Díly z výroby byly dycky nejlepší, včetně plechařiny....atd... I takový blbý rozvody...
No. Pak se tam dal nějakej polskej.
Ten vydržel hodně dlouho, ale když auto stálo v létě dlouho na sluníčku, tak druhej den ráno se vyšlápnul spojkáč a pedál měl volnej krok až k podlaze. Postupně se pak vracel nahoru.
Spojka normálně fachala, akorát měla krok jak tvrdá soutěžní. Prostě nic a pak najednou drc. Když se měnila spojka za talířovou 190ku, tak jsem dával i oba válce nový.
Koupil jsem od Fragokovu new přední i zadní a spojka nešla. Odvzdušňovalo se odvzdušňovalo, ale spojka porád nic.
Místo aby hlavní válec kapalinu stlačoval, tak nasával vzduch a kapalinu vyhazoval dírkou ve víčku nádobky. Prdnul jsem tam zpátky ten starej polskej a je po problému. Teď už to nezlobí ani v horkých měsících, nic se nezadrhává.
Podle mě je to kus od kusu.
