teplomer oleje

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 31.05.2005 do 07.12.2005, založil/a Libor
řadit dle data
21:04:47
07.12.2005
rolls
-> Libor: budiky u nas asi 2000sk, lacnejsie uz nezozenies a kaplicka netusim, to som objednaval od vas, stala asi 800 kc, ale niesom si isty. mrkni na net, tam cenu kaplicky urcite najdes. inac sa potom mrkni na navod v sekcii clanky
20:55:50
07.12.2005
Libor
a kolik stoji tento komplet se vsim vsudy. nak sem se to zde nedocetl?...ja to mam taky v jedne podobe a to samo domo nalakovano.
19:47:44
06.12.2005
rolls
-> Libor: ano, to niekdo tu povedal, ze to je pri sportovejsej jazde, mne islo o to, aby tam proste bola rezerva na cidle aj budiku. ked to nahodou prezeniem, co sa nechystam, aby tam bola rezerva. a naco mam vymyslat nieco co uz je vymyslene a predsa trojica budikov jedneho vyrobcu vyzera lepsie4

zvětšit teplomer oleje - obrázek od rolls vložen 06.12.2005 19:47:44
23:37:17
05.12.2005
Libor
-> rolls: ja vim ze to muze mit i vyssi teplotu ale to asi uz se chce zamyslet nad stylem jizdy. ono to ma za 120jeste trochu krok no a olej na 130°c neni uz nic dobryho
19:52:28
05.12.2005
rolls
-> Libor: inac sorac...som prehliadol ze o tom zavite pises pri meraku na teplotu. tam xcem pouzit taku istu redukciu ako ma origo redukcia na tlak oleja co uz je v skodovke a pouzit ho v mazacom kanaliku. tam je len zaslepka5
19:50:48
05.12.2005
rolls
-> Libor: mno...povodne som to aj ja tak chcel rjesit, ale potom tu niekto napisal ze obcas vyskoci teplota na oleji aj na 130 stupnov, co mi je divne ale preco nie a tak som sa rozhodol pre origo snimac na olej. ten co mam je tusim do 160 a stoji 630 sk. ja si myslim ze za tu cenu sa to oplati
19:34:21
05.12.2005
Libor
no, asi zustanu u meho reseni. vyrobeno z teplomeru ze 120, vlevo do neupravenych 120budiku jako pridavny a vpravo co mi pujde do erka1
zvětšit teplomer oleje - obrázek od Libor vložen 05.12.2005 19:34:21
19:04:01
05.12.2005
rolls
-> Budh@: a ci ti to maze poznas tak, ze ti cervena kontrolka oleja po nastartovani zhasne. konkretne na tom obrazku so som sem hodil, na jeden z tyx koncov hodis kablik na origo kontrolku a druhy pouzijes na budik. simple. samozrejme je to riesenie od conrada
19:01:35
05.12.2005
rolls
-> Bery: preco? mam ho a je o.k. gde mas problem?

-> Libor: to mas pravdu, na moj blok som si objednal z conrada tu redukciu na 14x1,5 a je mala tusim. ale ked pouzijes tu prechodku co je na originalnom tlaku oleja uz zamontovana, tak tam sa ti cidlo z conrada zmesti1
zvětšit teplomer oleje - obrázek od rolls vložen 05.12.2005 19:01:35
11:08:52
05.12.2005
Bery
a já znovu připomínám,že budíky od Conrada - konkrétně tlak oleje stojí PĚKNĚ ZA HOVNO!!!!!!
21:04:14
04.12.2005
Libor
znovu zaktualizuju toto tema. cidlo na teplotu original skodovacky ma zavit 14x1,5 a na tom obrazku tak i ten zavit je napsanej ale nemaj to ruzny bloky jiny? ja mam blok facko 136 a jedez zavit je vetsi a druhej mensi...vyresim to asi novim zavitem ale chci vedet kerej blok to tak ma.
10:32:31
12.06.2005
Fén
-> Budh@: Optimální tlak je 2 až 4 atm.
10:18:23
12.06.2005
Budh@
Jen takový detail? Jak poznam na tlaku jestli to maže. Nemam představu jakej je min. tlak oleje že to maže.
02:51:48
12.06.2005
Pilot 105
-> Budh@: Mno, čidlo tlaku můžeš dát třeba místo klasického policajta a čidlo teploty místo jedné záslepky na mazacím kanálu (vpravo na bloku motoru u oil filtru). Nebo můžeš vyrobit rozbočku na kolik chceš čidel.
23:47:00
11.06.2005
Budh@
Sorry. Uz jsem to tam nasel.

Jen se chci zeptat jestli to můžu dát obě čidla vedle sebe a jestli to bude ukazovat pravdivě?

Díkes za odpověď
23:40:40
11.06.2005
Budh@
To prodávají přístroj i s čidlem nebo jen ten budík? A co tlak oleje?
02:11:16
04.06.2005
Pilot 105
-> Libor: To je také jedno z řešení. Nebo pokud koupíš měřák např. od Conrada, tak si můžeš říct jaký potřebuješ závit.

www.conrad.cz/DetailPage. asp?DPG=61035
02:05:06
04.06.2005
Pilot 105
-> Rabbit: Koukni na motor ze strany olejového filtru a záslepky uvidíš.
01:21:27
04.06.2005
Rabbit
Libor:

Jestli je pravda co sem se dočet, tak je tam stejnej závit. Jen vyšroubuješ záslepku, dáš čidlo+těsnění a měříš. Ale nemám s tim zkušenost.
00:37:23
04.06.2005
Libor
a jak teda upravit tu zaslepku abych do toho narval to cidlo? vrtak a zavitnik??nebo jak
21:51:11
03.06.2005
Rabbit
Pilot 105:

Tak dik za snahu. Sice sem technik, dokonce na to už mám i papír, ale todle nějak neni muj obor. Moh bys mi pro blbý napsat, číslo tý součástky na tom výkresu? Díky
13:14:44
03.06.2005
Pilot 105
-> Rabbit: www.faann.net/kat/Pict001 4.gif pozice 50 a 52.
12:33:07
03.06.2005
Rabbit
kaipan:

Taky sem někde čet, že je lepší to dát místo táslepky na mazacím kanálu v bloku. Nehledě na to, že z toho bypouštěcího šrouby bych to asi brzo urval.( Mám zadek dost nízko.) Ale jak sem tam hledal ty záslepky, tak sem žádný nenašel. Buď sem slepej nebo nevim.
22:34:16
01.06.2005
Saky
nicmene pokud ho das do vany tak si k ty teplote pricti takovejch 20-50 stupnu nebot tebe nezajima teplota ve vane ale teplota oleje kterej je na ceste mazat a tam je obrovskej rozdil teploty.. spis je lepsi merit primo v olejovich kanalech
22:10:06
01.06.2005
Libor
ale to se musel predelat zavit nebo do jake zaslepky to slo dat bez uprav??
14:17:35
01.06.2005
Tom
nebo do výpustního šroubu u vany.1
13:51:42
01.06.2005
kaipan
Já ho dal do bloku na místo jedné ze záslepek...
22:37:59
31.05.2005
Libor
slysel sem o tom uz mnoho veci ale jeste se mi to nepodarilo zrealizovat, mam erk a v posupu vyvoje bych do nej chtel zabudovat i teplomer oleje. mam ted na mysli hlavne to cidlo kam ho umistit a jak. diky za vase nazory
Extreme Tyres