Hoši tak teď jsem rozebral budik a plovák a zjistil jsem, že je to všechno uplně jinak...
červeny je opravdu plus, ale žlutý a modrý jsou de fakto "rozílové vstupy". jelikož v budíku je dvoucívkový měřák, tak bych viděl zapojení takto: mezi červený a modrý vývod se připojí jakési referenční napětí vychází na něco kolem 2V, kterým se nastaví kolik voltů bude nezi minimem a maximem. Měřené napětí se přípojí mezi červený a žlutý a do série se zapojí zenerka o vhodné hodnotě. Pro minimum 11V vychází zenerovo vapětí na cca 9,5V. A je to. Chce to trošku zalaborovat se součástkama a bode to ok.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Budík dobíjení
16:02:53
04.02.2005
04.02.2005

jenik120
21:29:23
24.01.2005
24.01.2005

Tommys
Jinak bych doporučil možnost s trimrem, kdy si budem moci nastavit rozsah díky kterému bude přesné nastavení pomocí voltmetru kolik presně chceme, aby nám ukazoval budik
21:25:15
24.01.2005
24.01.2005

Tommys
Podle mého usudku A-zem, B-plus, C-signal pak to bude odporem R1 propojit vývody C A B před diodu D1, pozor na otevřený směr diody a mezi tyto dvě součástky mezi R1 a D1 napájet vývod a připojit na plus, přez pojistku v autě, vývod A připojit přímo na zem, kostru auta.Myslím že ze schématu je to jasný
21:18:27
24.01.2005
24.01.2005

Tommys
tak v tom případě je už všechno jasný.-)dikec jsem zvědavej jestli to bude fungovat
21:15:57
24.01.2005
24.01.2005

Tommys
Mno a který kontakty jsou který, na budíku je červenej,žlutej a modrej na schematu A, B , C kterej je kterej??
20:30:59
24.01.2005
24.01.2005

kaipan
Tak víme co je ABC a jak tam teď připojit ten odpor a diodu ?
20:26:00
24.01.2005
24.01.2005

Labros
podle toho schematu to vypada ze A je zem, B je plus, C je signal, a plus byva cerveny, zem modra, a to treti je signal!
20:13:54
24.01.2005
24.01.2005

Tommys
Mno a který kontakty jsou který, na budíku je červenej,žlutej a modrej na schematu A, B , C kterej je kterej??
17:34:15
24.01.2005
24.01.2005

kaipan
-> King2: prosím o návod, který pochopí i laik jako já... jinak si myslím, že máš v zásadě pravdu. Jen kdyby šlo napsat kam co přesně připojím.... díky
15:28:31
24.01.2005
24.01.2005

King
2 kaipan: myslim, ze jsem to nekde videl v Amaterskym radiu ofsem z hlouby totality. V podstate se udela jednoduchej parametrickej stabilizator (odpor + vykonova zenerka cca 10V) a civka meraku se zapoji mezi vystup stabilizatoru a + baterky tzn. meri rozdil napeti. Je potreba zjistit odpor civky toho ziguli meraku a podle toho dimenzovat proud stabilizatorem....tolik muj teoreticky e-bobek :)
12:46:24
24.01.2005
24.01.2005

Palic - zrušená registrace
-> kaipan: no hlavni problem bude v tom ze skodovackej budik bude mit jinal civku budiku nez ladackej...... jinak je to jen o technice pokus-omyl.......
10:17:48
22.01.2005
22.01.2005

kaipan
Nikdo nic ????

19:55:03
19.01.2005
19.01.2005

kaipan
Tak ví někdo jak to zapojit ??? Já na to nemůžu přijít....
19:48:16
19.01.2005
19.01.2005

Tyger
-> Tom: Vis, vono... Je to celkem cenovej rozdil neco kupovat. Navic je tehle palivomeru vsude dost a za pusu

20:53:48
17.01.2005
17.01.2005

kaipan
-> Tom: Já bych ho chtěl udělat z budíku z Lady 1500. Mám z toho tlakoměr, teplotu oleje a ještě mně chybí to dobíjení. A chtěl bych, aby to bylo všechno ve stejným stylu. A navíc to bylo zadarmo

13:15:13
17.01.2005
17.01.2005

Tom
Není lepší koupit hotovej než to nějak bastlit?

13:03:55
17.01.2005
17.01.2005

Tyger
Ja se do toho hodlam pustit o vikendu, ale jestli to podle toho navodu nejde, tak to asi ani nema cenu co?

19:36:23
15.01.2005
15.01.2005

Luukkyy
-> kaipan: A sakra......

19:27:53
15.01.2005
15.01.2005

kaipan
-> Luukkyy: podle tohodle návodu jsem se to pokoušel zapojit a nic....

19:20:43
15.01.2005
15.01.2005

Luukkyy
-> kaipan: www.skoda110r.cz/article.
php?id=182
18:40:52
15.01.2005
15.01.2005

kaipan
Neví náhodou někdo postup, jak udělat z palivoměru ukazatel dobíjení ? Někde jsem slyšel, že to jde. A jestli by tak šel upravit i budíček z Lady 1500...