skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Čtyřpístky
14:30:07
22.12.2004
22.12.2004

Saky
to neni ohyb to je delany z jednoho kusu.. to treba delam taky pro nektere originalisty.
08:34:49
22.12.2004
22.12.2004

Tommys
už to vidim, fakt je to zadní, sem trubka nekouk sem že se to týká zadních kotoučů, už jsem měl takovou radost, a přemýšlel jsme jak udělat ten ohyb:-))
08:27:49
22.12.2004
22.12.2004

Tommys
ááha:-)
07:31:32
22.12.2004
22.12.2004

Saky
no samozrejme ze jsou lepsi materialy viz treba ten titan-) nicmene jsou uplne zbytecne.. rikam ze staci obycejna ocel treba 11523 nebo nejaka 12ka samozrejme ze to muze udelat z nerezu, ty odlitky tak se to dela seriove protoze se to flaka ve velkym tak odlejou polotovar a dofrezujou jen ten cena je pak desetinova oproti delani z polotovaru jako to budes delat ty.. jinak ta ocelolitina nema zadne vyhody sezenes samozrejme podobne materialy v odpovidajici kvalite ale delat to z neceho co ma dvojnasobnou pevnost je zbytecny.. co se tyka tech stranek a toho tebou zminovaneho drzaku to je zadni drzak to je uplne neco jinyho.. predni drzak v te dokumentaci nikde neni ten si musis vymyslet sam.. ja mam obdobnej drzak predni napravy s jinak vysunutym tim zubem a to ti je na seriovej naboj na nic..
23:26:00
21.12.2004
21.12.2004

Tommys
for Saky, tak konečně jsem našel stránky který mi chyběli a to ty tvoje, sou bomba a co mě nadchlo je origo dokumentace 130 L/A podvozek a brzdy a prosim tě dotaz, když to otevřu nalistuj si prosím stranu 45 a tam je SNAD ten proklatej držák se vším všudy, jestli jo tak mi hod echo na ICQ nebo sem
23:00:04
21.12.2004
21.12.2004

Tommys
Mno tátoj sem to říkal a ten mluvil něco o nerezu ja do toho nefakam sem elektrikář, ale říkal že mrkne do tabulek v práci co by bylo nejlepší, ale nebude to problém, mluvil jsem s ním i o tý ocelolitině a říkal že jsou lepší materiály vše se dozvím zítra, hlavně potřebuju výkres doku nebude výkres nebude nic:-))
22:14:16
21.12.2004
21.12.2004

Saky
jakej si sehnal matros?
21:33:01
21.12.2004
21.12.2004

Tommys
tak materiál na držák je, ted, kdyby někdo někde splašil výkres na ten držák bylo by to nádherným kdyžtak ho pošlete na xtony@centrum.cz nebo sem hodtě odkaz, díky díky díky
18:55:51
21.12.2004
21.12.2004

Tommys
Táák to jsem chtěl slyšet díky Saky, jestli se mi to vyplatí dělat budu to mít ZADARMO:-)))
17:21:56
21.12.2004
21.12.2004

Saky
ja treba ty drzaky delam a cenim si je asi na 900 poniklovany takze se z toho da usoudit ze ta cena neni nijak zavratna a prace s tim spojene neni tolik-) vzdyt je to desticka plechu cca 120x90 z 15ky v nem sest zavitu a jedna velka presna dira prumeru 60mm s osazenim a ufrezovanej zub samozrejme ze to udelas otazka jestli se ti to vyplati delat.. odlejvat to samozrejme nemusis-)
14:05:20
21.12.2004
21.12.2004

Tommys
Jinak všem díky za rady, pomalu začínám přemýšlet o tom že ten držák bude lepší sehnat než vyrobit:-)))
14:03:06
21.12.2004
21.12.2004

Tommys
tak tedka jsem hoši mimo mísu asi se budu muset podívat jak teb držák pořádně vypadá, mluvíte tu o odlitcích, to není rovnej kus matroše?Kterej by se dal normálně udělat?Protože otecko sice má všechno na tohle, ale těžko bych někde mohl slejvat nějakej krutě zahejbanej držák:-)A havo oceli kterou bych mohl nad plamínkem svíčky roztavit taky nedysponuju:-)))škodě zdar
21:34:25
20.12.2004
20.12.2004

Stal
-> eidy: čoveče je to mozny? asi je, dost mozna se mi to zdalo, mam casto tak zivy sny ze mi obcas dela problem rozlisit realitu od snu :)
19:35:36
20.12.2004
20.12.2004

Saky
ja jsem nerikal ze je to z titanu-) ja rikal ze je to nejlepsi udelat z titanu-) to je docela rozdil.. ty drzaky seriovy jsou nejaka ocelolitina tezko rict co to presne je ale pevnost jsem tady psal takze staci cokoliv s podobnou pevnosti.. tezko by si nechaval odlejvat dva kousky kdyz kdejakej plech ho vyjde na tretinu.. ale kdyz jsem u toho titanu neznate nekdo prodejce co prodava nejaky takovyhle kovy?
09:27:54
20.12.2004
20.12.2004

Labros
-> Tommys: co jakej je to matroš? Ty držáky? Ocel... Saky říkal, že z titanu je odlitek.
08:39:10
20.12.2004
20.12.2004

Eidy
-> Stal: To nejde. Bylo by to hezký a brzdilo by to jak kráva. Ale naproti třmenu je páka řízení takže se tam třmen nevejde.
22:40:41
19.12.2004
19.12.2004

Stal
Akdyz uz je tu debata o ctyrpistkach, bezne na šádenách jsou k videni jen jden trmen, bliz ke stredu karoserie ale nekde sem i videl dvou trmeny, naproti sobe a tusim ze to bylo seriove, mozna se mylim, co na to pání škodofkáři??
22:06:44
19.12.2004
19.12.2004

Fén
Na odlitek třeba 42 2726.
21:43:33
19.12.2004
19.12.2004

Tommys
:-)))No dobrý ale myslím že škodovka ty držáky origo z titanu nedělala:-))))Ne ale vážně jakej to je matroš?
19:03:26
19.12.2004
19.12.2004

Saky
no jestli to chces delat stejne jako original tak to musis mit odlitek.. ten odlitek ma pevnost kolem 600-700MPa tak muzes zvolit neco podobneho.. idealni pokud to mas zadarmo je titan-) planek si udelas nic na tom neni omeris si seriovej..
10:58:33
19.12.2004
19.12.2004

Tommys
asi jste mě přemluvili, kotouče koupim nový. Tohle je stejně hroznej koníček:-)))
10:56:38
19.12.2004
19.12.2004

Tommys
Tak to je další řešení který mě nenapadlo, nechat si je udělat, protože můj táta dělá ve strojařským oboru a ke všem věcem okolo obrábění, soustružení kovů má přístup.To by byl ten nejmenší problém, ale kde sehnat výkres s kótama, kdyby jste někdo měl pošlete mi ho prosím na mejla, nebo sem hoďte odkaz a kdyby někdo věděl z jakýho materiálu ty držáky jsou taky by to bylo super.Myslím že nechat si to udělat od táty, jednak to bude zaručená kvalita, za druhý zadarmo, a za třetí to bude vungl nový a né nějakej vorezlej kus.:-)

22:29:59
18.12.2004
18.12.2004

Labros
Já tu cenu držáků nijak nekomentoval, to je jasný že když se nechá něco vyrobit na zakázku tak to bude stokrát dražší než ze sériový výroby.
Ty kotouče nestojí ani 7 stovek - v Praze snad mají jen Lucas a ty stojí nějakejch 550.
Ty kotouče nestojí ani 7 stovek - v Praze snad mají jen Lucas a ty stojí nějakejch 550.
14:36:01
17.12.2004
17.12.2004

Baghira
-> Tommys: Mě se neptej, já bych koupil všechno nový, a hlavně, kotouče stojej 700,- za pár, takže bych to celkem neřešil.
14:09:37
17.12.2004
17.12.2004

Saky
mimochodem ja je neprodavam za 9kil ale asi za sedm ale to je fuk.. jenze nemuzes srovnavat cenu vyroby dvou kusu a cenu neceho co se odlejvalo ve statisicovejch seriich ale i tak moje cena za nove dva kusy je obcas srovnatelna za dva kusy co tady obcas nabizi nejakej vychcanek za orezlej drzak...
13:34:34
17.12.2004
17.12.2004

Labros
taky jsem je předminulý víkend porovnával (držáky), jinak bych to nepsal.
13:30:35
17.12.2004
17.12.2004

Tommys
Hm mrknu na to no, se z toho po..... jako něktzerý věci udělai dobře, ale proč dělali jiný držáky to nechápu, BAGHIRO kdyžtak přesně napiš postupy, jak jsi to dělal a co myslíš na ty kotouče, mám tám takžka nový na 2 pístky je škoda je dát pryč, když je nechám stočit na patřičnej průměr
13:22:21
17.12.2004
17.12.2004

Baghira
-> Tommys: Ty držáky jsou 100% jiný, dělal jsem to nedávno, tak jsem je porovnával.
13:12:38
17.12.2004
17.12.2004

Tommys
Zdar díky za debatu, auto už odpočívá na vrakáči takže držáky se nekonaj:-(((Včera jsem se bavil s týpkem a ten má na svojí čkodárně nápravy z rapida, měl tam čtyřpístky, ale ted tam má dvoupístky protože to bue prodávat a brzdy střelí zvlášť.Jeho pohled na věc - Prý je to stejný, nevím skusim proměřit ty rozteče šroubů, ale dle mého názoru když dal dvoupístky místo 4, neměl by bejt problém dát to i obráceně, hadice netahal a udělal pouze rozdvojku, kotouč by se dal sjed po obvodu na soustruhu, což není problém. Viděl jsem to jeho auto na vlastní oči, prej to jde vyměnit bez uprav, tak nevim.

10:08:58
16.12.2004
16.12.2004

Labros
Jestli nechceš kupovat nový kotouče, mám jedny jetý, dám levně. Mají ještě dostatečnou tloušťku. Nebo si z toho vraku vem celý hlavy kol a máš to bez práce.
10:06:22
16.12.2004
16.12.2004

Labros
Moc nechápu, proč už neudělali ty držáky úplně stejný, když jsou skoro stejný, akorát ty dvoupístkový mají trošku větší rozteč děr na šrouby, na kterých drží třmen.
09:56:03
16.12.2004
16.12.2004

Labros
Takže hybaj zpátky k vraku a sundavej držáky
a při tý příležitosti ještě i kryty kotoučů (ten velkej kulatej plech.) Jinak cálneš Sakymu kolem 9 kil jen za držáky
Jinak znám člověka, kterej čas od času prodává komplet čtyřpístky i s držákama za 8 kilo, takže můžu dát kontakt.


17:34:47
15.12.2004
15.12.2004

Saky
on si to muze udelat klidne i za 12kil a 8kil nebo kolik si to Maridesign uctuje-)
16:53:18
15.12.2004
15.12.2004

aDAm
-> Tommys: no kotouče nejlip novy...zas to neni takova palka...jinak si můžeš nechat ty držáky udělat za cca 6kil a propojky z jedne hadice na dve za cce 5kil nebo kolik si za to Saky učtuje....
15:37:12
15.12.2004
15.12.2004

Tommys
tak to je v šhitu kurňa, nevím jestli to auto š130 ze kterýho jsou ještě je na světě, vzal bych z toho kotouče i držáky
15:19:28
15.12.2004
15.12.2004

Jirik - zrušená registrace
A nebo ty držáky koupit od Sakyho nebo Rebelů.
15:16:26
15.12.2004
15.12.2004

sep
Kotouče jiný,hadice můžeš nechat ale sehnat propojku,držáky jiný.............hodně štěstí při schánění samotných držáků..
15:12:29
15.12.2004
15.12.2004

Tommys
Nazdar šádesáři prosím o radu, do ruky se mi dostali čtyřpístky a chci je hodit na svoje auto místo 2 pístků, brzdy jsou komplet dělaný minulej rok, co budu k těm 4 pístkům potřebovat, kotouče jestli můžou bejt původní a jak je to s hadičkama, když tam jsou o děv navíc, kdyby měl někdo nějakej fajn odkaz s tímhle tématem sem s nim.Moje šádeza je z 87 roku, prej tam musej bejt jiný držáky třmenů nebo co ale tajně doufám, že to bude normálně záměný tak mě vyvedte z omylu:-))