2.stupeň karburátoru

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 08.04.2005 do 11.05.2005, založil/a Tommys
řadit dle data
18:35:14
11.05.2005
Lukes
Tak už sem to vyřešil-bylo to přece jen špatně poskládané, ale ještě se s tím musím pohrát. jinak dík
22:17:09
10.05.2005
Lukes
Je pravda, že sem to měl rozdělané, ale už sem to tam zkoušel naskládat ve všech možných i nemožných kombinacích a furt nic. Zitra to zkusím nafotit a hodím to sem.

18:31:52
10.05.2005
Gemini
lukes, odfot to a posli foto sem

BTW...ked mas karbec v ruke, funguje ti to normalne ?? tak ako by malo ??? to je zaklad.....potom to daj do auta....a hlavne si skontroluj lanovod a doraz plyn. pedala
11:11:15
10.05.2005
King
2 Lukes: Tak to je jasny. Nekdo, nebudu jmenovat :), tam spatne naskladal ty podlozky na hridel prvniho stupne4
20:10:19
09.05.2005
Lukes
Tak ta první klapka se otevře celá, což sem zjistil až ted. Ale ta druhá ani ranu, musím se mrknout na nějaký jiný karb, ale je to jakesi jeblé. Prostě když mám plný plyn a první klapka je na plno otevřená (je kolmo), tak teprve začne zabírat ten mechanismus na druhou klapku, ale to už mám pedál na podlaze a dál to nejde. Strunu mezi pedálem a karbem mám přesně na chlup našponovanou.
10:30:27
09.05.2005
King
2 lukes: Tak to si zkoukni, jak ma vypadat spravna sestava podlozek a pacek na hridelce 1.stupne (na neci skodifce). Proste ta packa, na kterou se montuje ta slovenska srandicka se na 99,999pct zacne otvirat pri cca 40st otevreni 1. klapky, protoze ji zacne nekompromisne znasilnovat packa podlozky z 3mm plechu. Jestli mas na mysli, ze pri seslapnuti plynu na podlahu, se ti otevre 1. stupen jenom do pulky, pak nejdriv najdi, kde mas zbytecny vule v lanovodu, popr. vymen zohybanou strunu. Uz jsem taky videl tunaky, co diky vrstve odhlucnovacich koberecku neproslapli plyn dal, nez do 3/4tin :)
11:15:57
08.05.2005
Lukes
Tak sem si včera udělal ten "srandasák" na otvírání 2. stupně, ale zjistil sem že když sešlápnu plynový pedál uplně na podlahu, tak zůstane 2. stupen zavřený i když by měl být naplno otevřený. Prostě 1. stupen by měl při nějakých 43 stupních mechanicky otvírat 2. stupen pomocí toho srandasáku, jenomže já mám v ten moment kdy to má otvírat 2. stupen pedál až na podlaze, tudíž se 2. stupen vubec neotevře. Co s tím?? nastavuje se to nějak??
09:30:57
18.04.2005
King
2 PeterP: Tak s tim si hlavu vubec nelamej :) Kdyz pootevres obe klapky soucasne, dohonis to mensim otevrenim obou. Vyzkouseno, ale ten Geniniho navod je docela kultivovanej, takze asi zkusim tuhle variantu. U benzinaku jsem docela zvedavej jak dopadne implementace na polozdechly sedry1
21:44:54
17.04.2005
Gemini
ten otvor podtlaku som zaslepil srobikom namocenim v kanagone
11:20:46
17.04.2005
Gryzly
-> PeterP136: Hele a to by chtělo ten otvor po ufu nějak zaslepit, ne?
09:01:42
17.04.2005
PeterP136
Ja furt hladam nejake mechanicke otvaranie 2klapky, ktore by ju otvaralo rovnako ako prvu. To kvoli lpg a jeho nastaveniu. Mam podozrenie, ze ked sa zacne otvarat druha klapka, tak sa v zmiesavaci narobi taky bordel, ze je cele nastavenie v tahu.
20:41:43
16.04.2005
sep
k čemu by tam po implantaci mechanického otvírání bylo....
11:26:12
16.04.2005
Tommys
Hele jeste otázečka, tam pak nemusí bejt ufíčko?
00:00:13
14.04.2005
Gemini
funguje to perfektne, odporucam to

2. komoru to otvori uplne naplno (3/4-cela 1.komora)
18:18:58
13.04.2005
Tommys
OK sem debil stačilo kliknout na druhej odkaz:-)))))))Diky vypadá to solidně něco takovýho mě už napadlo, každopádně to bude lepší než provázek:-) a hele otvírá se ti s tímhle udělákem klapka na plno??
18:17:39
13.04.2005
Tommys
OK sem debil stačilo kliknout na druhej odkaz:-)))))))Diky vypadá to solidně něco takovýho mě už napadlo, každopádně to bude lepší než provázek:-)
18:16:35
13.04.2005
Tommys
Aha, ale asi debil nebo nevim co je slovensky srandasak, ale k čemu je to co jsi mi tu ukázal???:-))Víc foto, kde to má bejt, nebo alespoň popis by bodlo3
17:34:06
13.04.2005
Gemini
sprav si takyto srandasak.....je to ovela lepsie !!!!!!!!



www.geminiracing.wz.cz./r acing/.../52.jpg
18:05:19
12.04.2005
Tommys
Jo jo jak říkáš UFíčkem jsem si jistej to těsní, takže hledej šmudlo a budu zkoušet tvoje varianty, jenom ten karburator co tam je, nikdy a to vim určo nebyl rozebíranej tak aby se sundávalo víko, tz. pouhopohý dvě možnosti, no bájo:-)))))Dikec za radu
12:24:44
12.04.2005
King
2 Tommys: Pokud jsi si jistej, tim, ze po vymene membrany to krasne tesni, pak muze bejt, jak spravne naznacujes, netesnost mezi "ufem" a telesem karbu (papirovy tesneni) Ale....je jeste jedno zakerny misto, kudy to muze prisavat. Ten kanalek podtlaku pro "ufo" vede pres tesneni vika karbu do vika a pak do ufa. Muze bejt problem v tesneni (zridka), ale, a mam osobni zkusenost, muze bejt deformovana horni plocha karbu. Tzn. okoli der se zavitama pro srouby vika. Potom ani idealne rovny viko na karbu netesni. Shvalne zkus prikladat treba ocelovy pravitko uhlopricne na doury pro viko a uvidis, jestli pravitko doseda v cely plose. Na zarovnani v domacich podminkach je potreba z komor vyklepnout difuzory a potom na rovny podlozce na smirglu zarovnat. Ale jeste je jedna min pracna moznost :) A to, ze jsou pricpany vzdusniky regulace membrany. Cili povolis "cerviky" po obou stranach sytice a tenkym dratkem nebo vrtackem (max. prumer asi 0,8mm) se presvedcis, ze se bez potizi dostanes dovnitr do difuzoru, hlavne musi bejt pruchodnej vzdusnik do 1. klapky.
23:17:05
11.04.2005
Tommys
Klapka nedrhne jde naprosto volně, vyčistil jsem to, pružinky veškerý mám taky dobře a nikde žádná nechybí, spíš mě přijde jako problém vytvoření podtlaku v karbci, že je nedostatečnej, to je už je ale pro mě trošku chemie, potřebuju radu, zítra ještě zkusím utěsnit pořádně přechod mezi pumpičkou a karbcem, kde je jak známo ta trubička, která zapadne do karburátoru...
23:14:13
11.04.2005
Tommys
Takže problémek je zpátky, včera jsem myslel že je to vyřešený, klapka se sice otvírala, ale v porovnání s jinou škodulí a po konzultaci s kamarádem automechanikem bylo zjištěno že klapka se otvírá pozdě a málo. Poradil mi, že to asi bude tou podtlakovou pumpičkou co otvírá 2. stupeň koupil jsem si novou membránu a dal to znovu do kupy samotná pumpička hezky držela a nasávala vzuch nikde neuchází, přidělal jsem ji na karbec a a 2.supeň se mi neotevírá bohužel už vůbec - opět, takže jsem si pohoršil, kde je zakopanej pes?Zkusil jsem pokus a domacím bazmechtem přichitil otvírání 2.stupně natvrdo k ovládání plynu, přesněji k té části, která zajišťuje běžne schopnost rozdjetí druhého stupně, ten se mi odblokuje zhruba ve 3/4, spíš blíž k půlce, jestli to chápu dobře, má se právě v tý chvíli kdy se odblokuje začít otvírat 2.stupeň, profi sem to zbazmechtil drátkem k sobě.Mechanicky se mi teda otvírá 2.stupeň a teprve teď je znát že se otevře, tak jak má...ale rád bych zjistil proč to nejde tak jak má jít...
09:12:41
11.04.2005
King
2 Kocislav: Nic si z toho nedelej, ja jsem do nedavna taky zil v tom bludu :) Hlinikovej je az LEKR. Ale za zinek davaj ve zberne taky docela slusny penizky, takze az ted budu vyklizet sklep od totalnich vraku karbu, bude to mit i ekonomicky efekt :)
18:24:56
10.04.2005
sep
zinková slitina....
16:07:59
10.04.2005
Kočislav
Safra - ten karbec není hliníkový?
22:33:37
09.04.2005
King
2 kocislav: A ono je na SEDRU neco z hliniku?4
11:33:59
09.04.2005
Tommys
Závada odstraněna, už jde i druhá klapka, díky všem
19:39:37
08.04.2005
Tommys
Aha děkuji za rady , takže jestli se mluví o těch šroubkách na klapkách tak ty už se mi povolit podařili, jenže jsem měl strach vyndat tu klapku mluvím o druhý, takže pokud to chápu stačí ji povlit a pak vyndat a oska pujde vyndat směrem ven z karbce?
19:04:19
08.04.2005
Kočislav
On ten hliník prý stárnutím trochu nabývá, takže podle mě by bylo nejjednodušším řešením sehnat jiný karbec.
17:55:06
08.04.2005
King
Nekdy staci jenom nejaka ta WD40ka a potom poradne (milionkrat :) zahejbat klapkou, ale spis je potreba klapku a osu demontit a jemnym smirkem ji trosku prejet (tu osu). Ted si nejsem jistej jestli to jde i bez demontaze 1. klapky. Proste nejdriv postavit karbec vzhuru nohama a postrikat ty sroubky nejakym tim "povolovacem", dat si pauzu, treba nejaky DVD :) a pak pokracovat. J epotreba vybrat co nejkvalitnejsi sroubovak presne pasnouci do drazky sroubu a pred zapocetim povolovani nejdriv tuknout kladivkem na ten sroubovak v drazce. Nekdy se podari povolit, nekdy holt musi nastoupit vrtacka s nejakym mensim vrtackem (1,5-2mm) a pak vetsinou povoli i nejzavilejsi sroub.
17:22:40
08.04.2005
Tomáš SK
ona nie je asi len zanesena, ale skor aj mierne ohnuta... riesenim je kupit novu osku (obcas sa da este zohnat). Problem je vsak casto uvolnit skrutky (sroby), ktore drzia klapku na oske... mne nestacil ani stvordnovy kupel vo WD40 a muselo sa vrtat 8
13:24:00
08.04.2005
Tommys
čaues potřebuju poradit, mám klasickej karbec na 120, a neotvírá se mi druhej stupeň je zanešená ta osička na který se hýbe klapka, jak to rozdělat co nejšetrněji, koukal jsem na to, ale nějak si nejsem jist, nikdy jsem to nerozdělával ještě, prý to má jít otevřít ta klapka uplně lehce jako první a to mi nejde ani boh navíc když je uplně otevřená, když ji teda otevřu ručně zůstane viset, prej je to zanešený tak bych to rá vyčistil, jezdim s tim pěkně dlouho, a bylo mi divní že mi to jede jen 130:-)ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost na klapce je vidět proti první že nepouštěla vůbec palivo je to špinavý
Extreme Tyres