LRkove ramena na civil. aute

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 28.01.2005 do 17.02.2005, založil/a chooki
řadit dle data
19:06:34
17.02.2005
gim
to sem si myslel taky 1 ale jaksi z motoru zadny kable nejsou ale zase je tam jakesi zarizeni neznamyho puvodu vo kterym nic nevime 10 ale podle vykonu to bude karbec 66kw na 2.0 je dost malo ale zase moc nezere
13:58:08
17.02.2005
Labros
to se dá i poznat jestli je to karbec nebo stříkačka 4
13:24:27
17.02.2005
gim
2 Labros- mame akorda z 89 model 90 jeden z prvnich. v 2litru pravdepodobne jeste s karbikama :-)
13:07:37
17.02.2005
Milos
-> Tommys: a hodnotnej4
20:33:00
16.02.2005
Tommys
Ty vole to je příspěvek:-)))))))))
20:32:35
16.02.2005
Tommys
Přesně tak líbí s mi konečně taky někdo odlišuje řidiče, který máj starý křápy technickou přes fotra každý dveře z jinýho kousku šrotu. Přijdou fyk fyk 2 závity na předku pryč auto snížený, fáro jak prase vypadá krásně, závodní 120, který vyskakuje 4 při 2000 ot/min a ručka nebrzdí. Takový bych hnal a většinou a to je nehroší takový kluci jsou když dostanou papíry, a znám jich několik okolo sou první auto, tuning machři jak prase. Druhý extrémy jsou lidi kteří si koupět auto na splátky hnedka po škole a hnedka pořádnou krávu aby mohli balit kundy a hned ho vymrdaj protože prakticky neuměj řídit a taky většinu takový zabíjej, jen mi řeknětě kdy jste někdo kdy viděl, vážně nějakýho tunera kterej by měl krásnou škodovku a udělal nějakej smrťák?????Na tohle my ty auta nemáme a kdo tím nikdy nejezdil neměl k tomu žádnej vztah vlastně nechápu co tu v těch diskusích dělá, jestli ho rozčiluje, že škodovka je 15 let stará, at si de koupit 3 litra bavora a jde dráždit jinam,ale každej kdo kdy měl škodovku a vzbudil pravej zájem o tenhle typ přibližovadla, tak každej komu se toto stalo i koníčkem svoje auto šlechtí a to mi věřte, že právě tyhle kluci o svoje auta pečujou tak že kdokoliv jinej by mohl závidět a třeba v mym případě, nehodlám svý auto nějak ničit a nedělám to. Kurvit nějakejma extremníma výjezdama za město kde trhám rekordy v rychlosti touhle strarou plechovkou ve který se na tuty rozštípu při 50 čelně tak že to nepřežiju, to není alespon pro mě způsob jak mrvit něco na čem třeba roky usilovně pracuješ a co máš rád. Přiznávám že to auto prostě má starou koncepci poplatný tý době, ale pokud jezdim tim autem tak, že jsem spokojenej že mi to hezky jezdí a i přes svý léta mi na technický řeknou, že takhle zachovanej podvozek dlouho na škodovce neviděli, nic mi ve vnitř nedrnčí a všechno 100 procentě funguje, protože to auto má tak pravidelnej servis, že mnohá auta toho ročníku dávnou hnijou ve šrotu je škoda mluvit, protože se o ně nikdo nestará, to je pro mě vizitka toho, že to co dělám má smysl. Zdvyženej prst na ty kterým je 18 včera dostali papíry a jdou k tátoj do garáže a berou pořádný auta, ty bezpečný a nový, to jsou ty zvyšujou nehodovost, škodovkáři určitě taky ale myslím, že my kteří se o auta staráme jezdíme co nejmíň v dešti aby nám nezmok lak a pod. "hovadiny" nás je v těch statistykách vážně asi nejmíň. My si radši zajedem na sraz a tam at si dráždí každej jak chce. Jezdim dost, a nestalo by se mi že bych viděl udělanou škudku v příkopě vedle sražený mrtvý starý babky. kolikrát jsem se sestak s příznivcema těchle aut na silnici a vetšinou to skončilo v drtivý většině spanilou jízdou prátelskýma poblikáníma blikačema a čao, znáte ten pocit uspokojení, jo je nás pořád ještě "DOST":-)))))ve mte si třeba takovýho folcka brouka, jak dlouho se dělal jaká je to skořápka přesně jak ty naše sardinkovače, ale prostě je to tak že škodovka si našla svoji cílenou skupinu lidí, kteří ne že by neměli na lepší auto, ale tohle auto je baví. A to je základ. Tod vše...Bezesporu škodovka je staré auto, podvozek je strašnej když je originál, ale dnes již existuje mnoho nepřeberných způsobů jak ho vylepšit a alespon se přiblížit svatým novým dráždidlům a pokud i potom si takovej pilot bude uvědomovat, že to auto má sice lepší jizdní vlastnosti když je víc nebo mín upravený ale pořád je to tikající bomba ve formě bezpečnosti a bude spokojenej s tím že na auto nemusí mít přídavný kolečka aby se mu v zatáčce nepřehouplo přes budku, pak je všechno v pořádku jestli ne a pere se s BWM na 100 m dlouhý rovince na úzký silnici s pocitem že tohle musí vyhrát, pak to jsou ti, co patří do statistyk, ale většina lidí co jsou zde jsou pohodáři, který maj svý auta rádi a nemá smysl tady na stránkách který jsou pro vyznavače těchle aut, kde padá spousta supr nápadů říkat něco proti, myslím že tady je to jako házet jehlu do pořádný kupy sena.No a to by už stačilo:-))))))))
12:22:14
16.02.2005
Labros
-> gim: a tak to je zajímavý, a co že to máte doma? 4
00:06:40
13.02.2005
gim
ja vim ze to sem nepatri a je to jen muj pripad- tedka delam autoskolu na Corse je 7stara a najeto 200tkm vule v rizeni jak krava, rachoti v tom co muze, spojka zabira uplne na konci... na tom se ucim jezdit!!! :-) A doma mame 15let starou mrchu najeto 250tkm bez zadny vetsi opravy, ale bez vule v rizeni, spojka zabira uplne krasne a vevnitr nadherne ticho. Vim ze v ty autoskole to auto pouzivaj kazdej den a jezdi se s nim kdo vi jak, ale podle me by to auto mohlo bejt poradku kdyz uz se na nem uci ridit... Podle mejch pocitu je na tom nase 15 let stary auto 10x lip jak ta 7let stara kara...
11:00:31
10.02.2005
BEYER - zrušená registrace
Saky: taka pikoska ked prisla na trh vr6 ala goft 3 tak si pozri niekde statisku kolko ludi sa natom zadrbalo 8 ja asi fakt nemyslim ze je to o starobe aut ale o tom ako clovek jazdi... ak si opatrny tak ani to ti nemusi pomoct lebo ta moze sundat z cesty typek zo 7bawom... alebo priklad... neni to ani tak davno... smerom z Malaciek na BA pred par rokmi isiel typek s audi 8... vbehol mu 120kg diviak do cesty... s toho auta ostalo iba jedno pouzitelne koleso... inac to vyzeralo ako ked chytis papier a pokrcis ho... okrem toho diviaka chytil aj pilier mostu 8 dalsi smutny priklad... novych perfektnych aut... jeden pan zasa na tej istej ceste ale v zime... dostal smyk na fobii... neaktivovali sa airbagy... skoncil ochrnuty... 8

a takych to prikladov je na new autach omnoho omnoho viac... takze k tej bezpecnosti si myslim ze sa da hovorit tak max. do 80km/h potom je uz zvacsa uz len smrt alebo ochrnutie... ak clovek nema stastie... a vyde len z oskreninami... svedci o tom aj pohlad na crash testy... ja som si isty ze ked ma trafiii niekto ako na crash teste pojdem cichat fialky ale to by som fakt mal potom zacat jazdit na BVP-cku 1
09:52:24
10.02.2005
Baghira
-> Saky: Já myslim, že problém co se týká úmrtnosti na našich silnicích nebude ve stáří aut, ale v duševnim stáří jejich "pilotů". Statistika, nejvíce umrtí je...rychlost, nepřizpůsobení stavu bla bla, nedání přednosti, alkohol...myslim, že s tim stáří aut nijak nesouvisí...leda, že by ne každej zhebnul, ale zůstal na vozejku...tak nevim co je lepší...
09:46:33
10.02.2005
Labros
-> Climber: Jestli je auto zastaralý co se týče podvozku, tak se s nim musí jezdit tak, na co byl ten podvozek dělanej. Potom nikoho neohrožuje. A pokud chce někdo jezdit na OR6, tak pokud jsou slušný tak je to pořád lepší než SUV s kolama sjetýma pomalu na dráty (jedno takový vídám.) A co se týče vůle v nápravách, tak těch se nezbavíme vyhozeních starejch aut, protože u novejch se vyskytujou klidně po 30.000km.
20:03:03
09.02.2005
sep
-> U-Geen: :no jo,ale potom bude nejlíp jezdit v BVPčku,a klidně 20 let starým1
19:57:45
09.02.2005
U-Geen
-> sep: tady neni problem v tom, ze bys udelal chybu ty... ale ti druzi :-)
19:37:21
09.02.2005
sep
-> Saky: :napsal jsem že je třeba respektovat rok vzniku,když budu chtít závodit se 120 tak to dobře nedopadne at je v jak chce skvělém stavu.............ale když bude OK a já nebudu dělat co nemám tak nemyslím že je někde problém.....problém je ten že 15 let starých aut v OK stavu je velmi ,velmi málo....
18:20:43
09.02.2005
Saky
SEP: s tim stejnym rizikem jako auto nove bych se zas tak neohanel-) co se tyce bezpecnosti tak jsou auta uplne nekde jinde.. a verim tomu ze kdyby se o deset let omladil vozovy park v CR ze by umrtnost na vozovvkach taky klesla.. ale dnes a denne potkavam na silnici auta ktery tam proste po technicky strance nemaji co delat.. a z 99pct jsou to ty stara ..
09:06:13
09.02.2005
sep
Pokud je to auto v dobrém technickém stavu tak je fuk jestli je staré 5 nebo 15 let,principem jsou to snad totožné stroje,všechny mají motor,volant a kola.....když pominu odchylky jízdních výkonů,pohodlí,atd atd,i to 15 let staré udržované auto je schopno při dodržování pravidel silničního provozu a při respektování jeho možností daných rokem vzniku ,dopravit posádku z A do B,se stejným rizikem jako auto nové........
08:22:54
09.02.2005
BEYER - zrušená registrace
Climber: zas nieje shade ako shade... 4 isiel som aj v novsich zahranicnych priblizovadlach a vo svojej shadinke sa citim x-krat bezpecnejsie 4 nato pamataj 1 neznasam ked nieco furt v aute klepe... drnci, praska a pod... a mas to uplne jedno... kazde autii sa stava crepom pokial sa on majitel nestara... mimochodom v takzvanych novych autach oplastovanych z nutra na maderu zacne casom hocico drncat a fidavat cudne zvuky... seaty su v tom ze vraj dost popredu 1
15:30:08
08.02.2005
Climber - zrušená registrace
Labros: Nejde jenom o to, ze je to stary, ale taky zastaraly, co se tyče podvozku a tak...

A pokud nazujes na skodovku treba jeste OR6tky, ktery jsou na nich dost, tak je to podle me nebezpecny auto3

Pominuli dalsi vady na krase jako vůle v nápravách a podobně, který ty třeba ani nevnimas, protoze jsi zvyklej4

Aspon ja teda kdyz jsem pred par lety vylezl z autoskoly a sednul si do 105tky, tak jsem se divil, jak takovy auto vubec muze jezdit
14:41:12
08.02.2005
Labros
-> Climber: jestli tě nebo nebo někoho jinýho ten sráč ohrožuje, tak bys ho vyhodit měl, jinak je to podle mě naprosto tvoje věc, že je víc než 15 let starej a že do něj zbytečně sypeš peníze, jako já
14:31:00
08.02.2005
Climber - zrušená registrace
Labros: No když si vezmu, jakym sráčem jezdim já a 80% skodovek je v horšim nebo podobnym stavu, tak na tom něco bude, ale myslim, že kdyby se nedala uplatit technická, bylo by po problému, ale pulka národa by chodila pěšky3. Vem si třeba linkový autobusy jaký jsou to střepy
14:08:55
08.02.2005
Labros
-> Saky: tak jakej je ten důvod proč by se měly 15 let starý auta vyřazovat? pračku vyhodíš, ale pokud někdo starý auto vyhodit nechce, nevadí mu že se na něm pořád něco sere tak proč mu ho chceš brát? pokud není nebezpečný, sám jsi řekl že je to o řidiči a ne o tom že by 90pct starejch aut bylo nebezpečnejch
13:23:29
08.02.2005
Saky
o ohrozeni starym nebo novym autem to neni to je vzdy o ridici nemuzu za to ze vetsina podnikatelu v novych silnych autech jezdi jak prase (to uz je zase jine tema) trebba v nedeli jsem na dalnici predjizdel novyho 7kovyho bavora co mel minimalne 3litrovej motor a jel po dalnici 125km/hodine to sem jeste nikdy nevidel-)) ale ta technicka by mela byt prisnejsi a ne ze projde kazdej.. treba vymena brzdovejch trubicek co 5let taky neni jen tak od vecy a kdo to na svym 15a vic letym aute dela? ale rikam to je na dlouhe jine tema .. vysavac,pracku taky doma nemas 15let tak proc auto jo? vzdyt je to stejnej spotrebak jako vsechno ostatni.. a ze se to ve vyspelych zemich meni co 5let a pak se to vozi jako vrak me treba vadi.. nemyslim 5lety auta ale skutecne ty 15a vic-- (i kdyz tyuz se samozrejme dnes jakoby nevozej) ale porad jich je v repblice vic jak polovina
12:46:11
08.02.2005
BEYER - zrušená registrace
Saky: zabudol si dodat ze ta ekonomicka situacia ani tak skoro nebude OK 1
12:44:09
08.02.2005
Labros
-> Saky: to se fakt cejtíš autama staršíma 15 let tolik ohroženej? kolikrát tě někdo v takovýmhle autě ohrozil? a kolikrát v novějším?
12:34:52
08.02.2005
Saky
ano to mas samozrejme pravdu, kdyz to tady vidim na tech silnicich tak bych zakazal auta starsi treba 15let pro trvaly provoz uplne vsechny.. plus pak samozrejme ty dalsi vyrazovat podle stavu..ale to je debata do jine sekce a samozrejme tady se mnou nebude 99pct lidi souhlasit.. ale na to taky neni v tyhle republice vhodna ekonomicka situace.. ale to je na jine tema..
10:15:19
08.02.2005
Veron
-> Saky: nejenom škodovek se to týká... 8
17:49:27
07.02.2005
Saky
hlucnost se nezvysi urcite ne nejak vyrazne.. co se tyka toho plechu tak ten je vyztuzenej takze zbyvaji jedine klady a jedine s tou legalnosti je problem.. ovsem kdyby technicke delaly to co maji v popisu prace tak je nelegalnich 90pct skodovek i bez LR ramen-)
16:30:15
07.02.2005
Labros
je to nelegální 4
16:06:33
07.02.2005
Milos
a peto nam napisal zase nieco o naprave4

si sa nepoxvalil, uz je to ok?
11:14:17
28.01.2005
chooki
Zase jedna z mojich klasickych otazok : ohladom pouzitia LR kovych ramien na civilnom aute, ma to nejake negativa okrem pozitiv (lepsie jazdne vlastnosti) ?

Je mi jasne ze sa zvysi hlucnost, oproti normalnej vlecke, netrpi tym priecny plech na kasni kde su uchytene pri dlhodobom pouzivani, ci sa nedeformuje…? Dik.

Extreme Tyres