skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Filtr
01:47:42
15.06.2005
15.06.2005

Rabbit
Na řezání se vy.... . Mě spíš zajímá jak vyřadit to ohřívání. Hadici na teplej vzduch sem ztratil (žádná škoda), ten bazmek u výfukovýho potrubí taky zrušim, akorát nevim co s tim termostatem a klapkou. Původně sem chtěl termostat vyhodit, ale to by tam zustala škvíra. Asi by to chtělo naštelovat, aby hezky spinkal. Poraďte mi čim se to šteluje, případně fotku pro blbý, a já si s tim pohraju.
15:25:16
14.06.2005
14.06.2005

Ing. Duso
a cotakto dat na tu NEZREZANU tubu ventilator aby fukal resp tlacil vzduch do filtra cize karburatoru...v podstate ako turbo :) len to bude ventilator :) cize trosku mensi vykon ak to vobec bude fungovat :) ale treba ventilator na zapojenie 12 V a dost velky na tu tubu ! a zapojit :) co vy na to ? dobra sranda :) fungovalo by to ? malo by to efekt ? ak hej tak to zrobim :P :) a necham si to patentovat :P :)
23:49:49
12.06.2005
12.06.2005

Peto85
Duso ma pravdu tam ta klapka je v lete nanic ale aj tak to nema efekt teda na vykone a teraz cez vik som skusal jazdit bez filtru proste cisty vzduch a rozdiel krajsi zvuk a vykon az dakde hore to bolo citit + rychlejsie do tociek
18:47:18
12.06.2005
12.06.2005

Ing. Duso
ludia nestaci z toho tubusu dat dole len ten krit s termostatom ci co tam je....naco rezat...ked sa da ten pipis dole..tak je to dost velky priemer na sanie...ci takto to nefunguje?? :)
21:05:27
19.05.2005
19.05.2005

PeterP136
-> King2: To si teda pleties, s brc :). Aspon podla lpg konfery. Landi ma len jeden vystup skrteny packou, ktora je tak trosku divne tlacena pruzinkou "volnobehu" a pruzinkou z velkej membrany. Vlasten som to uplne nepochopil, preco je to takto divne. Akurat sa od vacsiny reduktorov odlisuje mohutnostou a kym napriklad lovtec vyzera ako z alobalu :), landi vyzera ako masivny kus hliniku. Ale aj landi ma svoje muchy :).
11:12:29
19.05.2005
19.05.2005

King
2 PeterP: Ve tvym pripade to asi nebude mensi kompresi :) Taky mam na teplym motoru buhvikolik, protoze kamosuv manometr je do 12atm a rucicka je zarohem. Nicmene krome gufer ventilu jsou podezrelymi i steraci krouzky, protoze pripad, kdy napr. cerstve zgeneralkovanej motor jel jak satan, komprese jaxvine, ale presto neskutecne zral olej, znam z doslechu (blby steraci krouzky).
No jo, to tvoje LandiRenzo je proti mymu lovato-like reduktoru hotovej hajtech :) Ono to ma nastaveni bohatosti a pak nezavislej obtok 2. stupne na nastaveni volnobehu, esi se nepletu?
No jo, to tvoje LandiRenzo je proti mymu lovato-like reduktoru hotovej hajtech :) Ono to ma nastaveni bohatosti a pak nezavislej obtok 2. stupne na nastaveni volnobehu, esi se nepletu?
22:58:17
18.05.2005
18.05.2005

PeterP136
-> King2: Ozaj a stou kompresiou je to take zaujimave. Tento vikend snad konecne zmeriam ako je to za studena, ale pri teplom motore je to 16 (len na 3. valci najprv strykovi vystrelil tlakomer z ruky a ukazal 18 :) a na druhy pokus nameral 16,5). Takze bud tecie cez simeringy spusta oleja, alebo je este v dobrom stave.
22:54:06
18.05.2005
18.05.2005

PeterP136
-> King2: Mixer mam taky aky sa montuje do 120, ale mozno mam dobry reduktor. Landirenzo patri medzi trochu drahsie lpg sustavy, ale asi sa vyplatilo. Proste ta moja zastavba je sice sfusovana, ale aspon diely su kvalitne.
Inac raz som ten tubus zabudol nasadit pocas nastavovania lpg a vtedy som menil aj filter. Tahalo to vcelku ok, akurat som vtedy este nevedel preco ten motor tak zvoni :))).
Inac raz som ten tubus zabudol nasadit pocas nastavovania lpg a vtedy som menil aj filter. Tahalo to vcelku ok, akurat som vtedy este nevedel preco ten motor tak zvoni :))).
15:52:44
18.05.2005
18.05.2005

Vojta - zrušená registrace
Naprosta blbost...rezani tubusu a myslet si ze neco nejaky vykon pribude nebo tak!! vubec. Zvuk je malinko jiny a ja jsem pozroval jen negativni vlivy.
12:54:36
18.05.2005
18.05.2005

fazola
-> King2: Popularita teto upravy je jasne dana jeji nulovou porizovaci cenou




12:53:37
18.05.2005
18.05.2005

fazola
prostě to jen dělá hukot do auta na dálnici... jinak nic...
12:43:22
18.05.2005
18.05.2005

King
2 PeterP: Nezapomen, ze se ohreje i reduktor. Ale ohrivani sani je prvni vec kterou cerstvym plynivkarum rozmlouvam. Dalsi vec, je ze opotrebenejsi motor by mel mit vlastne vetsi kompresi za studena a kdyz se teplem vlozky roztahnou, tak proste zlenivi (je to teorie nektery amutomechaniku, ne moje :) Asi mas vyjmecny stesti na zvolenej mixer nebo ucpanej filtr :), ale vsechny lpg shade, co znam proste bez koncovky sani zlenivej.
23:07:30
16.05.2005
16.05.2005

PeterP136
-> King2: Dva postrehy:
1. Kym je motor studeny, tak to ide velmi pekne, ale po zohriati (vody, kapota je stale studena), to zlenivie. Takze u mna bude asi najlepsi tuniak v odpojeni vyhrievania sania.
2. Ked som zabudol nasadit kyj (dokazal sa chudacik udrzat na plechoch pod motorom), tak to islo v pohode, akurat hrozne zvonili prichytky na kyj :). No a bolo to trochu hlucnejsie aj inak.
1. Kym je motor studeny, tak to ide velmi pekne, ale po zohriati (vody, kapota je stale studena), to zlenivie. Takze u mna bude asi najlepsi tuniak v odpojeni vyhrievania sania.
2. Ked som zabudol nasadit kyj (dokazal sa chudacik udrzat na plechoch pod motorom), tak to islo v pohode, akurat hrozne zvonili prichytky na kyj :). No a bolo to trochu hlucnejsie aj inak.
15:48:00
13.05.2005
13.05.2005

King
Mozna Geniniho reseni muze neco prinyst, ale ten standardni "tuning" v podobe "obrizky" airboxu ma prinos spis v rovine pocitu :) Staci si spocitat kolik je soucet ploch difuzoru karbu a kolik ma ta vstupni doura modryho "kyje" a trosku to napovi, ze zas takovej skrtak pro vzduch to neni. Navic v parnym lete , kde se tim puvodnim natrubkem saje jaks taks studenej vzduch pro udrzeni spravny teploty pro karbec (35C), tak airbox s obrizkou si vesele saje saharsky vzduch z hloubi mot. prostoru. Popularita teto upravy je jasne dana jeji nulovou porizovaci cenou :) Upozornuju, ze lpgisti na ni muzou rovno zapomenout, protoze staci ten nasavaci kyj uz jenom trosku zkratit (zvetsi se nasavaci dira) a plyn nepujde uspokojive nastelovat. Pri uplnym obrezani by se parne konala pliziva vrazda motoru chudou smesi .)
14:03:11
12.05.2005
12.05.2005

Gemini
Kdyz uz neco delam, pak to delam poradne :)
17:24:52
11.05.2005
11.05.2005

Petr Abrahámek
-> Gemini: Vidim ze pan je gurman

13:52:03
11.05.2005
11.05.2005

Gemini
ja to idem prerabat, airbox otoceny dolava , priamo napojena hlinnikova rura z laveho lapaca nasavania vzduchu.,,,, v urcitom mieste su na airboxe diery, aby mohol prebytocny vzduch unikat a bol staly prisun vzduchu studeneho
13:32:50
11.05.2005
11.05.2005

Aladin
Když uřízneš jenom polovinu horní poloviny toho krytu, tak se Ti to jen tak nezasere, vypadá to líp a jede to taky trochu líp
13:12:46
11.05.2005
11.05.2005

Majkl
jako vetsina... lepsi pri vyzsich otackach a lepsi vzhled a krasne to hlasite saje na sytic
a bez nej taky trochu

12:37:37
11.05.2005
11.05.2005

Petr Abrahámek
Ve vyssich otackach ta "trubicka" co vede z tubusu nestiha a prave v tech vyssich tockach(4-5tisic) to jede lip. A samo je tady jeste ten estetickej vzhled :)
22:04:21
07.05.2005
07.05.2005

5ko
ono ten kto to zreze dava aj novy filter tak mozno v tom citia zmenu ale nerobi to vobec nic akurat to vizera trochu lepsie, aj ja som to mal a no effect
23:16:55
01.05.2005
01.05.2005

HarvyM
Já to taky mam a je to good, jak pro krasu, tak motor jde "lepe" (o moc nee) do otáček, a když máš zaplej motor tak slyšíš jak krásně saje :D
22:08:13
01.05.2005
01.05.2005

Tomasson
Mam to vyzkouseno je to gut vec...
21:56:42
01.05.2005
01.05.2005

AlVyb
jen na vzhled

21:48:22
01.05.2005
01.05.2005

T
akceůerace-------je to znat ten filtr
21:18:42
01.05.2005
01.05.2005

Samantus
je to g hovnu
21:16:03
01.05.2005
01.05.2005

Tommys
Hele jak moc může přispět na normálním škodováským motoru uříznutí toho tubusu, aby se odhalil filtr? Já osobně myslím krom toho že se bude víc zasírat to je k hovnu co vy na to a zkušenosti?