skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odlehčení setrváku
08:38:52
11.06.2005
11.06.2005

Tommys
Hele nepatří to sem ale zeptám se, jde záměnej ten plechovej dekl na ventili na 120 motoru za ten hliníkovej z fáčka s nápisem škoda?
22:36:02
10.06.2005
10.06.2005

T
Milošek : no ja mam motor favo a daval jsem tam to ozubeni ze 120 na ten setrval a nejsem si jistej jestli jsem ho dal tak jak byl

17:43:16
10.06.2005
10.06.2005

Štěpán
joo,bukovy podlozky bych bral taky a jeste aby byly na zmenu roztece :-)))))))
16:09:17
10.06.2005
10.06.2005

Tommys
No snažim se dát vše co se dá nový, takže asi bdue lepší motor prostě zgenerálkovat, než se pouštět do větších akcí, nečekám od toho že to bude trhat asfalt, chci to na normální ježdění ale taky chci aby měl motor pěknej chod
16:00:18
10.06.2005
10.06.2005

Majkl
-> Jirik:
nebo pojedu celej den na 1ku




15:30:37
10.06.2005
10.06.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Majkl: Jj.... kuš...ticho bude převodovko jedna ošklivá. Tytyty 
Tumáš, nažer se pilin.

Tumáš, nažer se pilin.

15:09:03
10.06.2005
10.06.2005

Labros
-> Tommys: tak to je super, takhle s tím můžeš udělat daleko lepší věci, než odlehčit setrvák. Dát nový díly, vyčistit, dát lepší olej, jinou vačku, vyvážit jestli potřebuje, ....
14:58:29
10.06.2005
10.06.2005

Tommys
Tam jsem se upsal s tou vačkou, ste mi to rozmluvili no seru na to
, já tu 120 nějak extra upravovat nebudu, nechce se mi kupovat fáčko motor, protože nevim jestli to auto budu mít ještě za pár měsíců, byla by to zbytečná investice, tak jsem rozebral svoji 120 a trošku generálkuju a když je to rozhozený tak proč s tim něco neudělat, že

13:43:02
10.06.2005
10.06.2005

DuriQ
Majkl: alebo do lebene aby tam aspon nieco mal 

12:05:35
10.06.2005
10.06.2005

Majkl
-> Labros: nene, muzes si je nasypat do pervodovky, aby ti ztichla

12:02:53
10.06.2005
10.06.2005

Labros
-> Jirik: hodně dobrý a levný řešení... mě napadá že by se ty piliny ze soustruhu daly pak ještě prodat do sběru
11:56:38
10.06.2005
10.06.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Mě ta úprava přijde hodně dobrá.
Protože i Saky píše, že co kilo dolů, to deset koní nahoru. To je podle mě hodně dobrý a hodně levný řešení.
A když to píše Saky, tak tomu věřím.
Jenom mi nechce udělat bukový podložky pod kola, protože to už by pak mělo koní moc a já bych tu smečku divokých oří se svým řidičským uměním už nezvládl.
Protože i Saky píše, že co kilo dolů, to deset koní nahoru. To je podle mě hodně dobrý a hodně levný řešení.
A když to píše Saky, tak tomu věřím.
Jenom mi nechce udělat bukový podložky pod kola, protože to už by pak mělo koní moc a já bych tu smečku divokých oří se svým řidičským uměním už nezvládl.

09:30:07
10.06.2005
10.06.2005

Labros
tak ho nechte, ptal se jak to udělat, ne jestli to udělat. Jo já mám k tomu taky takovej negativní vztah, protože vždycky někde na vesnici slyším nějakej vzdálenej řev, a jak tomu rychle padaj otáčky při ubrání plynu. A když to pak přijede blíž, tak je to nějaká strašná plechovka ještě vzadu s rourou od kamen.

09:17:56
10.06.2005
10.06.2005

DuriQ
Tommys: vyvazit s vackou ? si robis prdel ne ? mno a upravovat 120 motor podla mna nema cenu
mozno by som sa nehal ukecat na 130cku aj to len mozno ale 120cku je uplne zbytocne upravovat...

07:52:15
10.06.2005
10.06.2005

Tommys
jasný s tím vyvážením to je pochopitelný, a nechci udělat jenom to, ale zrovna teď mám motor ve stadiu kdy už tam je přidělanej jenom setrvák, takže to chci spíš jako pro informaci, mám na motoru sníženou hlavu a vyleštěný sání, bude i vačka, pochopitelně bych to nechal až s vačkou celou vyvážit, celej komplet, vyvážit to taky mám kde...odsoutružit taky kde zadarmiko, tak teďka pokračujte vy diskusy když jsem to kapánek upřesnil motor je 120
23:21:37
09.06.2005
09.06.2005

COL
Jestli to planujes na normalni jezdeni, tak bych se na odlehcovani setrvaku vykvaknul. Pokud chces nutne upravovat motor, tak setrvak je az ta posledni vec.
20:51:34
09.06.2005
09.06.2005

Milošek
-> T: no co...motor vibroval jak krava do vsech stran,pak to udelalo krup a klika v hajzlu no a kamosovy se ztoho povolil setrvak a jak se mlel tak se ustrih ze sroubu co ho drzej na klice takze sem to dneska odvrtaval a vytahoval srouby:)))proste vyvazit ti jao celek je na h***o!!jak rika saky


20:27:25
09.06.2005
09.06.2005

T
Saky : no co to udelalo???
19:56:46
09.06.2005
09.06.2005

Saky
a jinak sundani a soustruzeni je jedna vec a celkovy vyvazeni je vec druha a zeptej se tady nekoho soudnyho na nazor kdo prehodil setrvak za setrvak bez vyvazeni co to udelalo..
19:54:20
09.06.2005
09.06.2005

Saky
klidne ho vyndej uplne pokud ti nevadi ze nebudes moct startovat starterem a pokud se nebojis ze pak neukocirujes to stado koni-) nebot tady se dozvis ze co kilo dolu to deset koni nahoru-) jinak pokud chces delat jen to a nic jineho tak muj nazor je ze kdyz se na to vykasles tak o nic neprijdes a jeste usetris.. kdyz chces upravovat tak upravuj systematicky a zacni tam kde to ma nejvetsi smysl a to setrvak zrovna neni..
15:27:53
09.06.2005
09.06.2005

Labros
a co od toho očekáváš?
15:14:06
09.06.2005
09.06.2005

Tommys
jo už jsem našel že podle plánů L/A je minimální povolená hmotnost setrváku včetně ozubenýho věnce 7kg, mám tady výkres na to, ale tady má nějakj týpek až na 5kg, tak ted mi spíš poraďte jestli zvolit kompromis a nebo to, nebo to

14:37:30
09.06.2005
09.06.2005

Labros
buď podle plánů L/A nebo podle knížky sportovní úpravy Škoda... obojí je v elektronické podobě a obojí se dá odněkud stáhnout... ale myslim že ti někdo poradí konkrétněji
14:35:42
09.06.2005
09.06.2005

Tommys
Poraďte mi prosím o kolik a kde, případně sem hoďte nějaký obrázky jaký plochy odsoustužit aby to šlapalo:-)