Špatně ukazuje teplotu

prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 26.12.2004 do 02.01.2005, založil/a Marek
řadit dle data
22:27:34
02.01.2005
Tuxik
-> Marek: Zkus ten kabel od civky udelat stinenej, mozna to pomuze
22:15:07
02.01.2005
Marek
tak jsem dnes vyzkousel odpojit kabel od otackomeru vzadu na civce a teplomer je o klidnejsi ale nejaka mala nerovnost tam je, kdyz pripojim kabel zpet na civku zas to beha sem a tam, ono to vypada ze to bude v napajeni budiku a jakekoli pokles ci narust proudu ma na to vliv, treb ten otackomer, ktery souvisi s otackama, jinak uz nevim
13:04:59
01.01.2005
Kočislav
Myslím, že jsi asi na nějaký ten drátek zapomněl, protože to je typické řešení tohoto problému.
16:56:45
31.12.2004
Hurdis
Ad teploměr, mám 120 z 87. Normálně teploměr ukazuje obvyklých 80-85 stupňů. Ale stačí otočit spínačem světel (parkovačky i potkávačky) a ručička se hned pohne o +15. Stačí vypnout světla a je to hned na normálu. Už jsem sundal budíky, zkontroloval ukostření a nic, nemáte někdo nápad čím to?
17:00:05
30.12.2004
PeterP136
-> Luděk: To si este mozno nevidel schvalenu typizovanu zastavbu na slovensku. Ram nadrze priskrutkovany na podlahe. Na nete som videl cesky navod a tam je na zadnej stene. Ale navod na zastavbu malych nadrzi som pravdu povediac nevidel, takze neviem posudit ako to je u nas.



Inac na STK ma presviedcal technik, ze v plynovom aute ma byt odpojovac baterky. Hmm, tak by ma zaujimalo ci musi byt aj na modernych autach. :) Ale hlavne ci to vobec musi byt. V spominanej skodovke na vrakaci som ten odpojovac videl = zobral, ale v ziaden funkcnej zastavbe som to nevidel.

A to ze je baterka vedla nadrze mu vobec nevadilo.
14:28:06
30.12.2004
Luděk
-> PeterP136: jseš mimo,říká Ti něco název: typizovaná zástavba??? Jednou je to tak schválený a Ty si přece nemůžeš vymýšlet,že to má být jinak...
13:43:55
30.12.2004
PeterP136
Hehe am takyk pocit, ze sme sa kusok vzdialili od temy 1 .
13:43:26
30.12.2004
PeterP136
-> Luděk: Komplexnym sluzbam hovorim ked cloveku povedia co a ako a nechaju nech si vyberie, aj ked odporucia nejake riesenie. Tam kde som to dal montovat sice nic take neexistuje ale sam som si nakazal ze nechcem baterku k motoru. Naco aj, ked sa vedla nadrze krasne zmesti. A na druej strane je je zase lekarnicka.
11:51:23
30.12.2004
Luděk
-> PeterP136: no,víš,když si u nás objednáš přestabu auta na LPG,tak Ti to automaticky předělají včetně držáku na akumulátor k motoru,tomu se říká komplexní služby4
11:40:01
30.12.2004
PeterP136
-> Luděk: Preco si ho dal k motoru? A akuze sptrebu to mas? Mne asi 8l, takze aj pri nahnutej nadrzi mam pri 30l dojazd asi 350km a nerad si nechavam malu rezervu.
10:51:47
30.12.2004
Luděk
-> PeterP136: já mám taky 35ti litrovou nádrž,ale akumulátor mám u motoru.Tankuju 1x týdně po cca necelých 400km4
10:29:44
30.12.2004
PeterP136
-> Luděk: Tazko povedat. Ale drziak baterkyk bol hrdzavy jak 10 lisiek. A vymontovaval som len tie kable (prerabal som kostrenie u seba) a aj to len z jednej, viac skodoviek na lpg som tam nevidel zase nie som taky casty navsetvnik vrakovisk :) ). A ked to montuju montaznici s papierom a tzv. origo komponenty to este neznamena ze to nezbabru. :)

S tou PB bombou to este nic nie je. Volakedajsie bastly mali vraj rurky tahane popred spojujazdca, vodic uz len otocil ventilom, zasmredelo to a islo sa. Jedina nevyhoda toho bol avraj ta, ze sa nesmelo v aute fajsit :).

Inac ja mam predpisovu akurat len 35 litrovu nadrz. Takze tankujem kazdu chvilu :(.
17:01:13
29.12.2004
Luděk
-> PeterP136: no,je pak otázka,jestli z těch vraků,co jsi to vymontovával,to někdo dělal origo,nebo někdo bastlil...

jinak,pokud máš za sedačkama propanbutanovou bombu,tak se nedivím,že Ti tam zůstal akumulátor na původním místě4
16:47:17
29.12.2004
PeterP136
-> Luděk: Pravda, celu montaz lpg som nevidel, iba parkrat, ked som sa zastavil pri garazi, kde obcas robi stryko.

Ale namontovane lpg vidavam dost casto vo svojom priblizovadle a nic take tam nemam. Zeby preto, lebo mam len malu nadrz ? :) A baterku stale za sedackami?

Inac na vrakaci som raz vypreparoval z jednej skodovky, ktora mala lpg volakedy namontene, lebo mala drziak baterky pri motore, kratky kabel k odpojovacu volnobehu (jeden mozny problem) od neho dlhy kabel tahany okolo celeho motora az k jeho pravemu drziaku (pod ockom bola kopa spiny, druhy mozny problem). Takze som to co popisujes videl. Ale Ty si asi nevidel lpg s baterkou za sedackami :).

Inac mozno je problem len v tom, ze su slabo utiahnute kontakty na baterke. Ale skor by som povedal ze je nejaka skrutka, ktora tvori kostru uvolnena ako som pisal na zaciatku.

Alebo uhnil kostriaci pasik :).
16:01:36
29.12.2004
Luděk
-> PeterP136: kdyby jsi někdy viděl montáž LPG v autě,tak by jsi zjistil asi tohle:od startéru je prodloužený vodič,který je protažený dozadu k akumulátoru (to je + kontakt a je imrvére živý).Druhý kontakt,tzn. - u akumulátoru je našroubovaný vzadu na držáku motoru,z čehož plyne,že je implicitně na nejkostrovatější kostře co může být.A teď zkus zase napsat nějaký ty svý neustálý pochybnosti4
11:59:17
29.12.2004
PeterP136
-> Luděk: Lenze ak sa to mechanikom nechcelo utahovat, alebo miesto predtym ocistit od nanose hrdze a blata alebo urobili kostru nasledovnym postupom (vyvrtat dieru do plechu, prilozit ocko, zaskrutkovat samorezku), tak by to montazou lpg mohlo byt. Vacsinou su montaznici pekne prasata. :)

Aj ked neviem co to znamena: "tak len ten kabel pretiahli dozadu". :)
10:27:58
29.12.2004
Luděk
-> Marek: no nevím,nespojoval bych to s montáží LPG,naopak přetažením kabelu na akumulátor by mělo být ukostření lepší,ale jde spíš o ukostření toho přístrojovýho panelu,eventuelně si zkontroluj,jestli není zoxidovaný konektor na čidle...
22:12:54
28.12.2004
Marek
a zaclo to delat cca mesic a pul po montazi LPG, tak by to mohlo byt i tim
22:11:22
28.12.2004
Marek
na tu kostru (u budiku) jsem se dival a melo by to byt dobre este se podivam na to ukostreni baterky a motoru, ale stava se mi ze kdyz startuju tak kdyz dele tocim starterem (4-5 sekund) tak mi ho treba nekdy vypne a pak zas zaskoci tak by to mohlo klidne byt treba ukostrenim te baterky nebo dokonce i kontakt + od baterky ke starteru, bo jak mi ted v zari davali LPG tak jen ten kabel pretahli dozadu tak by to mohlo byt i tim, no uvidim
15:08:43
27.12.2004
Palic - zrušená registrace
-> Marek: koukni na kostru a na napajeni, jestli ti nekolisa moc napeti v ruznejch otackach......
11:18:37
27.12.2004
PeterP136
-> Marek: Ak rucicka na budiku beha (vlasten klepe) od maxima k minimu, tak je problem s ukostrenim. Ukostrenie pristrojovky by problemove byt nemalo, ale moze spozriet, ale hlavne daj dokopy ukostrenie baterky a motoru. Ja mam prerobenu kostru motoru na jeden steft na ktorom drzi starter a ked sa na nom matica uvolnila, takze samotny starter hrkal, tak mi rucicka teplomeru lietala ako besna vzdy ked sa motor dostal do rezonancie. Pritom ostatne budiky (otackomer, palivomer) boli uplne v pohode. Lenze otackomer ma vo vnutri stabilizator napatia a filter, takze ten je voci tomuto odolny a palivomer je brzdeny, takze nelietal a navyse ten pouziva ako kostru kasnu a nie motor a ta bola ukostrena OK.

-> Baghira: Mne tiez, a neviem co s tym. Akurat je to vylepsene tym,z e ked vypnem zahraity motor (rucicka v bielom) a hoci aj hned zapnem, tak je uz rucicka casto pod bielym pasmom a uz sa do bieleho nedostane. Musi to byt bud v budiku, alebo v elektrike. Ale asi v elektrike. mozno zaoxidovane kontakty v spinacke. Neviem.
23:12:38
26.12.2004
Baghira
Mě zase ukazuje při každym spuštění klíčku jinou hodnotu v rozmezí 10°C. Teda při zahřátém motoru.
16:56:59
26.12.2004
Marek
jen drat od cidla, ale to by pak musel blbe ukazovat i otackomer a palivomer(i kdyz ten uz nevim jak funguje bo jezdim na LPG a v nadrzi mam na dne) ale zkusim se na to podivat
16:42:32
26.12.2004
Pilot 105
Zkoušel jsi kontrolovat ukostření budíku nebo jenom drát od čidla?
16:27:12
26.12.2004
Marek
nevim proc ale teplomer mi ukazuje blbe, vymenil jsem cidlo, budik a zkousel jsem i kabel od budiku k cidlu a furt nic, je to celkem odvisle od otacek motoru, protoze kdyz pridam plyn tak treba teplota hned skoci vys a pak treba beha od maxima k minimu a furt tak nejak, nemel nekdo stejny problem? popripade jak ho vyresit?
Extreme Tyres