Zapojeni zapalovani do autoradia

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 30.12.2004 do 02.01.2005, založil/a Cafe-Racer
řadit dle data
03:47:20
02.01.2005
Pilot 105
Zapojení ISO konektoru na techwebu skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=323
03:45:54
02.01.2005
Pilot 105
Aby bylo vše jasno z obrázku "sv. 15 +12V" je právě pro zapojení do spínačky, pojistka č. 2.
zvětšit Zapojeni zapalovani do autoradia - obrázek od Pilot 105 vložen 02.01.2005 03:45:54
03:42:47
02.01.2005
Pilot 105
-> Cafe-Racer: Nemáš zač. Jinak myslím si, že každé rozumné rádio má zapojení jak popsal Cafe-Racer.
zvětšit Zapojeni zapalovani do autoradia - obrázek od Pilot 105 vložen 02.01.2005 03:42:47
22:38:29
01.01.2005
Cafe-Racer
OK, asi mi docela nerozumite. To radio ma svuj vlastni privod proudu. Na nej se ted ale neptam. Pak nabizi praktickou moznost, ze se samo zapne pri zapnuti zapalovani a vypne pri jeho vypnuti, me to proste nebavi porad zapinat a vypinat, kdyz si po meste neco zarizuju. Proto tam taky takovy funkce davaji. Zapalovani se bere jen jako signal, pochopitelne muzu radio zapnout i pri vypnutym zapalovani a naopak, vypnout radio pri zapnutym zapalovani. Otazka znela - odkud si mam ten signal vzit? Zodpovezena hned v prvni reakci (diky, Pilot 105).
17:29:24
01.01.2005
Tomasson
No ja to mam na pojistce č.1, vis jak nekde stojis tak proc zbytecne zhavit civku...
13:32:34
31.12.2004
PeterP136
Ono ked nad ym rozmyslam, tak som si nie isty, ale nieco sa mi na jeho napajani nelubilo. :)
12:13:17
31.12.2004
Cafe-Racer
Peter: to bude asi ve tvem radiu. Logicky - 1) radio muze hrat i pri vypnutem zapalovani, 2) memory kabel ma 8A pojistku, ingition kabel 1A pojistku. Tot vse.
11:42:05
31.12.2004
PeterP136
-> Cafe-Racer: Neviem ake mas radio, ja len nejaku eltu, ale ta je tak divne urobena (mozno je to celosvetovy standard aj pri mnohotisicovych radiach), ze cez to napajanie pamate ide fur len zanedbatelny prud, ci je radio vypnute alebo reve na plne pecky. A cez ten drot, cez ktory ma ist od zapalovania ide plna stava, ktoru optrebuje. Ked som dal hlasitost na 100%, tak si to cucalo asi 6A. Preto som to pichol na extra kabel (2,5mm dvojlinku aj so zemnenim na baterke) a kaslal na zapalovanie. Ten jeden pohyb prstom uz hadam spravim, najma ked je tam potrebne zalozit tatranku. Samozrejmostou je poistka hned pri baterke.
11:09:25
31.12.2004
Pilot 105
-> Cafe-Racer: Pravdu máš.4
10:49:12
31.12.2004
Cafe-Racer
Peter: radio ma celkem 2 napajeci vstupy. 1) tzv. memory - ten je natvrdo k baterce pres vestavenou 8A pojistku. 2) ingition - tj. zapalovani, jde pres 1A pojistku. Takze, co mi selsky rozum napovida: zdroj jde pres memory, ale pres zapalovani jde proste jenom signal on/off. Nebot radio muzes zapnout i pri vypnutem zapalovani. Neni teda potreba tahat zadny extra pojistky atd. Chapes?
09:40:08
31.12.2004
PeterP136
Radsej by som na 2 poistku dal relatko a kable priamo od baterky. Take radio si cucne tak zo 3A a myslim, ze na 2poistke je toho uz dost. Navyse kable su zaklad, ak montujes nejake slusnejsie radio. Na chrcitko bez rds staci aj ta 2 poistka. Ono existuju vselijake filtre napajania, ale ani tie nie su vsemocne. Ale nie som odbornik, takze nech sa ozvu povolanejsi.

Ja mam radio natiahnute priamo od baterky, akurat ma na ceste spinac, ktorycm ho vypnem uplne ak by bolo treba. Akurat neviem naco som ho tam vobec dal (ako spinac, tak to radio, ked ho nepocuvam :))) ).
19:07:39
30.12.2004
Cafe-Racer
Jasan, mas pravdu. Diky!
19:02:31
30.12.2004
Pilot 105
Pojistka č. 2.
19:01:17
30.12.2004
Cafe-Racer
Odkud se obvykle bere kabel do autoradia, diky kteremu zacne radio automaticky hrat pri zapnuti klicku a prestane pri jejich vypnuti? Ze spinacky, nebo je nekde snadnejsi pristup? Diky.
Extreme Tyres