skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
auto tzv "na kozách" jak na to?
prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 12.01.2010 do 03.05.2010, založil/a OndraKrupi
17:05:42
03.05.2010
03.05.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: OK, jasný.
17:03:44
03.05.2010
03.05.2010

Klubko_
-> Tuner#2: jo takle to myslis. To ja vim, ze se tohle reseni pouziva uz dlouho
ja to myslel, ze jde prave dobre videt, kde to maj umisteny. A o feldach mluvim prave proto, ze se o tohle reseni na felde ondra zajimal na zacatku 


16:31:17
03.05.2010
03.05.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: Ale teď píšeš, že jsi se všimnul, že to tak má hodně Felicií v tom albu, ale ono to takhle mají už řadu let.

16:27:23
03.05.2010
03.05.2010

Klubko_
-> Tuner#2: co brzo? ja do tohohle tematu pisu od zacatku tak proto jsem to sem hodil pro inspiraci.
15:35:22
03.05.2010
03.05.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Klubko_: To brzo
Tohle má třeba Kopelent od nepaměti...

14:13:09
03.05.2010
03.05.2010

Klubko_
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: sem si vsiml, ze v tomhle albu ma hodne feld pripravu "na kozy"
skoda-virt.cz/cz/.../231- ix-rallye-strela
skoda-virt.cz/cz/.../231- ix-rallye-strela
17:51:55
09.03.2010
09.03.2010

Nolimit
-> venni: Jo loni. Všichni najedou do KT už den předem, a do startu závodu sou věčinou rostrkáni leckde. U kauflandu dělali předstartovní servis dva týmy, po dvou hodinách se přivalila blondýna z kauflandu že jestli neodjedou do půl hodinu tak zavolaj odtahovku.

00:03:27
09.03.2010
09.03.2010

venni
-> Nolimit: KT u kauflandu byla někdy servisní zona jo?letos pujdu na rally asi jen do servisu,tam je nejvíc vidět 

23:59:20
08.03.2010
08.03.2010

Nolimit
Sek sem se o číslo :D
23:59:14
08.03.2010
08.03.2010

venni
-> Nolimit: ja tam nevidim ani hovno :)
15:20:12
14.02.2010
14.02.2010

Zhulin
Navod na ten zvedak je ve knizce sportovni upravy skoda

17:24:15
21.01.2010
21.01.2010

Antony - zrušená registrace
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: skoda-virt.cz/cz/.../1180
71-kozy-podstavce?gotopost
=1...
Mám to takhle udělaný a pohoda
Mám to takhle udělaný a pohoda

08:33:13
19.01.2010
19.01.2010

Luky
Tenhle pákohever taky máme doma, ještě z dob Poháru míru a přátelství
Jen je trochu kratší, takže zdvid neni takovej, ale na zvednutí za práh to bohatě stačí

Jen je trochu kratší, takže zdvid neni takovej, ale na zvednutí za práh to bohatě stačí
08:20:22
19.01.2010
19.01.2010

Jozka
-> Peklo-Evo-Luboš: Výstava mladých zlepšovatelů Zenit, 80. léta.. Předhodil jsem to jako jednoduchý stroj neteři, dostala pak prý za výpočet ve fyzice jedničku
.

00:46:52
17.01.2010
17.01.2010

Klubko_
00:03:47
17.01.2010
17.01.2010

pistaa
-> Kapřík: ja to tak zdviham tiez jedine dostupne, vysoke a neposkoditelne miesto
19:17:01
16.01.2010
16.01.2010

Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: to zvedá zadek za příčku motoru? Zajímavej nápad

19:04:21
16.01.2010
16.01.2010

Klubko_
-> petr s: to se mi moc neche, aspon nemusim tolik odlehcovat auto, jako 90ti kg kluciiii 

18:55:06
16.01.2010
16.01.2010

petr s
-> Klubko_ 16.01.10 18:50:19: musíš přibrat
18:51:34
16.01.2010
16.01.2010

Klubko_
-> 105: kdybys mel zajem, tak az budu zdravej ti to pomerim a vyfotim
ale musis mi to pripomenout 


18:50:30
16.01.2010
16.01.2010

105
-> Peklo-Evo-Luboš: toto sem si chtel delat 

18:50:19
16.01.2010
16.01.2010

Klubko_
-> Peklo-Evo-Luboš: tenhle zvedak mame doma
ma minimalne 2m a ja se svejma 60kg mam problem to auto zvednout za prah
na tom visim a ono se to moc nehne
ale ono je to asi i koleckama, se jim moc nechce otacet.



18:44:08
16.01.2010
16.01.2010

Peklo-Evo-Luboš
My to máme takto a fakt luxus - zvednes za 2 sec, das podperky a polozis..
00:45:31
16.01.2010
16.01.2010

Jarda/felda
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: projdi si www.drift-forum.cz/viewto
pic.php?t=5593&... někde to tam je
22:45:28
14.01.2010
14.01.2010

Nolimit
Byl sem se podívat u jednoho rally tymu co maj ex továrního kita a mněli to luxusně vymakaný.
Z hlavních nosníků ,který jdou od kabiny kolem motoru do deformační zóny, jsou vytažený dvě trubky do kterých se nasadí dva háky ,do heveru se nandá takovej trojúhelník a auto se zvedne do takové výšky, dokud do něj nejdou zastrčit přední kozy, pak se na ně spustí.
Vzadu sou sou z nosníků vyvedený podobný trubky zkrz zadní nárazník a do jedný se strčí trubka za kterou mechanik kita zvedne :) Do druhý se vrazí třetí koza.
Ta trubka na přední kozy vycházela z plechu cca 5x5 cm který byl přivařen k práhu zvenku myslím že to tak bylo i vevnitř. Jinak podle předních kol nastavují geometrii nápravy takže celkem alchmie
Foto zkusím dodat fotil sem to.
Z hlavních nosníků ,který jdou od kabiny kolem motoru do deformační zóny, jsou vytažený dvě trubky do kterých se nasadí dva háky ,do heveru se nandá takovej trojúhelník a auto se zvedne do takové výšky, dokud do něj nejdou zastrčit přední kozy, pak se na ně spustí.
Vzadu sou sou z nosníků vyvedený podobný trubky zkrz zadní nárazník a do jedný se strčí trubka za kterou mechanik kita zvedne :) Do druhý se vrazí třetí koza.
Ta trubka na přední kozy vycházela z plechu cca 5x5 cm který byl přivařen k práhu zvenku myslím že to tak bylo i vevnitř. Jinak podle předních kol nastavují geometrii nápravy takže celkem alchmie
Foto zkusím dodat fotil sem to.

14:50:26
14.01.2010
14.01.2010

Stinger1987
Feldu a i kterýholiv předohrab jsme zvedali vepředu za ližinu pod motorem a zadek za tažný oko, když už byl předek na kozách. Akorát to chce fakt ten velkej hever a ne toho pidižvíka malýho, kterej neni tak stabilní.

09:06:40
14.01.2010
14.01.2010

Jozka
-> Peklo-Evo-Luboš: Taky si s tímhle vystačím.. Za nápravnici a příčku převodovky zvednout pojízným heverem, šoupnout poděry a je hotovo.. Ani auta jsem nijak nevyztužoval, jen mám na vrchu podpěr plastový pláty (předchozí dřevo se neosvědčilo)..
Největší problém byl materiál, vyráběl jsem výsuvný stavitelný a asi 14 dní hledal po všech čertech trubky, aby do sebe šly s přijatelnou vůli zasunout (a byly zadarmo
).
Největší problém byl materiál, vyráběl jsem výsuvný stavitelný a asi 14 dní hledal po všech čertech trubky, aby do sebe šly s přijatelnou vůli zasunout (a byly zadarmo

22:13:54
13.01.2010
13.01.2010

OndraKrupi
-> Klubko_: výztuhy :-) ale ještě nevim kde to až to zvednem ale mořná jen zpevnim prahy a udělam to jak luboš na 4 zvedáky.
22:12:07
13.01.2010
13.01.2010

Klubko_
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: to chces na feldu ze? Za co se to tam da zvednout predek/zadek? Zadek pry za napravnicu nejde a vepredu taky nevim, za co. To bude asi horsi.
22:07:47
13.01.2010
13.01.2010

Peopas
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: dozadu by stacila jen jedna treba nekam na misto tazny,nebot 3 nohy uz jsou staticky určitý :o)
20:41:36
13.01.2010
13.01.2010

Peklo-Evo-Luboš
Mam tam trubky. Stejne jako ten pažout dole ale jde to dat i na tyhle prachmizerny podperky. Neni na tom nic slozityho, jen se trosku zamysli a urco to zmaknes. To je na holej selskej rozum :-D
16:53:39
13.01.2010
13.01.2010

pistaa
najproblematickejsie je odhadnut spravny uhol aby sa to neprehuplo kedze sa auto v smere dopredu a dozadu pohybuje po dvoch rovnakych kruzniciach a potom navarit trubky na nohy presne nech sa nestane to ze ti to bude stat na 2 a 2 sa to bude prehupovat alebo 3 nohach :)
Zarucena cesta je www.ncpower.cz/ kde ti (Vam) za 3600 predaju 4 ks noh a za 2500 ti to aj navaria do auta, myslim ze sa neoplati laborovat a treba to dat spravit tam kde sa tym zaoberaju a vedia co robia. (i ked na tomto webe myslim ze kazdy radsej skusa ako si to ma zaplatiti a potom to i tak vyzera :(( )
Zarucena cesta je www.ncpower.cz/ kde ti (Vam) za 3600 predaju 4 ks noh a za 2500 ti to aj navaria do auta, myslim ze sa neoplati laborovat a treba to dat spravit tam kde sa tym zaoberaju a vedia co robia. (i ked na tomto webe myslim ze kazdy radsej skusa ako si to ma zaplatiti a potom to i tak vyzera :(( )
14:28:14
13.01.2010
13.01.2010

OndraKrupi
-> Luky.: jj díky
13:17:44
13.01.2010
13.01.2010

Luky
Zeptej se na škodateamu, jsem přesvědčenej že to tam někdo nedávno dělal, ale teď nejsem schopnej to zase najít 

22:42:19
12.01.2010
12.01.2010

Klubko_
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: taky uz jsem nad tim koumal a udelal bych to asi tak, ze bych proste vyrezal zvenkud diru do prahu tak, abych nasel diru ve vyztuze(u 742). Pripravil si 4ks trubek se zavarenym koncem silnejsiho presahujiciho plechu(takovy Tecko), to zevnitr prostrcil prahem, privaril Tecko k vnitrnimu prahu, trubku k vyztuze a pak uz jen zavarit zvenku
taaaak a ted me sezerete, co sem to vymyslel za blbost co?

taaaak a ted me sezerete, co sem to vymyslel za blbost co?

21:51:24
12.01.2010
12.01.2010

OndraKrupi
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jen díry nestačí, protože to by neudrželo. proč? protože jsem věčně pod autem a když už se bude vyvařovat tak se tam daj dát i nějaký vychytávky. jj na 742. jsem se díval ale to je pod prahem.
21:50:11
12.01.2010
12.01.2010

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : u favorita by skončil u prevodovky

21:49:29
12.01.2010
12.01.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: navrtáš 4 díry a je to
zkus se třeba inspirovat u 742 apod. protože ty to mají jako originál řešení přidělání heveru (ale jen jedna díra na každý straně), takže něco podobnýho bys musel udělat 2x na každý straně... ale proč bys to chtěl dělat?

zkus se třeba inspirovat u 742 apod. protože ty to mají jako originál řešení přidělání heveru (ale jen jedna díra na každý straně), takže něco podobnýho bys musel udělat 2x na každý straně... ale proč bys to chtěl dělat?
21:37:04
12.01.2010
12.01.2010

OndraKrupi
kdo jste to dělal? máte nějaký "návod"? jak vyztužit prahy?