
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sprint 75
11:22:05
12.01.2005
12.01.2005

Luděk
kdysivá tohle testovali ve Světu motorů,nejdřív měli sériový Fávo,pak koupili jenom lepší vačku (tenkrát stála cca 3 litry) a nakonec dali i tu hlavu,aby se dostali na vrchol tý úpravy.V popisu tenkrát chválili,jak to jde ochotně do otáček při předjíždění,ale taky,pokud to točíš,tak to pěkně žere,že

08:38:16
12.01.2005
12.01.2005

TUNER
-> Sita: Autospektrum 2000.....

20:37:20
11.01.2005
11.01.2005

Petr F.
-> Saky: Brzdím to na kolech a veškerý zjištění samozřejmně beru troušku s rezervou. Ale raději si to změřím, abych přibližně věděl co a jak. Pak se klidně stane, že mojich 75k ujede 112k. Ale to je zase o něčem úplně jiným.

10:55:02
11.01.2005
11.01.2005

Sita
mame Sprint 75 na favu z r.92. Muselo se to delat do najeti asi 15tkm a je tam jinejch trochu vic veci - zkusim nascenovat dokumentaci co k tomu jeste mame. Jezdi to lip nez seriovy favo a zere to min. Po dalnici pri prumerny tacho rychlosti 130 mi to plne nalozeny zralo cca 5.5 ...
Delala to nejaka tovarni dilna v Marianskejch Laznich a stalo to asi 12...
Jeste k tomu mame teda tlumic vyfuku od Sebrinku.
Delala to nejaka tovarni dilna v Marianskejch Laznich a stalo to asi 12...
Jeste k tomu mame teda tlumic vyfuku od Sebrinku.
20:35:19
10.01.2005
10.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Jirik: no tu jsem viděl a co ím chceš naznačit, že seš zvrácenej
20:21:00
10.01.2005
10.01.2005

Saky
brzdis to primo na motoru ve stolici a nebo na kolech? ono kdyz zmeris dvakrat po sobe na koelch tak tam je rozdil klidne takovej jakej pises..
18:51:34
10.01.2005
10.01.2005

Petr F.
-> Vici: Brzdu svoji nemám, na to nejsem tak bohat, ale cena za kterou brzdím není tak strašná, abych to nezkusil. Jak zmiňuješ spoustu věcí ohledně poklesu výkonu, rád bych, kdyby jsi mě něco načrtl. Chybama se člověk učí a každá rada potěší. Dík
15:26:52
10.01.2005
10.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: Už jsi někdy viděl vyvrácenou statnou borovici ? 

15:08:14
10.01.2005
10.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Jirik: no pádného mě ukázat můžeš, hlavně když zafouká větříček ať ti to neupadne, to by bylo nadělení

14:43:19
10.01.2005
10.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: Říká se pádná, můžu ti pak na srazu něco pádného ukázat.
To budeš čubrnět, božíčku...
To budeš čubrnět, božíčku...

14:37:38
10.01.2005
10.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Jirik: neřekl bych, že mě chybí rázná ruka, ale já už jsem taký, no měnit se nebudu

14:34:07
10.01.2005
10.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: V klidu mladíku, v klidu, jsi očividně jinoch výchovy velmi volné a chybí ti dohled někoho zodpovědného a pádná ruka.
Nezřídka k vulgarismům se uchyluješ, násilím svým vrstevníkům hrozíš a ke stáří úctu nemáš.
Neb já jsem chráněn státním památkovým úřadem a proto na mě nemůžeš ruku svou mohutnou vztáhnouti.
Muhehe
Nezřídka k vulgarismům se uchyluješ, násilím svým vrstevníkům hrozíš a ke stáří úctu nemáš.
Neb já jsem chráněn státním památkovým úřadem a proto na mě nemůžeš ruku svou mohutnou vztáhnouti.
Muhehe

13:31:37
10.01.2005
10.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Jirik: 

on sám Johny Death ví jak vypadám live, už jsme měli tu čest, ale ty do tý držky asi dostaneš a nebo tě nakopu do zadku, to asi ne páš by jsi z toho mohl mít potěšení




13:29:25
10.01.2005
10.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Johny Death: On Kirrosaurus potřebuje mnoho šimlů, aspoň tři vembloudy a tak 1 osla, neboť jest ho taková porce, že standartní výkonový potenciál Favoritu není sto powozem ni o centimetr pohnouti. Kirrosaurus to řeší tak, že se odráží skrze otevřené okénko bidlem jako na lyžích.
A pak nemají bejt na silnicích díry a vyjetý koleje....
(tak a teď dostanu do dršťky) 



12:52:38
10.01.2005
10.01.2005

Vici
-> Petr F.: to mas svoji brzdu?:o)) jinak ty rozdily ve vykonu mohly byt zpusobene spoustou veci, nejen opotrebenim motoru...
15:22:12
09.01.2005
09.01.2005

Petr F.
Ten motor byl úplně novej ,kromě bloku. Ještě to mělo odlehčený ojnice a přetrysk. karbec + filtr.Já si brzdím každou větší úpravu motoru.

11:05:45
09.01.2005
09.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Johny Death: toš vícero šemíků pod kapotou je vždycky lepšjší, budu se snažit

23:32:05
08.01.2005
08.01.2005

Johny Death
Kirri: abys pak ty šimle ukočíroval :)
23:25:14
08.01.2005
08.01.2005

Vici
-> Petr F.: tys ho mel? jaky byl puvodni motor? kolik mel najeto? tys to tolikrat brzdil?
20:07:31
08.01.2005
08.01.2005

Petr F.
Sprint 75, pro normální ježdění O.k. Nežere olej, slušná spotřeba, solidní krouťák, ale po 10t.km. 78k, 20t.km. 72k, 30t.km. 68, 50t.km.
64k. Ale krouťák držel 112Nm furt!!
64k. Ale krouťák držel 112Nm furt!!

20:03:48
08.01.2005
08.01.2005

Petr F.
Kaipane, když jsi stáhl tu hlavu o 2,1mm, kolik ti ti hodilo kompresi?

22:22:29
07.01.2005
07.01.2005

sep
kolik tam těch vlaječek bylo?548?

22:05:07
07.01.2005
07.01.2005

Vici
-> Labros: rozdil ve favech pred 93 a po 93. pamatujes na tu reklamu v televizi jak tam rikali ze favo ma ja uz nevim kolik zlepseni a davali na nej male vlajecky za kazdou zmenu? je to uplne jine auto...... 100% lepsi cerny interier, atd atd...... a po 4/94 to jeste o neco zlepsili - v malickostech.
22:02:30
07.01.2005
07.01.2005

Vici
ztech prevodovek tudiz plyne ze zdaleka a nejvic naprd ji ma favo s 3,9, to ma petku jen jako "rychlobeh" po rovine nebo z kopce...

22:01:40
07.01.2005
07.01.2005

kaipan
Kolik tak může mít tenhle motor koníků ?
Blok hlava MPi Felda, hlava - 2,1 mm (podložky pod kozlíkama ventilů), vybraný spalovací prostory, vačka 260/260, stočenej setrvák, vyleštěný kanál a sání a příčnej výfuk se svody 4 do 1. Nemá někdo s tímhle skušenost ?
Blok hlava MPi Felda, hlava - 2,1 mm (podložky pod kozlíkama ventilů), vybraný spalovací prostory, vačka 260/260, stočenej setrvák, vyleštěný kanál a sání a příčnej výfuk se svody 4 do 1. Nemá někdo s tímhle skušenost ?
22:01:17
07.01.2005
07.01.2005

Vici
-> Labros: s prevodovkama je to slozitejsi. nejd eu nich jen o staly prevod ale i o to jak jsou zprevodovane jednotlive kvalty. 130ka s 3,9 ma kvalty "kratsi" nez favo s 3,9. koukni treba na tech web, jsou tam nekde pekne grafy. na fava 135 a na vsecky od roku 93 se davala prevodovka ktera mela 1 2 3 4 5 stejne s tou s 3,9 prevodem ale mela staly prevod 4,16. ta se davala i do vsech felicii s BMM. do mpicka 97 se davala prevodovka ve "starem obalu" ale u 50kW verze mela prevod 4,11 a 1 2 3 4 5 jinak nez prevodovka s 4,16. 40kw MPi ma opravdu staly prevod 3,9! cili stejnou prevodovku jako 1,6ka! U 1,6 byla do 97 vcetne prevodovka s 3,9 ale zase 12345 byly kratsi, s tim ze v MR98 se preslo na typ prevodovky v novem obalu, jinak resene (ta uz nejde od fava), u 50KW prevody zustaly, u 1,6 je proti starsim delsi petka. snad sem to popsal dost srozumitelne...
21:25:51
07.01.2005
07.01.2005

Veron
-> pex: tohle fávo, teda formana má muj šéf v práci. je z roku 95, v té době se ještě nedělal kombík felície, proto chtěl fávo. a protože chtěl silnější, tak si nechal upravit motor za 15000,- a úprava se týkala hlavy.
15:54:55
07.01.2005
07.01.2005

Labros
-> Vici: a ještě dotaz někde (asi v Cedrychovi) je že 50kW feldy měly 4,11 a 40kW feldy měly 3,8něco (prostě ten nejtěžší), to je blbost že jo?
15:52:46
07.01.2005
07.01.2005

Labros
-> Vici: já jednou řekl před zadohrabářema, že převod 3.9 je na 130ku moc těžkej a ty mě málem sežrali! Prej že je to přesně vypočtený atd.
V čem (kromě vstřiku) se ještě zásadně liší fávo 93 od předchozích? Sice jsme měli doma obě dvě, ale v tý době jsem se o to vůbec nezajímal. A teď mám zadohrab.
V čem (kromě vstřiku) se ještě zásadně liší fávo 93 od předchozích? Sice jsme měli doma obě dvě, ale v tý době jsem se o to vůbec nezajímal. A teď mám zadohrab.
14:28:16
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Vici: si šikulka mě ještě hodně věcí čeká, ale chce to dělat postupně....
14:10:54
07.01.2005
07.01.2005

Vici
-> kirri: ja mam v te 89 koberec z 94, palubka felcka, plasty 94, sedacky GLX 94, budiky 93, stredni konzola glx, volant 4 ramenny felcka+packy, alarm. motor 136 ma mpi 50 kw hlavu+vacku. altik felcka s drazkovanym remenem, prevodovka 4,16, poloosy felcka, zadni naprava cela felcka, predek tehlice atd z felcky - mam to ted roztec 4x100. cele new brzdy krome trubek (udelaji se na jare). jo ma to taky tonovane okna, predni s pruhem. chybi tomu predelat dvere na cerne vyplne, dodelat central... a mpi.
13:56:26
07.01.2005
07.01.2005

Vici
jinak ja horsi favo nez 93ku neuznavam jako auto... jsou to zebrinaky a clovek musi kurva maknout aby se v tom dalo jezdit - viz. brachovo auto
13:55:23
07.01.2005
07.01.2005

Vici
-> kirri: jo, je mi jasne, proto jsem to o te prevodovce psal....... bracha mel taky, nedalo se s tim jezdit. dala se 4,16 a je to pila
13:54:45
07.01.2005
07.01.2005

Vici
jinak ted sem se zas jednou svezl brachovym fackem s karbecem, je to lepci nez mpi - da se jezdit s meziplynem :o)) ale mpi je mpi.... je to tezce parada. brachovo 89 facko ho taky dostane, na jare. i s celou ekektrikou z feldy, palubakem atd. motor bude 1340ccm, s rozumnou vackou a upravenou RJ... a bude to na HPcka se seriovyma perama
13:54:19
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Vici: nééé já mám ten jak ty říkáš 3,9:-(
13:49:51
07.01.2005
07.01.2005

Vici
jelo to asi jako MPikw felda s chipem motor-excel. felda mela lepsi spodek, karbecovy sprint lepsi vrsek, ale felde neujel..... resp. /jel ale jen na dalnici. byla to vacka 272/272, ¨nejak posprtana hlava, slicovane sani a asi i vyfuk. ja to mel od sportmotoru. bylo to delane na kompresi 10:1. jo a jeste na to byl jiny dekl vzduch. filtru - takovy hribek. plus snad origos na sprinru v autospektru jeste upravovali rozprasovace v karbecu.
ted bych to udelal jinak. hlava felda MPi 50kw, mirne ji upravit, kompresi dat 10-10,5:1, sani dat z BMM 50kw s prevarenou prirubou na karbec, rozdelovac ze 136X motoru (novy) a nekterou z vacek motor-excel......... a to by bylo aby nebylo. plus samozrejme pokud je to starsi facko "tzv. zebrinak (do 93)" tak je mozne ze ma prevodku se stalym prevodme 3,9. = vyhodit a dat z fava/feldy bmm s prevodem 4,16 a nebo z mpi feldy se starym xichtem se 4,11 te je nejlepsi. uz jen vymena prevodovky sama o sobe bude tezce poznat!!!! a k tomu tlumice hp.........
ted bych to udelal jinak. hlava felda MPi 50kw, mirne ji upravit, kompresi dat 10-10,5:1, sani dat z BMM 50kw s prevarenou prirubou na karbec, rozdelovac ze 136X motoru (novy) a nekterou z vacek motor-excel......... a to by bylo aby nebylo. plus samozrejme pokud je to starsi facko "tzv. zebrinak (do 93)" tak je mozne ze ma prevodku se stalym prevodme 3,9. = vyhodit a dat z fava/feldy bmm s prevodem 4,16 a nebo z mpi feldy se starym xichtem se 4,11 te je nejlepsi. uz jen vymena prevodovky sama o sobe bude tezce poznat!!!! a k tomu tlumice hp.........
12:56:13
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> zelená palisééé: nevím co myslíš tím chi chíí

12:53:34
07.01.2005
07.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: Chi chíííí. 


12:09:42
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> McFly: jojo sem mu psal přes ICQ a už mi říkal, že by něco sehnal
takže zatím sem to tak okouknul a když se na to vrhnu tak budu vědět kam se obrátit

12:05:58
07.01.2005
07.01.2005

TUNER
-> kirri: OK,poradim,ale k Vicimu to máš blíž,tak by ti mohl poradit nebo i něco sehnat....
Nebo mu vem ten jeho BOMBA motor...To by byla paráda...


11:58:45
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> TUNER: ještě to není aktuální, ale neboj se optám se v čas

11:52:24
07.01.2005
07.01.2005

TUNER
-> kirri: Jestli budeš stavět nějakej motor tak tam hlavně nedávej hlavu z fava,ale z felinky,je to docela rozdíl!!

11:48:47
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Jirik: a nevím, prč bych se měl vztekat, to moje je zatím pouhopouhá série
11:47:39
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Jirik: možná ztuha, ale přeci

11:07:49
07.01.2005
07.01.2005

Eidy
Kámoš to má na Rapídu. Jede to super. Po dálnici 140-150 při asi 7 l/100. Táhne to nádherně asi od 2500. Dělali to na motor maximálně do 30000km. Jinak musela bejt nová hlava. Tak nějak. Ale pro běžnej provoz a svezení je to ideální volba. A točí se do 6000 jako nic.
10:11:49
07.01.2005
07.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: To ztuha, muchechééééééé To tě zlobím viď ? 

09:55:47
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> Jižík: to si piš, psáno nějakých 76koní, ale všechno se časem uvidí, třeba bych ti ujel i teďka 

09:24:08
07.01.2005
07.01.2005

Jirik - zrušená registrace
-> kirri: Kua Kirrosaurku, ty budeš mít pak kobylátek, to mi možná aj ujedeš, což ? 

08:41:56
07.01.2005
07.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> pex: čaf, podívej se na Viciho web a tam to je napsaný co a jak je tam jiný, ale myslím, že jsi vyjmenoval všechno, kdysi to dělala firma
www.autospektrum2000.cz/
A cena úpravy byla 12000,- + zápis do TP.
Tahle úprava se mě zdá dobrá a tak do ní taky pujdu
www.autospektrum2000.cz/
A cena úpravy byla 12000,- + zápis do TP.
Tahle úprava se mě zdá dobrá a tak do ní taky pujdu

23:51:04
06.01.2005
06.01.2005

pex
-> Vici: Můžeš mě k tomu něco napsat,tys ji kdysi dávno na fáčku měl.