Sestava tesneni pod karbec

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 19.12.2004 do 26.12.2004, založil/a MIC
řadit dle data
19:55:50
26.12.2004
MIC
-> King2: Sak si to chlapecek bude zpravovat tak dlouho nez to bude funkcni Je myslim ve 3ku Ale celkem tomu rozumi jen je trochu zbrklej a furt nekam specha6
10:59:24
23.12.2004
King
2 MIC: Je mozny, ze pri montazi vika se nekde zadrhnul plovak a tlakem se jeho jazycek ohnul a preplavuj se to, stejne tak se moh dostat bordel k jehlovymu ventilu a netesni to a zase se preplavuje a nebo proste uz je ten jehlovej ventil zralej na vymenu.....A hlavne bacha: vystudovat jisty obor neni synonymem porozumneni problematice :)
22:06:48
22.12.2004
MIC
-> King2: Ten karbec byl oddelavanej protoze byl ucpanej privod benalu nejakym bordelem. Opravoval ho prave toho kamosa bratr. Takze je mozny ze ho nejak pri te oprave odflakl. Mel by to zvladat kdyz je studuje v oboru. Myslim ze neco s tim plovakem by to mohlo byt. Privod benzinu netece to sme kontrolovali. Vytahnem to a dame mu to cely preskladat
21:04:03
22.12.2004
Petr Abrahámek
-> Tomáš SK: No myslim ze jich nakoupim vagon a budu k vam exportovat a prodavat po 100 1
18:59:21
22.12.2004
Tomáš SK
-> King2: -> sep: A just budem odporny 2 Ja si myslim, ze niektore stare LS to tam mali a niektore (ako napr. ja) to tam nemali. Ved LSky (GLSky) sa vyrabali okolo 10 rokov... Podla mna zalezi na roku vyroby a momentalne dostupnych dieloch... pochybujem, ze ak by niekto nemal po ruke bezvrtulkovy typ a mal po rit vrtulkovych, ze by to tam nedal... mimochodom, ja mam uplne zrezany typ, videl som typ s jednou, s dvoma vrtulkami, z ineho rapida 120 mam plech, ktory mal len take ohnute bazmeky okolo otvoru pre 2. stupen....
11:14:51
22.12.2004
King
2 sep: Diky za podporu :) Na spouste skodovek uz neni uplne puvodni HW, takze kdyz ja to mam takhle neznamena to, ze tak to ma i Franta a Vincek, ktery to maji jeste origo4
16:58:25
21.12.2004
sep
-> King2: :LS a 130 by tam z výroby tu hvězdici mít neměly...
16:53:21
21.12.2004
King
2 Baghira: Tak mozna kecam :) Ale snad na 130ce uz ta vifikundace nebyla (?) :)
13:51:26
21.12.2004
Baghira
-> King2: Jóóó, já měl LS a vrtulky tam byli...každopádně to byla první věc co jsem vykopl...i s mototrem :-).
13:42:09
21.12.2004
King
K tomu povolenymu naustku: Kdyz se mi to stalo poprve, stacilo kladivkem parkrat klepnout a zase se zalisoval a drzel dalsich 100tkm. Potom uz jsem radsi sehnal viko z jinyho karbu, protoze na kladivkovej servis nereagoval :) K tem vrtulkam pod karbem: jeste nikdo nedokazal objektivne predvizt, ze to pridava vykon ci spori benal, takze asi nejlepsi je inspirace dle 120LS tzn. upilovat ty paprsky ve 2. komore a srat na to :)
09:45:07
21.12.2004
Milošek
no ja mam tam ten plech s tema "vrtulkama" a vsichni kamosi prej ze ho chtej taky ale nevim jetly ma nejaky prinos na promichani smesi ale je fakt ze sem z kamosu nejrychlejsi4 3
07:33:21
21.12.2004
minno
-> Tomáš SK: dik za objasnenie.
00:37:12
21.12.2004
Tomáš SK
-> Petr Abrahámek: S tou cenou to myslim vazne, pytal som sa minuly rok. Nechcel som tomu verit, ale ked mal to aj na podlozke napisane, aj nahodene v PC. Cena papieroveho tesnenia je tu 2Sk.
00:35:41
21.12.2004
Tomáš SK
-> minno: Naustok je myslim v EDSR zalisovany, v novsich SEDRoch je myslim dokonca zaliaty. Povoleny naustok sposobi, ze ti palivo tecie vsade naokolo, po hadicke, po karbeci, po kovovej podlozke... vlastna neprijemna skusenost. Nejde o povolenu skrutku, ako si mozno myslis.
00:33:15
21.12.2004
Tomáš SK
-> sep: Je to dobry napad, ale ja by som s tym nejazdil. Myslel by som stale na to, ci to niekde nahodou nepusti a ci nebudem moct flambovat steak na karbeci 4 Ale ako vravim, dobry napad.
21:08:26
20.12.2004
Petr Abrahámek
-> Tomáš SK: To myslis jako 180 korun jeden pertinax? U nas stoji jeden 5 korun 4
19:26:14
20.12.2004
sep
-> Tomáš SK: :tekutý kov,a ještě po obvodě díry do které je zalisovaný náustek důlčíkem pobouchat.............tme l těsní,důlčík ustaví v poloze..
19:20:03
20.12.2004
minno
-> Tomáš SK: nechapem10 co moze akoze sposobit povoleny naustok benzinovej hadicky na vstupe do karba, aby sa preto muselo zhanat nove veko alebo nieco (neviem co) odvrtavat a nalisovavat nove?
18:59:34
20.12.2004
Tomáš SK
-> King2: Tak ten povolenej naustek neprajem nikomu. Nove viko za tie prachy nekupis, stare kvalitne zozenies len nahodou a odvrtavat a nalisovat nove mi odmietol aj mechanik so 40rocnou praxou 8
11:31:30
20.12.2004
Pilot 105
Ano, to jsem zapomněl poznamenat, že těsnění pod karbem nemá nic společného s vytýkáním benzínu z karburátoru.4
11:25:02
20.12.2004
King
Ale, ale , to jsou mi veci :) Hlavne bych si dovolil poznamenat, ze s vytykani benalu pod karbem nema tesneni mezi karbem a sacim, moc spolecnyho. MICuv problem je spis bud uvolnenej naustek benzinovy hadicky na vstupu do vicka karbu, nebo povolena matka filtru na vicku nebo netesnici jehlovy ventil nebo deravy plovak nebo hodne ohnutej jazycek plovaku = v poslednich 2 pripadech, preplaveni plovakovy komory.
07:34:14
20.12.2004
minno
Jasne, v tom poradi som sa trochu sekol :-) Ide to teda tak ako napisal Pilot 105

-> Tomáš SK: no ja ju gumovu nemam, len som nevedel ako to nazvat :)
02:07:13
20.12.2004
Pilot 105
-> MIC: Patří to takto za sebou, sací potrubí - těsnění - plech - těsnění - pertinaxová podložka - těsnění - karburátor. Pokud máš momentový klíč, tak dotahnout na 12 Nm. Jinak Pertinax. podložky se dělaly ve dvou tloušťkách, slabší do 105 - 130, silnější do 135 a 136.
22:50:41
19.12.2004
lubosgls
delaj se z toho i obycejny poblozky
22:41:35
19.12.2004
Tomáš SK
-> minno: To je ta "8mm" podlozka. Ak mas gumovu, nemas origo. Origo je Pertinax, hrubku si nepamatam, ale je menej ako 8mm. Cena novej asi 180Sk/ks.
22:39:37
19.12.2004
Feorg - zrušená registrace
Neni to ten hnusnej matros co nehoří a když se řeže tak strašně smrdí?
22:03:35
19.12.2004
minno
-> Petr Abrahámek: čo sú to Pertinaxy?
21:32:56
19.12.2004
Petr Abrahámek
Pertinaxy uz nefrci?
21:26:32
19.12.2004
lubosgls
jinak to mas rozkresleny na techwebu
21:17:41
19.12.2004
minno
sacie potrubie - tesnenie - gumova podlozka (ta asi 8 mm vysoka) - tesnenie - odkvapavaci plech - tesnenie - karburator.

ale ak bol davany dolu karburator, je treba aj tu gumu dat presne tak ako bola, pretoze sa moze stat ze spodok karbeca je trochu krivy a ta guma je vytvarovana podla neho a ked sa da naopak tak to zle tesni.
21:13:29
19.12.2004
MIC
Kamos oddelaval karbec a jak ho tam zpatky pridelal tak mu pod karbcem vytyka benzin kdyz startuje a tedy nemuze nastartovat Jak tam patri za sebou ty tesneni co sem se dival tak tam sou asi tri nebo tak Dikec
Extreme Tyres