ti odesly tlumice, ono kdyz mas kratsi pera tak ti odejdou tlumice driv protoze behaji po kratsi draze, a jestli byly uz pred tim tesne pred smrti tak asi umrely
12:28:39
11.12.2004
COKAPIK
no mam ho malinko niz ten predek sak se mrkni na me auto v autech cokapid/skoda125.No prave ze ja myslim ze ty tlumice by to mohli bejt ono pri kazdym hrbolku to houpe jak houpacka
18:31:01
10.12.2004
Vojta - zrušená registrace
MOzna i tlumice uz maj neco za sebou..
16:55:04
10.12.2004
Eidy
Máš auto +- rovně nebo je předek hodně níž než zadek?
15:57:51
10.12.2004
COKAPIK
no tak geometrii i odklon to vse mam kompletne hotovy na digitalnim merici.no a proc to pred tim neplavalo a az po tom tydnu.pneu?no jo no tak to chce aji kola ze naky.takze se toho nezbavim pokud nekoupim zase dlouhy pruziny jo?a co kdyz koupim sportovni pruziny od sakyho treba 250tky?trakze to vlastne vubec nechapu vyzdyt to musi jit nak udelat i se 165tkama gumama ne?a tema tlumicama to muze byt?
15:45:45
10.12.2004
Milda
geometrie ti plavani nespravi pouze pokud je v poradku. A hlavne to nesmi serizovat drevaci 2. myslel sem kompletni serizeni geometrie predni a zadni napravu vcetne kontroly odklonu kol na predni naprave (on se totiz zmeni pokud si vyndaval ten excentrickej sroub co drzi svislak ve spodnim rameni ). samozrejmsoti je kontrola vsech vuli a pokud mas sqjely gumy Barum 165/80 13 OR34 tak se plavani nezbavis. A uplne nazacatek si zkontroluj tlak v pneu 4
15:40:28
10.12.2004
Majkl
-> Petr Miklík: mam uplne stejny skusenosti, nedalo se to udrzet na silnici pri 40 a pri 90 sem byl jak na vode (-2 a 3/4 závitu vepredu) v servisu mi poradil vymenit gumy. tak sem to udelal dal sirsi a nizsi a uz to neplave ani trosicku (ani malinkou) gumy 185/60/14" ani nepotrebovala geometrii (btw,ta ti to plavani stejne nespravi>overeno)
15:28:44
10.12.2004
Jirik - zrušená registrace
-> Petr Miklík: To ti bude dělat stejně. Změnil jsi těžiště. Snížení předku má vliv i na zadek.

Jinak si na tu geošku zajeď ja povidá Milda.

Nevyjel jsi během onoho týdne nějakou díru ?

Mlátí ti to při pružení na špunty ?
15:22:39
10.12.2004
Milda
zajed si na serizeni geometrie
11:15:00
10.12.2004
COKAPIK
No ja sem normalne urezal pruziny o 1a3/4 zavitu tyden to jezdilo super a ted kdyz jedutreba nad90km/hod taktoplave z leva do prava a je problem to udrzet na silnici a jakmile prirezuzatacku takme to zacne pretacet.je mozny ze to chce pritvrdit tlumice protoze se mi zda ze sou hodne meky.Je to mozny nebo je chyba jinde?

Extreme Tyres