skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Solex 32 dis Help
-> marra_rwd: začínali a taky utratili peníze. Dáváme ti jen cennou radu.
no jo kluci, mate recht, ale taky jste nekteri nejak zacinali a prinejhorsim pujde casem na vystavku
Má pravdu ten chlapec -> Dušan:
-> marra_rwd: spíš nemá cenu dávat ten Solex vůči dnešní době a potřebě laborovat. Lepší základní jednotka co umí řídit vstřik a předstih. Náklad podobný, ale užitek o 1000let jinde.
-> Dušan: jj, diky, objednal jsem komplet service kit a vsecko pude novy. jen jsem si myslel, ze treba pasuje nekde z neceho jineho, ale nema smysl laborovat.
-> marra_rwd: ebay a nebo gtturbospares. Zkus Google.
-> Dušan 07.03.13 22:20:23: ozivim tema... Asi mam Dusane stejnej problem, kde jsi prosim te sehnal tu tesnici podlozku? pri otvirani klapky injektor injektoruje, ale taky benzin proteka okolo a pod trubickou injektrou a to asi nejni dobre..
-> czechino 15.09.15 17:57:25: jj nedošlo mi že máte Fakíry
-> djmaso: No říkám že problém je v natočení karbecu a né v regulátoru 

-> czechino: mimochodem čekej EVO II bastard již brzy :)
-> czechino: počkej ještě jednou nechápu co tím myslíš? :D , no regulátor paliva ( na bázi regulace tlaku paliva vůči boostu) tam musíš mít , ale problém u vás Fáčkařů bude v natočení solexu o 90 stupnů
-> djmaso: hej fačko je technicky o uroven vys, takze bacha
no jsme u toho co rikam celou dobu, zadnej regulator paliva 


-> czechino: -> Blue Power: hej hovádka, máte oba fáčka a jak zde píšete, váš celej průser je v tom že to uchčijete :D :D otočte karvece o 90 stupínku a jste happy :D



-> Blue Power: Koukám že karbec máš stejně jako já, je mi to zahadou...
Jedině karbec otočit jako to maj místí ve 120.
Jedině karbec otočit jako to maj místí ve 120.
-> czechino: Mě to dělá to samé ale doleva.
Tak jsem to byl pořádně projet a auto chcípne vždy když jedu doprava, ať točím 6000ot/m, nebo 1500...
-> djmaso: jaký na to má vliv? Popř. jak ho seštelovat?
-> djmaso: jaký na to má vliv? Popř. jak ho seštelovat?
-> czechino: máš špatně seřízenej regulátor plnícího tlaku paliva
-> Dušan: Když jedu kudlu tedy zátěž, tak to jen pocuká, pokud ne, tak to chcípne a chytne se až za pár vteřin...
-> Stepan FUN: solex ma tendenci se odlivat
-> czechino: Nevím jak u tohohle, ale například žiguly měly v karburaci takovou vyfikundaci, že při jízdě do kopce (tudíž naklonění karburátoru) došlo k obohacení směsi. Což by při jiným otočení mohlo pak bělat bordel v zatáčkách...
-> czechino: na volnobeh nebo v zatezi ?
Nevíte někdo jesli má na funkci karburátoru vliv jeho stranové namontování? Jde o to že při zatočení doprava se auto uchlastá a přestane jet, mám ho namontován opačně než u fuega a než všichni ve 120, jinak netuším čím to?
Aha, no někdy to skusím, teď už se bude zazimovávat 

-> czechino: kzyz vyndas tu borcni trysku co je pod tim velkym sroubem tak po zatrepani v tom musi litat takovej ventilek. Ten mechanicky prepina trysku bez tlaku vs hlavni.
-> Dušan: Sice nevim o co jde, ale karbec je funglovka takže by to fachat mělo.
Popiš mi funkci?
Popiš mi funkci?
-> czechino: funguje ti u te zakladni trysky to soupatko, ktery ji ucpe pri tlaku ?
-> czechino: no a není to taky objemem ?
-> djmaso: Jo ty myslíš jehlou? To mi přijde tak 0.5% sem 0.5% tam.
Přeci Renaulti s těma karburátorama nejezdili pořád bohatou směs jako při tlaku, bo co jezím já tak bych neprošel emisema ani před 100 lety.
Musí být nějaký způsob jak nastavit ten karbec na režim tlak a netlak?
Přeci Renaulti s těma karburátorama nejezdili pořád bohatou směs jako při tlaku, bo co jezím já tak bych neprošel emisema ani před 100 lety.
Musí být nějaký způsob jak nastavit ten karbec na režim tlak a netlak?
-> czechino 14.10.13 09:23:17: jedině tak tu trysku zapájet (zavařit ) a pak upravit , jo ještě se řeší bohatost směsi-volnoběžné , je tím červíkem u škrtící klapky.
když si s ním budeš hrát, tak ho nezapomeň pořádně zaaretovat, aby tě nevypadl jako mě a pak jsi jako já nehořel :D
když si s ním budeš hrát, tak ho nezapomeň pořádně zaaretovat, aby tě nevypadl jako mě a pak jsi jako já nehořel :D
-> czechino 14.10.13 09:23:17: no na to jsi měl myslet když jsi to stavěl :) u takového experimentu se nemůžeš u karbece dívat na spotřebu :D no jedině ta dej RJ + vstřiky
Tak jsem se koukal jakou mam velikost volnobezne trysky ktera je 41, nejmensi co se da koupit je 40 coz asi moc zmen neudela, takze jak vyresit bohatost pri tlaku a pri normalni jizde? Nechci jezdit za 15/100 pri 2tis z kopce

OK, až se k tomu někdy dostanu, tak skusím jinou volnoběžku.
proste prvni musi byt mensi aby to bylo chudsi v rezimu bez tlaku. Primo do karbecu nevidim kudy si co presne trebanapul prisaje, ale kdyz jsem resil kompletni bohatost tak na to mela vliv hlavne ta volnobezna. Ovlivni cely spektrum.
Takže dát menší vonoběžnou a při atmosférickým režimu bude bohatší než 10 a při sepnutí turba se bude směs držet podle velikosti hlavní?
vsak takovou vec ti tam dela volnobezna tryska s prechodem. Dokud netlacis tlak tak smes je zavisla na dane trysce a jakmile zacnes tlacit tak se uzavre a tlaci to pres hlavni.
13 se bojim
kor pri tlaku pres 1bar.

Zacina laborace s karbcem, to jsem zvedav na rady.
ALe jestli rikas chudsi 13, co pak je pro tebe bohata ? 13 uz by stacilo i v plny zatezi.
ALe jestli rikas chudsi 13, co pak je pro tebe bohata ? 13 uz by stacilo i v plny zatezi.
Nevite nekdo jak udelat na solexu chudsi smes bez tlaku, treba 13 a po nabehnuti turba by se obohatila?
-> czechino: jo v pohodě, já jen kdyby :)
Díky za nabidku, ale solexe mam funglovku a jeden staci :) urcite se najde nekdo jiny kdo chce ozivit svoji šáďuli 

-> czechino: kdybys chtěl náhradníka nebo do zásoby, tak mám zánovního solexe z taky z fuega..
Tak jsem sundal vrsek karbu, vyndal plovák a ted kde se ta hladina steluje? Nikde jsem nic na přihnutí nenašel.

Jo, tomu bych veril spise, pri me bohatosti. Takze snizit hladinu jo?
-> czechino: to ti moze robit aj pri prechalstani, moze byt hladina privysoka
Nn, mam ho kolmo. Dela to jen na jednu stranu, ale pokud je motor vytoceny a drzim treba pul plynu tak nic. Jinak je to solex z 1.6 fuega.
Ta jehla uz je sumak prolezl jsem vrakac, vytahl z nejakeho webra a predelal zavit.
Ta jehla uz je sumak prolezl jsem vrakac, vytahl z nejakeho webra a predelal zavit.
-> czechino 17.07.13 14:18:29: a máš ho v dobré pozici? nemáš ho o 90 stupňů otočený?
-> czechino: uplne jsem na to pak prestal myslet. To vypada spis na malou hladinu. Tryska je teda uplne na dne takze taky zalezi jaky mas cerpadlo apod.
Cau, mam takovej problem s jizdou se solexem do pravotovivejch zatacek, vzdy auto pri prujezdu zatackou zacne cukat a chcipat, skratka karbec se odlije dela vam to taky a jak to resite? Nechci se v nem hrabat kdyz nevim kam sahnout. Dík.
-> Dušan: to by bylo super!
-> czechino: něco bych našel