skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škubání motoru
09:10:13
22.12.2004
22.12.2004

Glenn
-> King2: no to nepoznám jestli to vede ještě někam jinam a vydilo by kdybych dal misto karburátoru SEDR ten druhej
16:58:29
21.12.2004
21.12.2004

King
2 Glenn: A co pripad, kdy kanalek v karbu ma vic jak 2 konce?
A jak poznas, ze kanalek nema diky korozi treba tretinovej prurez, cili takovy karbovy nabeh na infarkt? :) Ale ten druhej karbec na zkousku bude asi v prvnim kroku lepsi....

09:29:37
21.12.2004
21.12.2004

Glenn
-> Johny Death: to sice né ale když to vystříkne i na druhy straně tak je to průchozí a jina věc než karburator to snad být už nemůže
23:03:14
20.12.2004
20.12.2004

Johny Death
a co takle skusit nekde pujsit jinej karb a prehodit jen na zkousku?mam obavy ze s jehlou se v karbecu nedostanes vsude.
22:37:54
20.12.2004
20.12.2004

Glenn
-> King2: no to jak jsi říkal že nestači to jen vykoupat v benzínu tak já jsem to dělal tak ze jsem vzal jehlu se stříkačkou a vše proplach
11:39:07
20.12.2004
20.12.2004

King
2 Glen: Jeste bych se vratil k tomu cisteni: Jak si ten karbec cistil? Jses si jistej, ze jsou poradne protazeny vsechny kanalky - prechody, kanalky podtlak. ovladani 2. klapky, prechody 2. stupne bla, bla, bla. Po delsim provozu na LPG (sucho v karbu) uz konvencni metody cisteni (profukovani, koupel v nafte, benzinu) vetsinou nestacej, protoze zinkova slitina koroduje a to nedela dobre kanalkum s malym prumerem. Takze ja radim starou dobrou metodu octove polevky - tzn. odstrojit z karbu, vsechno, co jde a povarit v hrnci se zredenym octem. Po tyhle drasticky koupely se vzpamatoval i muj SEDR. Dalsi vec, ktera souvisi s prazdnou plovakovkou pri jezdeni na LPG je chudak plovak - Dochazi ke zvetseni vule mezi mosaznou a plastovou casti plovaku, takze nastaveni hladiny pomoci kulatiny tak nejak nefunguje a jedina moznost je nastavit hladinu metodou viko sedru nasadit na pullitr a nastavit plovak, aby hladina benalu byla 20mm pod okrajem vika (tak jak to ma ve skutecnosti bejt). Nebo se daji ty "nyty" spojeni plastu a mosazi nahratejma klestema zalisovat a odstrarnit vuli a nebo novej plovak, kterej stoji nehoraznych 100Kc :(. Prave ta vyssi hladina mi zpusobovala opakovany chcipani pri startu na benal...
00:59:51
19.12.2004
19.12.2004

Johny Death
pak už zbejva fakt jen ten Matrix :-/
09:12:38
18.12.2004
18.12.2004

Glenn
jo to tam drželo ani jsem to nesundával
00:59:59
18.12.2004
18.12.2004

Johny Death
Ja jeste myslel taky takovej ten gumovej nesmysl na te vohnute trisce co vede do difuzoru prvni komory. stalo se mi tze jsem kuchnul jeden karbec a ta triska tam byla uplne volna ale ta tam ma tesnit prave vo ten gumovej nesmysl co ma na sobe.
17:05:07
17.12.2004
17.12.2004

Glenn
-> King2: teďka tomu rozumim tyk ty O kroužky tam jsou a jsou v pořadku
15:11:15
17.12.2004
17.12.2004

King
2 Glenn: Johny mel na mysli o-krouzky na stelovacich sroubeh (pridavnej vzduch, bohatost)....
08:36:17
17.12.2004
17.12.2004

Glenn
jenže škodovka neni motorka ten karbec mě poměrně zaskoči

08:35:27
17.12.2004
17.12.2004

Glenn
-> Johny Death: oni maj bejt na tryskach O kroužky když jsem měl rozebranej karbec tak jsem tam O kroužky neviděl ale je mi to divny že by u trysek meli bejt ja jsem motorkář a v karbeci u motorky jsem nikdy nezazil ze by tam byli a to jsem jich uz par v ruce mel
23:24:01
16.12.2004
16.12.2004

Johny Death
-> Glenn: Na tu plov hladinu ti muzu oskenovat i obrazek i text ale az zitra. ale to se mi moc nezda :-/nemas treba ty O krouzky na triskach sjety? nebo treba prohnutý vícko karbecu? i to by to mohlo delat.
22:24:53
16.12.2004
16.12.2004

Glenn
-> Ondra: představ si že jo a víš jak to na to lítalo doporuču ju ti to taky je to bomba
17:56:28
16.12.2004
16.12.2004

Ondra
Tenhle problem tu nedavno byl :)) Nečepoval's naftu? :)
11:37:03
16.12.2004
16.12.2004

King
2 Glenn: Meri se to nejjednodussejc tak, ze sundas viko SEDRu, postavis ho svisle, tak aby plovak visel dolu a mezi plovak a tesneni strcis kulatinu 12mm. Kdyz se bude jazycek na ramenu plovaku prave dotykat kulicky na jehlovym ventilu, je hladina na 99pct v poradku. Ovsem za predpokladu, ze plovak neni deravej a nedostava se do nej benal. jinak pro EDSR karbec se s penovym plovakem se pouziva kulatina pr. 10mm.
09:55:31
16.12.2004
16.12.2004

Glenn
-> Johny Death: No to bylo vtipný ale zajímalo by mě jestli nevíš jak nastavit hladinu v plovakový komře mě jediný co mi teďka proltlo hlavou ze jsem nekontroloval plovákovou hladinu ale jak se to změrí
09:42:03
16.12.2004
16.12.2004

Johny Death
no jo to se na strobu da poznat v pohode .... ale počkej??? viš co mě teď napadlo??? ja už vím kde bude chyba.... chyba bude v MATRIXu



08:22:59
16.12.2004
16.12.2004

Glenn
Když jsem to měl v servisu na seřízení tak mi řekli že rozvody jsou v pořádku
02:21:26
16.12.2004
16.12.2004

Johny Death
nopodle toho výčtu bych to ještě tak typl na ty rozvody :)
23:51:18
15.12.2004
15.12.2004

jb
no to cos delal s motroem je slabsi bezna udrzba ..krom tesneni pod hlavou.to se meni za pochodu :) anebo pred kazdou zimou ..ja se taky sral s motorem rozvody, pretesnit atd.nakonec zral 1l na 1tkm a sel do prd*** a ted ma cely novoucky od borisa a po peripetiich s uradama kvuli vymazu cisla. to jezdi pekne a zere tak0.2l na 1000km. ten motor ma tedkom tak 50tkm .. odnova na polosynt
18:39:55
15.12.2004
15.12.2004

PeterP136
Ja mam tiez nejake "silikonove: je na nich napisane SILACON a su zlte a koncovky maju nalisovane a vrezane do izolacie. Uz som s nimi aj dost cvicil vytahovanie a nasadzanie a stale (teda po vyse roku) je to OK. A to teraz jazdim s vyse 10rocnou hlavou rozdelovaca, ktora bola na jednom favo rozdelovaci na vrakaci :). Ale mozno mam len stastie.
08:39:40
15.12.2004
15.12.2004

Glenn
-> Johny Death: -> jb: No abych to schrnul co jsem všechno dělal s motorem tak dával jsem nový kabely, svíčky, kondík, baterka, rozedelovač jsem zrepasoval, karburátor vyčistil a zkontroloval ( chodi ac pumpa i podtlakový regulator druhe komory) mechanickou pumpu jsem zrepasoval, předstich jsem si nechal seštelovat a prasklo mi těsnění pod hlavou tak jsem daval novy (to vše jsem dělal z motorem za pul rok) a stejnak nic nepomohlo už mě to pomalu se.......
08:19:08
15.12.2004
15.12.2004

jb
fuc* of* silikon uz jsou dva roky v hajzlu..made in USA ..pekne origo mekke TESLA a makaj jak barevny
00:56:04
15.12.2004
15.12.2004

Johny Death
A co treba cvicne vyzkouset jiny kabely??? To se mi stalo presne dnes
. zasra...ny silikace uz nikdy zlaty uhliky...

22:06:12
14.12.2004
14.12.2004

Glenn
-> Veron: AC pumpa tu jsem měl rozebranou a je funkční, volnoběch v pořadku nechcípa ani nepřidává
-> fazola: no ale mě to fungovalo normálně ale jednoho dne zničeho nic ten motor začal zlobyt a baterku tam mam novou a 44Ah to si myslim ze je dobry
-> fazola: no ale mě to fungovalo normálně ale jednoho dne zničeho nic ten motor začal zlobyt a baterku tam mam novou a 44Ah to si myslim ze je dobry
19:22:05
14.12.2004
14.12.2004

fazola
měl jsem plyna ve 120 a dělalo to to samé - měl jsem jakési silverky origo svíčky na plyn (já je kupoval)a na zimu jsem dával normální na benzín (myslím aj trošku teplejší, než je třeba...o pár % lepčí) ale nikdy jsem se s tím nedomluvil... měl jsem bezkontaktní zapalování a dobrou baterku... zkoušel jsem i jiný karbenátek... nic...a proto bych už do auta NIKDY PLYN NECHTĚL!
Teď mi teda momentálně auto nejede, ale když (jede a) dojdu v 10 stupňovém mrazu, tak natočím auto na 2-3 otáčky motoru a na poprvé!! A to mám 120 startér na favo motor... žádný reduktor... jinak jsem si na plyn nemohl stěžovat. takže tento boj bych vzdal a investoval do nadupané baterky...
Teď mi teda momentálně auto nejede, ale když (jede a) dojdu v 10 stupňovém mrazu, tak natočím auto na 2-3 otáčky motoru a na poprvé!! A to mám 120 startér na favo motor... žádný reduktor... jinak jsem si na plyn nemohl stěžovat. takže tento boj bych vzdal a investoval do nadupané baterky...
18:13:25
14.12.2004
14.12.2004

Veron
hmmm, že by hladina benzínu v plovákové komoře? co AC pumpa v pořádku? co volnoběch? že by to mělo vliv i na přechodový systém karburátoru a proto by se mu nechtělo do otáček.
13:31:11
14.12.2004
14.12.2004

Glenn
Mam takovej problém jezdím na LPG ale startuju na benzín jen že při startování mi motor tak 10 krát chcípne a při jízdě na benzín i když je motor ohřáty tak kolem 2-3 tisíc otaček netáhne škube a i při vyších otáčkách není tak výkonej. Karburátor jsem vyčistil nechal jsem seřídit předstich a už mě nenapadá co stím.Snad někdo zvás už měl takovej problém a poradímy. Diky