SEDR 32 elektromegneticky uzaver trysky

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 18.01.2005 do 27.01.2005, založil/a DOOlittle
řadit dle data
08:45:10
27.01.2005
DOOlittle
odvetranie kluky
19:31:49
25.01.2005
Lukes
King2: Aha, tak dík. Už sem zase o něco chytřejší1
17:08:05
25.01.2005
King
2 Lukes: Je to odvetravani motoru - v kazdym motoru je nejaka ta netesnost a co neutece vyfukem, musi se nekudy pustit ven. Driv se to poustelo primo do luftu, ale cca od 60.let min. stoleti se ovetrava s ohledem na ziv. prostredi do sani a spaluje se to. Cili ta hadice tam jistou funkci plni.....
15:35:48
25.01.2005
Lukes
Trochu mimo: na co je ta hadice co vede z víka ventilů do té "plechovky" kde je vzduchový filtr??? Musí tam být? na co to je?
17:17:50
24.01.2005
Milos
casta zavada starych EDSR karbecu , teda ne zavada karbecu ale toho ze se vyheglal zavit toho elemag odpojovace a proto se to radsi vyhodilo ven a zasroubovalo,moze mat samozapaly nekedy nemusi, na SEDRex je zavit vetsi a drzi to v pohode, podla toho co mas na fotkax , mas SEDR, ten mal ten odpojovac sikmo k prave strane, EDSR to mal kolmo
09:29:34
24.01.2005
King
2 Veron: Duvodem proc EDSR/SEDR miva bez odpojovace sem tam nejakej samozapal, jsou vyssi otacky volnobehu proti napr. S100,S1000, ktary meli jednoduchej karbec a samozapaly byly osefovany nizsim volnobehem (cca 600rpm). Se sprisnenim emisnich limitu se musel zvednout volnobeh na 850 (cim nizsi volnobeh tim vic skodlivin) a samozapaly se eliminovaly emag ventilem
19:13:56
21.01.2005
kaipan
Já má na skoušku v autě karbez z Renaultu (nějakej WEBER) a nemá odpojovač. Po chcípnutí motoru pomalu klesají tak cca 5 sekund otáčky až uplně shasne...
16:25:44
21.01.2005
Veron
proč řešíte edsry, když už máš SEDR, tak ho tam dej celej... proč si nedat na auto něco novějšího s lepším systémem?!

ohledně těch samozápalů - znal jsem majitele škodovky, co jí vypnul klíček a za deset minut ještě kuckala. já s tim měl u EDSRu taky problémy, že si motor po vypnutí ještě škytnul. asi ten odpojovač k něčemu bude... co je za problém (jako dočasné řešení) při jeho poruše dotáhnout lanko plynu, aby byla 1. klapka stále pootevřená?
19:27:47
19.01.2005
sep
-> lubosgls: :co by nemělo fungovat?Obyč SEDR víko a EDSR A jsou totožná víka,včetně výrobního čísla,ten EDSR je jen doplněn o ekonostat...........a ten bude fungovat i na SEDRu,pokud nemáš blbou sérii,která má otvory zaslepeny....
19:22:27
19.01.2005
lubosgls
-> sep: to pasnout muze a bude to vsechno fungovat??
19:17:43
19.01.2005
sep
Na SEDR pásne víko EDSR A (modifikace tuším od 82) jako prdel na hrnec,je už s výztuhou,a má ekonostat....ideální ze 120 LS......
19:10:38
19.01.2005
lubosgls
-> DOOlittle: te nejak nechapu ten ventil je na tele karburatoru ne na viku vika zamenne na 90% nejsou i tesneni jsou jiny
11:27:10
19.01.2005
King
Vzhledem k tomu, co jsem mel moznost videt za zverstva na skodofkach za svoji shade-karieru, rikam nic neni nemozne :) Kazdopadne si ujasni, co mas vlastne za karbec a ve vlastnim zajmu "sesychronizuj" karburator s vickem - mam za to, ze vicka obou typu nejsou 100pct kompatibilni. Ten "EDSR" kovej ventil je pomerne nestastny reseni, protoze casem diky vibracim spolehlive znici zavit zaslepky volnobezny trysky, takze radsi zadnej ventil. Jinak obecne se daji oba provozovat soucasne, EDSRkovej ventil jsem svyho casu provozoval na SEDRu jako sporic benalu pri brzdeni motorem....
11:25:34
19.01.2005
BEYER - zrušená registrace
ak si nebudes vediet dat rady zastav sa 4
11:23:43
19.01.2005
BEYER - zrušená registrace
DOOlittle: mas sedr aspon podla tych tvojich fotiek co mas pri aute... tak tam supni co tam ma ist... 4
11:11:34
19.01.2005
DOOlittle
je mozne ze by niekto na edsr karbec dal veko zo sedra? lebo na tom karbeci mi to tak pripada....... ale este teda dotaz....... nevadi ked dam aj ten ventil k tej plavakovej komore?
09:40:50
19.01.2005
King
2 doolittle: Jestli mluvis o SEDRu (nazev tematu me v tom lehce utvrzuje :), pak ten ma na sobe jediny el. zarizeni a to je zminenej el. odpojovac volnobehu. To druhy "zarizeni" ktery asi myslis je pravdepodobne taky elmag. odpojovac ovsem na karbu EDSR! Ten je skutecne z boku skoro u plovakovky a na rozdil od SEDRu ucpava jenom samotnou volnobeznou trysku, kdezto u SEDRu ventil upchava celej volnobeznej kanalek ustici pod 1. klapku. Pokud ten ventil mas, nic nezkazis, kdyz ho namontujes. To jsem se zase vykecal :))
22:49:22
18.01.2005
DOOlittle
nemyslim volnobeznu trysku ale na karbec sa da osadit este jedno elektricke zariadenie....tiez to je nejaky ventil vzadu pri plavakovej komore sprava..... neviem naco sluzi a ci ho montovat alebo nie...
21:14:27
18.01.2005
COL
Kdyz se podela, tak je nejlepsi ho docasne vyhodit a diru nejak ucpat, pripadne z nej ustipnout teb uzaver kanalu co z nej kouka. Predpokladam, ze vedeli, proc ho tam dat. OK, mam upraveny motor, ale samozapaly jsem pozoroval nejen u sebe, ale i na obycejny seriovy 120tce.... takze obcas problemy tohoto typu asi jsou.
21:07:22
18.01.2005
chooki
-> COL: hovorim, ja som ho vybral, a ziadne samozapaly nemam
21:06:00
18.01.2005
chooki
-> DOOlittle: neviem ci mam sedr alebo edsr , ale ja som ho dal dole, raz sa mi posral v trnave, mal som vyradeni volnobezny okruh, isiel som jak debil domov, potom som tam dal srob a v pohode...
21:00:27
18.01.2005
COL
Mas na mysli elektromagneticky odpojovac volnobezneho systemu umisteny vpravo dole ze sikma? Ted odpojuje cely volnobezny system pri odpojeni zapalovani, aby nedochazelo k pripadnym samozapalum - motor by mohl po vypnuti zapalovani, jeste chvili kuckave tocit. Priblizne se da situace nasimulovat zapnutym syticem a soucasnym vypnutim klicku. Mne to treba pak dela hrozny veci :o). Takze urcite osadit - pokud jsi mel na mysli tuhle vec.
20:55:03
18.01.2005
DOOlittle
je to vlastne uzaver ventilu
20:54:30
18.01.2005
DOOlittle
aky je jeho vyznam? Mam ho instalovat na karbec?
Extreme Tyres