 skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   Motor se klepe
21:25:00
07.09.2008
07.09.2008

Saky
			
				
			
		
		
-> Petkar1: to je trosku jinak.. to je vyvoj-) pred tremi lety se tocilo 500 dnes 8000-) az se bude psat letopocet 201x tak se ani neodvazuji odhadnout kolik tady budem tocit
	13:52:24
07.09.2008
07.09.2008

Petkar1
			
				
			
		
		
To je hustý, v jednom tématu točíte 8000 ot. a tady se řeší volnoběh na 500 ot.
	
20:17:40
06.09.2008
06.09.2008

Tampajs
			
				
			
		
		
-> FOPE: Příště netahej tak starý témata
	11:34:36
06.09.2008
06.09.2008

kury
			
				
			
		
		
-> David29 - antiDriver:  Tak možná je. Správně je asi něco kolem 800, ale mě to takhle vyhovuje. Ten můj fábie motor je pak klidnější a i na seriový 105 to mám taky tak
	
10:40:54
06.09.2008
06.09.2008

David29
			
				
			
		
		
-> kury:  Tak 1000 je zas moc, ne?
	08:04:26
06.09.2008
06.09.2008

kury
			
				
			
		
		
500 ot. volnoběh To mi připomíná takový ty "šetřílky benzínu" Sice jim na volnoběh svítí dobíjení i mazání, ale myslí si, že ušetří
 To mi připomíná takový ty "šetřílky benzínu" Sice jim na volnoběh svítí dobíjení i mazání, ale myslí si, že ušetří Já to vždycky našteluju na 1000ot a je to
 Já to vždycky našteluju na 1000ot a je to
	 To mi připomíná takový ty "šetřílky benzínu" Sice jim na volnoběh svítí dobíjení i mazání, ale myslí si, že ušetří
 To mi připomíná takový ty "šetřílky benzínu" Sice jim na volnoběh svítí dobíjení i mazání, ale myslí si, že ušetří Já to vždycky našteluju na 1000ot a je to
 Já to vždycky našteluju na 1000ot a je to
22:42:38
05.09.2008
05.09.2008

FOPE
			
				
			
		
		
To že motor vibruje tak že to klepe celym autem a to ke všemu na volno mi normální nepřijde - a pokud tam neni olej tak by stejně nemělo - co silentbloky uložení motoru nejsou v čudu?? Zkuste otevřít kapotu (u fava) a někdo at se rozjíždí a druhej musí pozorovat motor, při zaběru by motor se měl "naklonit" do předu - jde napřed.... to značí vyběhaný silentbloky uložení....
	12:33:31
04.03.2005
04.03.2005

Labros
			
				
			
		
		
-> Tommys: 3.9, ne 3.99, tam už není na pastorku těch 9 zubů nebo kolik že potom vycházejí v poměru ty periodický cifry 
	
12:31:37
04.03.2005
04.03.2005

Labros
			
				
			
		
		
Já bych to uzavřel, myslim, že nějaký to klepání motoru je normální, prej se v něm uvnitř něco točí 
nebo takhle nějak si to vysvětlujou běžní uživatelé automobilů.
	
nebo takhle nějak si to vysvětlujou běžní uživatelé automobilů.
12:08:17
04.03.2005
04.03.2005

Tommys
			
				
			
		
		
No jasně 300 z místa a dvěstě v městě - né ta 120 na 5q s 3.99 převodem popravdě je na ghovno, motor uplně tak "sqvěle" nejede jako na 4kv. ztratí průžnost a nejede tolik...Ale to je tím převodem, prostě to chce 130...
	11:22:27
01.03.2005
01.03.2005

Jirik  - zrušená registrace
			
				
			
		
		
A vytřepal ten motor ze sebe aspoň nějakej gut výkon ? 
	
13:14:33
28.02.2005
28.02.2005

King
			
				
			
		
		
Jednak je znat pri 500rpm  nevyvazenost motoru a druhak je prevodovka vlecky ulozena oproti kyvce dost liberalne, takze celej agregat rozhodi sebemensi nepravidelnost pri zazehu (vule v rozdelovaci, vynechani zazehu).
	22:22:51
27.02.2005
27.02.2005

lipnicak
			
				
			
		
		
asi mu byla zima
	
22:16:32
27.02.2005
27.02.2005

Tommys
			
				
			
		
		
Sem zvednul ty otáčky na 1000 a je to dobrý mno
	09:00:18
25.02.2005
25.02.2005

Veron
			
				
			
		
		
500ot. je málo, kurví se tim motor!
samozřejmě je to individuální, viděl jsem stodvácu, která necukla ani při 300otáčkách. Zase některý motor chce aspoň 1000ot.
	samozřejmě je to individuální, viděl jsem stodvácu, která necukla ani při 300otáčkách. Zase některý motor chce aspoň 1000ot.
01:55:21
25.02.2005
25.02.2005

Tomáš SK
			
				
			
		
		
Pri nizkych otackach sa asi prejavi aj nevyvazenost motora - kluky, zotrvacnika...
	20:34:21
24.02.2005
24.02.2005

PeterP136
			
				
			
		
		
742.136 na lpg s favo zapalkom a 7stupnami neklepe ani pod 500 otacok :).
	21:54:43
20.02.2005
20.02.2005

Kurvapes
			
				
			
		
		
Klepe to klepe to nemazete klepeto.
	21:25:49
20.02.2005
20.02.2005

COL
			
				
			
		
		
Na 500 ot je to normalni, malo motoru bezi pri takhle malejch otackach rovnomerne - vzhledem ke svemu stavu a stavu karburatoru.
	13:53:10
20.02.2005
20.02.2005

Tommys
			
				
			
		
		
No jasný zvednu si otáčky je fakt že jsem byl na emisích a dělali mi celej motor na přístrojích takže mi to snížili, a co teda musim uznat je tam nedávno dávaná vlečka a dělá to na ní víc než na kyvce...takže snad to bude normální, díky fšem
	11:59:41
20.02.2005
20.02.2005

Labros
			
				
			
		
		
teda aspoň na vlečce je to normální, kejvačka má tak tvrdý silenbloky převodovky, že se to moc klepat nemůže, taky mi to na kejvačce nedělalo
	11:58:14
20.02.2005
20.02.2005

Labros
			
				
			
		
		
si taky myslím že je to normální, já mám otáčky zvednutý na 1000... 800 máš stejně mít kvůli emisím
	11:15:24
20.02.2005
20.02.2005

Mishoooo
			
				
			
		
		
-> Tommys:  Mylsim ze je to uplne normalne... zvys si otacky aspon na 800 lebo tym klepanim sa ti dost namaha motor a vsetko ostatne
	
23:41:04
19.02.2005
19.02.2005

bojebuk
			
				
			
		
		
me to dela taky pri 500otackach.. ale asi to bude tim obsahem delam si srandu..... jednou se me to mrte klepalo a pak jsem zjistil ze tam mam malo oleje....a taky jsem si otacky zvednul asi na 800..... protoze ne jinak mrte vybroval zadek. a ted je to OK.. zatim
  delam si srandu..... jednou se me to mrte klepalo a pak jsem zjistil ze tam mam malo oleje....a taky jsem si otacky zvednul asi na 800..... protoze ne jinak mrte vybroval zadek. a ted je to OK.. zatim
	 delam si srandu..... jednou se me to mrte klepalo a pak jsem zjistil ze tam mam malo oleje....a taky jsem si otacky zvednul asi na 800..... protoze ne jinak mrte vybroval zadek. a ted je to OK.. zatim
  delam si srandu..... jednou se me to mrte klepalo a pak jsem zjistil ze tam mam malo oleje....a taky jsem si otacky zvednul asi na 800..... protoze ne jinak mrte vybroval zadek. a ted je to OK.. zatim11:27:48
19.02.2005
19.02.2005

Tommys
			
				
			
		
		
Hele lidi potřeboval bych radu, včera jsem měl dlouhou trasu a když jsem se vratil a náhoudou nechal volnoběh, všiml jsem si že kolem 500 otáček motor začne strašně vybrovat, tak že to hejbe celým autem, chod je normální, jenom se celý auto mrtě hejbe, když to přišlápnu, tak okolo 1000 ot/min se to uklidní a auto už se zase nehejbe, docela mě to rozčiluje, silenbloky na motoru jsou OK, ale hejbe se to celý i s převodkou, je možný že tam by se nějaký silentbloky vykurvyli nebo tak něco?
	






 
 




