
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Power booster
13:33:07
08.01.2005
08.01.2005

Milošek
skodofker se proste nezmeni porad bude vymyslet pikacoviny aby to lip jelo...jediny co ti zvedne vykon je turbo nebobo nejaka ta prekopavka treba vacka,hlava apod....turbo ti vdrzi tak na 500km pak se ti ten motor vysere a jeste na to musis udelat karbec a kompresni pomer naporak ti prida tak 3 masarky na lane pred autem.....

12:57:58
08.01.2005
08.01.2005

Tom
-> Gemini: Kolik si teda vezme motor?
12:56:43
08.01.2005
08.01.2005

Gemini
je to maly pretlak aby to nieco spravilo, motor z karburatorom si zoberie viac paliva sam.......
budem take nieco skusat na skodovke + naporove sanie (ako ma formula )
budem take nieco skusat na skodovke + naporove sanie (ako ma formula )

12:24:34
08.01.2005
08.01.2005

Tom
Chlapy kdyby byl zájem tak to začnu vyrábět. Ventilátor s průtokem 340 L/min od FK technics za 460Kč, obal nechám udělat z kompozitu tak do 500Kč a za 5000Kč to budu prodávat z tvrzením že 10% přírůstek výkonu zaručen.


12:03:36
08.01.2005
08.01.2005

Milošek
uz vim na co to je:) je to power booster ale pro PC tunery aby to uchladilo treba pretaktovanej athlon nebo p4 akor ti spletly stranky


21:31:07
07.01.2005
07.01.2005

chicon
-> Petr P: ... a uz není moc co dodat, -> King2: a -> Milošek: to řekli za mě



14:40:18
07.01.2005
07.01.2005

Milošek
no to asi ne ale jeste je tam vaha vzduchu...ale stejne to zvedne jen o neco nejsou na preplnovani staveny vstriky na takove hafo benalu...
09:45:54
07.01.2005
07.01.2005

King
2 PetrP: Motormanagement jede v prvni rade podle naprogramovanych tabulek. Signal z lambdy slousi jenom pro "doladeni" bohatosti, takze pokud dvakrat zvednu mnozstvi vzduchu signal z LS to asi nedotahne.....
00:23:01
07.01.2005
07.01.2005

Petr P
-> chicon: Když tady takhle teoretizujete..
Pokud má motor vstřikování a řídicí jednotka pracuje v uzavřené smyčce, tak po přidání více vzduchu to jednotka zjistí z nárůstu lambdy a směs obohatí na nastavený poměr.
Takže pokud do motoru dostanete víc vzduchu, moh by se i výkon zvednout.


17:45:55
06.01.2005
06.01.2005

chicon
-> Milošek:


16:58:25
06.01.2005
06.01.2005

PeterP136
-> Luukkyy: To bol trochu nevhodny priklad. :) Pozri si niekedy dake varenie v tej karbici, ktora ohrozuje inteligentny zivot na tejto planete :). Tam uz su podstatne dalej nez pri nejakom rezni s marmeladou :))).
16:27:48
06.01.2005
06.01.2005

Milošek
-> chicon:

16:27:37
06.01.2005
06.01.2005

Milošek
-> chicon: jo a ten pomer je presne 1:14,7[hmotnost]
14:02:53
06.01.2005
06.01.2005

chicon
-> King2: uznávám, moje chyba, vůbec jsem si toho nevšiml, samozřejmě máš pravdu, díky


11:50:03
06.01.2005
06.01.2005

King
2 chicon: Jenom bych si dovolil poopravit vseobecne rozsireny omyl, mj. i v tvem prispevku se vyskytujici, ze max. vykon dostanu z motoru pri stechiometrickym hmotnostnim pomeru benal-vzduch tj. labda=1. To je pomer pro optimum emise-vykon-spotreba. Pokud se muzeme na vybodnout na emise a ekonomiku nejlepsi vykon je pri lamda 0,8-0,9 t.j. 10-20pct prebytek paliva oproti idealu.....

08:41:51
06.01.2005
06.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Luukkyy 05.01.05 20:16:26: jakej řízek z hovězího, snad z vepřovýho

08:30:45
06.01.2005
06.01.2005

U-Geen
-> Samantus: už ne. zku*venej vyprodej :-(
22:46:47
05.01.2005
05.01.2005

Samantus
to maj v carefouru????
22:42:33
05.01.2005
05.01.2005

chicon
je ještě víc důvodů, proč to nemůže jít a navíc jsem to docela zjednodušil, ale jako vysvětlení to doufám stačí...

22:28:16
05.01.2005
05.01.2005

chicon
uznávám, taky by se mi to líbilo, ale jednou pro vždy:
Aby se zvýšil výkon motoru, tak musíme vědět:
-aby se kvalitně spálil 1kg paliva, je podle chemických zákonů potřeba 14,5kg vzduchu (to nemám ze sebe). Tenhle poměr se značí jako lambda a ideálně je roven jedné. V tomhle poměru "by měl" pracovat každý motor, aby pracoval optimálně (s nejvyšším výkonem) - u nových aut to není až zas tak velký problém(řídící jednotka upraví směs vzduchu a paliva), ale u Š1XX je to horší
ale to sem teď nepatří
chytřejší z nás už určitě pochopili, pro ty ostatní:
-pokud budu přidávat vzduch (přeplňování) a zároveň nebudu regulovat množství paliva, tak se výkon NEZVÝŠÍ!!! (pokud ano, tak jen minimálně)
-ta "vrtulka" v podobě nějakého větráčku, nemůže nahradit klasické přeplňování, protože zde je potřeba kompresor, který vzduch "stlačuje", což od takového větráčku nemůžeme chtít...
uff, nějak jsem se vyčerpal...
Aby se zvýšil výkon motoru, tak musíme vědět:
-aby se kvalitně spálil 1kg paliva, je podle chemických zákonů potřeba 14,5kg vzduchu (to nemám ze sebe). Tenhle poměr se značí jako lambda a ideálně je roven jedné. V tomhle poměru "by měl" pracovat každý motor, aby pracoval optimálně (s nejvyšším výkonem) - u nových aut to není až zas tak velký problém(řídící jednotka upraví směs vzduchu a paliva), ale u Š1XX je to horší

chytřejší z nás už určitě pochopili, pro ty ostatní:
-pokud budu přidávat vzduch (přeplňování) a zároveň nebudu regulovat množství paliva, tak se výkon NEZVÝŠÍ!!! (pokud ano, tak jen minimálně)
-ta "vrtulka" v podobě nějakého větráčku, nemůže nahradit klasické přeplňování, protože zde je potřeba kompresor, který vzduch "stlačuje", což od takového větráčku nemůžeme chtít...

uff, nějak jsem se vyčerpal...

20:58:24
05.01.2005
05.01.2005

Milošek
to je super vec jeste k tomu kupte ps23 ktery odstrani treni(teda ho to snizi o 90% tech 10% nechaj aby nevypadaly jak hyperborci genialni.....)a veliky schumy od ferrari si kvam pride pro radu jak udelat aby mu to jelo taky jako vase shade........
Jestly tohle prida vykon tak modry zarovicky nebo diody pridavaj kroutak
Jestly tohle prida vykon tak modry zarovicky nebo diody pridavaj kroutak


20:19:03
05.01.2005
05.01.2005

Luukkyy
Že nekecám!!!!www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?action=sho...
20:16:26
05.01.2005
05.01.2005

Luukkyy
-> sep: Nejdřiv sem se smíchy svalil pod stůl,ale pak mi ten úsměv poněkud zmrzl.O tomhle se tady kecalo někdy v Listopadu,všichni sme se shodli,jaká je to hovadina a bum ho,už se to vyrábí.Nejsem odborník,ale tahle čů....vina může mít cenu tak 600,-(výrobní) a 00000nic faktickou-(když by někdo uvařil řízek s marmeládou atd,též by asi nezdůvodnil,kolik dal za hovězí).No a stojí to skoro devět litrů.
Z toho vyplývá,jaký sme blbci(event.čestní chlapi),že to nikdo z nás nezačal vyrábět.A byli by tu tací,kteří by mohli,jak technicky,tak právně.
Takže,až někdo přijde na to,jak implantovat větrák do vejfuku,aby ty zplodiny rychlej odcházely,nechám si to patentovat!
Z toho vyplývá,jaký sme blbci(event.čestní chlapi),že to nikdo z nás nezačal vyrábět.A byli by tu tací,kteří by mohli,jak technicky,tak právně.
Takže,až někdo přijde na to,jak implantovat větrák do vejfuku,aby ty zplodiny rychlej odcházely,nechám si to patentovat!

18:02:35
05.01.2005
05.01.2005

sep
jak myslíš Pavlíku.....
18:00:20
05.01.2005
05.01.2005

Pavel P@nkáč
To seš teda pěkná sr..ka

17:52:28
05.01.2005
05.01.2005

sep
Mno já si to samozřejmě neobjednám,jelikož už ted mám plné ruce abych tu býčí sílu zvládl,dalších deset koní už bych neukočíroval ani omylem

17:49:41
05.01.2005
05.01.2005

Pavel P@nkáč
Sep:nechápeš srandu vit? tak si to objednej a potom sem dej poznatky kolik ti to přidalo koní jestli jenom deset nebo očekávaných dvacet či dokonce třicet!

17:46:34
05.01.2005
05.01.2005

sep
a co se funkce týče,je tam druhý odkaz...
17:45:50
05.01.2005
05.01.2005

sep
-> Pavel Korbelář: :není rozdíl?139 + 10 poštovný,vynásob 30 a srovnej s 8500......mně to přijde dost velkej rozdíl....
17:45:40
05.01.2005
05.01.2005

Eidy
-> Pavel Korbelář: Kdyby sis na klikovku přidělal kolotoč s křečkem, bude to stejný a uštřený peníze mi můžeš poslat.
17:42:12
05.01.2005
05.01.2005

Pavel P@nkáč
tak to neni moc velkej rozdíl

17:39:44
05.01.2005
05.01.2005

sep
u nás 8500
17:38:38
05.01.2005
05.01.2005

Pavel P@nkáč
A jaká je cena u nás??? mysliš si že to funguje???
17:17:14
05.01.2005
05.01.2005

sep
zajímavá je cena,ve srovnání s tím co chtěj u nás......a ještě tohle:
www.autoextrem.de/attachm ent,s=8aabef20618348e5f16d 6ba4137a8b73&attachmen tid-5232.htm
www.autoextrem.de/attachm ent,s=8aabef20618348e5f16d 6ba4137a8b73&attachmen tid-5232.htm
17:15:54
05.01.2005
05.01.2005

sep