
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vacka 280/280 a PRUZINY
15:52:04
14.01.2005
14.01.2005

Tomáš SK
-> BEYER: Woe!

12:48:57
14.01.2005
14.01.2005

BEYER - zrušená registrace
xixi pani kam sa hrabete s vasimi motormi moj ventilator kurenia tocil 8500rpm
(ked som vipol spinacku) asi tu 130-cku vyhodim a dam tam ten ventis 




23:32:22
13.01.2005
13.01.2005

Climber - zrušená registrace
Niky:
No nevim asi to chce mereni presnejsi, ale kazdopadne ten rozdil v otackach proti seriovymu motoru na stejnym otackomeru je podstatnej ted uz si to snad neprotireci a komise to muze schvalit
No nevim asi to chce mereni presnejsi, ale kazdopadne ten rozdil v otackach proti seriovymu motoru na stejnym otackomeru je podstatnej ted uz si to snad neprotireci a komise to muze schvalit


23:20:30
13.01.2005
13.01.2005

Niky
-> Climber: Nezoufej taky jsem kdysi 120 vytočil na "neutrál" na 8000 /ukazovalo/...
22:59:02
13.01.2005
13.01.2005

Climber - zrušená registrace
To jsem teda necekal, ze ma kazdej skodovackej otackomer chybu mereni pres
20 % i kdyz ho vyrabeli polaci nebo kdo.
20 % i kdyz ho vyrabeli polaci nebo kdo.
22:47:49
13.01.2005
13.01.2005

Niky
-> Saky: JInak stačí starý známý počitaček z kola magnetek na disk,čidlo třeba na třmen,zadat odvod kola a taky jsi v obraze...
22:43:37
13.01.2005
13.01.2005

Niky
-> Saky: Ferda Tunak?To je kdo?Já chci taky točit 12 000!!! Máš kontakt?
22:33:41
13.01.2005
13.01.2005

Saky
dalsi dobra vec je treba GPSka aby si lidi uvedomili jak ty jejich auta jezdej 190 a vic-) a GPSka ukazuje 140 a pak me jeste takovejhle tunak rekne ze ta GPSka lze-) ze mu stavel motor Ferda Tunak a tvrdil ze to toci 12000rpm ze to ma 150koni a ze to musi jezdit aspon 200.. no ale proc nekomu kazit radost..
22:27:52
13.01.2005
13.01.2005

Niky
-> Saky: Budu asi vo VDO prodávat /budu dávat mutlifunkční graf. stack/ ale mám obavu že ho tady nikdo nekoupí,akorát by zjistil jak "málo" mu to točí

22:10:37
13.01.2005
13.01.2005

Saky
jenze to si Niky musis vzit skodovackej otackomer a hned se ti posune kroutak na 9000 otacek-)
21:01:35
13.01.2005
13.01.2005

Climber - zrušená registrace
Ty otacky jsem myslel tak, ze ho roztahnu na 8500ot/min. I blbou 120 roztahnes na 6000-6500 ale tak na dvojku za cenu pretrzeny struny

20:42:46
13.01.2005
13.01.2005

Niky
No nevím jak Vás tu tak poslouchám tak můj motor je asi nějaký chudák
...Já mám na brzdě výkon z 1.3 skoro 100kw a krouták 142nm ale maximální výkon je v 7300ot/min a krouták 6500ot/min.Otáčkoměr VDO ukazuje přesně od výroby ale taky jsem ho dokalibrovával....No a já řadím právě kolem 7200-7500 tis /až se mi rosvítí čevená lampa která je nastavena na 7200.Jinak Vačka je vzor 1805 MB KIT 320/316

18:23:36
13.01.2005
13.01.2005

Climber - zrušená registrace
2 sep: Ty 8mikanaly co mam ja jsou prevrtavany z 1150, takze na kratkej blok.
18:00:56
13.01.2005
13.01.2005

sep
-> Climber: :na jaký blok pasuje ten litinový 8kanál?
17:57:50
13.01.2005
13.01.2005

Climber - zrušená registrace
to Saky:
To jsou teda pekny pily


15:58:22
13.01.2005
13.01.2005

Saky
me je to jedno.. tohle je verohodny tady tocej skodovacky motory i 12000 a maji snizenou hlavu a ostrou vacku-)
15:50:32
13.01.2005
13.01.2005

Climber - zrušená registrace
to Saky: Normal rozdelovac nevim proc se ti to nezda
Psal jsem, že tam neni jen vacka
Litinovej 8mi kanal, 2x 40Weber Tcka vse odlehceny a lesteny a ty pruziny jsou hodne tvrdy...Pokud neveris never

Psal jsem, že tam neni jen vacka

Litinovej 8mi kanal, 2x 40Weber Tcka vse odlehceny a lesteny a ty pruziny jsou hodne tvrdy...Pokud neveris never

15:42:49
13.01.2005
13.01.2005

Saky
co jak? jak skalibrovat? osciloskopem nebo nejakym citacem.. ono presnost tech otackomeru resp nepresnost je znacna.. a nebo pouzit budik treba od VDO ten uz bude o neco presnejsi ale pokud to chces presne tak jedine zmerit
15:09:33
13.01.2005
13.01.2005

Tom
-> Saky: Jak?
15:07:55
13.01.2005
13.01.2005

Saky
co tam mas za zapalovani? taky bych doporucil kalibraci otackomeru..
15:05:47
13.01.2005
13.01.2005

Climber - zrušená registrace
Mam v motoru 280/280 ten motor si necha libit i 8500ot/min
ale nemam tam jen tu vacku
to Gemini: Pokud chces litat v tehle otackach dej tam aspon 300/300 nebo 320/300 a tak v 5000ot/min to jeste vyrazí


to Gemini: Pokud chces litat v tehle otackach dej tam aspon 300/300 nebo 320/300 a tak v 5000ot/min to jeste vyrazí

14:11:25
13.01.2005
13.01.2005

Roupik
Myslím že s vačkou 280 se to nemusí točit zas až tak vysoko

12:40:07
13.01.2005
13.01.2005

Gemini
ludia , nezabudajte ze to neni na jazdenie v meste, je to special, potrebujem to tocit na 7500-8000, tam kde to bude mat max. vykon z vackou 280
09:19:32
13.01.2005
13.01.2005

Baghira
-> Climber: Plha, Plha se hlásí...co je to ten hrdobec...:-).
21:34:47
12.01.2005
12.01.2005

Climber - zrušená registrace
No pokud vim, tak treba do 130RS se davali anglicky pruziny cooper treba to bylo z toho malyho srace

17:57:54
11.01.2005
11.01.2005

Tom
-> Pepino RS: No jo těch Minicooperů se všude válí

17:20:15
11.01.2005
11.01.2005

Saky
Fjoo -- to je sice pravda jenze to srovanani vychazi ze seriove vyrabenych vacek... ono je taky otazka cemu rikate lepsi vacka, kazdej by si mel uvedomit v kterym rezimu otacek chce jezdit.. pokud nekde na hranici 6000 a vic tak nechapu proc si dava 280ku.. ale to je na dlouhe zimni debaty..
09:30:36
11.01.2005
11.01.2005

Pepino RS
-> Tom: nejlepsi je dat pruziny s jynyho auta, ktery je naslaplejsi a ma vetsi ventily ! treba s BMW a nebo se pouzivaj s mini coopera, ale ten je minimum !

23:48:41
10.01.2005
10.01.2005

Fjoo
Kuloáre tvrdia ze najlepšia vacka je 254-254 z Feldi do r.v. 1-2 96, treba si to pozret na pande
08:00:13
10.01.2005
10.01.2005

BEYER - zrušená registrace
kua chcem vidiet ako s tym jazdite 6 - 8 tis... po meste
zachvylu tu budete stavat monoposty
ale drzim palce...



19:49:48
08.01.2005
08.01.2005

Petr F.
Tvrdý pružiny se dávají, pokud chceš motor často vytáčet za hranici 6000ot.m.

12:47:12
08.01.2005
08.01.2005

Gemini
to uz som pocul s tymi podlozkami.....asi to spravim tak.....ponuknite
19:01:16
07.01.2005
07.01.2005

Tom
-> sep: Chyba, chce to víc cvičit

17:34:46
07.01.2005
07.01.2005

sep
-> Tom: :tak daleko nedohodím.-))
16:29:33
07.01.2005
07.01.2005

Tom
-> sep: Já bych je bral, ale z Prahy je to daleko.

16:24:40
07.01.2005
07.01.2005

sep
...mám dojem že podložky pod pružiny mám jedny v garáži......bud 1 nebo 1,5mm,kdyby někdo měl interes...
16:20:37
07.01.2005
07.01.2005

Tom
Ta podložka vyjde určitě levněji, mě stály pružiny 2400Kč. což jsem docela dlouho rozdejchával.

14:48:06
07.01.2005
07.01.2005

Climber - zrušená registrace
Na 280tku stacej cca 1-1,5mm podložky pod pružiny

14:32:48
07.01.2005
07.01.2005

Baghira
-> Tom: Což se údajně dá eliminovat podložkami pod pružiny (to odskakování)...ale lepší asi dát nějaký uplně jiný.
14:25:07
07.01.2005
07.01.2005

Tom
-> Gemini: Myslím že ani tak nezáleží na časování vačky, ale na zdvihu a otáčkách ve kterých se to bude pohybovat. Bylo mi řečeno (Motor Ekcel) že u vačky z větším zdvihem ve velkých otáčkách ventil s měkou pružinou odskakuje. Jede to bez taky ale výkon asi není takový.

13:32:53
07.01.2005
07.01.2005

Baghira
130ku na 8000? se ten motor roskočí neblázni.
13:28:35
07.01.2005
07.01.2005

Gemini
cavte. Potrebujem poradit, davam ostru vacku 280 a jedni tvrdia ze nemusim menit ventilove pruziny, a druhy ze musim dat tvrdsie. No na vlastne oci som videl ako chlapik tocil S130 s 280 vackou a seriovymi pruz. cez 8000 ot/min, ak mate niekto tvrdsie pruziny, ponuknite.......